Moet je mij er wel aan helpen herinnerenquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:04 schreef MNR het volgende:
[..]
Leuke studie lijkt me
Vertel me er de volgende keer maar meer over als je zin hebt. Ik ben altijd wel geinteresseerd in studies zoals psychologie of sociologie.
Fijne avond nog!
Say what?!?quote:
ieuw! Gatver! Ik zie er toch nog beter uit met dat behang van mequote:
Ik heb nog geen keuze hoeven maken, dat is pas aan het einde van het 2e jaar. Op dit moment heb ik ook nog géén idee of ik de Gezondheid of de Maatschappij kant op wil.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:31 schreef Techno het volgende:
[..]
Interesting. Welke richting precies?
Ik ben persoonlijk nogal bezig met het 'hoe en waarom' de menselijke psyche zich zo aangetrokken voelt tot collectivisme. M.a.w. waarom de mens een kuddedier is. Daar is door de geschiedenis heen alleen maar ellende van gekomen, en vandaag de dag is dat nog steeds het geval. En verder wat de mens ertoe beweegt om elkaar het leven zo zuur mogelijk te maken, en waarom men tot de meest afgrijselijke dingen in staat is. Dit soort zaken boeien me wel. Filosofie ook, overigens.quote:
Oke, dat is zeker interessant!quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:44 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik ben persoonlijk nogal bezig met het 'hoe en waarom' de menselijke psyche zich zo aangetrokken voelt tot collectivisme. M.a.w. waarom de mens een kuddedier is. Daar is door de geschiedenis heen alleen maar ellende van gekomen, en vandaag de dag is dat nog steeds het geval. En verder wat de mens ertoe beweegt om elkaar het leven zo zuur mogelijk te maken, en waarom men tot de meest afgrijselijke dingen in staat is. Dit soort zaken boeien me wel. Filosofie ook, overigens.
Je beschrijft nu het onderzoeksgebied van de Sociale Wetenschappenquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:44 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik ben persoonlijk nogal bezig met het 'hoe en waarom' de menselijke psyche zich zo aangetrokken voelt tot collectivisme. M.a.w. waarom de mens een kuddedier is. Daar is door de geschiedenis heen alleen maar ellende van gekomen, en vandaag de dag is dat nog steeds het geval. En verder wat de mens ertoe beweegt om elkaar het leven zo zuur mogelijk te maken, en waarom men tot de meest afgrijselijke dingen in staat is. Dit soort zaken boeien me wel. Filosofie ook, overigens.
Tof!quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:46 schreef automatic_ het volgende:
Oke, dat is zeker interessant!
Ik heb bij Sociologie wel wat dingen daar over gehad
Filosofie trekt mij helemaal niet.
Valt daar nog een beetje brood mee te verdienen? Misschien heb ik mijn roeping wel gemist.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:49 schreef Burdie het volgende:
Je beschrijft nu het onderzoeksgebied van de Sociale Wetenschappen.
Neequote:Op donderdag 15 januari 2009 22:51 schreef Techno het volgende:
[..]
Valt daar nog een beetje brood mee te verdienen? Misschien heb ik mijn roeping wel gemist.
Omdat ze dan met al die claims geen poot meer hebben om op te staanquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:18 schreef CherryLips het volgende:
Ongeluk bij Uri Geller
Waarom gebeuren deze dingen niet live.
CL! zijn je lippen nog intact?quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:18 schreef CherryLips het volgende:
Ongeluk bij Uri Geller
Ik dacht even dat je persoonlijk werdquote:
Uri Gellerquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:18 schreef CherryLips het volgende:
Ongeluk bij Uri Geller
Je bent verhuist?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 @ 00:23 schreef Kluts het volgende:
Same here. En vanaf vandaag weerApeldoorner
Ja. Ik trek bij een vriendin in, zodat ik kan sparen voor een appartement in Apeldoorn voor mezelf. Ik kwijnde echt weg in dat stomme Deventer gewoon.quote:
Dat kan ik me voorstellen. Sparen gaat vast ook niet zo snel als je geen baan hebt.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 @ 00:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja. Ik trek bij een vriendin in, zodat ik kan sparen voor een appartement in Apeldoorn voor mezelf. Ik kwijnde echt weg in dat stomme Deventer gewoon.
Nee, dat, en allerlei andere toestanden is het gewoon beter om zo even orde op zaken te stellen en opnieuw te beginnen in Apeldoorn.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen. Sparen gaat vast ook niet zo snel als je geen baan hebt.
Ja, kan ik me voorstellen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 @ 00:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, dat, en allerlei andere toestanden is het gewoon beter om zo even orde op zaken te stellen en opnieuw te beginnen in Apeldoorn.
Ik denk het ook wel ja. Er valt iig een last van mijn schouders af nu ik niet meer in Deventer woon.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, kan ik me voorstellen.voor je. Ik hoop dat het allemaal goed uitpakt voor je. Vast wel.
Je bent weer thuis!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 @ 00:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik denk het ook wel ja. Er valt iig een last van mijn schouders af nu ik niet meer in Deventer woon.
Woohoot!quote:
Geniet er van! Je hebt het verdiend!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 @ 00:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Woohoot!
En ik ga een leuk weekend tegemoet, dus dat is helemaal mooi!
quote:
Dat is iets om echt enthousiast van te worden.quote:
Deze week zeker.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 08:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is iets om echt enthousiast van te worden.
Wat heb je op het programma staan?quote:
Verjaardag en halpje eten in de stad.quote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 08:45 schreef Godtje het volgende:
Ik heb trouwens bijna alle singeplayer trophies nu ook.
Ik ga ze niet allemaal halen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 08:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
![]()
Weet je al wat je gaat doen als je ze allemaal hebt?
Uiteraard, want je gaat naar Den Haag!quote:
Oh ja. Kut.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 08:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Uiteraard, want je gaat naar Den Haag!
Gelukkig wel!quote:
Alle blije posts van Q. zijn een hoax!quote:
Ik hoef me niet te concentreren, dat scheelt. Een paar uurtjes FOK!ken en dan weer naar huis.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 08:58 schreef dawg het volgende:
Ik kan me echt niet concentreren, ik wil terug naar bed.
Q. is een hoax!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 08:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alle blije posts van Q. zijn een hoax!
* Kuukske schudt handjes met Q.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 08:59 schreef Q. het volgende:
Ik hoef me niet te concentreren, dat scheelt. Een paar uurtjes FOK!ken en dan weer naar huis..
Ik eigenlijk wel, maar het zit er niet in na de afgelopen anderhalve week.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 08:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik hoef me niet te concentreren, dat scheelt. Een paar uurtjes FOK!ken en dan weer naar huis..
Dat eerste is onzin, dat tweede klopt dan weer wel!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 08:59 schreef Q. het volgende:
Het is Scheveningen, dat is niet echt Den Haag. En er is bier.
In Brabant niet, daar hebben ze Bavaria.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
Bier heb je overl, dat is geen excuus
Hier kun je ook gewoon Grolsch krijgen hoorquote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:09 schreef Q. het volgende:
[..]
In Brabant niet, daar hebben ze Bavaria.
*jaloers*quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:05 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik eigenlijk wel, maar het zit er niet in na de afgelopen anderhalve week.
Maar goed, beter dan thuiszitten.
Woon jij in Brabant?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hier kun je ook gewoon Grolsch krijgen hoor
Nu mag het, dit weekend toch geen bier voor mij.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:09 schreef Q. het volgende:
[..]
In Brabant niet, daar hebben ze Bavaria.
Ik bedoelde dat stuk over het thuis zitten. Na een week griep ben ik het bankhangen echt meer dan zat.quote:
Oh, ik heb in een opwelling gezegd dat ik morgen wel de Bob ben. Geen wijntjes voor mij dusquote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:12 schreef dawg het volgende:
[..]
Nu mag het, dit weekend toch geen bier voor mij.
Ja, in dat opzicht bedoelde ik het ook. Maar heel weinig geslapen, veel koppijn gehad, veel stress, anderhalve week lang. Nu nog koppijn trouwens. Dus ik lig nu liever in bed.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:13 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat stuk over het thuis zitten. Na een week griep ben ik het bankhangen echt meer dan zat..
Waar ga je naar toe?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:14 schreef Burdie het volgende:
[..]
Oh, ik heb in een opwelling gezegd dat ik morgen wel de Bob ben. Geen wijntjes voor mij dus. (of even kijken tot hoe laat de bussen nog rijden en afwegen of dat acceptabel is
)
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:14 schreef Burdie het volgende:
[..]
Oh, ik heb in een opwelling gezegd dat ik morgen wel de Bob ben. Geen wijntjes voor mij dus. (of even kijken tot hoe laat de bussen nog rijden en afwegen of dat acceptabel is
)
Gisteren met zn 8en geMarioKart op de wii, was erg gezellig. En ik ben er echt zoooo goed in.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:16 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wii'en verveelt ook na een paar dagen.
Ik ben daar dus echt niet goed inquote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Gisteren met zn 8en geMarioKart op de wii, was erg gezellig. En ik ben er echt zoooo goed in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |