Steek jij je lul dan voortaan maar in een kattendrolquote:
Die cape!quote:
Ik zat met mijn lul in een kattendrol...quote:
Q. is er niet, dat scheelt nogal in de omloopsnelheid van een topicquote:Op donderdag 15 januari 2009 21:26 schreef automatic_ het volgende:
Wat een stilte!
En dit natuurlijkquote:Op donderdag 15 januari 2009 21:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zat met mijn lul in een kattendrol...
OMG.. niet goed dit!quote:
Ooo oke, dat moet ik dan even onthoudenquote:Op donderdag 15 januari 2009 21:28 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Q. is er niet, dat scheelt nogal in de omloopsnelheid van een topic.
en? Is het wat?quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:27 schreef AirwiN het volgende:
Ik zat met mijn lul in een kattendrol...
Lekker warm assie vers is...quote:
Ja, die's cutequote:Op donderdag 15 januari 2009 21:33 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]
ik wil nog n keer rosa en may hiermee pesten
Wat heb jij ermee gedaan dan?quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:32 schreef MissMSX het volgende:
Lekker warm assie vers is...
agos!quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:33 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]
ik wil nog n keer rosa en may hiermee pesten
quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:38 schreef Dribbel_ het volgende:
Mijn gepaste bijdrage dan ook maar
[ afbeelding ]
1 minuutje in de magnetronquote:Op donderdag 15 januari 2009 21:39 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Wat heb jij ermee gedaan dan?
Mag je van geluk spreken dat hij niet ontploft is.quote:
Ervaringsdeskundige?quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:41 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Mag je van geluk spreken dat hij niet ontploft is.
Ik heb nog nooit een hondendrol in de magnetron gedaan, maar heb wel ervaring met onfploffingen in de magnetronquote:
Vertelquote:Op donderdag 15 januari 2009 21:45 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een hondendrol in de magnetron gedaan, maar heb wel ervaring met onfploffingen in de magnetron.
Prima, prima. Loop net mijn kamer weer op en ben liedje aan t draaien:quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:52 schreef automatic_ het volgende:
Hey! Ja, gaat wel goed hoor
Alles op z'n tijd! En hoe is het met jou?
Ik lig nu op bed tv te kijken, zometeen misschien even lezen en daarna slapenquote:Op donderdag 15 januari 2009 21:54 schreef MNR het volgende:
[..]
Prima, prima. Loop net mijn kamer weer op en ben liedje aan t draaien:
Vind ik mooi
En verder ga ik lekker dadelijk een boek pakken, lezen en slapen. Du?
Ik ben wel eens vergeten om een paar gaatjes te prikken in een bakje lasagne, terwijl ik dat wel had moeten doen...quote:
Och ja, jij studeert iets met psychologie, toch?quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik lig nu op bed tv te kijken, zometeen misschien even lezen en daarna slapen
Morgen weer vroeg naar de uni
Ik sta morgen om 8.40 uur op en om 8.50 uur ga ik aan het werk.quote:
Ja, ik studeer psychologiequote:Op donderdag 15 januari 2009 21:57 schreef MNR het volgende:
[..]
Och ja, jij studeert iets met psychologie, toch?
Lekker!quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:59 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik sta morgen om 8.40 uur op en om 8.50 uur ga ik aan het werk.
Oeps...quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:57 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik ben wel eens vergeten om een paar gaatjes te prikken in een bakje lasagne, terwijl ik dat wel had moeten doen...
Leuke studie lijkt mequote:Op donderdag 15 januari 2009 22:01 schreef automatic_ het volgende:
Ja, ik studeer psychologie
Gister en vandaag vrij, maar dan mag ik morgen om 8.45 present zijn![]()
Moet je mij er wel aan helpen herinnerenquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:04 schreef MNR het volgende:
[..]
Leuke studie lijkt me
Vertel me er de volgende keer maar meer over als je zin hebt. Ik ben altijd wel geinteresseerd in studies zoals psychologie of sociologie.
Fijne avond nog!
Say what?!?quote:
ieuw! Gatver! Ik zie er toch nog beter uit met dat behang van mequote:
Ik heb nog geen keuze hoeven maken, dat is pas aan het einde van het 2e jaar. Op dit moment heb ik ook nog géén idee of ik de Gezondheid of de Maatschappij kant op wil.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:31 schreef Techno het volgende:
[..]
Interesting. Welke richting precies?
Ik ben persoonlijk nogal bezig met het 'hoe en waarom' de menselijke psyche zich zo aangetrokken voelt tot collectivisme. M.a.w. waarom de mens een kuddedier is. Daar is door de geschiedenis heen alleen maar ellende van gekomen, en vandaag de dag is dat nog steeds het geval. En verder wat de mens ertoe beweegt om elkaar het leven zo zuur mogelijk te maken, en waarom men tot de meest afgrijselijke dingen in staat is. Dit soort zaken boeien me wel. Filosofie ook, overigens.quote:
Oke, dat is zeker interessant!quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:44 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik ben persoonlijk nogal bezig met het 'hoe en waarom' de menselijke psyche zich zo aangetrokken voelt tot collectivisme. M.a.w. waarom de mens een kuddedier is. Daar is door de geschiedenis heen alleen maar ellende van gekomen, en vandaag de dag is dat nog steeds het geval. En verder wat de mens ertoe beweegt om elkaar het leven zo zuur mogelijk te maken, en waarom men tot de meest afgrijselijke dingen in staat is. Dit soort zaken boeien me wel. Filosofie ook, overigens.
Je beschrijft nu het onderzoeksgebied van de Sociale Wetenschappenquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:44 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik ben persoonlijk nogal bezig met het 'hoe en waarom' de menselijke psyche zich zo aangetrokken voelt tot collectivisme. M.a.w. waarom de mens een kuddedier is. Daar is door de geschiedenis heen alleen maar ellende van gekomen, en vandaag de dag is dat nog steeds het geval. En verder wat de mens ertoe beweegt om elkaar het leven zo zuur mogelijk te maken, en waarom men tot de meest afgrijselijke dingen in staat is. Dit soort zaken boeien me wel. Filosofie ook, overigens.
Tof!quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:46 schreef automatic_ het volgende:
Oke, dat is zeker interessant!
Ik heb bij Sociologie wel wat dingen daar over gehad
Filosofie trekt mij helemaal niet.
Valt daar nog een beetje brood mee te verdienen? Misschien heb ik mijn roeping wel gemist.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:49 schreef Burdie het volgende:
Je beschrijft nu het onderzoeksgebied van de Sociale Wetenschappen.
Neequote:Op donderdag 15 januari 2009 22:51 schreef Techno het volgende:
[..]
Valt daar nog een beetje brood mee te verdienen? Misschien heb ik mijn roeping wel gemist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |