quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:38 schreef Anthraxx het volgende:
Dat het of gladde jongens zijn of dat het een saai bedrijf is...
Die bij de belastingdienst iig ook hoor.quote:
Welk een mooie droom moet dat geweest zijn.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:36 schreef MNR het volgende:
[..]
Hoi Godt, vannacht nog leuk gedroomd over Utrecht?
Ik wilde het nog wijzigen, maar helaas, heb niet echt een snelle verbinding. Ik merk dat je nog steeds goed geirriteerd bent over het feit dat je mogelijk naar Utrecht moet?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:37 schreef Godtje het volgende:
Ik heb inderdaad vannacht nog nooit gedroomd van utrecht.
Hij is bang dat hij de grootsheid van mijn aanwezigheid aldaar niet aan kan.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:40 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik wilde het nog wijzigen, maar helaas, heb niet echt een snelle verbinding. Ik merk dat je nog steeds goed geirriteerd bent over het feit dat je mogelijk naar Utrecht moet?
Vanmiddag mag ik ook weerquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Welk een mooie droom moet dat geweest zijn.!
Dat is okquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:36 schreef Howl het volgende:
Iets met computers. Meer wil ik niet kwijt i.v.m mijn privacy.
Snelle jongens, gladde praatjes, grote ego's, ellenbogenwerkers, et cetera. Geen leuke cultuur dus. Maar dan heb ik het dus over de eerder genoemde ICT bedrijven.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:38 schreef MNR het volgende:
En wat zegt een pakkencultuur over de organisatie, volgens jou?
Evy?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:43 schreef MissMSX het volgende:
Air gaat vreemd met een Belgische vrouw
Die werken alleen maar daar?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:43 schreef Techno het volgende:
Snelle jongens, gladde praatjes, grote ego's, ellenbogenwerkers, et cetera. Geen leuke cultuur dus. Maar dan heb ik het dus over de eerder genoemde ICT bedrijven.
De laatste paar woorden kan je schrappenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:40 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik wilde het nog wijzigen, maar helaas, heb niet echt een snelle verbinding. Ik merk dat je nog steeds goed geirriteerd bent over het feit dat je mogelijk naar Utrecht moet?
Dus de rest klopt wel?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:52 schreef Godtje het volgende:
De laatste paar woorden kan je schrappen
Not an option.
Bij SuitSupply kun je voor een redelijk bedrag goede pakken kopen. Weet alleen niet of die ook in Utrecht zitten.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:24 schreef Q. het volgende:
Ik krijg een persoonlijk in te vullen vergoeding van zo'n 50 euro per maand maar ik heb vanaf dag 1 pakken nodig en ik heb geen geld om dat voor te schieten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |