Twist!quote:
TDquote:
Ik doelde op je vriendin.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Welke alle?
Ik ben geloof ik in totaal 40 uur bezig geweest om GTA4 op 100% te spelen
o ja, waarom?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:09 schreef dawg het volgende:
Dubbelzinnigheid ten top. Had ik net even nodig.
Ik liever ook niet, vandaar dat ik mijn verjaardagstaart graag ongepeerd wil hebbenquote:
en zonder slagroomquote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:09 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik liever ook niet, vandaar dat ik mijn verjaardagstaart graag ongepeerd wil hebben
Gewoon even naar Batavia stad rijden, daar zit een hele grote vestigingquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bij SuitSupply kun je voor een redelijk bedrag goede pakken kopen. Weet alleen niet of die ook in Utrecht zitten.
Komt eraanquote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:09 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik liever ook niet, vandaar dat ik mijn verjaardagstaart graag ongepeerd wil hebben
Als je een kat in huis neemt moet je wel je nick veranderen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:15 schreef dawg het volgende:
Zou mijn bonsai wel veilig zijn met een jong katje trouwens?
Als je het goed afleert wel. En anders hoog op de kast zettenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:15 schreef dawg het volgende:
Zou mijn bonsai wel veilig zijn met een jong katje trouwens?
Sweet!quote:
Als je had opgelet had je kunnen weten dat het Utrecht thuis is.quote:
De outlet van de polderquote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:15 schreef Burdie het volgende:
[..]
Gewoon even naar Batavia stad rijden, daar zit een hele grote vestiging.
Opletten doe ik niet meer aan tegenwoordig.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:17 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Als je had opgelet had je kunnen weten dat het Utrecht thuis is.
Mijn bonsai is iets van 1m ofzo, dus op de kast gaat niet werken.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:16 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Als je het goed afleert wel. En anders hoog op de kast zetten
Nah, toch maar niet.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:16 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Als je een kat in huis neemt moet je wel je nick veranderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |