ik had laatst een bus in mijn oog.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:57 schreef beelz het volgende:
Ik kreeg net wc-luchtverfrisser in mijn oog... als ik traanbuisjes had zou ik dennengeur huilen
wel.quote:
Betalende leden?quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:58 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
wel.
ga jij even lekker met de betalende leden daar spelen?
maken wij het hier wel leuk ok?
Doei
Ik had nog een aantal andere ideeën, maar heb me ingehoudenquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:57 schreef rudedeltadude het volgende:
Ik vind dat dit topic tenminste het woord sexbierum in de TT verdient!
abohoudersquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:00 schreef Misstique het volgende:
[..]
Betalende leden?.
Waar heb je het over, knul?
had je niet moeten doen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik had nog een aantal andere ideeën, maar heb me ingehouden
betaald is met een tquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:01 schreef Richfield het volgende:
* Richfield betaald niet
(als je maar vaak genoeg F5-t)
En jij denkt dat abohouders door slotjes kunnen posten oid?quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:01 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
abohouders![]()
mensen die geld voor fok over hebben
Zwolle leeft!quote:
ik kan me voorstellen dat fok-nerds daar voor willen betalen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:02 schreef Misstique het volgende:
[..]
En jij denkt dat abohouders door slotjes kunnen posten oid?.
dat is beter.quote:
Ik had em weer opengegooid, flauw garpje.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:03 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
ik kan me voorstellen dat fok-nerds daar voor willen betalen.
ik dacht van wel dus.
maar nee dus.
goh, jammer dat dat geen feature is. dan had ik meegedaan.
sorry, ik ken geen humor.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:07 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik had em weer opengegooid, flauw garpje..
nee helaas had ik eindelijk rust gehadquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:05 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
dat is beter.
ben je trouwens niet gestikt in je boterham?
mijn orgasme zit er al opquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:19 schreef stbabylon het volgende:
We hadden het toch trouwens over de kont van de oma van Ps2k?
En specifiek dan?quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:20 schreef Radobe het volgende:
Ik hou niet van konten in het algemeen
ik kan niet vaker.quote:
radobe houdt alleen van de aars hoorde ikquote:
of van haar eigen aars?quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:21 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
radobe houdt alleen van de aars hoorde ik
nee aars oma PS2Kquote:
Euhm.. wa?quote:
dat is ook toeval.quote:
kont?quote:
quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:28 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
dat is ook toeval.
ik heb twee rechterbillen.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:31 schreef beelz het volgende:
Grappig dat het over konten gaat hier... Ik weet nog een mop:
Hoe noem je iemand met een prei in zijn kont?
Geen flauw ideequote:Op donderdag 15 januari 2009 16:31 schreef beelz het volgende:
Nou?quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:31 schreef beelz het volgende:
komt omdat ik weer eens een dagje meepostquote:
en prompt was het stil...quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:43 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
komt omdat ik weer eens een dagje meepost
ik weet het antwoord op de mopquote:
ZEG HET DAN!quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:30 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
ik weet het antwoord op de mop
Nee, ik ga de clou van Beelz zijn grap niet jattenquote:
Je vriendje?quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:46 schreef Richfield het volgende:
je wilt niet weten wat voor ranzigheid je krijgt als je die mop googled
Je kende hem al?quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:49 schreef navvy het volgende:
[..]
Je vriendje?
............ow ja, ik zou wegblijven
Ben je gek, jij blijft ook gewoon. We kunnen best met zn allen door één deur, pais ende vree en zulks.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:49 schreef navvy het volgende:
[..]
Je vriendje?
............ow ja, ik zou wegblijven
Sexbierumtopic wel......quote:
We kunnen hier ook sexbieren.quote:
Als je t sexbierumtopic weer heropend wordt t echt gezelligquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:53 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ben je gek, jij blijft ook gewoon. We kunnen best met zn allen door één deur, pais ende vree en zulks.
Wanneer was die nieuwjaarsborrel nou?
Een oud-collega van me komt uit sexbierum. Het schijnt dat je er best leuk kan wonen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:03 schreef navvy het volgende:
[..]
Als je t sexbierumtopic weer heropend wordt t echt gezelligLeuk intiatief van en voor mensen die ooit van Sexbierum hebben gehoord. In sta MOET er een Sexbierumtopic zijn!!!!!
Dat niet alleen, ik heb er zelf een recreatiewoning gekocht. Daarom wil ik ook dat het Sexbierumtopic weer geopend wordt.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:24 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Een oud-collega van me komt uit sexbierum. Het schijnt dat je er best leuk kan wonen.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:13 schreef Misstique het volgende:
Nee, we gaan geen afsplitsing van het Zwolletopic maken, waar alleen de uitverkorenen mogen meeposten.
Jullie posten gewoon in het Zwolletopic of niet, your choice.
Einde discussie nu ook. De grap was al dagen geleden wel voorbij.
In het kader van de harmonie en weet ik nog wat meer, een scheiding is juist leuk, veteranen in het zwole topic kunnen rustig verder gaan met waar ze mee bezig waren en de nieuwe posters kunnen mekaar irriteren..............over een gulden middenweg gesproken!quote:
Geen idee, ik heb geen wilde plannen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:02 schreef stbabylon het volgende:
Is er nog iets spannends te beleven in Zwolle dit weekend?
Boekenkast in pakken. Spannend niet?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:16 schreef Misstique het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb geen wilde plannen..
Jij?
Owjaquote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:45 schreef stbabylon het volgende:
Probleem is dan wel dat ik niet naar mijn ouders kan, en dat moet wel, want daar liggen nog kaartjes voor het theater.
Maar dat zie ik zondag wel.
Volgende week donderdag iig Heideroosjes in het theater. Gaat leuk worden.
bed of slaapbank?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:33 schreef stbabylon het volgende:
En misschien zondag weer wandelen, maar het weer ziet er niet echt goed uit. Regen en koud.
Het backup plan is alle LOTR films kijken vanuit bed.
Je mag je bij hem voegen als je wil.quote:
stoer van je, maar nee liever nietquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:46 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je mag je bij hem voegen als je wil.
subtielquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:48 schreef Misstique het volgende:
Het was bedoeld als subtiele hint dat we klaar zijn met de discussie en dat bans niet worden besproken op het forum.
mijn moeder is in Spanjequote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:03 schreef Ps2K het volgende:
Pffff lekker geslapen... mijn bovenburen in het hotel hadden het nogal gezellig met z'n tweeen. Wel netjes van die gast dat ie haar nog even heeft klaargemaakt nadat ie zelf klaar was.
wie zegt dat hij niet al sliep toen?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:03 schreef Ps2K het volgende:
Pffff lekker geslapen... mijn bovenburen in het hotel hadden het nogal gezellig met z'n tweeen. Wel netjes van die gast dat ie haar nog even heeft klaargemaakt nadat ie zelf klaar was.
Daar zeg je me wat... naja misschien heeft ze het zelf afgemaaktquote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:17 schreef Richfield het volgende:
[..]
wie zegt dat hij niet al sliep toen?
Ik ga binnenkort maar weer eens naar sexbierum even bij mijn oma op bezoekquote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:35 schreef Kekaa het volgende:
In seksbierum staat Aeolus. Best leuk is dat (tenminste... in groep 8 vond ik dat toen leuk). Radiootje gemaakt, proefjes gedaan met wind en licht enzo.
Maar ik zal ook even vertellen wat ik in het weekend ga doen
Digitenne aanschaffen, wachten op mensen van de mediamarkt (eindelijk een vriezer, magnetron en stofzuiger), boodschappen doen en heeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeeel financieel management leren en oefenen met jaarrekeningen, balansen en staat van baten en lasten enzo (bah bah bah).
ja hoezo?quote:
heeft je vrouw wat te poetsenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:10 schreef Richfield het volgende:
[..]
je maakt een rotzooi van de vloer hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |