Eerste input van mij:
quote:
Nieuw middel tegen ADHD
Op deze website informeren wij U over een nieuw middel tegen ADHD. Het Omega3-PS protocol combineert (hoge) doseringen van visolie met fosfatidyl serine, een ander supplement met een werking tegen ADHD.
Ik zou 'u' met een kleine letter schrijven. Voor veel mensen is 'U' goddelijk of koninklijk.
quote:
BELANGRIJKE INFORMATIE
Vergeet U ons website adres niet
www.adhdweg.nl, noteer het of voeg het toe aan favorieten, zodat U makkelijk onze website terug kunt vinden.
Van die laaste zin zou ik maken: "zodat u ons makkelijk terug kunt vinden". Herhalingen, zoals in dit geval het terugkerende 'onze website', lezen niet prettig.
BTW: het is natuurlijk 'ons website-adres'. Denk aan het koppelen in het Nederlands.
quote:
Lees over de ervaringen van een ouder die het Omega3-PS protocol gebruikt:
"Zo even geleden waren mijn twee kinderen niet onder controle te houden, te gek, deuren aan het dichtslaan, schreeuwen, duwen, vechten, ze maken me gek. Ik gaf niemand Phosphatidyl Serine behalve mijzelf in afwachting voor een aminozurentest. Nu, ik gaf hun ieder Phosphatidyl Serine en 15 minuten later zijn ze rustig aan het werken aan kralen, maken geen geluid meer en werken ze samen en delen ze kleuren met elkaar."
Veel spreektaal en discrepanties tussen tegenwoordige vs. verleden tijd en enkelvoud vs. meervoud.
Voorstel van mij:
Lees over de ervaring van een ouder die het Omega3-PS-protocol (denk aan het extra streepje!) gebruikt:
Kortgeleden waren mijn twee kinderen niet onder controle te houden. Deuren aan het dichtslaan, schreeuwen, duwen en vechten. Ze maakten me gek. Ik nam zelf Phosphatidyl Serine in afwachting voor een aminozurentest. Ik besloot mijn kinderen ook Phosphatidyl Serine te geven en 15 minuten later maken ze bijna geen geluid meer en werken ze rustig samen met kralen of delen ze stiften (of potloden) met elkaar.Dat is korter en de zinnen zijn ook korter. Dit vergroot dfe leesbaarheid. Ook heb ik er een nutteloze herhaling uitgehaald.
Rest volgt.
En als je iets een goed idee vind, neem het gerust over.
[ Bericht 2% gewijzigd door ElectricEye op 15-01-2009 17:02:57 ]