Dries is ondanks z'n succes zo gewoon gebleven.
Wat is jouw keuze ?
Heb de hele n8 liggen dromen
Mag ik je knuffelbeer zijn
Laat me los..stuur me weg
Je maakt me gek...jalala
JRC
EDIT: Die DVD heb ik natuurlijk ook. Live in de HMH
quote:Heb 'm nog niet, verwachtte hem als Sint kado.
Op dinsdag 16 december 2003 22:39 schreef Schumi01 het volgende:
Wolter Kroes!Heb DVD van hem en die is echt top!
Nu maar duimen voor de Kerst.
quote:Ik duim me je mee!
Op dinsdag 16 december 2003 22:43 schreef tong80 het volgende:[..]
Heb 'm nog niet, verwachtte hem als Sint kado.
Nu maar duimen voor de Kerst.
Heeft Dries eigenlijk ook een DVD?
quote:Geloof het wel.
Op dinsdag 16 december 2003 22:44 schreef Schumi01 het volgende:[..]
Ik duim me je mee!
Heeft Dries eigenlijk ook een DVD?
Ik koop alleen CD's eigenlijk.
Maar als zelfs deze toppers DVD's uitbrengen zal ik er toch aan moeten.
quote:Gatverdamme.
Op dinsdag 16 december 2003 22:49 schreef JaWi het volgende:
Red Hot Chili Peppers
quote:cultuurbarbaar
Op dinsdag 16 december 2003 22:49 schreef tong80 het volgende:[..]
Gatverdamme.
quote:Ben ff op de site van Dries wezen kijken en zelfs hij heeft een DVD.
Op dinsdag 16 december 2003 22:48 schreef tong80 het volgende:[..]
Geloof het wel.
Ik koop alleen CD's eigenlijk.
Maar als zelfs deze toppers DVD's uitbrengen zal ik er toch aan moeten.
Jaja, jij moet er nu ook aan!
Een real live soap van Dries of van Wolter.
Wolter heeft natuurlijk wel iets meer flamboyante persoonlijkheid inzich.
quote:Of je stopt Dries, Wolter, Frans en André in een huis!
Op dinsdag 16 december 2003 23:33 schreef tong80 het volgende:
Wat zou interessanter zijn.Een real live soap van Dries of van Wolter.
quote:Alsof ze allemaal Unox knakworst lusten.
Op dinsdag 16 december 2003 23:37 schreef Schumi01 het volgende:[..]
Of je stopt Dries, Wolter, Frans en André in een huis!
quote:Sjeeemug, who are they? Frans Bouwurachtig repetoir zeker? Moet ik kiezen? Geen van beiden dan!
Op dinsdag 16 december 2003 22:36 schreef tong80 het volgende:
Ondanks dat Wolter in Ahoy staat in 2004, blijf ik achter Dries staan.Dries is ondanks z'n succes zo gewoon gebleven.
Wat is jouw keuze ?
quote:Als je niet weet waar het over gaat.
Op dinsdag 16 december 2003 23:39 schreef Karzeuler het volgende:[..]
Sjeeemug, who are they? Frans Bouwurachtig repetoir zeker? Moet ik kiezen? Geen van beiden dan!
Ga dan naar een november rain topic.
Wie kent niet het prachtige:
Regen in september
Na Oktober komt November
En December aan het einde van het jaarrrrrrrrr
Januarriiiiiiiiiiiiiiiii
Februariiiiiiiiiiiiiiiiii
quote:Inderdaad een miskent pareltje.
Op woensdag 17 december 2003 10:43 schreef SunChaser het volgende:
Dries!Wie kent niet het prachtige:
Regen in september
Na Oktober komt November
En December aan het einde van het jaarrrrrrrrr
Januarriiiiiiiiiiiiiiiii
Februariiiiiiiiiiiiiiiiii
edit: speciaal voor taalpurist tong80 en onze Dries...
[Dit bericht is gewijzigd door Gitarist op 17-12-2003 20:00]
quote:Laat Dries die taalfout maar niet zien.
Op woensdag 17 december 2003 19:33 schreef Gitarist het volgende:
Als ik zou moéten kiezen... dan Wolter Kroes... die vindt ik persoonlijk mooiere muziek maken.
Die is daar nogal alert op.
quote:Ik wist dat je smaak hebt.
Op woensdag 17 december 2003 20:03 schreef PogueMahone het volgende:
Dries natuurlijk
quote:Novembur reen? Nee 'k ben meer 'n lente mensch
Op dinsdag 16 december 2003 23:40 schreef tong80 het volgende:[..]
Als je niet weet waar het over gaat.
Ga dan naar een november rain topic.
Was gister bij een spetterend diner dansant, met onder andere dries
quote:Dat meen je niet ?
Op woensdag 31 december 2003 12:10 schreef marky_mark het volgende:
Volgens mij zijn het allebei mislukte B-artiesten
Was geen optie.quote:Op donderdag 26 februari 2004 19:07 schreef tipoe het volgende:
Sukkeltje
En daar en tegen ?quote:Op donderdag 26 februari 2004 19:12 schreef Frasier het volgende:
Blof is niet zo erg. Dries daarintegen...
He wat vervelend, een spelfout.quote:Op donderdag 26 februari 2004 19:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
En daar en tegen ?
Bekend voornamelijk door z'n hit 'Jij bent mijn alles'quote:Op donderdag 26 februari 2004 19:53 schreef Zander het volgende:
Dries Roelvink, waar moet ik die van kennen?
De onbekendste bekende nederlanderquote:Op donderdag 26 februari 2004 19:53 schreef Zander het volgende:
Zeker!quote:Op donderdag 26 februari 2004 20:36 schreef Doc het volgende:
Dries is een kanjer!
weet je misschien wel hoe je de "ø" moet typen dan ??quote:Op donderdag 26 februari 2004 19:40 schreef Mark het volgende:
Dries Roelvink. Want ik weet niet hoe je die o-met-puntjes kunt typen
Als ik dat zou weten....quote:Op donderdag 26 februari 2004 19:40 schreef Mark het volgende:
Dries Roelvink. Want ik weet niet hoe je die o-met-puntjes kunt typen
Neequote:Op donderdag 26 februari 2004 21:29 schreef GoldenHeritage het volgende:
weet je misschien wel hoe je de "ø" moet typen dan ??
Ook dat is geen optie voor mijquote:Op vrijdag 27 februari 2004 11:01 schreef Frollo het volgende:
Is Dries Rølvink ook een geldige optie? Dan kies ik die.
En daarom is Blof vele malen erger! Dries hoor je namelijk niet zo vaak. Die zie je alleen bij de kapper in 'de bladen' staan. Blof daarentegen kan op elk ongewenst ogenblik, op bijna elke zender, zomaar uit de radio komen.quote:Op donderdag 26 februari 2004 19:53 schreef Zander het volgende:
Goed verwoord!quote:Op vrijdag 27 februari 2004 12:15 schreef Z het volgende:
De holle diepgang van Blof is vele malen erger dan het gebrek aan diepgang bij Dries!
Dries weet tenminste nog een glimlach in de geschonden harten van ouden-van-dagen, huisvrouwen en kampbewoners te toveren. En wat heeft Bløf ook alweer bereikt zei je?quote:Op vrijdag 27 februari 2004 12:27 schreef Gitarist het volgende:
Dries Roelvink vind ik. Wat heeft hij in hemelsnaam bijgedragen aan de Nederlandse (pop)muziek???
quote:Op vrijdag 27 februari 2004 12:25 schreef Da_Sandman het volgende:
Tong ga eens terug je mand in
Bløf is gewoon goed
punt
Draai het om. Wat heeft Peter met zijn maatjes bijgedragen, behalve dat het in lijkt om permanent stoned vage rijmpjes te schrijven over blauwe ruis?quote:Op vrijdag 27 februari 2004 12:27 schreef Gitarist het volgende:
Dries Roelvink vind ik. Wat heeft hij in hemelsnaam bijgedragen aan de Nederlandse (pop)muziek???
quote:Op vrijdag 26 december 2003 12:58 schreef raptorix het volgende:
[afbeelding]
Was gister bij een spetterend diner dansant, met onder andere dries
Eindelijk lijkt het onze nationale volksheld te lukken om door te breken bij het grote publiek. Hij komt eraanquote:moet niet gekker worden met de hitlijsten. Eerst scoort Jeroen van der Boom, die toch jarenlang als schnabbelartiest gold, een dijk van een hit. En nu gaat Dries Roelvink, de man die alleen maar geflopte singles voortbracht, hem net zo hard achterna.
Afgelopen weekend klom Ik Kom Eraan al met superstip naar 26 in de Single Top 100. In de midweeks (tussentijdse hitlijsten voor de muziekindustrie) staat het nummer nu genoteerd op 9! Op elke 100 exemplaren die de nummer 1 verkoopt (in de midweeks weer Joling/Hazes) doet Dries er 38. Qua verkoop zou hij nog makkelijk de top 5 kunnen halen.
Op zijn eigen website bedelt Dries om extra verkoop, zoals op bovenstaande afbeelding is te zien. Ook GeenStijl kan de zwabberende carrière van de Amsterdammer niet aanzien en bracht een koopadvies uit aan zijn lezers. De invloed van die laatste actie zit nog niet verwerkt in deze midweeks-lijst, dus dat belooft nog wat.
http://nlpop.blog.nl/het_(...)ink-op-9-in-midweeks
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:22 schreef tong80 het volgende:
Hij zei in RTL-Boulevard dat zijn huwelijkscrisis van de afgelopen zomer achter de rug is.
'Ik ga er weer vol goede moed tegenaan.' Aldus Dries.
Zijn single heet doktersroman. Niet bekend is of ie geïnspireerd is door zijn boekenkast.
Ik heb goede hoop dat ie eindelijk een hit scoort.
[ afbeelding ]
*ril*quote:
Zwaar miskend poetisch genie.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 14:35 schreef Urquhart het volgende:
"Ik ben de man uit jouw doktersroman"
De titel is al goed.
Niet mierenneuken.quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:18 schreef SCH het volgende:
Net als toen?
Ben Cramer deed mee met 'De oude muzikant'.quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:15 schreef tong80 het volgende:
Dries heeft zich aangemeld bij de NOS om Nederland te mogen vertegenwoordigen op het Eurovisiesongfestival. Nu Gerard Joling zich heeft teruggetrokken lijkt het mij de ultieme kandidaat.
Dries vertelde aan RTL-Boulevard dat dit altijd zijn wens is geweest omdat ie idolaat is van Ben Cramer. Die schreef historie met het nummer de clown toen ie Nederland vertegenwoordigde.
Onze volksheldquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 02:38 schreef tong80 het volgende:
Jullie moeten niet zo denigrerend over Dries doen
JAquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 02:46 schreef Tazmaniac het volgende:
Is het héél fout om deze man liever onder de groene zoden te zien?
Nee hoor, volkomen normaal!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 02:46 schreef Tazmaniac het volgende:
Is het héél fout om deze man liever onder de groene zoden te zien?
Wat een driest verhaal zegquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:17 schreef tong80 het volgende:
Voor iedereen die vindt dat Dries Roelvink een verlopen kop heeft van de drank, dat is ook zo. Dries vindt namelijk zelf dat hij een behoorlijke zuiplap is. "In principe ben ik een alcoholist, want ik drink iedere dag drie glazen", bekent hij.
Sinds zijn huwelijk is gestrand, is de blonde zanger bijna dagelijks in zijn stamkroeg in Buitenveldert te vinden. "Ik zit daar bijna iedere dag wijn te drinken, ik hoor er bij het meubilair", zo geeft hij toe.
Ook de avonden wil Dries het liefst niet thuis doorbrengen. "Ik heb tot nu toe altijd gezegd: 'Ik blijf zo lang mogelijk thuis wonen'. Maar nu voel ik meer druk komen. Luciënne (Dries' vrouw-red.) trekt het niet meer. Ze zegt: 'Dit is niet de situatie waarin ik wil leven'. Ik zei het wel zo makkelijk, 'we blijven samenwonen en we leiden ons eigen leven', maar dat blijkt toch niet te werken."
De volkszanger is dan ook naarstig op zoek naar een andere woning. Waarschijnlijk wil Dries een flatje in Amsterdam gaan betrekken.
Nou mensen.
Ik heb ze laten mergen tot 1 groot topic.quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:29 schreef belsen het volgende:
Kun je dit niet kwijt in een van je andere Dries Roelvink topics?
Coolquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:30 schreef belsen het volgende:
[..]
Ik heb ze laten mergen tot 1 groot topic.
Bron: Dries Roelvink wil Duitsland veroverenquote:Dries Roelvink wil Duitsland veroveren
Wie gedacht had nooit meer iets van Dries te vernemen heeft het mis! Dries maakt momenteel plannen voor een uitgebreide tour door Duitsland. Gisteren kwam hij met de Duitse versie van zijn hitsingle uit 2007 'Ik kom er aan' op de markt.'Ich komm er an' is vanaf vanmiddag te beluisteren op de Duitse site van Dries.
Een opgetogen Dries is blij met deze stap in zijn carrière, hij heeft veel zin in zijn Duitse tour en verheugt zich op de optredens in verschillende Duitse steden. De release van een Duitstalig album wordt later dit jaar verwacht.
jaja een real live soapquote:Op dinsdag 16 december 2003 23:33 schreef tong80 het volgende:
Wat zou interessanter zijn.
Een real live soap van Dries of van Wolter.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |