Klinkt goed hoor! Wat speel jij?quote:Op woensdag 25 februari 2004 17:39 schreef tipoe het volgende:
Graag uw reactie en uw bands
Leuk dat jullie een hoop Bløf nummers coveren!quote:Op woensdag 25 februari 2004 17:39 schreef tipoe het volgende:
Ik trap af:
Ik zin in Loos Alarm. Voornamelijk nederlandstalige rock covers, potentieel eigen werk.
Muziek te luisteren onder "repetoire"
http://www.loos-alarm.nl
Graag uw reactie en uw bands
Ja ben k t wel mee eens... is beetje jammer.quote:Op woensdag 25 februari 2004 18:05 schreef Gitarist het volgende:
[..]
Het klinkt niet altijd even zuiver helaas
Tuurlijk, daar heb ik alle begrip voor. Inderdaad het klinkt best aardig... alleen heb ik het idee dat ze professioneler overkomen dat dat ze zijn... Ook het nummer "Ik rij wel" lijkt wel in een thuisstudiootje te zijn opgenomen...quote:Op woensdag 25 februari 2004 18:09 schreef fille_fatale het volgende:
[..]
Ja ben k t wel mee eens... is beetje jammer.
Maar 't zijn live opnamens he? Zelfs de 'beroemde' zangers doen het dan niet altijd even geweldig
Toch vind ik het over het algemeen wel ok.![]()
Voor een wannabe hoeft het tekstueel en muzikaal ook niet in de buurt te komen...quote:Op donderdag 26 februari 2004 10:23 schreef Gitarist het volgende:
Ik vind "Ik rij wel" absoluut geen Bløf-wannabe... Misschien was dat wel de intentie, maar tekstueel en muzikaal gezien komt het niet in de buurt (sorry!).
Maar goed, ga iig zo door, het kan nog best wat worden!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |