Zo dekken ze zich in voor schadeclaims en de reclamecode-commissie, zegt op zich weinig over de kwaliteit van het bedrijf zelf. Maar reclame is natuurlijk hoe dan ook een subjectief verkooppraatje.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:22 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Offtopic: Moet je eens opletten hoe vaak ze in die reclame woorden als 'bijna', 'misschien' en 'meestal' gebruiken.
Komt op mij allemaal niet al te overtuigend over.
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:07 schreef tspawn het volgende:
Dit mag toch niet mogen in Nederland ?
Zijn er dan ook mufvrouwen?quote:Op zondag 18 januari 2009 13:30 schreef jollieboer1 het volgende:
Ik vind openbare toiletten ook vaak smerig, ga er liever niet heen maar ja, soms zul je moeten. Ik heb altijd wel medelijden met die toiletjufvrouwen. (écht altijd...) als je ziet wat een tyfusbende sommige mensen er van maken, dan schaam ik me soms dood voor anderen. Mensonterend vind ik dat.
Want zij lopen de hele dag in die zooi.
Dat lijkt me een opzettelijkequote:
quote:Pakspul zondag 18 januari 2009 @ 15:31 (#2)
Of mensen die alleen thuis kunnen scheiten, maar wel verhuizen
quote:Op zondag 18 januari 2009 17:33 schreef Beelzebufo het volgende:
Ondanks de slechte reputatie die Mazzo had (1e klas drugshol, maar wát een goede muziek!!) heb ik nooit ofto nooit één negatieve ervaring gehad.
aparte reigers.. en dan de rest nogquote:Op zondag 18 januari 2009 21:37 schreef svenapv het volgende:
weet iemand gebouwen in de buurt van breda (op fiets afstand zou fijn zijn) die nog in oude staat zijn, die er eng uit zien én waar je naar binnen kunt om een film op te nemen?
ik en een groepje andere mensen moeten voor school een film maken, dus wij dachten meteen: horrorfilm
maar ik heb ff gezocht en kon maar wijnig lokaties vinden die echt geschikt zijn voor een horrorfilm, én waar het mogenlijk is om te filmen zonder dat je moeten verantwoorden tegenover eigenaren van het gebouw.
we hebben nog geen plot voor de film maar als we een lokatie hebben kunnen we daar onze ideën op aanpassen.
even samengevat, het gebouw moet:
- oud zijn (van ook van binnen nog in oude staat of helemaal vervallen, maar liefst wel vijlig zodat het niet instort als je
ergens loop ofzo)
- in de buurt van breda zijn
- eng zijn
- toegankelijk zijn voor ons (film mogenlijkheden, dus niet een gebouw waar niet gefilmt mag worden)
- niet bewoond zijn (leegstaand zou het beste uitkomen, maar als we gewoon naar binnen kunnen en de eigenaren het
geen probleem vinden als we gaan filmen dan is dat ook goed.)
als iemand sugestisch heeft hoor ik het graag
quote:Goedemorgen,
Dat is hoeft niet als u het reclamatie formulier erbij doen komt het helemaal in orden.
Met Vriendelijke Groet
......
quote:Dit experiment moet uitwijzen of van bil gaan invloed heeft op het intilligentieniveau.
De aanhef en afsluiting zijn daar waarschijnlijk voorgeprogrammeerd...quote:Op maandag 19 januari 2009 10:56 schreef Nouwk het volgende:
Correspondentie met een bedrijf over een armbandje dat geruild moet worden, of ik de mailtjes uit moet printen en bij het pakketje moet voegen:
[..]
Da's (helaas) niet nieuw meer.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:50 schreef Rasing het volgende:
Nieuws op 'sowieso'-gebied: ik hoorde laatst iemand 'zo en zo'zeggen.
Ik mag toch hopen dat dit expres zo geschreven is.quote:Op maandag 19 januari 2009 18:29 schreef huismerk het volgende:
8 ton per jaar aan soepsidie en niet eens een journaal kunnen maken. Zelfs TV Gelderland doet het beter![]()
Nederlandse Publieke Omroep![]()
quote:Op maandag 19 januari 2009 22:38 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Inderdaad, ze deinst er niet naar wat andere van vinden..En trek dat gerust aan
Hier (Rotterdam) spreekt bijna iedereen sowieso uit als 'zo en zo'quote:Op maandag 19 januari 2009 11:50 schreef Rasing het volgende:
Nieuws op 'sowieso'-gebied: ik hoorde laatst iemand 'zo en zo'zeggen.
Ik hoop dat dit opzettelijk is...quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:59 schreef rudedeltadude het volgende:
Ik heb heel veel vrienden in Sexbierum en ben lid van de Sexbierumse fanfare.
Ik bespeel de trombose.
Daarom zou ik het fijn vinden als dat topic toch gewoon open mag.
[FB]
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:53 schreef bibedibabs het volgende:
goh bedweter
nog wat spannends te melden??
Ik moet niet drinken terwijl ik dit topic lees. Mijn hele bureau onder de koffie!!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:03 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit opzettelijk is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |