quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:21 schreef MaleDuck het volgende:
haha wilde net posten:
mooz, mads, waar blijven jullie... en toen was ie vol![]()
Hey moozquote:
Ik doe hetzelfde! eetsequote:
had tie een 2e ban dan?quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:22 schreef MaleDuck het volgende:
oei... vanmiddag is de ban van papi afgelopen...
2 dagen terug kreeg hij een 48uurs ban als ik het goed heb...quote:
Smakelijkquote:
nee das een anderequote:Op donderdag 15 januari 2009 12:23 schreef Ladylike het volgende:
papi mag trouwens weer posten he
die zie je in Welke smoesjes gebruik jij als je te laat komt?
das een andere user, hier was Papi Chulo...quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:23 schreef Ladylike het volgende:
papi mag trouwens weer posten he
die zie je in Welke smoesjes gebruik jij als je te laat komt?
dank u!quote:
ow met 1 p?quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
das een andere user, hier was Papi Chulo...
maar die kan zich wel gedragen en heeft een vol fobo...quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ow met 1 p?
Dan is het een kloon van hem:')
is papi dan een kloon van pappi?quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:26 schreef tripack het volgende:
[..]
maar die kan zich wel gedragen en heeft een vol fobo...
ow je bedoelt een tvpquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:26 schreef Runx het volgende:
oja ik post dit bericht omdat ik hem dan in mijn actieve topics heb
en nu weer verder met reflectieverslag![]()
jah allerlei variaties kunnen zomaar andere mensen zijnquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
is papi dan een kloon van pappi?
ik ben in de war
moos, gay smileyquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:28 schreef tripack het volgende:
ik denk dat ik ff ga douche en wat huishouden
Ze maken me iig in de warquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:28 schreef tripack het volgende:
[..]
jah allerlei variaties kunnen zomaar andere mensen zijn
nog ff wachten op slome mensenquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:28 schreef tripack het volgende:
[..]
jah allerlei variaties kunnen zomaar andere mensen zijn
nou ja, later dan he !quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:28 schreef tripack het volgende:
ik denk dat ik ff ga douche en wat huishouden
och gussiequote:
ik wist niet dat jezelf wassen gay wasquote:
huishoudenquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:29 schreef tripack het volgende:
[..]
ik wist niet dat jezelf wassen gay was
ik wist niet of het wel mochtquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:25 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Moos, je hebt geen titel er achter gezet
Zeg dat maar tegen mn ventquote:
neuh ! daar ben jij toch voorquote:
Ligt eraan hoe je jezelf wastquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:29 schreef tripack het volgende:
[..]
ik wist niet dat jezelf wassen gay was
ben ik je vent?quote:
quote:
heb jij die kracht ook al ?quote:
grammernaziquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:30 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
huishouden
kijk maar eens goed
pas op voor vogels, vliegtuigen etcquote:
schiet op met dit topic dan... SPAMquote:
In mn hartje welquote:
Je maait het gras in de wei idd erg mooiquote:
spamquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:32 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
schiet op met dit topic dan... SPAM
jij ligt ook elke dag onder/op/naast een anderquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
In mn hartje wel
Runx, dit heb je niet gelezen...
]quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:29 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
och gussie![]()
iedereen even....OOOHhhhhhhh !
quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
In mn hartje wel
Runx, dit heb je niet gelezen...
[..]
Je maait het gras in de wei idd erg mooi
in jouw tuin ? of in zijn eigen ?quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Je maait het gras in de wei idd erg mooi
victory dancequote:
well yeahquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:35 schreef tripack het volgende:
[..]
well yeahen nou gaat ik er echt vandoor
tot later
later playerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
:D jij bent flauw *O* :D
*Recessie 1 - 3 Thomas :')
Verandering van spijs doet etenquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:33 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
jij ligt ook elke dag onder/op/naast een ander
er staat toch weiquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:34 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
in jouw tuin ? of in zijn eigen ?
Kende je um nog niet?quote:
nee die kende ik nog nietquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Kende je um nog niet?
Das al een oudje
oh ooooh, hoofdpijn
Dat kan altijd hequote:Op donderdag 15 januari 2009 12:43 schreef Runx het volgende:
[..]
nee die kende ik nog niet
* Runx geeftop hoofdje van LL
heheh je bent erg nogquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat kan altijd he
thanx
* LL grabbelt in de doos waar ibuprofen in moet liggen
quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:47 schreef Runx het volgende:
[..]
heheh je bent erg nog![]()
en heb je ze gevonden ?
ohh heb je die vibs toch nog gevonden wat ik gisteren in je tasje had gestoptquote:
jahquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:50 schreef Runx het volgende:
[..]
ohh heb je die vibs toch nog gevonden wat ik gisteren in je tasje had gestopt![]()
wanneer is afscheidsfeest van jules dan ?quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:50 schreef Runx het volgende:
[..]
ohh heb je die vibs toch nog gevonden wat ik gisteren in je tasje had gestopt![]()
quote:
weet ik niet, weet hij ook niet , zijn vrienden regelen dat voor hem ik heb ze gesmsed wanner het was en wacht op antwoord en ga ze ook bellen vandaagquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:51 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
wanneer is afscheidsfeest van jules dan ?
ik plamuur het vanavond wel weer goedquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:59 schreef Ladylike het volgende:
Godver... broodje was zo krokant dat ik mn wang nu kapot heb
Sperma schijnt prima lijm te zijn!quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:59 schreef Runx het volgende:
[..]
ik plamuur het vanavond wel weer goed
Ik beet net op de binnenkant van mijn wantquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:59 schreef Ladylike het volgende:
Godver... broodje was zo krokant dat ik mn wang nu kapot heb
Wanten doe je toch om je handen?quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:01 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Ik beet net op de binnenkant van mijn want
kun je nagaan hoe moeilijk het is om je dan aan de binnenkant daarvan te bijtenquote:
Euh...gewoon binnenstebuiten kerenquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
kun je nagaan hoe moeilijk het is om je dan aan de binnenkant daarvan te bijten
dan is het weer de buitenkantquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:04 schreef Sgele het volgende:
[..]
Euh...gewoon binnenstebuiten keren
Nee, dan is het de binnenkant die buiten zitquote:
schijnt ? is de beste natuurlijke seconden lijm wat je kan krijgenquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:00 schreef Sgele het volgende:
[..]
Sperma schijnt prima lijm te zijn!
Weleens een kind uit elkaar zien vallen?!
Waarom duurt het dan 9 maanden voor... ach laat zitten ookquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:06 schreef Runx het volgende:
[..]
schijnt ? is de beste natuurlijke seconden lijm wat je kan krijgen
Dat komt niet door de lijmquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:07 schreef Sgele het volgende:
[..]
Waarom duurt het dan 9 maanden voor... ach laat zitten ook
het zijn nogal veer stukjes die inelkaar gezet moeten wordenquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:07 schreef Sgele het volgende:
[..]
dat komt door de vrouw of schaapquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:07 schreef Sgele het volgende:
[..]
Goed bezig Runxquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:12 schreef Runx het volgende:
ik ga weer verder met mijn reflectieverslag heb al 8 pagina's
Hoi, ik ben geen Mariette en heb het eigenlijk stervensdruk, maar ik heb gewoon geen zinquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:12 schreef MRTT het volgende:
Hoi,
ik ben Mariette en ik heb niks te doen @ work
welkomquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:12 schreef MRTT het volgende:
Hoi,
Haaaaiquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:12 schreef MRTT het volgende:
Hoi,
aangenaam en welkomquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:12 schreef MRTT het volgende:
Hoi,
quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:13 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hoi, ik ben geen Mariette en heb het eigenlijk stervensdruk, maar ik heb gewoon geen zin
welkomquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:12 schreef MRTT het volgende:
Hoi,
quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:13 schreef Friday12 het volgende:
[..]
welkomstel je even voor wat doe je voor werk enz.
en ik ben er weer als jullie dat niet hadden begrepen
fokken werkt prima als tijdverdrijfquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:17 schreef MRTT het volgende:
[..]
Hoi,
Ik ben Mariette (nogsteeds) werk bij een bedrijf in Eindhoven als Secretaresse van de directeur & service manager welke beide al 1 maand niet meer in dienst zijn!![]()
Overdag doe ikNIKS
en ben ik voornamelijk opzoek naar bezigheidstherapie om hier mijn 8 uur zo goed mogelijk door te komen!
Oh, Joepie! Ik mag gaan eten!Weer 30 minuten van mijn tijd ingevuld!
Enjoy!quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:21 schreef -Madskillz28TH het volgende:
yay, mag lekker gaan controleren of alle telefoonlijnen nog in gebruik zijn![]()
kerel mijn werk overnemen en het niet goed uitvoerenquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:13 schreef Friday12 het volgende:
[..]
welkomstel je even voor wat doe je voor werk enz.
en ik ben er weer als jullie dat niet hadden begrepen
Nog een secretaressequote:Op donderdag 15 januari 2009 13:17 schreef MRTT het volgende:
[..]
Hoi,
Ik ben Mariette (nogsteeds) werk bij een bedrijf in Eindhoven als Secretaresse van de directeur & service manager welke beide al 1 maand niet meer in dienst zijn!![]()
Overdag doe ikNIKS
en ben ik voornamelijk opzoek naar bezigheidstherapie om hier mijn 8 uur zo goed mogelijk door te komen!
secretaresse (kunnen) zijn geilquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nog een secretaresse
eet ze
en je hoeft niet vet te typen om op te vallen, je tieten laten zien is al genoeg![]()
wat zij zeiquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nog een secretaresse
eet ze
en je hoeft niet vet te typen om op te vallen, je tieten laten zien is al genoeg![]()
waarom denk je dat ik het deequote:Op donderdag 15 januari 2009 13:21 schreef Runx het volgende:
[..]
kerel mijn werk overnemen en het niet goed uitvoeren
kijk zo moet het
Ben je nieuw hier ? Welkom stel je even voor en vertel ons wat voor werk je doet
alles wat in Geen reet te doen op je werk topic gebeurt blijft ook in Geen reet te doen op je werk topic, capice ?
vertel mij watquote:
hoi Welkom!quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:17 schreef MRTT het volgende:
[..]
Hoi,
Overdag doe ikNIKS
mischien moet jij dat ook eens doenquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nog een secretaresse
eet ze
denk dat ze meer van mannen houdquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hoi Welkom!
koffie / thee / limonade / mn moeder / runx zn schaap ?
Dat heb jij dan gemist.. jammer dan, doe het maar 1 keerquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:24 schreef Friday12 het volgende:
[..]
mischien moet jij dat ook eens doen
quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat heb jij dan gemist.. jammer dan, doe het maar 1 keer
Die ene keer op het forum verscholen waren geen BLOTE tietenquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:25 schreef tripack het volgende:
[..]dan heb ik dat ook gemist
of bedoel je die ene hier ergens op het forum verscholen?
heheh heb jij een nieuwe opening zin ? RUNX ze schaap ?quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hoi Welkom!
koffie / thee / limonade / mn moeder / runx zn schaap ?
ik denk dat je net je mond voorbij gepraat hebtquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Die ene keer op het forum verscholen waren geen BLOTE tieten
eigenlijk lieg ik gewoon keihard in de hoop dat niet verder gevraagd wordt
ik heb ze al gezien hoarquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:25 schreef tripack het volgende:
[..]dan heb ik dat ook gemist
of bedoel je die ene hier ergens op het forum verscholen?
Vanavond bij het 6 uur journaal... meer vragenquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oepsquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:27 schreef tripack het volgende:
[..]
ik denk dat je net je mond voorbij gepraat hebt![]()
dan kan je mooi vergetenquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Kamervragen?quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:28 schreef Sgele het volgende:
[..]
Vanavond bij het 6 uur journaal... meer vragen
Tietenvragenquote:
quote:
boobiequestionsquote:
is niet grappig je moet het hartstikke serieus nemenquote:
nu wil ik een pm van je !!!quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
sjonge jonge word wel erg veel plamuren vanavondquote:
ahh...quote:
okquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:30 schreef Runx het volgende:
[..]
is niet grappig je moet het hartstikke serieus nemen
je moet gewoon de regel opnoemen en daar moeten ze aan houdenanders moet je ze vermoorden, als je nog zo'n fout maakt moet ik jou helaash ook vermoorden, capise
niet dat ik je zie
En toen?quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nu wil ik een pm van je !!!
Nee, maar kus vooral verderquote:
quote:
quote:
kreeg je er eentje terugquote:
quote:
WL ben je foto's van je moeder aant versturenquote:
dat komt ervan als je telkens je koffie uitspuugtquote:
nee die camt alleen maarquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:41 schreef tripack het volgende:
[..]
WL ben je foto's van je moeder aant versturen
zijn je zweedse collega weer bezig ja ?quote:
sorry das hier geblockedquote:
lekkersquote:
Was even aan het werkquote:
Ik hoef morgen alleen als secretaresse te werken, en ik geloof dat ik ook maar 3 uurtjes hoefquote:
ben ik de enige die zich nu al ergert?quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:57 schreef MRTT het volgende:
ik moet nog 4 uur en 4 minuten![]()
maar ga eerst ff![]()
quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ben ik de enige die zich nu al ergert?![]()
ik erger me echt te snel he
stop eens met [b ][/b]quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:57 schreef MRTT het volgende:
ik moet nog 4 uur en 4 minuten![]()
maar ga eerst ff![]()
blijkbaar nietquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
tis misschien wel een klein beetje overdreven...we lezen meestal elke postquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Gewoon doen net zoals ik altijd deed:quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:00 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik moet wel nog even naar school
stage terugkomdag lijkt me niet goed idee aangezien ze me al niet zo aardig vinden daarquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:03 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Gewoon doen net zoals ik altijd deed:
niet voor 11 uur beginnen... Kan je lekker uitslapen en dan om twee uur weer naar huis gaan...
School = vrijheid blijheid
Dat vonden ze mij ook niet maar daar had ik toch even schijt aanquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:04 schreef Friday12 het volgende:
[..]
stage terugkomdag lijkt me niet goed idee aangezien ze me al niet zo aardig vinden daar
ik heb er teveel schijt aan gehad dus ik ga gewoon maar eens optijdquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:05 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Dat vonden ze mij ook niet maar daar had ik toch even schijt aan
Braverikquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:06 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik heb er teveel schijt aan gehad dus ik ga gewoon maar eens optijd
quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:06 schreef MRTT het volgende:
oke, oke, ik ben er weer
en dit keer zonder [b]
Oh hihiquote:
WB, heb je wat lekkers meegenomen ?quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:06 schreef MRTT het volgende:
oke, oke, ik ben er weer
en dit keer zonder [b]
Weebeequote:Op donderdag 15 januari 2009 14:06 schreef MRTT het volgende:
oke, oke, ik ben er weer
en dit keer zonder [b]
nee dat heb je verkeerdquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh hihi
dacht al dat ik een trut was (ben ik ook wel...)
quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
WB, heb je wat lekkers meegenomen ?
kijk das praat!quote:
1 suiker + 1 melk AUBquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kijk das praat!dan haal ik even koffie enzo!
zwart voor de dooie mensen onder onsquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kijk das praat!dan haal ik even koffie enzo!
Ik moest er 4 zetten maar was zo lui dat ik maar een haakje heb gezet en maar 1 handtekeningquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:10 schreef MRTT het volgende:
Goed nieuws !
Heb zojuist 1 handtekening mogen zetten voor het in ontvangst nemen van een pakket!![]()
Pfff wat is mijn werk toch zwaar
prive momentje voor LL?quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik moest er 4 zetten maar was zo lui dat ik maar een haakje heb gezet en maar 1 handtekening![]()
Ow en ik heb een vergaderruimte gereserveerd
quote:
Ik zet soms alleen een smileyquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik moest er 4 zetten maar was zo lui dat ik maar een haakje heb gezet en maar 1 handtekening![]()
Ow en ik heb een vergaderruimte gereserveerd
erg he..quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:17 schreef MRTT het volgende:
[..]
Ik zet soms alleen een smiley![]()
Je wordt lui van niks doen..
Als ik nu iets moet gaan doen, dan heb ik daar serieus moeite mee
*zucht*
quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
even een ruimte gereserveerd voor de GRTDOJW-gangbang
ik heb zo gefokt, dat ik soms in mijn documentatie smiles wil zetten net ook paar keer in me reflectieverslagquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:17 schreef MRTT het volgende:
[..]
Ik zet soms alleen een smiley![]()
Je wordt lui van niks doen..
Als ik nu iets moet gaan doen, dan heb ik daar serieus moeite mee
*zucht*
We moeten wel de plaats hebben hequote:
Ja hoorquote:
dat is wel slechtquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:20 schreef Runx het volgende:
[..]
ik heb zo gefokt, dat ik soms in mijn documentatie smiles wil zetten net ook paar keer in me reflectieverslag
hier nog steeds lekkerquote:
quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:20 schreef Runx het volgende:
[..]
ik heb zo gefokt, dat ik soms in mijn documentatie smiles wil zetten net ook paar keer in me reflectieverslag
smileys in je CVquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:23 schreef MRTT het volgende:
krijg een ingeving... ga mijn CV pimpen
Toedels!
en afkortingen als LOL,FTW, Noob en dat soort dingenquote:
Ik zie toch geen koffie op mn buro hoorquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:27 schreef WhiteLightning het volgende:
zo de koffie is gehaald
[ afbeelding ]
1337 h4x0rquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en afkortingen als LOL,FTW, Noob en dat soort dingen
ik had je het graag gebracht, maar ben bang dat tegen de tijd dat ik bij jou zou zijn, de koffie bevroren is.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik zie toch geen koffie op mn buro hoor
Ijskoffiequote:Op donderdag 15 januari 2009 14:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik had je het graag gebracht, maar ben bang dat tegen de tijd dat ik bij jou zou zijn, de koffie bevroren is.
misschien is dat ook wel een idee, koffieijs
geen N00b maar juist 1337quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en afkortingen als LOL,FTW, Noob en dat soort dingen
naisquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja hoor
WL, stop met fappen en geef eens een reply man
edit: oh volgens mij ben ik weer te ongeduldig
edit2: oh nee... WL, schiet op
die krijg ik vaan naar me hoofd geslingerdquote:
ja idd is echt slecht maarja, ik denk dat het te laat is op af te kickenquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:22 schreef tripack het volgende:
[..]
dat is wel slechtje moet dalijk afkicken
[..]
hier nog steeds lekker
Man, jij bent juist diegene die de hele reeks heeftquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:30 schreef Runx het volgende:
[..]
naisik wil ook fappen mag ik meer pic via pm
ik raak door me LL porno heen
quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Man, jij bent juist diegene die de hele reeks heeft
Hij heeft er ook voor betaaldquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:32 schreef Friday12 het volgende:
[..]
je heb gangbang ruimte maar alleen hij je hele reeks
ah vast een Source gamequote:Op donderdag 15 januari 2009 14:30 schreef Friday12 het volgende:
[..]
die krijg ik vaan naar me hoofd geslingerdcheater hacker en dan ik zo van donder op kut kind als je niet ken spele kom dan niet naar mijn server
![]()
van de week zat ik zo anoniem in mijn server komt zon noob zeggen dat hij admin is en zegt dat ik ban krijgdie was wel lachwekkend
oh ?!?quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik heb 2 handen heh. dus typen gaat niet zo snel nuquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja hoor
WL, stop met fappen en geef eens een reply man
edit: oh volgens mij ben ik weer te ongeduldig
edit2: oh nee... WL, schiet op
quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
lol tijdens het fappen heb ik echt me beide handen nodig hoarquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb 2 handen heh. dus typen gaat niet zo snel nu
betaald?quote:
ik dacht dat jij besneden was ?quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:34 schreef Runx het volgende:
[..]
lol tijdens het fappen heb ik echt me beide handen nodig hoar
valt meequote:Op donderdag 15 januari 2009 14:35 schreef Moozzie het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Als je hier niet gek van wordt
ja niet alles geloven manquote:
Ja sorrie, ben ongeduldigquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb 2 handen heh. dus typen gaat niet zo snel nu
en de boer die het stallicht uit doet.. dat helpt natuurlijk ook niet echt meequote:Op donderdag 15 januari 2009 14:34 schreef Runx het volgende:
[..]dan moeten we snel meer pic maken vanavond tijdens het sexen
, ik ga maar eens een nieuwe camera kopen met fatsoenlijke night vision, want in de wei kan het 's nachts aardig donker zijn
en vetquote:
ja dat hoeft niet te beteken dat alles weg is van me boomstamquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik dacht dat jij besneden was ?
Daar worden ze juist NIET kleiner vanquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik dacht dat jij besneden was ?
beiden games hebben kinderen, dus tjaquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:35 schreef Friday12 het volgende:
[..]
cssmaar ik run zelf ook left 4 dead server als ik zin heb
ik vertrouw mooie vrouwen op hun woordquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja niet alles geloven man
[..]
Ja sorrie, ben ongeduldig
[..]
en de boer die het stallicht uit doet.. dat helpt natuurlijk ook niet echt mee![]()
[..]
en vet
ook jij bent te goedgelovig![]()
nog groter ?quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Daar worden ze juist NIET kleiner van
meestal krijgt ie dan wat extra speelruimte
het gaat erom of hij 2 of 1 hand moet gebruikenquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee hoorquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
beiden games hebben kinderen, dus tja
maar geeft die l4d geen lagg ?
iddquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
scheelt ook niet veel in de brede hoarquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
het gaat erom of hij 2 of 1 hand moet gebruikenniet de groote ervan
kk klus..patch kabels controleren van de telefonie, is een dikke rotzooi die patchkast. Sta je daar naar zo'n draad te grabbelen, gaat de telefoon dat een server down is en wij in moeten loggen op de helpdesk telefoon, want de achtervang (helpdesk gemeente enschede) kan het niet aan... die lui kunnen dus niet zeggen, een server is down, er wordt aan gewerktquote:
Als ik twee handen moet gebruiken dan heeft dat echt wel met de grootte te maken (nja bij een man he.. )quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
het gaat erom of hij 2 of 1 hand moet gebruikenniet de groote ervan
en weer heb ik je een wijze les geleerdquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:38 schreef tripack het volgende:
[..]
ik vertrouw mooie vrouwen op hun woord
hoe wist je dat ik weg ging?quote:
sterfquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:40 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
hoe wist je dat ik weg ging?
Maar ik ga lekker vroeg op huis aan vandaag
later mdquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:40 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik ga na de stad voor een pak kijkenquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:41 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
sterf
ik ga na mijn tijd nog ff ouwehoeren over een golf
quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:41 schreef Runx het volgende:
[..]
ik ga na de stad voor een pak kijken![]()
collega hier had laatst een mooi pak aanquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:41 schreef Runx het volgende:
[..]
ik ga na de stad voor een pak kijken![]()
quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en weer heb ik je een wijze les geleerd
aha nais, ik ga ook even kijken als ik een mooie vind ga ik hem wel halenquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:42 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
collega hier had laatst een mooi pak aan
Have funquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:40 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik heb net een banaan opquote:
zoiets vind ik wel vetquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:43 schreef Runx het volgende:
[..]
aha nais, ik ga ook even kijken als ik een mooie vind ga ik hem wel halen
alleen moet ik natuurlijk ook ''nette'' schoenen hebben
ik dacht dat jij vandaag 2 ''appels'' bij je had ?quote:
nee, dat was eergisterenquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:46 schreef Runx het volgende:
[..]
ik dacht dat jij vandaag 2 ''appels'' bij je had ?
waarom doe je dat tussen "aanhalingstekens"quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:46 schreef Runx het volgende:
[..]
ik dacht dat jij vandaag 2 ''appels'' bij je had ?
ik ben meer van dittequote:Op donderdag 15 januari 2009 14:45 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
zoiets vind ik wel vet
http://www.neck.nl/produk(...)r%26fh_view%3Ddetail
je gaat serieus kijken voor zo'n pak ?quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:47 schreef Runx het volgende:
[..]
ik ben meer van ditte
[ afbeelding ]
Ik mis de blouse met rouchesquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:47 schreef Runx het volgende:
[..]
ik ben meer van ditte
[ afbeelding ]
net als mijquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:46 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
nee, dat was eergisteren![]()
vandaag een appel en een banaan !
quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:48 schreef Runx het volgende:
[..]
net als mij, samen hebben wij 2 ''appels'' en 2 ''bananen''
![]()
is maar een internet afbeelding schatquote:
als een ander het doet is het ook anders dan dat je het zelf zou doen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Als ik twee handen moet gebruiken dan heeft dat echt wel met de grootte te maken (nja bij een man he.. )
[..]
Ow gelukkigquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:49 schreef Runx het volgende:
[..]
is maar een internet afbeelding schatal ik het koop kom dat er ook bij hoar
nja ik doelde meer op het feit dat ik zelf ook met 2 handen kan masturberenquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
als een ander het doet is het ook anders dan dat je het zelf zou doen.
ik ookquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nja ik doelde meer op het feit dat ik zelf ook met 2 handen kan masturberen
volgens mij is het eerder bijzonder als je het niet met 2 handen kanquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee, nee ik ga naar een ''echte'' pak kijkenquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:47 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
je gaat serieus kijken voor zo'n pak ?nee toch
yummie!quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik heb er al eentje voor jequote:Op donderdag 15 januari 2009 14:52 schreef Runx het volgende:
[..]
nee, nee ik ga naar een ''echte'' pak kijken
nee geen schapen aussie
quote:
dude mijn snuffie heeft geen oren en is besnedenquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb er al eentje voor je
[ afbeelding ]
bij WL zit er nu een hele dunne scheidingslijn tussen fantaseren en daadwerkelijk doenquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mental images zijn nu niet meer ver weg he
en die scheidingslijn heet Ladylike zelfquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:55 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
bij WL zit er nu een hele dunne scheidingslijn tussen fantaseren en daadwerkelijk doen
ipv bling bling neger hebben we nu een?quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:47 schreef Runx het volgende:
[..]
ik ben meer van ditte
[ afbeelding ]
wannabe bling bling negert !quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:57 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ipv bling bling neger hebben we nu een?
ik droom helemaal weg hierquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mental images zijn nu niet meer ver weg he
quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en die scheidingslijn heet Ladylike zelf
watnou?quote:
dat had ik al vanaf de eerste dag toen LL hier binnen kwamquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik droom helemaal weg hier
nou ok ,deze dan maar weer "?quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:55 schreef Runx het volgende:
[..]
dude mijn snuffie heeft geen oren en is besneden
ja nikssquote:
en debbie, en leanne, en schapenquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:59 schreef Runx het volgende:
[..]
dat had ik al vanaf de eerste dag toen LL hier binnen kwam
dat is echt smerigquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou ok ,deze dan maar weer "?
[ afbeelding ]
die zag ik x keer in iemands foboquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou ok ,deze dan maar weer "?
[ afbeelding ]
is het geluk met N@tschool ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |