aangenaam en welkomquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:12 schreef MRTT het volgende:
Hoi,
ik ben Mariette en ik heb niks te doen @ work
quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:13 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hoi, ik ben geen Mariette en heb het eigenlijk stervensdruk, maar ik heb gewoon geen zin
welkomquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:12 schreef MRTT het volgende:
Hoi,
ik ben Mariette en ik heb niks te doen @ work
quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:13 schreef Friday12 het volgende:
[..]
welkomstel je even voor wat doe je voor werk enz.
en ik ben er weer als jullie dat niet hadden begrepen
fokken werkt prima als tijdverdrijfquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:17 schreef MRTT het volgende:
[..]
Hoi,
Ik ben Mariette (nogsteeds) werk bij een bedrijf in Eindhoven als Secretaresse van de directeur & service manager welke beide al 1 maand niet meer in dienst zijn!![]()
Overdag doe ikNIKS
en ben ik voornamelijk opzoek naar bezigheidstherapie om hier mijn 8 uur zo goed mogelijk door te komen!
Oh, Joepie! Ik mag gaan eten!Weer 30 minuten van mijn tijd ingevuld!
Enjoy!quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:21 schreef -Madskillz28TH het volgende:
yay, mag lekker gaan controleren of alle telefoonlijnen nog in gebruik zijn![]()
kerel mijn werk overnemen en het niet goed uitvoerenquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:13 schreef Friday12 het volgende:
[..]
welkomstel je even voor wat doe je voor werk enz.
en ik ben er weer als jullie dat niet hadden begrepen
Nog een secretaressequote:Op donderdag 15 januari 2009 13:17 schreef MRTT het volgende:
[..]
Hoi,
Ik ben Mariette (nogsteeds) werk bij een bedrijf in Eindhoven als Secretaresse van de directeur & service manager welke beide al 1 maand niet meer in dienst zijn!![]()
Overdag doe ikNIKS
en ben ik voornamelijk opzoek naar bezigheidstherapie om hier mijn 8 uur zo goed mogelijk door te komen!
secretaresse (kunnen) zijn geilquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nog een secretaresse
eet ze
en je hoeft niet vet te typen om op te vallen, je tieten laten zien is al genoeg![]()
wat zij zeiquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nog een secretaresse
eet ze
en je hoeft niet vet te typen om op te vallen, je tieten laten zien is al genoeg![]()
waarom denk je dat ik het deequote:Op donderdag 15 januari 2009 13:21 schreef Runx het volgende:
[..]
kerel mijn werk overnemen en het niet goed uitvoeren
kijk zo moet het
Ben je nieuw hier ? Welkom stel je even voor en vertel ons wat voor werk je doet
alles wat in Geen reet te doen op je werk topic gebeurt blijft ook in Geen reet te doen op je werk topic, capice ?
vertel mij watquote:
hoi Welkom!quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:17 schreef MRTT het volgende:
[..]
Hoi,
Overdag doe ikNIKS
mischien moet jij dat ook eens doenquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nog een secretaresse
eet ze
denk dat ze meer van mannen houdquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hoi Welkom!
koffie / thee / limonade / mn moeder / runx zn schaap ?
Dat heb jij dan gemist.. jammer dan, doe het maar 1 keerquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:24 schreef Friday12 het volgende:
[..]
mischien moet jij dat ook eens doen
quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat heb jij dan gemist.. jammer dan, doe het maar 1 keer
Die ene keer op het forum verscholen waren geen BLOTE tietenquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:25 schreef tripack het volgende:
[..]dan heb ik dat ook gemist
of bedoel je die ene hier ergens op het forum verscholen?
heheh heb jij een nieuwe opening zin ? RUNX ze schaap ?quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hoi Welkom!
koffie / thee / limonade / mn moeder / runx zn schaap ?
ik denk dat je net je mond voorbij gepraat hebtquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Die ene keer op het forum verscholen waren geen BLOTE tieten
eigenlijk lieg ik gewoon keihard in de hoop dat niet verder gevraagd wordt
ik heb ze al gezien hoarquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:25 schreef tripack het volgende:
[..]dan heb ik dat ook gemist
of bedoel je die ene hier ergens op het forum verscholen?
Vanavond bij het 6 uur journaal... meer vragenquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oepsquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:27 schreef tripack het volgende:
[..]
ik denk dat je net je mond voorbij gepraat hebt![]()
dan kan je mooi vergetenquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |