jij ligt ook elke dag onder/op/naast een anderquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
In mn hartje wel
Runx, dit heb je niet gelezen...
]quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:29 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
och gussie![]()
iedereen even....OOOHhhhhhhh !
quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
In mn hartje wel
Runx, dit heb je niet gelezen...
[..]
Je maait het gras in de wei idd erg mooi
in jouw tuin ? of in zijn eigen ?quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Je maait het gras in de wei idd erg mooi
victory dancequote:
well yeahquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:35 schreef tripack het volgende:
[..]
well yeahen nou gaat ik er echt vandoor
tot later
later playerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
:D jij bent flauw *O* :D
*Recessie 1 - 3 Thomas :')
Verandering van spijs doet etenquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:33 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
jij ligt ook elke dag onder/op/naast een ander
er staat toch weiquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:34 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
in jouw tuin ? of in zijn eigen ?
Kende je um nog niet?quote:
nee die kende ik nog nietquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Kende je um nog niet?
Das al een oudje
oh ooooh, hoofdpijn
Dat kan altijd hequote:Op donderdag 15 januari 2009 12:43 schreef Runx het volgende:
[..]
nee die kende ik nog niet
* Runx geeftop hoofdje van LL
heheh je bent erg nogquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat kan altijd he
thanx
* LL grabbelt in de doos waar ibuprofen in moet liggen
quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:47 schreef Runx het volgende:
[..]
heheh je bent erg nog![]()
en heb je ze gevonden ?
ohh heb je die vibs toch nog gevonden wat ik gisteren in je tasje had gestoptquote:
jahquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:50 schreef Runx het volgende:
[..]
ohh heb je die vibs toch nog gevonden wat ik gisteren in je tasje had gestopt![]()
wanneer is afscheidsfeest van jules dan ?quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:50 schreef Runx het volgende:
[..]
ohh heb je die vibs toch nog gevonden wat ik gisteren in je tasje had gestopt![]()
quote:
weet ik niet, weet hij ook niet , zijn vrienden regelen dat voor hem ik heb ze gesmsed wanner het was en wacht op antwoord en ga ze ook bellen vandaagquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:51 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
wanneer is afscheidsfeest van jules dan ?
ik plamuur het vanavond wel weer goedquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:59 schreef Ladylike het volgende:
Godver... broodje was zo krokant dat ik mn wang nu kapot heb
Sperma schijnt prima lijm te zijn!quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:59 schreef Runx het volgende:
[..]
ik plamuur het vanavond wel weer goed
Ik beet net op de binnenkant van mijn wantquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:59 schreef Ladylike het volgende:
Godver... broodje was zo krokant dat ik mn wang nu kapot heb
Wanten doe je toch om je handen?quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:01 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Ik beet net op de binnenkant van mijn want
kun je nagaan hoe moeilijk het is om je dan aan de binnenkant daarvan te bijtenquote:
Euh...gewoon binnenstebuiten kerenquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
kun je nagaan hoe moeilijk het is om je dan aan de binnenkant daarvan te bijten
dan is het weer de buitenkantquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:04 schreef Sgele het volgende:
[..]
Euh...gewoon binnenstebuiten keren
Nee, dan is het de binnenkant die buiten zitquote:
schijnt ? is de beste natuurlijke seconden lijm wat je kan krijgenquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:00 schreef Sgele het volgende:
[..]
Sperma schijnt prima lijm te zijn!
Weleens een kind uit elkaar zien vallen?!
Waarom duurt het dan 9 maanden voor... ach laat zitten ookquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:06 schreef Runx het volgende:
[..]
schijnt ? is de beste natuurlijke seconden lijm wat je kan krijgen
Dat komt niet door de lijmquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:07 schreef Sgele het volgende:
[..]
Waarom duurt het dan 9 maanden voor... ach laat zitten ook
het zijn nogal veer stukjes die inelkaar gezet moeten wordenquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:07 schreef Sgele het volgende:
[..]
dat komt door de vrouw of schaapquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:07 schreef Sgele het volgende:
[..]
Goed bezig Runxquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:12 schreef Runx het volgende:
ik ga weer verder met mijn reflectieverslag heb al 8 pagina's
Hoi, ik ben geen Mariette en heb het eigenlijk stervensdruk, maar ik heb gewoon geen zinquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:12 schreef MRTT het volgende:
Hoi,
ik ben Mariette en ik heb niks te doen @ work
welkomquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:12 schreef MRTT het volgende:
Hoi,
Haaaaiquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:12 schreef MRTT het volgende:
Hoi,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |