ik plamuur het vanavond wel weer goedquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:59 schreef Ladylike het volgende:
Godver... broodje was zo krokant dat ik mn wang nu kapot heb
Sperma schijnt prima lijm te zijn!quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:59 schreef Runx het volgende:
[..]
ik plamuur het vanavond wel weer goed
Ik beet net op de binnenkant van mijn wantquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:59 schreef Ladylike het volgende:
Godver... broodje was zo krokant dat ik mn wang nu kapot heb
Wanten doe je toch om je handen?quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:01 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Ik beet net op de binnenkant van mijn want
kun je nagaan hoe moeilijk het is om je dan aan de binnenkant daarvan te bijtenquote:
Euh...gewoon binnenstebuiten kerenquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
kun je nagaan hoe moeilijk het is om je dan aan de binnenkant daarvan te bijten
dan is het weer de buitenkantquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:04 schreef Sgele het volgende:
[..]
Euh...gewoon binnenstebuiten keren
Nee, dan is het de binnenkant die buiten zitquote:
schijnt ? is de beste natuurlijke seconden lijm wat je kan krijgenquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:00 schreef Sgele het volgende:
[..]
Sperma schijnt prima lijm te zijn!
Weleens een kind uit elkaar zien vallen?!
Waarom duurt het dan 9 maanden voor... ach laat zitten ookquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:06 schreef Runx het volgende:
[..]
schijnt ? is de beste natuurlijke seconden lijm wat je kan krijgen
Dat komt niet door de lijmquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:07 schreef Sgele het volgende:
[..]
Waarom duurt het dan 9 maanden voor... ach laat zitten ook
het zijn nogal veer stukjes die inelkaar gezet moeten wordenquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:07 schreef Sgele het volgende:
[..]
dat komt door de vrouw of schaapquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:07 schreef Sgele het volgende:
[..]
Goed bezig Runxquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:12 schreef Runx het volgende:
ik ga weer verder met mijn reflectieverslag heb al 8 pagina's
Hoi, ik ben geen Mariette en heb het eigenlijk stervensdruk, maar ik heb gewoon geen zinquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:12 schreef MRTT het volgende:
Hoi,
ik ben Mariette en ik heb niks te doen @ work
welkomquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:12 schreef MRTT het volgende:
Hoi,
Haaaaiquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:12 schreef MRTT het volgende:
Hoi,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |