knap van je hoor mooz...quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:22 schreef Moozzie het volgende:
Zelfs als ik niet oplet tik ik um vol
alleen dat omg gedeelte is toch fout?quote:
Dat heeft ze bekendquote:
Daarom vraag ik een datumquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:21 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
registratiedatum hebben we niks aan LL
ah.. misschien kan jij je vrouwelijke charmes erin gooien tegen deb... dan krijg je het zo te horen...quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat heeft ze bekend
[..]
Daarom vraag ik een datum
Ja vanaf daarquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:23 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
alleen dat omg gedeelte is toch fout?
weet jij de voornaam en 2e naam van LL al ?quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:24 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ah.. misschien kan jij je vrouwelijke charmes erin gooien tegen deb... dan krijg je het zo te horen...
nope... heb ik me nog niet in verdiept...quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:26 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
weet jij de voornaam en 2e naam van LL al ?
en check de op ook nog eens... daar zit ook nog een fout in...quote:
Waarom is het eigenlijk zo interessant om te weten?quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:24 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ah.. misschien kan jij je vrouwelijke charmes erin gooien tegen deb... dan krijg je het zo te horen...
Jij weet mn namen, tripac andere dingen ... zo weet iedereen wel watquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:26 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
weet jij de voornaam en 2e naam van LL al ?
yeah right, en moozzie is een negerquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:26 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
nope... heb ik me nog niet in verdiept...
We hebben het druk met andere dingenquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:28 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
yeah right, en moozzie is een neger
gaat dat nog steeds over die autodealer?quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Waarom is het eigenlijk zo interessant om te weten?
Laat het niet waar zijnquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:28 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
yeah right, en moozzie is een neger
oh jaquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
We hebben het druk met andere dingen
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |