knap van je hoor mooz...quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:22 schreef Moozzie het volgende:
Zelfs als ik niet oplet tik ik um vol
alleen dat omg gedeelte is toch fout?quote:
Dat heeft ze bekendquote:
Daarom vraag ik een datumquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:21 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
registratiedatum hebben we niks aan LL
ah.. misschien kan jij je vrouwelijke charmes erin gooien tegen deb... dan krijg je het zo te horen...quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat heeft ze bekend
[..]
Daarom vraag ik een datum
Ja vanaf daarquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:23 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
alleen dat omg gedeelte is toch fout?
weet jij de voornaam en 2e naam van LL al ?quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:24 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ah.. misschien kan jij je vrouwelijke charmes erin gooien tegen deb... dan krijg je het zo te horen...
nope... heb ik me nog niet in verdiept...quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:26 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
weet jij de voornaam en 2e naam van LL al ?
en check de op ook nog eens... daar zit ook nog een fout in...quote:
Waarom is het eigenlijk zo interessant om te weten?quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:24 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ah.. misschien kan jij je vrouwelijke charmes erin gooien tegen deb... dan krijg je het zo te horen...
Jij weet mn namen, tripac andere dingen ... zo weet iedereen wel watquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:26 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
weet jij de voornaam en 2e naam van LL al ?
yeah right, en moozzie is een negerquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:26 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
nope... heb ik me nog niet in verdiept...
We hebben het druk met andere dingenquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:28 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
yeah right, en moozzie is een neger
gaat dat nog steeds over die autodealer?quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Waarom is het eigenlijk zo interessant om te weten?
Laat het niet waar zijnquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:28 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
oh jaquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
We hebben het druk met andere dingen
quote:
Gewoon omdat deb zo erg haar best doet om het verborgen te houden...quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Waarom is het eigenlijk zo interessant om te weten?
[..]
Jij weet mn namen, tripac andere dingen ... zo weet iedereen wel wat
jahquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:29 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
gaat dat nog steeds over die autodealer?
dat wist ik ook niet...quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:28 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
interessant hoorquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:30 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Gewoon omdat deb zo erg haar best doet om het verborgen te houden...
Ik weet je bijbaan.... verder niet zo veel hoor..
nou, in dat geval, zie post van MD, ze doet haar best om dingen verborgen te houde, en het houdt ons van de straatquote:
mag ik die foto's van in de efteling ?quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
interessant hoor
Je mag alles van me weten, als je maar zelf vraagt
das wel een inkoppertje mads...quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:31 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
mag ik die foto's van in de efteling ?
Ik zei weten, niet hebbenquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:31 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
mag ik die foto's van in de efteling ?
ik was je gewoon voorquote:
Laten we dan maar eens een vragenlijst gaan opstellen...quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
interessant hoor
is je vent die kerel die in je fobo voor lamlul op de bank ligt ?quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik zei weten, niet hebben
en daarvoor moet je bij mn vent zijn.. heb er maar 1 op photobucket.. dus fotos heeft mn vent
ik ben net op tijd zie ikquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
interessant hoor
nee.. ik hou niet zo van de efteling... laat ik het zo zeggen...quote:
ja diequote:Op woensdag 14 januari 2009 14:33 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
is je vent die kerel die in je fobo voor lamlul op de bank ligt ?
Mkejquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja die
in zijn verdediging: hij had hard gewerkt die dag![]()
Door wie?quote:
heus welquote:
moosquote:
door wie?quote:
goedzo... en verander die OP nou eens...quote:
Door Janinequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |