ik dacht dat jij besneden was ?quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:34 schreef Runx het volgende:
[..]
lol tijdens het fappen heb ik echt me beide handen nodig hoar
valt meequote:Op donderdag 15 januari 2009 14:35 schreef Moozzie het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Als je hier niet gek van wordt
ja niet alles geloven manquote:
Ja sorrie, ben ongeduldigquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb 2 handen heh. dus typen gaat niet zo snel nu
en de boer die het stallicht uit doet.. dat helpt natuurlijk ook niet echt meequote:Op donderdag 15 januari 2009 14:34 schreef Runx het volgende:
[..]dan moeten we snel meer pic maken vanavond tijdens het sexen
, ik ga maar eens een nieuwe camera kopen met fatsoenlijke night vision, want in de wei kan het 's nachts aardig donker zijn
en vetquote:
ja dat hoeft niet te beteken dat alles weg is van me boomstamquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik dacht dat jij besneden was ?
Daar worden ze juist NIET kleiner vanquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik dacht dat jij besneden was ?
beiden games hebben kinderen, dus tjaquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:35 schreef Friday12 het volgende:
[..]
cssmaar ik run zelf ook left 4 dead server als ik zin heb
ik vertrouw mooie vrouwen op hun woordquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja niet alles geloven man
[..]
Ja sorrie, ben ongeduldig
[..]
en de boer die het stallicht uit doet.. dat helpt natuurlijk ook niet echt mee![]()
[..]
en vet
ook jij bent te goedgelovig![]()
nog groter ?quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Daar worden ze juist NIET kleiner van
meestal krijgt ie dan wat extra speelruimte
het gaat erom of hij 2 of 1 hand moet gebruikenquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee hoorquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
beiden games hebben kinderen, dus tja
maar geeft die l4d geen lagg ?
iddquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
scheelt ook niet veel in de brede hoarquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
het gaat erom of hij 2 of 1 hand moet gebruikenniet de groote ervan
kk klus..patch kabels controleren van de telefonie, is een dikke rotzooi die patchkast. Sta je daar naar zo'n draad te grabbelen, gaat de telefoon dat een server down is en wij in moeten loggen op de helpdesk telefoon, want de achtervang (helpdesk gemeente enschede) kan het niet aan... die lui kunnen dus niet zeggen, een server is down, er wordt aan gewerktquote:
Als ik twee handen moet gebruiken dan heeft dat echt wel met de grootte te maken (nja bij een man he.. )quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
het gaat erom of hij 2 of 1 hand moet gebruikenniet de groote ervan
en weer heb ik je een wijze les geleerdquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:38 schreef tripack het volgende:
[..]
ik vertrouw mooie vrouwen op hun woord
hoe wist je dat ik weg ging?quote:
sterfquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:40 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
hoe wist je dat ik weg ging?
Maar ik ga lekker vroeg op huis aan vandaag
later mdquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:40 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
hoe wist je dat ik weg ging?
Maar ik ga lekker vroeg op huis aan vandaag
ik ga na de stad voor een pak kijkenquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:41 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
sterf
ik ga na mijn tijd nog ff ouwehoeren over een golf
quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:41 schreef Runx het volgende:
[..]
ik ga na de stad voor een pak kijken![]()
collega hier had laatst een mooi pak aanquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:41 schreef Runx het volgende:
[..]
ik ga na de stad voor een pak kijken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |