nee stuur ze me maar via de mail aubquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nou dan heb je er dus ook niets aan
sorry , ik be té Hardcorequote:Op woensdag 14 januari 2009 16:15 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
termen die mij niks zeggen
ik doelde eigenlijk op het deel: je hoort uiterlijk eind volgende week of je geslaagd bent of nietquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:15 schreef Runx het volgende:
[..]
lol is het verplaatstcare als die maar niet op vrijdagen komen want dan kan ik niet
omfgquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee stuur ze me maar via de mail aub
[..]
sorry , ik be té Hardcore1337 hax0r
ojaquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:17 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik doelde eigenlijk op het deel: je hoort uiterlijk eind volgende week of je geslaagd bent of niet
yepquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
zeg halen jullie nou snel dat gebak, dan kijken we later wel ok ?quote:
die wous maakt van een mug ook een olifant, ik dacht dat school ook nog moest beoordelen ofzoquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:19 schreef -Madskillz28TH het volgende:
@runx:
Thomas,
Je cijfers zijn hoog genoeg, dus je slaagt zeker. Het moet alleen nog officieel vastgelegd worden in de examenvergadering.
Mvg. WJ
quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:19 schreef -Madskillz28TH het volgende:
@runx:
Thomas,
Je cijfers zijn hoog genoeg, dus je slaagt zeker. Het moet alleen nog officieel vastgelegd worden in de examenvergadering en het zou beter voor je zijn minder met die martin om te gaan
Mvg. WJ
ok had je mail gestuurdquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:19 schreef -Madskillz28TH het volgende:
@runx:
Thomas,
Je cijfers zijn hoog genoeg, dus je slaagt zeker. Het moet alleen nog officieel vastgelegd worden in de examenvergadering.
Mvg. WJ
ja die gekke beatboxer, maar dan ben ik ook wel bijna zeker gelaagdquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:20 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
die wous maakt van een mug ook een olifant, ik dacht dat school ook nog moest beoordelen ofzo
quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
yep
AYBABTUSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hardcore
dat neemt me zo even 14 jaar terug in de tijd
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
hehe toen was ik mini runxiequote:Op woensdag 14 januari 2009 16:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hardcore
dat neemt me zo even 14 jaar terug in de tijd
ja, ik zie nu dat hij WJ in de afzender zetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |