quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:27 schreef Runx het volgende:
[..]
ik val af ik heb al met Debbieen leanne
en mijn schaap
*REMINDER:quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:27 schreef Runx het volgende:
[..]
en mijn schaap
ja ik kan niet altijd met iedereen tegelijk hebben, kredietcrises slaat hard in bij mij hoarquote:
Ik sla harderquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:29 schreef Runx het volgende:
[..]
ja ik kan niet altijd met iedereen tegelijk hebben, kredietcrises slaat hard in bij mij hoar
Ja, die zijn allemaal jonger hequote:
Playerquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:27 schreef Runx het volgende:
[..]
en mijn schaap
neeuh ze bedoeld het helemaal niet zoquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:29 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
*REMINDER:
Debbie heeft jouw laatst afgewezen, weet je nog
sure, why notquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:30 schreef Runx het volgende:
[..]
neeuh ze bedoeld het helemaal niet zo![]()
ik heb zlef pic waar ik met debbie op sta
jaloers ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
:D jij bent flauw *O* :D
*Recessie 1 - 3 Thomas :')
ik ga zo in mn polsen snijdenquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:30 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Ja, die zijn allemaal jonger he
Das toch wel mn ultieme liefdequote:
niet te hard anders zie ik het niet aan komenquote:
quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik ga zo in mn polsen snijden
[..]
Das toch wel mn ultieme liefde
jij houdt van snuffquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:31 schreef Runx het volgende:
[..]
niet te hard anders zie ik het niet aan komen
ok mijn nieuwe geliefde LLheb je al kennis gemaakt met mijn schaap ? hij heet snuffie
pssst mijn pipi heet ook snuffie
Maar tegen jou was ik eerlijkquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:32 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]waarom dat ?
tegen mij zei je dat ook
Alvast sorryquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
ik raak nu in de warquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:35 schreef Ladylike het volgende:![]()
nah, denk ut niet, hij heeft mn pics niet gezienmaar....hij komt uit de haagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
Sorriequote:
quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:35 schreef Ladylike het volgende:![]()
nah, denk ut niet, hij heeft mn pics niet gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mag ik ze ook eens zien ?
De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
eerst zuren dat ik niet met je heb en heb ik nu met je ga je over mijn schaap's naam zeurenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
Hij heeft 1 pic zelf gevonden dus... doe je best zou ik zeggenquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:37 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mag ik ze ook eens zien ?
als ik fotos van jou zoek , gebruik ik gewoon google.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hij heeft 1 pic zelf gevonden dus... doe je best zou ik zeggen
geeeeeeeeen idee.. fok?quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
als ik fotos van jou zoek , gebruik ik gewoon google.
waar denk je dat ik dan terrecht kom ?>
LadyLike - a magazine for crossdressers and transvestitesquote:
quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:38 schreef Runx het volgende:
[..]
eerst zuren dat ik niet met je heb en heb ik nu met je ga je over mijn schaap's naam zeuren![]()
Oh ja, dat was de eerste hit geloof ikquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
LadyLike - a magazine for crossdressers and transvestites
zeg uh pavarotti, hoe zit het met de fotosquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:42 schreef Ladylike het volgende:
* LL slikt zware stem af
Shit, bijna ontdekt
whahahaquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zo doen vrouwen dat toch? eerst de verovering en dan pas het gezeur?
Zei ik toch.. zoek en ge zult vindenquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zeg uh pavarotti, hoe zit het met de fotos
Ohquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:43 schreef Runx het volgende:
[..]
whahaha![]()
neuh hoor die andere zeuren niet
hahaquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zeg uh pavarotti, hoe zit het met de fotos
als je vriendje, moet ik ze ook zelf zoekenquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Zei ik toch.. zoek en ge zult vinden![]()
Als het tripac lukt moet het idereen lukken
en ik kan die pic nieteens weghalen, want ik heb geen rechten tot de link
nog 1 uur en 40 minutenquote:
Jij ziet het toch vanachtquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:45 schreef Runx het volgende:
[..]
als je vriendje, moet ik ze ook zelf zoeken
quote:
laat het niet nog een keer gebeurenquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]![]()
Ik was voor meer mensen halen.. sorrie
hehequote:Op woensdag 14 januari 2009 15:52 schreef Moozzie het volgende:
Klonk heeft nog steeds de titel niet gefixt
als je ze nu geeft kan ik de motor alvast warm draaien of hou je meer om op een koude motor te beginnenquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jij ziet het toch vanacht
[..]![]()
Ik was voor meer mensen halen.. sorrie
dan meot je niet teveel toeren makenquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:52 schreef Runx het volgende:
[..]
als je ze nu geeft kan ik de motor alvast warm draaien of hou je meer om op een koude motor te beginnen
idd anders ontploft de motor en spuit het over heenquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:53 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dan meot je niet teveel toeren maken
quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:39 schreef WhiteLightning het volgende:
yummie!!!
let op het staat niet voor niets in een spoiler![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vetLAGEN
quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:52 schreef Runx het volgende:
[..]
als je ze nu geeft kan ik de motor alvast warm draaien of hou je meer om op een koude motor te beginnen
quote:
jij hebt er ook heul geen eenquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:56 schreef Ladylike het volgende:
bij mij krijg ik um niet te zien (gelukkig?)
ik zie sowieso niks dus kan je ze gerust sturenquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:56 schreef Ladylike het volgende:
bij mij krijg ik um niet te zien (gelukkig?)
zoek maarquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:57 schreef Runx het volgende:
[..]
ik zie sowieso niks dus kan je ze gerust sturen
maar het gezichtje was toch leuk ?quote:
met andere woorden , je wast jezelf nooitquote:
fokquote:
wooooooow vet kool keigaaf manquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
maar het gezichtje was toch leuk ?
quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
met andere woorden , je wast jezelf nooit![]()
zo hoort het in een liefdevolle relatiequote:Op woensdag 14 januari 2009 16:05 schreef Runx het volgende:
[..], nee ik niet, LL wast mij en ik was haar
ik dacht al wie ruik ik tochquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
met andere woorden , je wast jezelf nooit![]()
je weet nog niet wat ik ervoor vraag hehquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:05 schreef Runx het volgende:
[..]
wooooooow vet kool keigaaf manmijn naam staat in je sing
![]()
zo wordt ik nog populairder
gordelroos ?quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zo hoort het in een liefdevolle relatie+
ow schat, ik vergeet bijna te vragen of jij vlooienshampoo wilt meenemen, ik heb gisteren de laatste druppels op jou opgemaakt
laat me raden me moeder ?quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je weet nog niet wat ik ervoor vraag heh
quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
maar het gezichtje was toch leuk ?
ja hoor komt goedquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zo hoort het in een liefdevolle relatie+
ow schat, ik vergeet bijna te vragen of jij vlooienshampoo wilt meenemen, ik heb gisteren de laatste druppels op jou opgemaakt
wat is dat ook alweer?quote:
jah ik woon dan wel in een dorp, maar ik dacht toch echt dat ze hier geen schapen haddenquote:
Weebeequote:
ey dudequote:Op woensdag 14 januari 2009 16:09 schreef Runx het volgende:
[..]
ja hoor komt goed
ik moet me niet weer vergissen en schapen shampoo meenemen
kut ik wordt té voorspelbaarquote:
wat ?quote:
quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:09 schreef Runx het volgende:
[..]
ja hoor komt goed
ik moet me niet weer vergissen en schapen shampoo meenemen
WeeBee.. W B , Welcome Backquote:
oh zo ...quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
WeeBee.. W B , Welcome Back
Gewoon hoi, dat kan ook
AFAYK OMFG ROFLquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
WeeBee.. W B , Welcome Back
Gewoon hoi, dat kan ook
dorpschapenquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:09 schreef tripack het volgende:
[..]
jah ik woon dan wel in een dorp, maar ik dacht toch echt dat ze hier geen schapen hadden
nerdquote:
ik ga kijkenquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:10 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ey dude
heb je die mail van jurgens gehad ?
dat kan ie wel, maar een foto vinden....quote:
AWGTHTGTATAquote:
nee joh de een houd van schapen en foksters de ander van moeders en de ander van unox mutsenquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kut ik wordt té voorspelbaar
quote:
ik ben gehandicapt hier heh!!!quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat kan ie wel, maar een foto vinden....
termen die mij niks zeggenquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
AWGTHTGTATA
maar ik kom nog uit de tijd dat je met een 56k modem op IRC uithing met je maten heh![]()
![]()
Nou dan heb je er dus ook niets aanquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik ben gehandicapt hier heh!!!
alle exebionistische fotos worden hier abrubt geblocked
lol is het verplaatstquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:10 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ey dude
heb je die mail van jurgens gehad ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |