wat is dat ook alweer?quote:
jah ik woon dan wel in een dorp, maar ik dacht toch echt dat ze hier geen schapen haddenquote:
Weebeequote:
ey dudequote:Op woensdag 14 januari 2009 16:09 schreef Runx het volgende:
[..]
ja hoor komt goed
ik moet me niet weer vergissen en schapen shampoo meenemen
kut ik wordt té voorspelbaarquote:
wat ?quote:
quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:09 schreef Runx het volgende:
[..]
ja hoor komt goed
ik moet me niet weer vergissen en schapen shampoo meenemen
WeeBee.. W B , Welcome Backquote:
oh zo ...quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
WeeBee.. W B , Welcome Back
Gewoon hoi, dat kan ook
AFAYK OMFG ROFLquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
WeeBee.. W B , Welcome Back
Gewoon hoi, dat kan ook
dorpschapenquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:09 schreef tripack het volgende:
[..]
jah ik woon dan wel in een dorp, maar ik dacht toch echt dat ze hier geen schapen hadden
nerdquote:
ik ga kijkenquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:10 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ey dude
heb je die mail van jurgens gehad ?
dat kan ie wel, maar een foto vinden....quote:
AWGTHTGTATAquote:
nee joh de een houd van schapen en foksters de ander van moeders en de ander van unox mutsenquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kut ik wordt té voorspelbaar
quote:
ik ben gehandicapt hier heh!!!quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat kan ie wel, maar een foto vinden....
termen die mij niks zeggenquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
AWGTHTGTATA
maar ik kom nog uit de tijd dat je met een 56k modem op IRC uithing met je maten heh![]()
![]()
Nou dan heb je er dus ook niets aanquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik ben gehandicapt hier heh!!!
alle exebionistische fotos worden hier abrubt geblocked
lol is het verplaatstquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:10 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ey dude
heb je die mail van jurgens gehad ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |