zijn je zweedse collega weer bezig ja ?quote:
sorry das hier geblockedquote:
lekkersquote:
Was even aan het werkquote:
Ik hoef morgen alleen als secretaresse te werken, en ik geloof dat ik ook maar 3 uurtjes hoefquote:
ben ik de enige die zich nu al ergert?quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:57 schreef MRTT het volgende:
ik moet nog 4 uur en 4 minuten![]()
maar ga eerst ff![]()
quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ben ik de enige die zich nu al ergert?![]()
ik erger me echt te snel he
stop eens met [b ][/b]quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:57 schreef MRTT het volgende:
ik moet nog 4 uur en 4 minuten![]()
maar ga eerst ff![]()
blijkbaar nietquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
tis misschien wel een klein beetje overdreven...we lezen meestal elke postquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Gewoon doen net zoals ik altijd deed:quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:00 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik moet wel nog even naar school
stage terugkomdag lijkt me niet goed idee aangezien ze me al niet zo aardig vinden daarquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:03 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Gewoon doen net zoals ik altijd deed:
niet voor 11 uur beginnen... Kan je lekker uitslapen en dan om twee uur weer naar huis gaan...
School = vrijheid blijheid
Dat vonden ze mij ook niet maar daar had ik toch even schijt aanquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:04 schreef Friday12 het volgende:
[..]
stage terugkomdag lijkt me niet goed idee aangezien ze me al niet zo aardig vinden daar
ik heb er teveel schijt aan gehad dus ik ga gewoon maar eens optijdquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:05 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Dat vonden ze mij ook niet maar daar had ik toch even schijt aan
Braverikquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:06 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik heb er teveel schijt aan gehad dus ik ga gewoon maar eens optijd
quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:06 schreef MRTT het volgende:
oke, oke, ik ben er weer
en dit keer zonder [b]
Oh hihiquote:
WB, heb je wat lekkers meegenomen ?quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:06 schreef MRTT het volgende:
oke, oke, ik ben er weer
en dit keer zonder [b]
Weebeequote:Op donderdag 15 januari 2009 14:06 schreef MRTT het volgende:
oke, oke, ik ben er weer
en dit keer zonder [b]
nee dat heb je verkeerdquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh hihi
dacht al dat ik een trut was (ben ik ook wel...)
quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
WB, heb je wat lekkers meegenomen ?
kijk das praat!quote:
1 suiker + 1 melk AUBquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kijk das praat!dan haal ik even koffie enzo!
zwart voor de dooie mensen onder onsquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kijk das praat!dan haal ik even koffie enzo!
Ik moest er 4 zetten maar was zo lui dat ik maar een haakje heb gezet en maar 1 handtekeningquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:10 schreef MRTT het volgende:
Goed nieuws !
Heb zojuist 1 handtekening mogen zetten voor het in ontvangst nemen van een pakket!![]()
Pfff wat is mijn werk toch zwaar
prive momentje voor LL?quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik moest er 4 zetten maar was zo lui dat ik maar een haakje heb gezet en maar 1 handtekening![]()
Ow en ik heb een vergaderruimte gereserveerd
quote:
Ik zet soms alleen een smileyquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik moest er 4 zetten maar was zo lui dat ik maar een haakje heb gezet en maar 1 handtekening![]()
Ow en ik heb een vergaderruimte gereserveerd
erg he..quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:17 schreef MRTT het volgende:
[..]
Ik zet soms alleen een smiley![]()
Je wordt lui van niks doen..
Als ik nu iets moet gaan doen, dan heb ik daar serieus moeite mee
*zucht*
quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
even een ruimte gereserveerd voor de GRTDOJW-gangbang
ik heb zo gefokt, dat ik soms in mijn documentatie smiles wil zetten net ook paar keer in me reflectieverslagquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:17 schreef MRTT het volgende:
[..]
Ik zet soms alleen een smiley![]()
Je wordt lui van niks doen..
Als ik nu iets moet gaan doen, dan heb ik daar serieus moeite mee
*zucht*
We moeten wel de plaats hebben hequote:
Ja hoorquote:
dat is wel slechtquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:20 schreef Runx het volgende:
[..]
ik heb zo gefokt, dat ik soms in mijn documentatie smiles wil zetten net ook paar keer in me reflectieverslag
hier nog steeds lekkerquote:
quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:20 schreef Runx het volgende:
[..]
ik heb zo gefokt, dat ik soms in mijn documentatie smiles wil zetten net ook paar keer in me reflectieverslag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |