abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 23 februari 2009 @ 12:57:10 #51
8372 Bastard
Persona non grata
pi_66370573
quote:
Op maandag 23 februari 2009 12:54 schreef _Led_ het volgende:

[..]

ORLY ?

Ik vind het het spirituele equivalent van het rationele "je gebruikt je hersens niet".

Op het rationele vlak zeggen "je gebruikt je hersens niet" vertaalt zich op het spirituele vlak door te zeggen "je geest staat er niet voor open".
Maar je verpakking om dat zinnetje heen is gewoon denigrerend.. dat hoef ik niet uit te leggen aan een slimmerik zoals jou.
The truth was in here.
  maandag 23 februari 2009 @ 12:57:45 #52
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_66370591
quote:
Op maandag 23 februari 2009 12:49 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Dat komt op hetzelfde neer, zij zegt dat ik spirituele dingen niet begrijp omdat ik mijn hersenen niet open stel, ik stel dat zij rationele dingen niet begrijpt omdat zij haar hersenen niet gebruikt.
Same shit, different bucket.
Als jij dat anders ziet, prima, da's je recht.

Feit is dat er niks aan de hand was tot Maedel weer kwam stoken en zelf uit de hoek dat ik elk topic verpest, mijn geest niet open staat etcetera.
Mooie is dat er nu weer een topic wordt verknald en dat MIJ vast weer aangewreven wordt terwijl er niks aan de hand was tot Maedel haar bekende trucje weer kwam doen.
Je kan wel miskend gaan doen maar feit blijft dat jij dus te ver bent gegaan. Wat bastard zegt. Doe je dat in het echt ook? Maedel wordt nu aangevallen omdat ze een ontopic opmerking plaatste wat betreft bewijs en dat je volgens haar je geest niet open hebt gesteld (zit een kern van waarheid in wat betreft je postgedrag, is je goed recht natuurlijk want we kunnen niet allemaal wegzweven). Jij komt terug dat het een huilebalk is en basisschool dingen niet begrijpt. Als je gewoon had gezegd dat ze haar ratio vaker kon gebruiken dan was er niets aan de hand geweest. Het is niet alleen de boodschap die telt ook hoe je het brengt. Jij bracht het te grof, klaar.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  maandag 23 februari 2009 @ 13:04:22 #53
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_66370763
Ben ik het niet mee eens, klaar
zzz
  maandag 23 februari 2009 @ 13:06:29 #54
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_66370829
quote:
Op maandag 23 februari 2009 13:04 schreef _Led_ het volgende:
Ben ik het niet mee eens, klaar
Zolang je je maar aan de regels houdt.
Vrijheid
  maandag 23 februari 2009 @ 13:11:42 #55
31101 _Led_
pi_66370982
Okee, dat zal ik doen.

Nou ja, het topic is er in ieder geval enorm op vooruit gegaan sinds Maedel met haar bijdrage kwam, da's in ieder geval iets.
zzz
pi_66762980
Hallo mods van TV en TRU (post staat in beide FB topics),
Er lopen op dit moment twee topics over Het zesde zintuig, een in TV, een in TRU. Beide topics gaan over hetzelfde en lopen beide niet heel goed, dus lijkt me handiger en leuker als er een topic van gemaakt wordt in een van beide subfora.. Er staat me iets bij dat tijdens een eerder seizoen beide topics wel naast elkaar hebben bestaan en het in het een ging over het programma-deel en in het ander alleen voor het TRU-deel was ofzo. Op dit moment gaan beide topics echter over hetzelfde, dus... aan julie wat je er mee doet

Topics:
Het zesde zintuig ( plaats delict )
[RTL 4] Het Zesde Zintuig: Plaats Delict
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
  vrijdag 6 maart 2009 @ 17:47:11 #57
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_66773300
Het zesde zintuig (plaats delict) zesde zintuig(pak deze er dan gelijk ook ff bij)
  vrijdag 6 maart 2009 @ 20:28:44 #58
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_66778686
Mijn topic mag wel dicht , die andere zijn er ook nog reacties van vorig seizoen .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  vrijdag 6 maart 2009 @ 20:54:07 #59
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_66779777
of samevoege? erachter plakke?
  zaterdag 7 maart 2009 @ 06:40:34 #60
8372 Bastard
Persona non grata
pi_66791172
Naamah, ik denk dat beide topics in beide fora wel apart kunnen ieder met zijn eigen insteek in de geest van het subfora.
Wat wel een goed idee is, is het samenvoegen`van beide topics die hier in TRU bestaan.

Jammer om te zien dat het topic in TV beter loopt dan hier in TRU.
The truth was in here.
pi_66834293
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 06:40 schreef Bastard het volgende:

Jammer om te zien dat het topic in TV beter loopt dan hier in TRU.
Zodra het paranormale entertainment is en gemaakt is voor de massa is het "Done", zodra het gaat om individuele ervaringen gaat het om de gestoorden van de maatschappij en is het totally not done om bepaalde zaken waar te nemen. Maar dan is Uri Geller met zijn show niet bepaald paranormaal, eerder een goochelaar.

Vandaag diepzinnig bezig geweest over de kracht van het heden zittend op een terras in de zon, het heden kan uren duren en hoeft geen fractie van een moment te zijn. Wanneer een prettige ervaring 3 uur of zelfs dagen duurt dan is het een lange periode van heden en dan is de kracht daarvan nog sterker. Duurt zo'n periode de rest van een mensenleven dan is er alleen nog maar kracht van het heden en is het leven een groot spectakel van genot TIjden gedacht dat het heden minder dan een milli seconde duurde maar dat hoeft niet zo te zijn.
Genieten is toegestaan!!!
pi_67365275
Vraag over alcohol

Jogy, verklaar je nader.

Ik heb overigens allereerst een reactie in FB van GC gepost maar kreeg geen reactie.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  dinsdag 24 maart 2009 @ 19:21:16 #63
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_67367093
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 18:23 schreef teknomist het volgende:
Vraag over alcohol

Jogy, verklaar je nader.

Ik heb overigens allereerst een reactie in FB van GC gepost maar kreeg geen reactie.
Crap, ik dacht dat ik al wat had gepost, vergeten op invoeren te drukken blijkbaar.
Anyway, de TS had het topic in TRU gepost met een TRU achtig doel voor ogen, deze was nog niet helemaal duidelijk maar zou volgens hem duidelijk worden terwijl het topic zich zou ontwikkelen. Hij werd naar GC geschopt omdat het dus nog niet duidelijk was en daarna kreeg ik een PM van de desbetreffende TS om het weer terug in TRU te zetten met wat uitleg erbij. Misschien wil hij wel duidelijk maken dat bijvoorbeeld alcohol een bewustzijndempend effect heeft in plaats van een geestverruimend effect (zoals bijvoorbeeld paddos volgens sommige) en het dan hebben over het effect van alcohol op je spirituele mogelijkheden oid. Dunno, we zien het wel.
Vrijheid
pi_67367576
Ok, het blijft vaag. Maar ja.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  dinsdag 24 maart 2009 @ 19:46:46 #65
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_67367966
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 19:35 schreef teknomist het volgende:
Ok, het blijft vaag. Maar ja.
True true maar in deze geef ik de TS graag een kans. .
Vrijheid
  Admin dinsdag 31 maart 2009 @ 09:59:37 #66
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_67569649
Mogguh!
Animo check
Fok 10-jaarsmeet animo check
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  dinsdag 31 maart 2009 @ 16:23:39 #67
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_67582395
Ja, hallo. Sp00kverhalen #3 met een 0 omdat vorige delen ook Ik wilde dit net zoals voorgaande delen, daarom heet het ook #3, maar dat hele topic is alleen maar gekanker en dat wordt nu echt vervelend Laat ze lekker een eigen topic openen.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  dinsdag 31 maart 2009 @ 16:24:22 #68
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_67582419
En ja, wat kritiek en vraagtekens mag best, maar dit is alleen maar vraagtekens en kritiek met 2 verhalen.
  dinsdag 31 maart 2009 @ 16:40:44 #69
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_67582980
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 16:23 schreef Harajuku. het volgende:
Ja, hallo. Sp00kverhalen #3 met een 0 omdat vorige delen ook Ik wilde dit net zoals voorgaande delen, daarom heet het ook #3, maar dat hele topic is alleen maar gekanker en dat wordt nu echt vervelend Laat ze lekker een eigen topic openen.
Mensen: Dit is het spookVERHALEN topic. Niet de technische achtergrond, wel of niet mogelijk zijn van of de eventuele verklaringen achter spoken topic.

Ontopic dus. Ik ga even opschonen om het topic weer op de rail te krijgen.

je kent de TRU regels? Ik mag zoveel kritiek geven als ik wil, wat het topic ook is als er geen regel staat in de OP. Daarom vind ik het blocken ook niet done. Het is inconsequent MODgedrag t.o.v. de regels. Kijk bv naar het spiritueel ontwaken topic. Netjes de regel in OP. Je zult me geen kritische post daar zien plaatsen. Je kunt het "kankeren" noemen(wat een kutwoord overigens), maar zolang ik me aan de regels houd, is er simpelweg niks aan de hand.
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  dinsdag 31 maart 2009 @ 16:46:18 #70
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_67583157
Het hoe en wat van spookverschijningen, de discussie. Het discussietopic zelf heb ik zelf even aangemaakt. Have fun.

Het probleem met de discussies die onstaan is dat het 80% van het topic opvreet, niemand nader tot elkaar komt en het dus jammer is van de intentie achter het topic: Spookverhalen.

Het zijn allemaal tweedehands anekdotes dus WEET niemand wat de omgevingsvariabelen waren dus is elke gok just that, een gok.
Vrijheid
  dinsdag 31 maart 2009 @ 16:50:57 #71
230727 sjoep
a new day!
pi_67583319
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 16:40 schreef Michielos het volgende:
je kent de TRU regels? Ik mag zoveel kritiek geven als ik wil, wat het topic ook is als er geen regel staat in de OP. Daarom vind ik het blocken ook niet done. Het is inconsequent MODgedrag t.o.v. de regels. Kijk bv naar het spiritueel ontwaken topic. Netjes de regel in OP. Je zult me geen kritische post daar zien plaatsen. Je kunt het "kankeren" noemen(wat een kutwoord overigens), maar zolang ik me aan de regels houd, is er simpelweg niks aan de hand.
Er was hier een tijd dat die regel niet nodig was. Sterker nog, die regel onstond vrij snel na jouw verschijnen hier.

Je legt het naar mijn idee uit als "als het niet vermeld staat dat ik het niet mag, mag ik elk topic verkutten".
"Ik hou me toch aan de regels? "
-oOo~°*°~oOo "The only real valuable thing is intuition." Albert Einstein. -oOo~°*°~oOo
  dinsdag 31 maart 2009 @ 16:52:28 #72
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_67583378
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 16:50 schreef sjoep het volgende:

[..]

Er was hier een tijd dat die regel niet nodig was.
Je legt het naar mijn idee uit als "als het niet vermeld staat dat ik het niet mag, mag ik elk topic verkutten".
"Ik hou me toch aan de regels? "
Ligt eraan wat je verkutten noemt. Ik steek niet de draak , maar post gewoon een ander point of view. Tis echt niet zo dat ik zeg:je bent gek, je bent dom ofzo(dat is verkutten imho).
Dat mensen daar niet tegen kunnen, terwijl er toch echt een regel voor is, ligt meer aan hun dan aan mij.
  dinsdag 31 maart 2009 @ 16:57:30 #73
230727 sjoep
a new day!
pi_67583570
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 16:52 schreef Michielos het volgende:

[..]

Ligt eraan wat je verkutten noemt. Ik steek niet de draak , maar post gewoon een ander point of view. Tis echt niet zo dat ik zeg:je bent gek, je bent dom ofzo(dat is verkutten imho).
Dat mensen daar niet tegen kunnen, terwijl er toch echt een regel voor is, ligt meer aan hun dan aan mij.
Ik had al zo'n gevoel dat je dat niet zo zou vinden.
Het is niet voor niks dat mensen er over klagen. Denk daar eens over na.
-oOo~°*°~oOo "The only real valuable thing is intuition." Albert Einstein. -oOo~°*°~oOo
  dinsdag 31 maart 2009 @ 17:02:55 #74
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_67583776
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 16:57 schreef sjoep het volgende:

[..]

Ik had al zo'n gevoel dat je dat niet zo zou vinden.
Het is niet voor niks dat mensen er over klagen. Denk daar eens over na.
de mensen die erover klagen weten niet wat de nieuwe TRU regel inhoud. Anders klaagden ze niet. as simple as that. Het is niet zo dat als je maar klaagt en slachtofferrol gaat spelen(terwijl er niet voor niets een speciale regel voor is), je ook automatisch gelijk hebt.

a) de nieuwe regel staat niet in OP. Het geeft me recht om kritisch te zijn.
b) De kritiek die geuit wordt is niet afzeikend bedoeld(dus niet het "je bent gek", "je bent dom" enz)
c) Vervolgens kruipt men in een slachtofferrol en gaat erover klagen(terwijl ze de regel wellicht niet kennen)
d) Mensen die klagen zegt niks over gelijk hebben(in dit geval sowieso niet aangezien de nieuwe regel niet in de OP stond).

Het is toch simpel? Ik zit niet in jouw topic de boel te "verstieren" zoals jij het noemt. Omdat je je netjes aan de TRU regel in je OP gehouden hebt.
  dinsdag 31 maart 2009 @ 17:05:55 #75
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_67583876
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 16:52 schreef Michielos het volgende:

[..]

Het is 'verkutten' in die zin (wat betreft dit specifieke topic) dat het offtopic is gegaan en dat mensen gewoon spookverhaaltjes neer willen pennen en andere willen die graag lezen zonder het hele gebabbel wat de verklaring eventueel zou kunnen zijn op basis van de niet aanwezige feiten aangezien het tweedehands anekdotes zijn zonder enig bewijs van bestaan
Vrijheid
  dinsdag 31 maart 2009 @ 17:07:58 #76
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_67583945
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 17:05 schreef jogy het volgende:

[..]

Het is 'verkutten' in die zin (wat betreft dit specifieke topic) dat het offtopic is gegaan en dat mensen gewoon spookverhaaltjes neer willen pennen en andere willen die graag lezen zonder het hele gebabbel wat de verklaring eventueel zou kunnen zijn op basis van de niet aanwezige feiten aangezien het tweedehands anekdotes zijn zonder enig bewijs van bestaan
wacht even, het is zo OT als maar kan. Het gaat over geesten en verhalen. Ik heb het over geesten en niet over bloemetjes in de bosweide ofzo.
Als de nieuwe regel erin stond zou ik al die zaken niet gepost hebben overigens.
Maar goed, ik post er al niet meer, probleem opgelost, toch?
  dinsdag 31 maart 2009 @ 17:11:43 #77
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_67584056
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 17:07 schreef Michielos het volgende:

[..]

wacht even, het is zo OT als maar kan. Het gaat over geesten en verhalen. Ik heb het over geesten en niet over bloemetjes in de bosweide ofzo.
Als de nieuwe regel erin stond zou ik al die zaken niet gepost hebben overigens.
Maar goed, ik post er al niet meer, probleem opgelost, toch?
Ja het is ook opgelost gelukkig maar ik reageer gewoon op wat jij zegt en wat mijn beweegredenen waren om het topic onder handen te nemen.
Vrijheid
  dinsdag 31 maart 2009 @ 17:21:32 #78
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_67584448
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 17:11 schreef jogy het volgende:

[..]

Ja het is ook opgelost gelukkig maar ik reageer gewoon op wat jij zegt en wat mijn beweegredenen waren om het topic onder handen te nemen.
okay, duidelijk!
  dinsdag 31 maart 2009 @ 17:26:03 #79
31101 _Led_
pi_67584600
Spiritueel ontwaken

Amusant, Sjoep stelt vragen en de antwoorden mogen niet gepost worden
Zeg dan gewoon dat Sjoep z'n bek moet houden, stuk makkelijker.
zzz
  dinsdag 31 maart 2009 @ 17:28:29 #80
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_67584683
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 17:26 schreef _Led_ het volgende:

Amusant, Sjoep stelt vragen en de antwoorden mogen niet gepost worden
Zeg dan gewoon dat Sjoep z'n bek moet houden, stuk makkelijker.
Nee, je bent aan het trollen. Zo simpel is het. Geef die link dan meteen als je die hebt en maak er niet zo'n opmerking over. Hoe duidelijk wil je het hebben?
Vrijheid
  dinsdag 31 maart 2009 @ 17:32:11 #81
31101 _Led_
pi_67584808
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 17:28 schreef jogy het volgende:

[..]

Nee, je bent aan het trollen. Zo simpel is het. Geef die link dan meteen als je die hebt en maak er niet zo'n opmerking over. Hoe duidelijk wil je het hebben?
Ga toch weg man, hij vroeg eerst om informatie over de frequentie van de aarde, die gaf ik en vervolgens ga je lopen bitchen dat ik niet offtopic moet gaan en niemand daarop zit te wachten, en verwijder je mn posts.
En bij de volgende vraag die ik zou kunnen beantwoorden zeg je "Geef die link dan meteen" ?

Je bent aan het overreacten en loopt er met je neus tegenaan, zo simpel is het.
zzz
  dinsdag 31 maart 2009 @ 17:37:24 #82
31101 _Led_
pi_67584977
En dan ook nog mijn "the science of ghosts" - Deel II topic proberen te kapen met je Het hoe en wat van spookverschijningen, de discussie. ...
zzz
  dinsdag 31 maart 2009 @ 17:37:48 #83
230727 sjoep
a new day!
pi_67584992
Die Schumann resonantie zag ik natuurlijk al aankomen nog voor ik het topic opende.
Als je serieus belangstellend bent, ben je van harte welkom, dat staat ook in de OP, maar er staat ook dat het niet de bedoeling is dat er met vage wetenschappelijke verklaring gestrooid wordt.
Vooralsnog heb ik geen enkele aanleiding om te denken dat je serieus belangstellend bent.
Ik zit eerlijk gezegd persoonlijk ook niet te wachten op jouw links. Ze zeggen me niks, en ik kan er niks mee.
Ik zie er alleen maar aan dat je geen ene zak begrepen hebt van waar het over gaat.
  dinsdag 31 maart 2009 @ 17:39:26 #84
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_67585037
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 17:32 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Ga toch weg man, hij vroeg eerst om informatie over de frequentie van de aarde, die gaf ik en vervolgens ga je lopen bitchen dat ik niet offtopic moet gaan en niemand daarop zit te wachten, en verwijder je mn posts.
En bij de volgende vraag die ik zou kunnen beantwoorden zeg je "Geef die link dan meteen" ?

Gast, je intentie in het topic is duidelijk en frustreert het topic zelf. Je zoekt de grenzen op van het toelaatbare daarin, irriteert mensen en verneukt het doel in ogen. Niet doen.
Vrijheid
  dinsdag 31 maart 2009 @ 17:41:08 #85
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_67585084
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 17:37 schreef _Led_ het volgende:
En dan ook nog mijn "the science of ghosts" - Deel II topic proberen te kapen met je Het hoe en wat van spookverschijningen, de discussie. ...
Mijn topic is gesloten .
Vrijheid
  dinsdag 31 maart 2009 @ 17:41:39 #86
31101 _Led_
pi_67585102
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 17:37 schreef sjoep het volgende:
Die Schumann resonantie zag ik natuurlijk al aankomen nog voor ik het topic opende.
Als je serieus belangstellend bent, ben je van harte welkom, dat staat ook in de OP, maar er staat ook dat het niet de bedoeling is dat er met vage wetenschappelijke verklaring gestrooid wordt.
Vooralsnog heb ik geen enkele aanleiding om te denken dat je serieus belangstellend bent.
Ik zit eerlijk gezegd persoonlijk ook niet te wachten op jouw links. Ze zeggen me niks, en ik kan er niks mee.
Ik zie er alleen maar aan dat je geen ene zak begrepen hebt van waar het over gaat.
Je stelt zelf vragen over de frequentie van de aarde.
Moet ik JOU nu echt even laten zien op welke zweefsites de Schumann-resonantie daar allemaal mee in verband wordt gebracht ?

Geen dank hoor, dat ik de moeite nam om op je vraag te reageren.
Het mag misschien niet het antwoord geweest zijn dat je hoopte, maar ik heb niemand anders moeite zien doen.
zzz
  dinsdag 31 maart 2009 @ 17:42:33 #87
31101 _Led_
pi_67585125
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 17:41 schreef jogy het volgende:

[..]

Mijn topic is gesloten .
"....En laat het niet nog een keer gebeuren !"

zzz
  dinsdag 31 maart 2009 @ 18:10:06 #88
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_67585805
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 17:42 schreef _Led_ het volgende:

[..]

"....En laat het niet nog een keer gebeuren !"

Sorrie .
Vrijheid
  dinsdag 31 maart 2009 @ 20:07:50 #89
230727 sjoep
a new day!
pi_67589430
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 17:41 schreef _Led_ het volgende:
Moet ik JOU nu echt even laten zien op welke zweefsites de Schumann-resonantie daar allemaal mee in verband wordt gebracht ?
Doe geen moeite

Overigens, probeer mensen los te zien van "zweefsites".
  woensdag 1 april 2009 @ 04:52:24 #90
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_67601006
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 17:05 schreef jogy het volgende:

[..]

Yes, dat was mijn point. Bedankt.
pi_67601452
Maar als mensen daar niet van houden maken ze toch zelf een thread aan +regel
Het is juist de bedoeling van de thread om op deze manier te discussieren aangezien er geen regel bij staat.

Maw; als het NIET de bedoeling was om op dergelijke manier de thread te benaderen stond dit in de OP.

Maw: Je verziekt nu iemand anders zijn topic en bedoelingen. Je moet denken aan de OP+regel niet aan de posters in de thread. Lijkt mij vrij duidelijk toch

Anders misschien even een NINJA edit in de OP waarin staat dat het NIET de bedoeling is om kritisch te reageren of om mensen proberen te helpen van hun angst af te komen dat het idd een geest was etc etc. Helaas blijft de regel niet voor iedereen duidelijk

Misschien even duidelijk stellen waar het nu om gaat:

Is de regel in de OP belangrijk waar zelfs een sticky over gemaakt is of gaat het om eigenbelang van MODS en POSTERS die niet kunnen lezen of de regel niet snappen? Wat is nu daadwerkelijk belangrijk in een thread? Kijk ik zou het persoonlijk erg storend vinden als er sprake was van persoonlijke aanvallen of flames maar dat was zeer zeker niet het geval.
  woensdag 1 april 2009 @ 08:18:19 #92
8372 Bastard
Persona non grata
pi_67601634
Nee.. het is een SPOOKVERHALEN topic.. er is al een ander Science of ghost topic waar de critics zich uit kunnen leven. punt.
The truth was in here.
  woensdag 1 april 2009 @ 08:27:07 #93
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_67601766
Jezus, het topic is bedoeld om verhalen in te posten, wat begrijp je daar toch niet aan!? Ik ga niet zulke debiele regels posten omdat TRU tegenwoordig een clubje heeft wat in elk topic moet komen discussiëren ipv ontopic te blijven. De OP is duidelijk genoeg, en daarbij hadden jullie al een topic waar je deze voor kaapte. Kom zeg.

En er mag best kritiek op of vragen over een verhaal zijn, maar jullie nemen gelijk het topic over waarmee het gelijk niet meer over een gepost verhaal, maar de algemene zin gaat. En daar heb je allang een topic voor.

Moet ik ook nog regels voor deze post opstellen of wa?
  woensdag 1 april 2009 @ 09:05:43 #94
230727 sjoep
a new day!
pi_67602452
quote:
Op woensdag 1 april 2009 08:27 schreef Harajuku. het volgende:
Jezus, het topic is bedoeld om verhalen in te posten, wat begrijp je daar toch niet aan!? Ik ga niet zulke debiele regels posten omdat TRU tegenwoordig een clubje heeft wat in elk topic moet komen discussiëren ipv ontopic te blijven. De OP is duidelijk genoeg, en daarbij hadden jullie al een topic waar je deze voor kaapte. Kom zeg.

En er mag best kritiek op of vragen over een verhaal zijn, maar jullie nemen gelijk het topic over waarmee het gelijk niet meer over een gepost verhaal, maar de algemene zin gaat. En daar heb je allang een topic voor.

Exactemundo!
  woensdag 1 april 2009 @ 09:46:50 #95
31101 _Led_
pi_67603454
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 20:07 schreef sjoep het volgende:

[..]

Doe geen moeite
Oh, je vraagt gewoon dingen waar je geen antwoord op wilt ?
Of wil je het antwoord alleen niet als het van mij komt ?
quote:
Overigens, probeer mensen los te zien van "zweefsites".
Het is een feit dat de Schumann-resonantie op veel 'zweefsites' als 'frequentie van de aarde' behandeld wordt. Wat het verband is met "mensen los zien van zweefsites" vat ik niet.
zzz
  woensdag 1 april 2009 @ 09:48:08 #96
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_67603488
quote:
Op woensdag 1 april 2009 09:46 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Oh, je vraagt gewoon dingen waar je geen antwoord op wilt ?
Of wil je het antwoord alleen niet als het van mij komt ?
[..]

Het is een feit dat de Schumann-resonantie op veel 'zweefsites' als 'frequentie van de aarde' behandeld wordt. Wat het verband is met "mensen los zien van zweefsites" vat ik niet.
Maar het ging niet over de schumann resonantie waarvan al een paar keer is aangetoond volgens mij dat die frequentie over de jaren gewoon hetzelfde is gebleven.
Vrijheid
  woensdag 1 april 2009 @ 09:55:06 #97
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_67603696
quote:
Op woensdag 1 april 2009 08:27 schreef Harajuku. het volgende:

totale kolder en zwak slachtofferrol spelend gedrag. Houd je aan de regels, dan is er niks aan de hand.
  woensdag 1 april 2009 @ 09:56:20 #98
8372 Bastard
Persona non grata
pi_67603726
quote:
Op woensdag 1 april 2009 09:55 schreef Michielos het volgende:

[..]

Houd je aan de regels, dan is er niks aan de hand.
Die regels hoeven toch niet allemaal uitgespeld te worden hoop ik?
The truth was in here.
  woensdag 1 april 2009 @ 10:02:11 #99
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_67603888
What the fuck
  woensdag 1 april 2009 @ 10:05:56 #100
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_67603988
quote:
Op woensdag 1 april 2009 10:02 schreef Harajuku. het volgende:
What the fuck
Trek het je niet aan. wij hebben hier onze eigen Krijgers Der Ratio, de Onvermoeibare Strijders Die het Zwaard van Het Gelijk hanteren en de Speer van De Letter van de Wet. En hun kruistoch is al even bezig. Doe je niks aan.

Dat er een spookverhalen topic is en een spookwetenschap topic doet niets af aan het feit dat ze net als beren gewoon OVERAL in het bos willen schijten en niet alleen in de daarvoor bestemde plekken.
Vrijheid
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')