Maar je verpakking om dat zinnetje heen is gewoon denigrerend.. dat hoef ik niet uit te leggen aan een slimmerik zoals jou.quote:Op maandag 23 februari 2009 12:54 schreef _Led_ het volgende:
[..]
ORLY ?
Ik vind het het spirituele equivalent van het rationele "je gebruikt je hersens niet".
Op het rationele vlak zeggen "je gebruikt je hersens niet" vertaalt zich op het spirituele vlak door te zeggen "je geest staat er niet voor open".
Je kan wel miskend gaan doen maar feit blijft dat jij dus te ver bent gegaan. Wat bastard zegt. Doe je dat in het echt ook? Maedel wordt nu aangevallen omdat ze een ontopic opmerking plaatste wat betreft bewijs en dat je volgens haar je geest niet open hebt gesteld (zit een kern van waarheid in wat betreft je postgedrag, is je goed recht natuurlijk want we kunnen niet allemaal wegzweven). Jij komt terug dat het een huilebalk is en basisschool dingen niet begrijpt. Als je gewoon had gezegd dat ze haar ratio vaker kon gebruiken dan was er niets aan de hand geweest. Het is niet alleen de boodschap die telt ook hoe je het brengt. Jij bracht het te grof, klaar.quote:Op maandag 23 februari 2009 12:49 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Dat komt op hetzelfde neer, zij zegt dat ik spirituele dingen niet begrijp omdat ik mijn hersenen niet open stel, ik stel dat zij rationele dingen niet begrijpt omdat zij haar hersenen niet gebruikt.
Same shit, different bucket.
Als jij dat anders ziet, prima, da's je recht.
Feit is dat er niks aan de hand was tot Maedel weer kwam stoken en zelf uit de hoek dat ik elk topic verpest, mijn geest niet open staat etcetera.
Mooie is dat er nu weer een topic wordt verknald en dat MIJ vast weer aangewreven wordt terwijl er niks aan de hand was tot Maedel haar bekende trucje weer kwam doen.
Zolang je je maar aan de regels houdt.quote:
Zodra het paranormale entertainment is en gemaakt is voor de massa is het "Done", zodra het gaat om individuele ervaringen gaat het om de gestoorden van de maatschappij en is het totally not done om bepaalde zaken waar te nemen. Maar dan is Uri Geller met zijn show niet bepaald paranormaal, eerder een goochelaar.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 06:40 schreef Bastard het volgende:
Jammer om te zien dat het topic in TV beter loopt dan hier in TRU.
Crap, ik dacht dat ik al wat had gepost, vergeten op invoeren te drukken blijkbaar.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:23 schreef teknomist het volgende:
Vraag over alcohol
Jogy, verklaar je nader.
Ik heb overigens allereerst een reactie in FB van GC gepost maar kreeg geen reactie.
True true maar in deze geef ik de TS graag een kans.quote:
Mensen: Dit is het spookVERHALEN topic. Niet de technische achtergrond, wel of niet mogelijk zijn van of de eventuele verklaringen achter spoken topic.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:23 schreef Harajuku. het volgende:
Ja, hallo. Sp00kverhalen #3 met een 0 omdat vorige delen ook Ik wilde dit net zoals voorgaande delen, daarom heet het ook #3, maar dat hele topic is alleen maar gekanker en dat wordt nu echt vervelendLaat ze lekker een eigen topic openen.
Er was hier een tijd dat die regel niet nodig was. Sterker nog, die regel onstond vrij snel na jouw verschijnen hier.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:40 schreef Michielos het volgende:
je kent de TRU regels? Ik mag zoveel kritiek geven als ik wil, wat het topic ook is als er geen regel staat in de OP. Daarom vind ik het blocken ook niet done. Het is inconsequent MODgedrag t.o.v. de regels. Kijk bv naar het spiritueel ontwaken topic. Netjes de regel in OP. Je zult me geen kritische post daar zien plaatsen. Je kunt het "kankeren" noemen(wat een kutwoord overigens), maar zolang ik me aan de regels houd, is er simpelweg niks aan de hand.
Ligt eraan wat je verkutten noemt. Ik steek niet de draak , maar post gewoon een ander point of view. Tis echt niet zo dat ik zeg:je bent gek, je bent dom ofzo(dat is verkutten imho).quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:50 schreef sjoep het volgende:
[..]
Er was hier een tijd dat die regel niet nodig was.
Je legt het naar mijn idee uit als "als het niet vermeld staat dat ik het niet mag, mag ik elk topic verkutten".
"Ik hou me toch aan de regels?"
Ik had al zo'n gevoel dat je dat niet zo zou vinden.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:52 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je verkutten noemt. Ik steek niet de draak , maar post gewoon een ander point of view. Tis echt niet zo dat ik zeg:je bent gek, je bent dom ofzo(dat is verkutten imho).
Dat mensen daar niet tegen kunnen, terwijl er toch echt een regel voor is, ligt meer aan hun dan aan mij.
de mensen die erover klagen weten niet wat de nieuwe TRU regel inhoud. Anders klaagden ze niet. as simple as that. Het is niet zo dat als je maar klaagt en slachtofferrol gaat spelen(terwijl er niet voor niets een speciale regel voor is), je ook automatisch gelijk hebt.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:57 schreef sjoep het volgende:
[..]
Ik had al zo'n gevoel dat je dat niet zo zou vinden.
Het is niet voor niks dat mensen er over klagen. Denk daar eens over na.
Het is 'verkutten' in die zin (wat betreft dit specifieke topic) dat het offtopic is gegaan en dat mensen gewoon spookverhaaltjes neer willen pennen en andere willen die graag lezen zonder het hele gebabbel wat de verklaring eventueel zou kunnen zijn op basis van de niet aanwezige feiten aangezien het tweedehands anekdotes zijn zonder enig bewijs van bestaanquote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:52 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je verkutten noemt. Ik steek niet de draak , maar post gewoon een ander point of view. Tis echt niet zo dat ik zeg:je bent gek, je bent dom ofzo(dat is verkutten imho).
Dat mensen daar niet tegen kunnen, terwijl er toch echt een regel voor is, ligt meer aan hun dan aan mij.
wacht even, het is zo OT als maar kan. Het gaat over geesten en verhalen. Ik heb het over geesten en niet over bloemetjes in de bosweide ofzo.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:05 schreef jogy het volgende:
[..]
Het is 'verkutten' in die zin (wat betreft dit specifieke topic) dat het offtopic is gegaan en dat mensen gewoon spookverhaaltjes neer willen pennen en andere willen die graag lezen zonder het hele gebabbel wat de verklaring eventueel zou kunnen zijn op basis van de niet aanwezige feiten aangezien het tweedehands anekdotes zijn zonder enig bewijs van bestaan
Ja het is ook opgelost gelukkig maar ik reageer gewoon op wat jij zegt en wat mijn beweegredenen waren om het topic onder handen te nemen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:07 schreef Michielos het volgende:
[..]
wacht even, het is zo OT als maar kan. Het gaat over geesten en verhalen. Ik heb het over geesten en niet over bloemetjes in de bosweide ofzo.
Als de nieuwe regel erin stond zou ik al die zaken niet gepost hebben overigens.
Maar goed, ik post er al niet meer, probleem opgelost, toch?
okay, duidelijk!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:11 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja het is ook opgelost gelukkig maar ik reageer gewoon op wat jij zegt en wat mijn beweegredenen waren om het topic onder handen te nemen.
Nee, je bent aan het trollen. Zo simpel is het. Geef die link dan meteen als je die hebt en maak er niet zo'n opmerking over. Hoe duidelijk wil je het hebben?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:26 schreef _Led_ het volgende:
Amusant, Sjoep stelt vragen en de antwoorden mogen niet gepost worden
Zeg dan gewoon dat Sjoep z'n bek moet houden, stuk makkelijker.
Ga toch weg man, hij vroeg eerst om informatie over de frequentie van de aarde, die gaf ik en vervolgens ga je lopen bitchen dat ik niet offtopic moet gaan en niemand daarop zit te wachten, en verwijder je mn posts.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:28 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee, je bent aan het trollen. Zo simpel is het. Geef die link dan meteen als je die hebt en maak er niet zo'n opmerking over. Hoe duidelijk wil je het hebben?
Gast, je intentie in het topic is duidelijk en frustreert het topic zelf. Je zoekt de grenzen op van het toelaatbare daarin, irriteert mensen en verneukt het doel in ogen. Niet doen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:32 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ga toch weg man, hij vroeg eerst om informatie over de frequentie van de aarde, die gaf ik en vervolgens ga je lopen bitchen dat ik niet offtopic moet gaan en niemand daarop zit te wachten, en verwijder je mn posts.
En bij de volgende vraag die ik zou kunnen beantwoorden zeg je "Geef die link dan meteen" ?
Mijn topic is geslotenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:37 schreef _Led_ het volgende:
En dan ook nog mijn "the science of ghosts" - Deel II topic proberen te kapen met je Het hoe en wat van spookverschijningen, de discussie. ...
Je stelt zelf vragen over de frequentie van de aarde.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:37 schreef sjoep het volgende:
Die Schumann resonantie zag ik natuurlijk al aankomen nog voor ik het topic opende.
Als je serieus belangstellend bent, ben je van harte welkom, dat staat ook in de OP, maar er staat ook dat het niet de bedoeling is dat er met vage wetenschappelijke verklaring gestrooid wordt.
Vooralsnog heb ik geen enkele aanleiding om te denken dat je serieus belangstellend bent.
Ik zit eerlijk gezegd persoonlijk ook niet te wachten op jouw links. Ze zeggen me niks, en ik kan er niks mee.
Ik zie er alleen maar aan dat je geen ene zak begrepen hebt van waar het over gaat.
Sorriequote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:42 schreef _Led_ het volgende:
[..]
"....En laat het niet nog een keer gebeuren !"
Doe geen moeitequote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:41 schreef _Led_ het volgende:
Moet ik JOU nu echt even laten zien op welke zweefsites de Schumann-resonantie daar allemaal mee in verband wordt gebracht ?
Yes, dat was mijn point. Bedankt.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:05 schreef jogy het volgende:
[..]
Het is 'verkutten' in die zin (wat betreft dit specifieke topic) dat het offtopic is gegaan en dat mensen gewoon spookverhaaltjes neer willen pennen en andere willen die graag lezen zonder het hele gebabbel wat de verklaring eventueel zou kunnen zijn op basis van de niet aanwezige feiten aangezien het tweedehands anekdotes zijn zonder enig bewijs van bestaan
Exactemundo!quote:Op woensdag 1 april 2009 08:27 schreef Harajuku. het volgende:Jezus, het topic is bedoeld om verhalen in te posten, wat begrijp je daar toch niet aan!? Ik ga niet zulke debiele regels posten omdat TRU tegenwoordig een clubje heeft wat in elk topic moet komen discussiëren ipv ontopic te blijven. De OP is duidelijk genoeg, en daarbij hadden jullie al een topic waar je deze voor kaapte. Kom zeg.
En er mag best kritiek op of vragen over een verhaal zijn, maar jullie nemen gelijk het topic over waarmee het gelijk niet meer over een gepost verhaal, maar de algemene zin gaat. En daar heb je allang een topic voor.
Moet ik ook nog regels voor deze post opstellen of wa?
Oh, je vraagt gewoon dingen waar je geen antwoord op wilt ?quote:
Het is een feit dat de Schumann-resonantie op veel 'zweefsites' als 'frequentie van de aarde' behandeld wordt. Wat het verband is met "mensen los zien van zweefsites" vat ik niet.quote:Overigens, probeer mensen los te zien van "zweefsites".
Maar het ging niet over de schumann resonantie waarvan al een paar keer is aangetoond volgens mij dat die frequentie over de jaren gewoon hetzelfde is gebleven.quote:Op woensdag 1 april 2009 09:46 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Oh, je vraagt gewoon dingen waar je geen antwoord op wilt ?
Of wil je het antwoord alleen niet als het van mij komt ?
[..]
Het is een feit dat de Schumann-resonantie op veel 'zweefsites' als 'frequentie van de aarde' behandeld wordt. Wat het verband is met "mensen los zien van zweefsites" vat ik niet.
totale kolder en zwak slachtofferrol spelend gedrag. Houd je aan de regels, dan is er niks aan de hand.quote:Op woensdag 1 april 2009 08:27 schreef Harajuku. het volgende:Jezus, het topic is bedoeld om verhalen in te posten, wat begrijp je daar toch niet aan!? Ik ga niet zulke debiele regels posten omdat TRU tegenwoordig een clubje heeft wat in elk topic moet komen discussiëren ipv ontopic te blijven. De OP is duidelijk genoeg, en daarbij hadden jullie al een topic waar je deze voor kaapte. Kom zeg.
En er mag best kritiek op of vragen over een verhaal zijn, maar jullie nemen gelijk het topic over waarmee het gelijk niet meer over een gepost verhaal, maar de algemene zin gaat. En daar heb je allang een topic voor.
Moet ik ook nog regels voor deze post opstellen of wa?
Die regels hoeven toch niet allemaal uitgespeld te worden hoop ik?quote:Op woensdag 1 april 2009 09:55 schreef Michielos het volgende:
[..]
Houd je aan de regels, dan is er niks aan de hand.
Trek het je niet aan. wij hebben hier onze eigen Krijgers Der Ratio, de Onvermoeibare Strijders Die het Zwaard van Het Gelijk hanteren en de Speer van De Letter van de Wet. En hun kruistoch is al even bezig. Doe je niks aan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |