wacht even, het is zo OT als maar kan. Het gaat over geesten en verhalen. Ik heb het over geesten en niet over bloemetjes in de bosweide ofzo.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:05 schreef jogy het volgende:
[..]
Het is 'verkutten' in die zin (wat betreft dit specifieke topic) dat het offtopic is gegaan en dat mensen gewoon spookverhaaltjes neer willen pennen en andere willen die graag lezen zonder het hele gebabbel wat de verklaring eventueel zou kunnen zijn op basis van de niet aanwezige feiten aangezien het tweedehands anekdotes zijn zonder enig bewijs van bestaan
Ja het is ook opgelost gelukkig maar ik reageer gewoon op wat jij zegt en wat mijn beweegredenen waren om het topic onder handen te nemen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:07 schreef Michielos het volgende:
[..]
wacht even, het is zo OT als maar kan. Het gaat over geesten en verhalen. Ik heb het over geesten en niet over bloemetjes in de bosweide ofzo.
Als de nieuwe regel erin stond zou ik al die zaken niet gepost hebben overigens.
Maar goed, ik post er al niet meer, probleem opgelost, toch?
okay, duidelijk!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:11 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja het is ook opgelost gelukkig maar ik reageer gewoon op wat jij zegt en wat mijn beweegredenen waren om het topic onder handen te nemen.
Nee, je bent aan het trollen. Zo simpel is het. Geef die link dan meteen als je die hebt en maak er niet zo'n opmerking over. Hoe duidelijk wil je het hebben?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:26 schreef _Led_ het volgende:
Amusant, Sjoep stelt vragen en de antwoorden mogen niet gepost worden
Zeg dan gewoon dat Sjoep z'n bek moet houden, stuk makkelijker.
Ga toch weg man, hij vroeg eerst om informatie over de frequentie van de aarde, die gaf ik en vervolgens ga je lopen bitchen dat ik niet offtopic moet gaan en niemand daarop zit te wachten, en verwijder je mn posts.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:28 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee, je bent aan het trollen. Zo simpel is het. Geef die link dan meteen als je die hebt en maak er niet zo'n opmerking over. Hoe duidelijk wil je het hebben?
Gast, je intentie in het topic is duidelijk en frustreert het topic zelf. Je zoekt de grenzen op van het toelaatbare daarin, irriteert mensen en verneukt het doel in ogen. Niet doen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:32 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ga toch weg man, hij vroeg eerst om informatie over de frequentie van de aarde, die gaf ik en vervolgens ga je lopen bitchen dat ik niet offtopic moet gaan en niemand daarop zit te wachten, en verwijder je mn posts.
En bij de volgende vraag die ik zou kunnen beantwoorden zeg je "Geef die link dan meteen" ?
Mijn topic is geslotenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:37 schreef _Led_ het volgende:
En dan ook nog mijn "the science of ghosts" - Deel II topic proberen te kapen met je Het hoe en wat van spookverschijningen, de discussie. ...
Je stelt zelf vragen over de frequentie van de aarde.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:37 schreef sjoep het volgende:
Die Schumann resonantie zag ik natuurlijk al aankomen nog voor ik het topic opende.
Als je serieus belangstellend bent, ben je van harte welkom, dat staat ook in de OP, maar er staat ook dat het niet de bedoeling is dat er met vage wetenschappelijke verklaring gestrooid wordt.
Vooralsnog heb ik geen enkele aanleiding om te denken dat je serieus belangstellend bent.
Ik zit eerlijk gezegd persoonlijk ook niet te wachten op jouw links. Ze zeggen me niks, en ik kan er niks mee.
Ik zie er alleen maar aan dat je geen ene zak begrepen hebt van waar het over gaat.
Sorriequote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:42 schreef _Led_ het volgende:
[..]
"....En laat het niet nog een keer gebeuren !"
Doe geen moeitequote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:41 schreef _Led_ het volgende:
Moet ik JOU nu echt even laten zien op welke zweefsites de Schumann-resonantie daar allemaal mee in verband wordt gebracht ?
Yes, dat was mijn point. Bedankt.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:05 schreef jogy het volgende:
[..]
Het is 'verkutten' in die zin (wat betreft dit specifieke topic) dat het offtopic is gegaan en dat mensen gewoon spookverhaaltjes neer willen pennen en andere willen die graag lezen zonder het hele gebabbel wat de verklaring eventueel zou kunnen zijn op basis van de niet aanwezige feiten aangezien het tweedehands anekdotes zijn zonder enig bewijs van bestaan
Exactemundo!quote:Op woensdag 1 april 2009 08:27 schreef Harajuku. het volgende:Jezus, het topic is bedoeld om verhalen in te posten, wat begrijp je daar toch niet aan!? Ik ga niet zulke debiele regels posten omdat TRU tegenwoordig een clubje heeft wat in elk topic moet komen discussiėren ipv ontopic te blijven. De OP is duidelijk genoeg, en daarbij hadden jullie al een topic waar je deze voor kaapte. Kom zeg.
En er mag best kritiek op of vragen over een verhaal zijn, maar jullie nemen gelijk het topic over waarmee het gelijk niet meer over een gepost verhaal, maar de algemene zin gaat. En daar heb je allang een topic voor.
Moet ik ook nog regels voor deze post opstellen of wa?
Oh, je vraagt gewoon dingen waar je geen antwoord op wilt ?quote:
Het is een feit dat de Schumann-resonantie op veel 'zweefsites' als 'frequentie van de aarde' behandeld wordt. Wat het verband is met "mensen los zien van zweefsites" vat ik niet.quote:Overigens, probeer mensen los te zien van "zweefsites".
Maar het ging niet over de schumann resonantie waarvan al een paar keer is aangetoond volgens mij dat die frequentie over de jaren gewoon hetzelfde is gebleven.quote:Op woensdag 1 april 2009 09:46 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Oh, je vraagt gewoon dingen waar je geen antwoord op wilt ?
Of wil je het antwoord alleen niet als het van mij komt ?
[..]
Het is een feit dat de Schumann-resonantie op veel 'zweefsites' als 'frequentie van de aarde' behandeld wordt. Wat het verband is met "mensen los zien van zweefsites" vat ik niet.
totale kolder en zwak slachtofferrol spelend gedrag. Houd je aan de regels, dan is er niks aan de hand.quote:Op woensdag 1 april 2009 08:27 schreef Harajuku. het volgende:Jezus, het topic is bedoeld om verhalen in te posten, wat begrijp je daar toch niet aan!? Ik ga niet zulke debiele regels posten omdat TRU tegenwoordig een clubje heeft wat in elk topic moet komen discussiėren ipv ontopic te blijven. De OP is duidelijk genoeg, en daarbij hadden jullie al een topic waar je deze voor kaapte. Kom zeg.
En er mag best kritiek op of vragen over een verhaal zijn, maar jullie nemen gelijk het topic over waarmee het gelijk niet meer over een gepost verhaal, maar de algemene zin gaat. En daar heb je allang een topic voor.
Moet ik ook nog regels voor deze post opstellen of wa?
Die regels hoeven toch niet allemaal uitgespeld te worden hoop ik?quote:Op woensdag 1 april 2009 09:55 schreef Michielos het volgende:
[..]
Houd je aan de regels, dan is er niks aan de hand.
Trek het je niet aan. wij hebben hier onze eigen Krijgers Der Ratio, de Onvermoeibare Strijders Die het Zwaard van Het Gelijk hanteren en de Speer van De Letter van de Wet. En hun kruistoch is al even bezig. Doe je niks aan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |