abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 27 maart 2009 @ 11:59:10 #1
230727 sjoep
a new day!
pi_67458418
Vooraf:
Ik verwijs nadrukkelijk naar de TRU regel die beschreven wordt in dit topic:
[Attentie! Lezen AUB]Nieuwe regel in TRU.

Het is niet mijn bedoeling in dit topic te bespreken of het idee van spiritueel ontwaken op waarheid berust en/of de besproken ervaringen wetenschappelijk verklaard kunnen worden.
Geen wel/niet discussie of het fenomeen wel of niet bestaat dus. Ook geen vage wetenschappelijke verklaringen voor wat mensen voelen s.v.p.
De bedoeling van dit topic is het uitwisselen van ervaringen van mensen die het gevoel hebben in dit proces van spiritueel ontwaken te zitten of denken op een positieve manier hier in bij te kunnen dragen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop op een bruisend topic, waar we van elkaar kunnen leren, en we in een relatief “veilige” omgeving deze zaken met elkaar kunnen delen.

Spiritueel ontwaken.

Allereerst natuurlijk, wat verstaat men onder het fenomeen “spiritueel ontwaken”?
Als je googlet op “spiritueel ontwaken”, kom je al snel op de lijst van 40 symptomen.
Ik zelf denk dat je eerst andere dingen meemaakt, waarna je op zoek gaat, en dan die lijst aantreft, en dan wat zaken met elkaar combineert. Dus, niet dat je dat lijstje leest, jezelf herkent en denkt "ik ben aan het ontwaken". Eigenlijk weet je dat al voor je de lijst ziet denk ik. Ik wel tenminste.

Ik zelf vind nummer 2:
quote:
2. Activiteit ter hoogte van het kruin-chakra : Tintelingen, jeuk, kriebelende gewaarwordingen op de hoofdhuid en langs de ruggegraat. Dit is een opening van de kruinchakra die zich opent voor hogere energieën.
een heel belangrijke.

Ik ben benieuwd naar dingen die mensen zoal meemaken. Positieve en misschien ook negatieve verhalen. Ik ben ook op zoek naar een stukje “benchmarking”. Ik maak van alles mee, en sommige dingen kan ik niet zo goed plaatsen. Er zijn denk ik ook genoeg lurkers, die best interesse hebben en misschien niet zo goed voor de dag durven komen. Wie weet hebben die ook wel iets aan dit topic.

TS begint

Mijn “ontwaken” is denk ik een jaar of 6 geleden begonnen. Van vroeger herinner ik me nog wel dat ik van alles meemaakte, en ik herinner me zelfs nog het exacte moment dat het afgesloten werd. Niet door opvoeding, maar door iets energetisch. Dat is een paar jaar geleden opgeheven en daarna zijn mijn “schuiven” in rap tempo open gegaan.
Ik heb geen cursus in wat dan ook op dat gebied gedaan, al wil ik wel Reiki gaan doen.
Ik woon op een zeer belaste plek (energetisch gezien), naast een kerkhof met kerk en aan de andere kant bejaardenwoningen. Er hangen nogal wat wachtende zielen rond dus. Bovendien prik ik nogal makkelijk in op stemmingen en velden.
Die voel ik en daar probeer ik balans in aan te brengen.

Er is nog wel meer, maar eerst maar eens het gesprek op gang
Ik hoop dat we er een leuk topic van maken, en dat ik niet heel die OP voor de kat z’n viool getypt heb
-oOo~°*°~oOo "The only real valuable thing is intuition." Albert Einstein. -oOo~°*°~oOo
  vrijdag 27 maart 2009 @ 12:08:28 #2
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_67458648
-en dit soort opmerkingen mogen gewoon wegblijven.-

[ Bericht 55% gewijzigd door Bastard op 27-03-2009 13:04:09 ]
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
pi_67462758
Lees mijn andere 2 topics en je ziet dat ik in een dergelijke ontwikkeling zit. Ik heb dan ook de laatste tijd een aantal gesprekken gehad met wijze mensen die me een dermate positief idee verteld hebben, dat ze mijn logica ondersteboven hebben gegooid, waardoor ik warempel ineens veel meer dingen op een positieve manier kan verklaren. Ik ben om deze reden ook zeer leergierig geworden op dit gebied en durf zonder bescheiden te zijn discussies over dit onderwerp te voeren. Zodoende leer ik dan ook steeds meer mensen kennen die ook met deze ontwikkeling bezig zijn, de ene verder dan de ander. Dit durf ik zelfs te plaatsen in het collectief bewustzijn verhaal. Met name omdat een korte tijd geleden, lees 10 jaar, mensen veel minder met dit onderwerp bezig waren.

De huidige beginselen van mijn logica zijn wil, situaties, mogelijkheden, verstand en gevoel. Het lijkt soms dan ook net alsof er iets is dat me de juiste richting in aan het duwen is, simpelweg omdat ik altijd eerlijk ben geweest en hierdoor veel positieve contacten heb gelegd. Echter is het mij ook duidelijk geworden dat ik ervoor moet zorgen dat ik tevreden ben, oftewel dat ik mijn talenten kan ontplooien, alleen op deze manier kan ik een integer eerlijk leven lijden. Iets wat best een lastige opgave is in deze maatschappij.

Mjah alles is relatief, ik ben dus zeer benieuwd wat ik met deze kennis ga doen en hoe dit beeld gaat veranderen.

[ Bericht 6% gewijzigd door mediaconsument op 27-03-2009 14:43:00 ]
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
  vrijdag 27 maart 2009 @ 15:02:52 #4
8372 Bastard
Persona non grata
pi_67463817
Punt 2 wat je daar noemt (sorry geen tijd om die hele lange doch intressante pagina door te lezen vandaag) die is voor mij ook sterk herkenbaar.
Ik kreeg dat 'gekriebel' eigenlijk vlak voor ik een cursus automatisch schrift begon, in eerste instantie schonk ik dat geen aandacht.. spierspanning, zenuwuiteinde raar ofzo dacht ik.
Maar er zit een patroon in metname merkbaar als ik automatisch schrijf of reiki geef.. gekriebel, tinteling op mijn kruin soms langs mijn ruggegraat soms ook ineens als ik wat wil vertellen aan iemand.
Ik heb het maar de naam gegeven voor mijzelf als 'het lijntje'

De meeste bewustwording, als je wilt is bij mij toch begonnen na de eerste reiki initiatie. Daarna kom je ook door een paar stappen heen die ik net vluchtig las zoals het op komen borrelen van oud zeer. Alswel inene overmand kunnen zijn met empathie en zorgzaamheid voor alles wat leeft, zomaar ineens wat ik vroeger toch veel minder kon raken lijkt het nu dieper te gaan.
Vlgs mij kan ik als ik zo de punten doorlees heel veel voorbeelden geven en is het een feest van herkenning
Maar goed.. ook voor mensen die claimen niet spiritueel te ontwaken zullen er een hoop herkenbare zaken tussen staan natuurlijk.
Wat ik er zo snel niet bij zie staan misschien staat het er wel maar dat is het minder goed kunnen verdragen van zaken die 'ongezond' voor je zijn.
Het lijkt wel alsof er talloze zaken, vet eten, roken, drinken maar ook negatieve gedachten en boos worden je tegenwerken in de zin van eerder ziek van worden of onprettig bij gaan voelen, ik weet niet hoe ik het precies moet uitleggen, je lichaam wil die rommel er juist uitwerken ofzo.
The truth was in here.
  Grootste baggeraar 2022 zaterdag 28 maart 2009 @ 10:08:09 #5
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_67487863
Mijn ontwaken uit zich meer in het intenser beleven van het leven. In positieve zin, maar zeker ook in negatieve zin. Net alsof ik op een soort van sinusgolf zit, dan gaat het weer een dag goed, dan heb je weer een dag shit.

Kan ik me niet laten invriezen tot 2012?
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  zondag 29 maart 2009 @ 12:40:49 #6
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_67515366
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 11:59 schreef sjoep het volgende:

Spiritueel ontwaken.

Allereerst natuurlijk, wat verstaat men onder het fenomeen “spiritueel ontwaken”?
Als je googlet op “spiritueel ontwaken”, kom je al snel op de lijst van 40 symptomen.
Ik zelf denk dat je eerst andere dingen meemaakt, waarna je op zoek gaat, en dan die lijst aantreft, en dan wat zaken met elkaar combineert. Dus, niet dat je dat lijstje leest, jezelf herkent en denkt "ik ben aan het ontwaken". Eigenlijk weet je dat al voor je de lijst ziet denk ik. Ik wel tenminste.
Als ik die lijst zo bekijk ervaar ik die symptomen in periodes , zo had ik een paar maanden iets met geluiden , sommige kwamen ondraaglijk binnen , een laag vliegende helikopter en ik dacht wow en deed mijn handen voor mijn oren terwijl ik nog wel binnen zat , en last van geluiden van de tv waarvan de echo uit mezelf leek te komen steeds dus sommige geluiden hoorde ik twee keer , heel vaag .
quote:
Ik zelf vind nummer 2:
[..]

een heel belangrijke.
Vorige jaar reiki-1 gedaan en vanaf het moment waarop ik me had ingeschreven ( zou nog een maand duren ofzo ) had ik elke dag tintelingen op mijn kruin tot ik de cursus deed .
Nu heb ik last van lichamelijke ongemakken non stop , als het 1 over is begint de ander
waaronder jeuk door mijn hele lichaam heen , daardoor heb ik het idee dat ik in een soort transformatie zit nu en ben vermoeid en heb behoefte om me te ontgiften .
quote:
Ik ben benieuwd naar dingen die mensen zoal meemaken. Positieve en misschien ook negatieve verhalen. Ik ben ook op zoek naar een stukje “benchmarking”. Ik maak van alles mee, en sommige dingen kan ik niet zo goed plaatsen. Er zijn denk ik ook genoeg lurkers, die best interesse hebben en misschien niet zo goed voor de dag durven komen. Wie weet hebben die ook wel iets aan dit topic.

TS begint

Mijn “ontwaken” is denk ik een jaar of 6 geleden begonnen. Van vroeger herinner ik me nog wel dat ik van alles meemaakte, en ik herinner me zelfs nog het exacte moment dat het afgesloten werd. Niet door opvoeding, maar door iets energetisch. Dat is een paar jaar geleden opgeheven en daarna zijn mijn “schuiven” in rap tempo open gegaan.
Ook van kleins af aan dingen meegemaakt , toen 5 jaar afgesloten geweest ,
( wat een hel ) alsof je altijd de wereld in kleur zag en iemand zet de knop op zwart wit
sinds 3/4 jaar sta ik weer open , ( nog niet dat de schuiven zijn open gezet ) en 3 jaar geleden het gevoel dat ik aan het ontwaken was .

Heel herkenbaar symptoom vind ik deze :
quote:
30. Visioenen, nummers en symbolen waarnemen : Het zien van allerlei symbolen of getallen die plotseling opduiken in je bewustzijn of in de externe wereld. Velen zien bijvoorbeeld regelmatig 11:11 als ze “toevallig” op hun digitale klok of horloge kijken, of andere getallen zoals 22, 33, 555, enz… Deze getallen dienen als onderbewuste trigger voor een dieper ontwaken. Ze bevatten verborgen betekenissen die op onderbewust niveau wordt ontvangen.
Die heb je wel of niet , 1 tot 2 jaar voor ik het had vroeg een vriend van me of ik daar weleens last van had en of ik wist wat het betekende en ik wist echt niet wat hij bedoelde tot ik het zelf had .
quote:
[quote]Ik heb geen cursus in wat dan ook op dat gebied gedaan, al wil ik wel Reiki gaan doen.
Ik woon op een zeer belaste plek (energetisch gezien), naast een kerkhof met kerk en aan de andere kant bejaardenwoningen. Er hangen nogal wat wachtende zielen rond dus. Bovendien prik ik nogal makkelijk in op stemmingen en velden.
Die voel ik en daar probeer ik balans in aan te brengen.


[ Bericht 0% gewijzigd door Summers op 29-03-2009 13:00:47 ]
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  maandag 30 maart 2009 @ 01:46:27 #7
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_67536043
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 11:59 schreef sjoep het volgende:
Vooraf:
Ik verwijs nadrukkelijk naar de TRU regel die beschreven wordt in dit topic:
[Attentie! Lezen AUB]Nieuwe regel in TRU.
.

Anyway:
Ik weet niet of ik spiritueel ontwaakt of ontwakende ben eigenlijk. Ik heb wel voor mijzelf besloten dat de esoterische wereld meer waarheid bevat dan wat er algemeen over gedacht wordt, zie regelmatig 10:10 t/m 00:00, heb wel eens synchronisities en ooit een stem gehad die me waarschuwde, die ik genegeerd heb waarna ik out was gegaan na een avondje stappen en nog meer dingetjes die eigenlijk niet te verklaren zijn met hetgeen wat we nu denken te weten. Ik mediteer niet, doe verder ook weinig meer dan kennis opzuigen vanuit welke hoek dan ook en vertrouw in de esoterische werkelijkheid ookal heb ik er geen regulier contact mee. Dit begon zo'n 10 jaar geleden met mijn tarotkaarten die ik ooit heb gekocht en is alleen maar serieuzer geworden sindsdien, ik kan ook niets onderdrukken voor het te veel wordt, dus niet tegen mijn natuur in gaan zullen we maar zeggen maar of dat er iets mee te maken heeft weet ik niet, het helpt in ieder geval wel.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  maandag 30 maart 2009 @ 10:34:34 #8
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_67539847
Sinds een paar jaar kan ik niet meer tegen parfumgeur , krijg meteen hoofdpijn en begin te hoesten zo indringend komt het binnen .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  Grootste baggeraar 2022 maandag 30 maart 2009 @ 13:40:11 #9
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_67544978
Ik zag daarstraks weer eens 12:34. Of dat met ontwaken te maken heeft weet ik niet.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_67549290
Ik heb zelf de laatste maanden, maar met name de laatste weken het gevoel dat er iets verandert. Eerst was ik een ontzettend nuchter persoon, maar nu heb ik het gevoel dat dingen anders worden. Ik kan het niet echt plaatsen wat het is, vandaar dat ik hier een bericht plaats om de ervaringen van anderen ook te bekijken.
http://www.moneymiljonair.nl/?u=723707&c=nl&rt=2
maak mij en jezelf rijk! oktnxbye
  maandag 30 maart 2009 @ 16:02:17 #11
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_67549530
quote:
Op maandag 30 maart 2009 15:54 schreef n00000b het volgende:
Ik heb zelf de laatste maanden, maar met name de laatste weken het gevoel dat er iets verandert. Eerst was ik een ontzettend nuchter persoon, maar nu heb ik het gevoel dat dingen anders worden. Ik kan het niet echt plaatsen wat het is, vandaar dat ik hier een bericht plaats om de ervaringen van anderen ook te bekijken.
Veel plezier met zoeken . Neus even rond en kijk naar wat je interesse vasthoudt en onderzoek het. Maak een topic aan als je vragen hebt. Persoonlijk heb ik hetzelfde gehad. Was een nuchter persoon (ben ik overigens nog steeds alleen mijn perspectief van nuchter is wat verschoven ) en nu heb ik voor mezelf geaccepteerd dat er andere dingen aanwezig zijn in onze werkelijkheid dan we misschien zo 1 2 3 kunnen zien. En rationeel spirituele nieuwsgierigheid met als eindresultaat dat je besluit dat er echt meer is dan enkel atomen is zeker mogelijk wat mij betreft.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  Grootste baggeraar 2022 maandag 30 maart 2009 @ 20:02:59 #12
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_67556340
quote:
Op maandag 30 maart 2009 15:54 schreef n00000b het volgende:
Ik heb zelf de laatste maanden, maar met name de laatste weken het gevoel dat er iets verandert. Eerst was ik een ontzettend nuchter persoon, maar nu heb ik het gevoel dat dingen anders worden. Ik kan het niet echt plaatsen wat het is, vandaar dat ik hier een bericht plaats om de ervaringen van anderen ook te bekijken.
Je hebt het bier ontdekt?...
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  dinsdag 31 maart 2009 @ 09:15:03 #13
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_67568369
quote:
Op maandag 30 maart 2009 10:34 schreef Summers het volgende:
Sinds een paar jaar kan ik niet meer tegen parfumgeur , krijg meteen hoofdpijn en begin te hoesten zo indringend komt het binnen .
Dit lijkt me een schitterend voorbeeld van spiritueel ontwaken.
Ik heb dat met zweetsokken.
zzz
  dinsdag 31 maart 2009 @ 10:05:40 #14
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_67569863
quote:
Op maandag 30 maart 2009 15:54 schreef n00000b het volgende:
Ik heb zelf de laatste maanden, maar met name de laatste weken het gevoel dat er iets verandert. Eerst was ik een ontzettend nuchter persoon, maar nu heb ik het gevoel dat dingen anders worden. Ik kan het niet echt plaatsen wat het is, vandaar dat ik hier een bericht plaats om de ervaringen van anderen ook te bekijken.
Dat gevoel had ik ook heel sterk toen , dat alles gaat veranderen op de wereld .
en dat het te groot is om nu te kunnen plaatsen en dat het niet iets is maar alles gaat zijn .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  Grootste baggeraar 2022 dinsdag 31 maart 2009 @ 13:29:33 #15
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_67576552
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 09:15 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Dit lijkt me een schitterend voorbeeld van spiritueel ontwaken.
Ik heb dat met zweetsokken.
Ook pas de laatste maanden? Boh gek. Ik heb dat al jaren

Maar even serieus. De laatste tijd ga ik emotioneel enorm op en neer. Allemaal leuk en wel, maar ik krijg er zo onderhand flink genoeg van. Spiritueel of niet, ik wil een normaal leven.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  Grootste baggeraar 2022 dinsdag 31 maart 2009 @ 13:30:55 #16
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_67576597
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 10:05 schreef Summers het volgende:

[..]

Dat gevoel had ik ook heel sterk toen , dat alles gaat veranderen op de wereld .
en dat het te groot is om nu te kunnen plaatsen en dat het niet iets is maar alles gaat zijn .
Klopt helemaal, en het is me nu al teveel.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  dinsdag 31 maart 2009 @ 14:55:36 #17
230727 sjoep
a new day!
pi_67579338
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 13:29 schreef vogeltjesdans het volgende:
Maar even serieus. De laatste tijd ga ik emotioneel enorm op en neer. Allemaal leuk en wel, maar ik krijg er zo onderhand flink genoeg van. Spiritueel of niet, ik wil een normaal leven.
Precies, ik ben dat gestuiter eerlijk gezegd af en toe goed zat.
Iets geruislozer zou van mij wel mogen.
-oOo~°*°~oOo "The only real valuable thing is intuition." Albert Einstein. -oOo~°*°~oOo
  dinsdag 31 maart 2009 @ 14:56:48 #18
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_67579378
Edit. De discussie gaan we hier niet aan. Lees de openingspost. Je bent welkom om een apart topic aan te maken.

[ Bericht 58% gewijzigd door jogy op 31-03-2009 14:57:55 ]
zzz
  Grootste baggeraar 2022 dinsdag 31 maart 2009 @ 15:23:16 #19
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_67580187
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 14:55 schreef sjoep het volgende:

[..]

Precies, ik ben dat gestuiter eerlijk gezegd af en toe goed zat.
Iets geruislozer zou van mij wel mogen.
Tja, de ene dag gaat het weer goed met me en de volgende dag zit ik weer in zak en as. Wat moet ik daarmee? Laat me met rust allemaal! Laat me normaal leven!

Waarom moet ik zonodig degene zijn die allemaal shit te verwerken krijgt? Waarom ik en niet anderen? Omdat ik spiritueel bezig ben? Nog maar eens goed over nadenken misschien dan.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  dinsdag 31 maart 2009 @ 15:32:33 #20
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_67580508
Anderen krijgen volgens jou geen shit over zich heen ?
zzz
  dinsdag 31 maart 2009 @ 15:32:42 #21
230727 sjoep
a new day!
pi_67580515
Ik kreeg die shit sowieso, of ik het nou snapte of niet.
Nu weet ik tenminste waar het vandaan komt.

Ik zit nu een lastige fase. Veel duizelig en misselijk.

Er is toch ergens zo'n overzicht, van hoe dat zit met de trilling van de aarde, en wanneer dan heftige dagen zijn?
Ik ga eens op zoek
-oOo~°*°~oOo "The only real valuable thing is intuition." Albert Einstein. -oOo~°*°~oOo
  dinsdag 31 maart 2009 @ 16:27:29 #22
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_67582530
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 15:32 schreef _Led_ het volgende:
Anderen krijgen volgens jou geen shit over zich heen ?
gedeelde smart is halve smart zullen we maar zeggen. Mensen met een zeldzame vorm van terminale hoofdschurft voelen zich een stuk eenzamer dan mensen met hartproblemen.

Nu werkt deze vergelijking in het negatieve als je die (vermeende) spirituele zaken als vervelend ziet natuurlijk.

Maar aan de andere kant is het ook best vreugde verminderend als je iets extreem cools weet en meemaakt en niemand doet met je mee, ook weer een bron van potentiele eenzaamheid in bepaalde aspecten van je gevoelsleven. En trouwens, we hebben het hier specifiek over het spiritueel ontwaken en niet over andere zaken waar mensen ook problemen mee kunnen hebben. Dus laten we het ook specifiek daar bij en kan er in een ander topic over Andermans 'shit' praten.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  dinsdag 31 maart 2009 @ 16:28:44 #23
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_67582576
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 15:32 schreef sjoep het volgende:
Er is toch ergens zo'n overzicht, van hoe dat zit met de trilling van de aarde, en wanneer dan heftige dagen zijn?
Ik ga eens op zoek
Bedoel je de Schumann-resonantie ?
http://en.wikipedia.org/wiki/Schumann_resonance
zzz
  dinsdag 31 maart 2009 @ 16:31:39 #24
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_67582661
Bij nader inzien. Posts verwijderd.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  dinsdag 31 maart 2009 @ 16:42:50 #25
230727 sjoep
a new day!
pi_67583044
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 16:28 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Bedoel je de Schumann-resonantie ?
http://en.wikipedia.org/wiki/Schumann_resonance
Nee.
-oOo~°*°~oOo "The only real valuable thing is intuition." Albert Einstein. -oOo~°*°~oOo
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')