ktuzooiquote:
tetrisquote:
quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:29 schreef -Madskillz28TH het volgende:
omfg, wat een zeikmuts aan de telefoon
die doet altijd alles verkeerd en dan zegt ze..ik snap het niet ik snap het niet
AARHGAJFH @U@U56 572389r57290 !~!
Hooi
Je bent niet de enige, Droxz staat er ook niet bijquote:Op donderdag 15 januari 2009 09:31 schreef Friday12 het volgende:
of mijn internet is gewoon dood en laad plaatjes niet
heb het over de plaatjes in het algemeenquote:Op donderdag 15 januari 2009 09:32 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Je bent niet de enige, Droxz staat er ook niet bij
dat zegt niet veel goedsquote:Op donderdag 15 januari 2009 09:33 schreef Sm0keZ het volgende:
Oja, vanaf vandaag heb ik een nieuwe collega! Zal hem binnenkort even een Fok! account aan laten maken
die is al volledig aangepast. al 20 jaarquote:Op donderdag 15 januari 2009 09:25 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Gast, ik zal je moeder eens aanpassen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
een nieuwe collega en dan gelijk aan het fokken zettenquote:
quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:40 schreef Runx het volgende:
mads je hebt mailik ga weer verder met reflectieverslag
ja want mads kijkt vaker hier dan zijn mail
dudequote:Op donderdag 15 januari 2009 09:40 schreef Runx het volgende:
mads je hebt mailik ga weer verder met reflectieverslag
ja want mads kijkt vaker hier dan zijn mail
is het gemaakt met SRC SKD?quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:37 schreef crazy987 het volgende:
[..]
www.svencoop.com
een mod voor half-life1
Niet echt... Maar dat hjeb ik nooitquote:Op donderdag 15 januari 2009 09:43 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mogguh kipmetbiefstukHebben we er nog een beetje zin in vandaag?
![]()
ik heb niet zo'n zin in biefstuk vandaag, wel in kipquote:Op donderdag 15 januari 2009 09:43 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mogguh kipmetbiefstukHebben we er nog een beetje zin in vandaag?
![]()
stuur het gewoonquote:Op donderdag 15 januari 2009 09:44 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dudeik heb exact hetzelfde gedaan als wat in die map stond
ten 1e : heb ik het allang opgestuurdquote:Op donderdag 15 januari 2009 09:47 schreef Runx het volgende:
[..]
stuur het gewoonik weet dat jij het zelfde heb gedaan, maar ik heb geen map bij me , en ik ga niet volgens het map doen want mag het anders doen van die beatboxer
maar wil weten hoe jij begonnen bent
ga gewoon een heel maf dansje doen, of huur een stripper in, dan vergeet iedereen het onderwerp cryptografiequote:Op donderdag 15 januari 2009 09:49 schreef Friday12 het volgende:
KUT ik moet morge presentatie doen over cryptografie en ik weet er geen bal val
quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:50 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ga gewoon een heel maf dansje doen, of huur een stripper in, dan vergeet iedereen het onderwerp cryptografie
geen flauw ideequote:
gewoon dit uitprinten:quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:49 schreef Friday12 het volgende:
KUT ik moet morge presentatie doen over cryptografie en ik weet er geen bal val
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:52 schreef Friday12 het volgende:
als het briefje een mooi kleeurtje met 500 erop is is het helemaal leukvoor een aantal papiertjes die je haald (waaronder deze) krijg je bij ons een verhoging kan zijn 50 euro per maand of 100. Deze valt onder 100SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Da's altijd leukquote:Op donderdag 15 januari 2009 09:53 schreef Pannekoek81 het volgende:
[..]
voor een aantal papiertjes die je haald (waaronder deze) krijg je bij ons een verhoging kan zijn 50 euro per maand of 100. Deze valt onder 100
dat klinkt zo als peak-itquote:Op donderdag 15 januari 2009 09:53 schreef Pannekoek81 het volgende:
[..]
voor een aantal papiertjes die je haald (waaronder deze) krijg je bij ons een verhoging kan zijn 50 euro per maand of 100. Deze valt onder 100
ja, hier wordt ook neit moeilijk gedaan over cursussen van 10.000 euro ook als is het een cursus freestyle kleien ofzo.. maar om een 19-jarige aan te namen voor 3 dagen in de week, moet eerst met de directie worden overlegtquote:Op donderdag 15 januari 2009 09:51 schreef Pannekoek81 het volgende:
Zo aangemeld voor een workshop, komt er weer een papiertje bij... hoezo krediet crisis
Dat is altijd zoquote:Op donderdag 15 januari 2009 09:56 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ja, hier wordt ook neit moeilijk gedaan over cursussen van 10.000 euro ook als is het een cursus freestyle kleien ofzo.. maar om een 19-jarige aan te namen voor 3 dagen in de week, moet eerst met de directie worden overlegt
lol nee geen peak... ben ik destijds keer op gesprek geweest voor een baan...quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:55 schreef Friday12 het volgende:
[..]
dat klinkt zo als peak-it![]()
komen die losers naar mijn school en moet ik me 2 weken dood vervelen met hun troep![]()
NEE! ik wil niet voor jullie werken donder op
quote:
als je alle certi's heb mag je lease bak zonder stickers nou yayquote:Op donderdag 15 januari 2009 09:58 schreef Pannekoek81 het volgende:
[..]
lol nee geen peak... ben ik destijds keer op gesprek geweest voor een baan...wat een figuren daar... drama
Volgens mij doet peak ook geen verhoging als je papier bij het bedrijf haalt waar je geplaats word...
wel sneu die figuren die soms met zo'n aygo rijden met sticker... uh sticker met aygo
je werkt toch niet voor die mensen uit delftquote:Op donderdag 15 januari 2009 09:58 schreef Pannekoek81 het volgende:
[..]
lol nee geen peak... ben ik destijds keer op gesprek geweest voor een baan...wat een figuren daar... drama
Volgens mij doet peak ook geen verhoging als je papier bij het bedrijf haalt waar je geplaats word...
wel sneu die figuren die soms met zo'n aygo rijden met sticker... uh sticker met aygo
is toch triestquote:
presentquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:05 schreef Ladylike het volgende:
Ik hou van mn collega's
mensen die koffie brengen zijn echt lief
alleen heb ik er nu 2.. koffie iemand?
niet meer de mini?? de baan die ze mij destijds geboden hadden na een gesprek en een examen doen van MS (97% goed) was adsl meneer, 1650 bruto en een mini (met stickers)quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:01 schreef Friday12 het volgende:
[..]
als je alle certi's heb mag je lease bak zonder stickers nou yay![]()
daar worden we vrolijk van
* LL gooit koffiequote:
* -Madskillz28TH zit nu nog zonder koffiequote:Op donderdag 15 januari 2009 10:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
* LL gooit koffie
Oei.. dat ging minder goed dan ik dacht
* LL maakt beeldscherm schoon
? nee,quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:04 schreef tripack het volgende:
[..]
je werkt toch niet voor die mensen uit delft
Als je een nieuw beeldscherm wil, dan moet je dat ook zeggen...quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
* LL gooit koffie
Oei.. dat ging minder goed dan ik dacht
* LL maakt beeldscherm schoon
als het OGD is bedoel ik die jahquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:08 schreef Pannekoek81 het volgende:
[..]
? nee,
collega van mij is wel door een bedrijf uit delft benaderd. Is het iets?
de mini is er nog mar hoe meer certi's je heb des te meer autos je kan kiezenquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:06 schreef Pannekoek81 het volgende:
[..]
niet meer de mini?? de baan die ze mij destijds geboden hadden na een gesprek en een examen doen van MS (97% goed) was adsl meneer, 1650 bruto en een mini (met stickers)zo zonde van mn tijd om helemaal daarheen te rijden (uur heen, uur terug)
ok dan, zal het doorgeven aan mn collegaquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:13 schreef tripack het volgende:
[..]
als het OGD is bedoel ik die jahtis daar wel een gezellige boel... ik ga daar morgen heen voor een gesprek... ik wil daar weer gaan werken.
ze doen veel aan hechting met andere collega's elke vrijdag borrel met tap enzoetentjes ben zelfs een keer weze paintballen
![]()
hmm ok, na salaris was me veel te laag, blijkt wel wat ik weleens gehoord heb dat je redelijk snel kan stijgen door middel van certi'squote:Op donderdag 15 januari 2009 10:13 schreef Friday12 het volgende:
[..]
de mini is er nog mar hoe meer certi's je heb des te meer autos je kan kiezen
morguhquote:
Sorrie, het was goed bedoeldquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:07 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
* -Madskillz28TH zit nu nog zonder koffie
Ik ben verlegenquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:08 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Als je een nieuw beeldscherm wil, dan moet je dat ook zeggen...
ik zou zeggen:quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:06 schreef Pannekoek81 het volgende:
[..]
niet meer de mini?? de baan die ze mij destijds geboden hadden na een gesprek en een examen doen van MS (97% goed) was adsl meneer, 1650 bruto en een mini (met stickers)zo zonde van mn tijd om helemaal daarheen te rijden (uur heen, uur terug)
Haaaiquote:
en daar kan je ook intern trainingen volgen.. ik denk dat ik er iig wel een paar ga doenquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:15 schreef Pannekoek81 het volgende:
[..]
ok dan, zal het doorgeven aan mn collega
was geen optie wegens vele reizenquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:16 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ik zou zeggen:
hou die auto en mik 700 bij m`n salaris erbij
ik wel iig en ik ben natuurlijk een starter verdiende bij de vorige baas 2000 brutoquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:17 schreef Ladylike het volgende:
Mag ik wat vragen?
spreken jullie over HBO salarissen? want dan verdien ik met mn MBO toch schandalig goed
voor peak it heb je niet perse een mbo opleiding nodig dan leer je het daarquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:17 schreef Ladylike het volgende:
Mag ik wat vragen?
spreken jullie over HBO salarissen? want dan verdien ik met mn MBO toch schandalig goed
Ow dan verdien ik nog nieteens slechtquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:18 schreef tripack het volgende:
[..]
ik wel iig en ik ben natuurlijk een starter verdiende bij de vorige baas 2000 bruto
ik zeik nooit MBO'ers afquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ow dan verdien ik nog nieteens slecht
Nu lach ik nog meer om HBO-ers die MBO-ers afzeiken
heb zelf hbo prop en aantal certi's. Zit met mn papieren ook aardig goed, mag niet klagenquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:17 schreef Ladylike het volgende:
Mag ik wat vragen?
Jij nietquote:
werkervaring is belangrijk, bepaald veelquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jij niet
Mja miss komt mn loon wel door mn CV
Heb voor belangrijke mensen (nja dat denken ze zelf) gewerkt
dat is zeker waar... dat merk ik nu iig wel nu ik aant solliciteren benquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:24 schreef Pannekoek81 het volgende:
[..]
werkervaring is belangrijk, bepaald veel
ga je dan met je genotsknots spelen dan ?quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:29 schreef WhiteLightning het volgende:
* WhiteLightning zit even te w8en tot collega in vergadering gaat
quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:33 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ga je dan met je genotsknots spelen dan ?
bah dat hoef ik toch echt niet te wetenquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:33 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ga je dan met je genotsknots spelen dan ?
ik heb net een appel opquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:39 schreef Runx het volgende:
oja ik ben een ''banaan'' aan het etenen mijn reflectie verslag aan het typen
Dat verdiende ik op mijn eerste job en ik had geeneens een diploma...quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:18 schreef tripack het volgende:
[..]
ik wel iig en ik ben natuurlijk een starter verdiende bij de vorige baas 2000 bruto
-knip-quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:44 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Dat verdiende ik op mijn eerste job en ik had geeneens een diploma...
is gezond hoa!quote:
go runxquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:46 schreef WhiteLightning het volgende:
oké Runx
het is weer tijd voor:
"Schaap vd dag"
[ afbeelding ]
GMTA volgens mijquote:
vooral plaatjes van rammen posten danquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:46 schreef WhiteLightning het volgende:
oké Runx
het is weer tijd voor:
"Schaap vd dag"
[ afbeelding ]
Zou best kunnenquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
GMTA volgens mij
Honger
ben mn crackers vergeten
Manlief koopt speciaal crackers voor mij en dan vergeet ik ze nog
kijk s goedquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
vooral plaatjes van rammen posten dan
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOODMOOOOOOOOOOOORINGGGGGGGG BarraCupraCudaquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:50 schreef BarraCupraCuda het volgende:
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOODMOOOOOOOOOOOORINGGGGGGGG FOK!!!!
ik zal hem onthouden , je moet ze op het einde wel allemaal op een rij zetten dan kies ik the dutch next top sheepquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:46 schreef WhiteLightning het volgende:
oké Runx
het is weer tijd voor:
"Schaap vd dag"
[ afbeelding ]
nu heb een twix als ontbijt gehadquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:48 schreef Sgele het volgende:
[..]
Zou best kunnen
Niet handig trouwensZal je man blij mee zijn ook...doet hij al die moeite
Moet je ze niet telkens vergeten hequote:Op donderdag 15 januari 2009 10:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nu heb een twix als ontbijt gehad
Ze waren in de aanbieding, heb um meteen een jaarvoorraad laten halen
Ik had ook alleen naar de rechter gekekenquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kijk s goed
das alleen de rechter
Hey Barraquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:50 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Kom je ze even brengen naar mn werk?quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:52 schreef Runx het volgende:
En LL koop ik voor jou crackers neem je die niet mee![]()
Alleen vandaagquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:53 schreef Sgele het volgende:
[..]
Moet je ze niet telkens vergeten he
morguh BCCquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:50 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hey tripack! alles zn gangetje?quote:
alles is viesssssssssssquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:56 schreef BarraCupraCuda het volgende:
HEY SGELE! PIMP!
hey freaky friday!!! hoest leven?
WL CONJO!!!alles goed?
hey lieve LL
Waar is Tripack eigenlijk?quote:
quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hoop dat de katten de kaas lekker vonden
jah gata wel lekker.quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:56 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hey tripack! alles zn gangetje?
hierquote:
Zoiets jaquote:
Heuh da's goed nieuws!~quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:57 schreef tripack het volgende:
[..]
jah gata wel lekker.
kheb morgen een gesprek met een detacheringsbureau in Delft (je weet wel van mijn cv)
misschien dat ik zolang bij hun kan werken
Kom hierheenquote:
nee, ik word gek van dat accentquote:
jah ik heb al eerder voor de zelfde groep gewerkt...maar dat was als bijbaanquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:58 schreef Sgele het volgende:
[..]
Heuh da's goed nieuws!~Inderdaad hopen dat je weer aan het werk kunt
LOLquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:59 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
nee, ik word gek van dat accent
ja serieusquote:
quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:00 schreef tripack het volgende:
[..]
jah ik heb al eerder voor de zelfde groep gewerkt...maar dat was als bijbaanmisschien nu wel vast
goed hoorquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:56 schreef BarraCupraCuda het volgende:
HEY SGELE! PIMP!
hey freaky friday!!! hoest leven?
WL CONJO!!!alles goed?
hey lieve LL
Mogguh Mooz!quote:
morguh !quote:
ik vindt het wel geil klinkenquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:01 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ja serieus
vorige stage moest ik wel eens naar Uden, zat ik daar de hele dag tussen de zachte G's.
Ik werd helemaal gek
ook nog eens allemaal PSV fans
dank jequote:
als het lukt, krijg je een 10 ritten kaart voor mn moederquote:
misschien boeit het me niet als het een onmeunig lekker wijf is..quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik vindt het wel geil klinken![]()
zowieso een ander accent dan dat ik hier gewend ben is
hoe was het poolen? Verlies je daar ook altijd mee ?quote:
hoezo, leuk joh! soort van rollenspelquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:05 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
misschien boeit het me niet als het een onmeunig lekker wijf is..
nee, laat maar...is altijf nog een afknapper
als ze de klep dicht houdt gaat het wel goed denk ikquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hoezo, leuk joh! soort van rollenspel
mijn dag word beter en beterquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
als het lukt, krijg je een 10 ritten kaart voor mn moeder
is toch leuk , zie je het al voor je, zon zeeuws meisje , en dan laten zeggen "geen cent te veul heur"quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:07 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
als ze de klep dicht houdt gaat het wel goed denk ik
quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:05 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
misschien boeit het me niet als het een onmeunig lekker wijf is..
nee, laat maar...is altijf nog een afknapper
was de pedobear daar ook aanwezig ?quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:07 schreef -Madskillz28TH het volgende:
mijn neefje is gisteren kampioen geworden met voetbal
is mie mooi om te zien hoe die kleintjes voetballen
quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:08 schreef tripack het volgende:
ik heb een held in de familieme broertje heeft gister een klein kind uit de sloot gevist
en zoals een echte held is hoefte hij toch echt niks te ontvangen van die moeder
... faggotquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:09 schreef Runx het volgende:
[..]
was de pedobear daar ook aanwezig ?
wat heeft dat met homo's nou weer te makenquote:
lol, kerel daar lang over doenquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:09 schreef Runx het volgende:
ik ga weer verder met mijn reflectieverslag![]()
jij denkt daar meteen aanquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:10 schreef Runx het volgende:
[..]
wat heeft dat met homo's nou weer te makenen met mij
ik denk dat ik meer dan 5 pagina's uit kom hoarquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:10 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
lol, kerel daar lang over doen
ielwquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:11 schreef Runx het volgende:
[..]
ik denk dat ik meer dan 5 pagina's uit cum hoar
jah dat wel... maar zijn telefoon was wel kapoetquote:
je mag helemaal geen lettergroote 18 gebruikenquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:11 schreef Runx het volgende:
[..]
ik denk dat ik meer dan 5 pagina's uit kom hoar
oja en ondertussen fap ik op plaatjes van LLquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:10 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
lol, kerel daar lang over doen
jeetje wat een streber.... wat ga je schrijvenquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:11 schreef Runx het volgende:
[..]
ik denk dat ik meer dan 5 pagina's uit kom hoar
das wel weer zondequote:Op donderdag 15 januari 2009 11:11 schreef tripack het volgende:
[..]
jah dat wel... maar zijn telefoon was wel kapoet
omfgquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:11 schreef Runx het volgende:
[..]
oja en ondertussen fap ik op plaatjes van LL
Je hebt ze gevonden ..quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:11 schreef Runx het volgende:
[..]
yep dan is mijn naam weer heiligquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:04 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Hey friday
Morgen is het weer zo ver
jij = homo blijkbaar als je mij bericht zo editquote:
quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:11 schreef Runx het volgende:
[..]
Ik ben niet gegaan, was een latertje gister op het werk en had daarna geen zin meerquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:06 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
hoe was het poolen? Verlies je daar ook altijd mee ?
alles wat ik gepost heb op fok ga ik opslaan en doe ik in een word document en geef ik het aan me leraarquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:12 schreef tripack het volgende:
[..]
jeetje wat een streber.... wat ga je schrijvenhoeveel je op fok zat
godver, ik ben helemaal vergeten te zoeken gisterenquote:
quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
godver, ik ben helemaal vergeten te zoeken gisteren
doe je wel alle illustraties erbij ?quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:13 schreef Runx het volgende:
[..]
alles wat ik gepost heb op fok ga ik opslaan en doe ik in een word document en geef ik het aan me leraar
en dat terwijl je een vriendin hebtquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:13 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik ben niet gegaan, was een latertje gister op het werk en had daarna geen zin meer
Mja ik verlies vaak
slimquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:13 schreef Runx het volgende:
[..]
alles wat ik gepost heb op fok ga ik opslaan en doe ik in een word document en geef ik het aan me leraar
ja duh me fobo gaat ook meequote:Op donderdag 15 januari 2009 11:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
doe je wel alle illustraties erbij ?
[ afbeelding ]
Inderdaadquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:12 schreef Friday12 het volgende:
[..]
yep dan is mijn naam weer heilig
Hier ook nietquote:
heeft dat kind al een string aan ?quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die was wel gaan poolenquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:15 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
en dat terwijl je een vriendin hebt
quote:
ja ehmm.....quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:17 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
heeft dat kind al een string aan ?
jah sowieso die foto alquote:
quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
url?quote:
oudje maar wel geinigquote:
nou zeg, zo praat je toch niet over LLquote:
Bwehehequote:
quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:29 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
nou zeg, zo praat je toch niet over LL
ik verdraai heulemaal niksquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:32 schreef tripack het volgende:
[..]
jij verdraait mijn woorden
![]()
niet grappig
LL is lievv
Als iemand die sla opvreet vind ik het prima, dan zien we namelijk eens wat tetten!quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:35 schreef WhiteLightning het volgende:
iemand een broodje worst met sla ?
[ afbeelding ]
ik zeg photoshopquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[ afbeelding ]
hoezo ? niet alles is nep op internet hoorquote:
niet op internet, maar dat is wel nepquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hoezo ? niet alles is nep op internet hoor
[ afbeelding ]
eet het zelf dan opquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:36 schreef Sgele het volgende:
[..]
Als iemand die sla opvreet vind ik het prima, dan zien we namelijk eens wat tetten!
sla... ik ben geen konijn.,.. haal die sla maar wegquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[ afbeelding ]
en dat vind ik absoluut niet mooi / lekker / aantrekkelijk etc etcquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hoezo ? niet alles is nep op internet hoor
[ afbeelding ]
beach ballsquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:40 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
niet op internet, maar dat is wel nep
dat is toch ranzigquote:
quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:32 schreef tripack het volgende:
[..]
jij verdraait mijn woorden
![]()
niet grappig
LL is lievv
wat is er mis mee dan ?quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:42 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dat is toch ranzigik vind dat echt lelijk
jahquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
jaloersheid
jij hebt mn pics nl wel gezien
die kan ik niet zienquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wat is er mis mee dan ?
[ afbeelding ]
M'n watte?quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:43 schreef Moozzie het volgende:
Laten we even sgele's ook rechtzetten
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
je ookquote:
doh maar je ken er wel goed mee voetballe als een strandbalquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:42 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dat is toch ranzigik vind dat echt lelijk
quote:
Oh jaquote:
wat dacht je van een heerlijk kussenquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:45 schreef Friday12 het volgende:
[..]
doh maar je ken er wel goed mee voetballe als een strandbal
nope, photobucket nietquote:
ze kijkt ook nog geilquote:
verdomme, nu mis ik allesquote:
Overloperquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:47 schreef MaleDuck het volgende:
jullie gaan ook niet snel vandaag...
ik ben zowaar druk aan het werk
ik ook, maar het registratie programma werkt weer eens nietquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:47 schreef MaleDuck het volgende:
jullie gaan ook niet snel vandaag...
ik ben zowaar druk aan het werk
op het werk ?quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ze kijkt ook nog geil
* -LadyLike gaat aan zichzelf zitten
ja joh, waarom nietquote:
hoezo niet ? niemand die het zietquote:
te laatquote:
neequote:
die dingen zijn keihard manquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wat dacht je van een heerlijk kussen
ja, ik wilde net zeggen... kun je net zo goed op rotsen gaan liggen pittenquote:
nou je vondt het unoxmeisje wel leuk. die waren ook keihardquote:
heey geerquote:
het is wel vieesssss!quote:
eetzuh !quote:
quote:
quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:57 schreef Runx het volgende:
ik ben geil en ik ben refelictieverslag aan het typen
eet smakelijkequote:
Ik ga je baas bellen, dit vind ik niet kunennquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:58 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
![]()
sorry LL... maar mn baas zei dat dit af moest...
oja en stiekem ga ik na de wc en dan ga ik met mijn mob op internet en fap ik op plaatsjes van LLquote:
gast dat is pas vieessss!!quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:59 schreef Runx het volgende:
[..]
oja en stiekem ga ik na de wc en dan ga ik met mijn mob op internet en fap ik op plaatsjes van LL
nee als je genoeg wc papier hebt valt het wel meequote:
quote:
quote:Het menu van Donderdag
15 januari 2009
D A G S C H O T E L
Schnitzel 165 Kcal ¤
3.60
met spek, ui en champignons 123 Kcal
Gebakken tonijn 162 Kcal ¤
3.60
met kruidenboter 375 Kcal
BIJGERECHTEN EN GROENTEN
Gepofte aardappel 168 Kcal ¤ 0.78
Spercieboontjes 36 Kcal ¤ 0.78
S O E P
Toscaanse tomatensoep 30 Kcal ¤
0.40
Uiensoep 44 Kcal ¤
0,40
VEGETARISCHE GERECHTEN
Pannenkoek met appel 240 Kcal ¤ 1.56
Curryschnitzel 234 Kcal ¤ 1.56
GEZONDE SNACK VAN DE DAG
Salade Nicoise 167 Kcal ¤ 2.12
BELEGD BROODJE
Broodje van de dag 450
Kcal ¤ 2,12
S N A C K S
Pasta met gerookte zalm en roomsaus 569 Kcal ¤
1.79
Cheeseburger 493 Kcal ¤ 1.34
Bamischijf 340 Kcal ¤ 0.62
een japanner waarschijnlijkquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:01 schreef Friday12 het volgende:
[ afbeelding ]
wie maakt dit soort dinge
tekenaarsquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:01 schreef Friday12 het volgende:
[ afbeelding ]
wie maakt dit soort dinge
doe maar... en snelquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ga je baas bellen, dit vind ik niet kunenn
heeft vast in een of andere anime gezeten ik ken die nietquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:06 schreef Friday12 het volgende:
[..]
maar ik bedoel hoe verzin je zo een trippende kat
Heb iig al de cheeseburger op en zit nu aan broodje pate, zometeen broodje tonijnquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:06 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
doe maar... en snel
hoeveel cal ga je vandaag eten LL?
gruwelijk ik krijg echt trek op deze manier...quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Heb iig al de cheeseburger op en zit nu aan broodje pate, zometeen broodje tonijn
ik mag LL niet onder lunch tijdquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:11 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
gruwelijk ik krijg echt trek op deze manier...
maar dat is een goede test of ik echt van mn brooddoos kan afblijven tot half 1...
Je kunt het wel!quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:11 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
gruwelijk ik krijg echt trek op deze manier...
maar dat is een goede test of ik echt van mn brooddoos kan afblijven tot half 1...
Dank je voor je aanmoediging LL!!!quote:
Okayquote:Goji bessen worden traditioneel beschouwd als leeftijdsverlengend, krachtopbouwend, en als een seksueel potentieel voedsel van de hoogste orde
ik ben al blij dat ik niet dikker word van de lekkere maaltijden hierquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:15 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dank je voor je aanmoediging LL!!!
Het is dat de kantine hier zo ver weg is... anders had ik echt weer vette hap gehaald vandaag...
verkooptrucje LL... is gewoon een placebo...quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:15 schreef Ladylike het volgende:
mn collega is een gezondheidfreak, heeft Goji besjes meegenomen..
geeft me een documentje met daarin de tekst:
[..]
Okaygeef me maar eens wat van die besjes
dan moeten we maar even snel spammenquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:15 schreef MaleDuck het volgende:
ow nog 19 posts en dan is deze vol...
quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:15 schreef Ladylike het volgende:
mn collega is een gezondheidfreak, heeft Goji besjes meegenomen..
geeft me een documentje met daarin de tekst:
[..]
Okaygeef me maar eens wat van die besjes
Ach en al zou er bij jou een kilo bij komen, dan zie je dat toch ook niet meteen... ik heb dat zelfde probleem...quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik ben al blij dat ik niet dikker word van de lekkere maaltijden hier
ja vind ik ook... ik heb nog 10 min voor lunch... dus dat moet toch wel lukken?quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:16 schreef Friday12 het volgende:
[..]
dan moeten we maar even snel spammen
scherp tripack... kijk maar uit LL... straks heb je toch nog fanmail...quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:17 schreef tripack het volgende:
[..]is dat niet een stille hint van die collega
makkelijkquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:17 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja vind ik ook... ik heb nog 10 min voor lunch... dus dat moet toch wel lukken?
het zijn echte bessenquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:16 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
verkooptrucje LL... is gewoon een placebo...
jeeee, weer geluktquote:
oei nog meer fanmailquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:18 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
scherp tripack... kijk maar uit LL... straks heb je toch nog fanmail...
Fanmail is niet ergquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:18 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
scherp tripack... kijk maar uit LL... straks heb je toch nog fanmail...
daarom juist... maar wees vrij om het te proberen hoor...quote:
een stalker dan...quote:
dat blijkt...quote:
Ik mik het mn strot in en merk wel (of niet) of er iets gebeurdquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
daarom juist... maar wees vrij om het te proberen hoor...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |