oudje maar wel geinigquote:
nou zeg, zo praat je toch niet over LLquote:
Bwehehequote:
quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:29 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
nou zeg, zo praat je toch niet over LL
ik verdraai heulemaal niksquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:32 schreef tripack het volgende:
[..]
jij verdraait mijn woorden
![]()
niet grappig
LL is lievv
Als iemand die sla opvreet vind ik het prima, dan zien we namelijk eens wat tetten!quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:35 schreef WhiteLightning het volgende:
iemand een broodje worst met sla ?
[ afbeelding ]
ik zeg photoshopquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[ afbeelding ]
hoezo ? niet alles is nep op internet hoorquote:
niet op internet, maar dat is wel nepquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hoezo ? niet alles is nep op internet hoor
[ afbeelding ]
eet het zelf dan opquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:36 schreef Sgele het volgende:
[..]
Als iemand die sla opvreet vind ik het prima, dan zien we namelijk eens wat tetten!
sla... ik ben geen konijn.,.. haal die sla maar wegquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[ afbeelding ]
en dat vind ik absoluut niet mooi / lekker / aantrekkelijk etc etcquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hoezo ? niet alles is nep op internet hoor
[ afbeelding ]
beach ballsquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:40 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
niet op internet, maar dat is wel nep
dat is toch ranzigquote:
quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:32 schreef tripack het volgende:
[..]
jij verdraait mijn woorden
![]()
niet grappig
LL is lievv
wat is er mis mee dan ?quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:42 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dat is toch ranzigik vind dat echt lelijk
jahquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
jaloersheid
jij hebt mn pics nl wel gezien
die kan ik niet zienquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wat is er mis mee dan ?
[ afbeelding ]
M'n watte?quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:43 schreef Moozzie het volgende:
Laten we even sgele's ook rechtzetten
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
je ookquote:
doh maar je ken er wel goed mee voetballe als een strandbalquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:42 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dat is toch ranzigik vind dat echt lelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |