Ow dan verdien ik nog nieteens slechtquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:18 schreef tripack het volgende:
[..]
ik wel iig en ik ben natuurlijk een starter verdiende bij de vorige baas 2000 bruto
ik zeik nooit MBO'ers afquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ow dan verdien ik nog nieteens slecht
Nu lach ik nog meer om HBO-ers die MBO-ers afzeiken
heb zelf hbo prop en aantal certi's. Zit met mn papieren ook aardig goed, mag niet klagenquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:17 schreef Ladylike het volgende:
Mag ik wat vragen?
spreken jullie over HBO salarissen? want dan verdien ik met mn MBO toch schandalig goed
Jij nietquote:
werkervaring is belangrijk, bepaald veelquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jij niet
Mja miss komt mn loon wel door mn CV
Heb voor belangrijke mensen (nja dat denken ze zelf) gewerkt
dat is zeker waar... dat merk ik nu iig wel nu ik aant solliciteren benquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:24 schreef Pannekoek81 het volgende:
[..]
werkervaring is belangrijk, bepaald veel
ga je dan met je genotsknots spelen dan ?quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:29 schreef WhiteLightning het volgende:
* WhiteLightning zit even te w8en tot collega in vergadering gaat
quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:33 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ga je dan met je genotsknots spelen dan ?
bah dat hoef ik toch echt niet te wetenquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:33 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ga je dan met je genotsknots spelen dan ?
ik heb net een appel opquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:39 schreef Runx het volgende:
oja ik ben een ''banaan'' aan het etenen mijn reflectie verslag aan het typen
Dat verdiende ik op mijn eerste job en ik had geeneens een diploma...quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:18 schreef tripack het volgende:
[..]
ik wel iig en ik ben natuurlijk een starter verdiende bij de vorige baas 2000 bruto
-knip-quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:44 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Dat verdiende ik op mijn eerste job en ik had geeneens een diploma...
is gezond hoa!quote:
go runxquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:46 schreef WhiteLightning het volgende:
oké Runx
het is weer tijd voor:
"Schaap vd dag"
[ afbeelding ]
GMTA volgens mijquote:
vooral plaatjes van rammen posten danquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:46 schreef WhiteLightning het volgende:
oké Runx
het is weer tijd voor:
"Schaap vd dag"
[ afbeelding ]
Zou best kunnenquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
GMTA volgens mij
Honger
ben mn crackers vergeten
Manlief koopt speciaal crackers voor mij en dan vergeet ik ze nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |