je werkt toch niet voor die mensen uit delftquote:Op donderdag 15 januari 2009 09:58 schreef Pannekoek81 het volgende:
[..]
lol nee geen peak... ben ik destijds keer op gesprek geweest voor een baan...wat een figuren daar... drama
Volgens mij doet peak ook geen verhoging als je papier bij het bedrijf haalt waar je geplaats word...
wel sneu die figuren die soms met zo'n aygo rijden met sticker... uh sticker met aygo
is toch triestquote:
presentquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:05 schreef Ladylike het volgende:
Ik hou van mn collega's
mensen die koffie brengen zijn echt lief
alleen heb ik er nu 2.. koffie iemand?
niet meer de mini?? de baan die ze mij destijds geboden hadden na een gesprek en een examen doen van MS (97% goed) was adsl meneer, 1650 bruto en een mini (met stickers)quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:01 schreef Friday12 het volgende:
[..]
als je alle certi's heb mag je lease bak zonder stickers nou yay![]()
daar worden we vrolijk van
* LL gooit koffiequote:
* -Madskillz28TH zit nu nog zonder koffiequote:Op donderdag 15 januari 2009 10:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
* LL gooit koffie
Oei.. dat ging minder goed dan ik dacht
* LL maakt beeldscherm schoon
? nee,quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:04 schreef tripack het volgende:
[..]
je werkt toch niet voor die mensen uit delft
Als je een nieuw beeldscherm wil, dan moet je dat ook zeggen...quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
* LL gooit koffie
Oei.. dat ging minder goed dan ik dacht
* LL maakt beeldscherm schoon
als het OGD is bedoel ik die jahquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:08 schreef Pannekoek81 het volgende:
[..]
? nee,
collega van mij is wel door een bedrijf uit delft benaderd. Is het iets?
de mini is er nog mar hoe meer certi's je heb des te meer autos je kan kiezenquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:06 schreef Pannekoek81 het volgende:
[..]
niet meer de mini?? de baan die ze mij destijds geboden hadden na een gesprek en een examen doen van MS (97% goed) was adsl meneer, 1650 bruto en een mini (met stickers)zo zonde van mn tijd om helemaal daarheen te rijden (uur heen, uur terug)
ok dan, zal het doorgeven aan mn collegaquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:13 schreef tripack het volgende:
[..]
als het OGD is bedoel ik die jahtis daar wel een gezellige boel... ik ga daar morgen heen voor een gesprek... ik wil daar weer gaan werken.
ze doen veel aan hechting met andere collega's elke vrijdag borrel met tap enzoetentjes ben zelfs een keer weze paintballen
![]()
hmm ok, na salaris was me veel te laag, blijkt wel wat ik weleens gehoord heb dat je redelijk snel kan stijgen door middel van certi'squote:Op donderdag 15 januari 2009 10:13 schreef Friday12 het volgende:
[..]
de mini is er nog mar hoe meer certi's je heb des te meer autos je kan kiezen
morguhquote:
Sorrie, het was goed bedoeldquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:07 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
* -Madskillz28TH zit nu nog zonder koffie
Ik ben verlegenquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:08 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Als je een nieuw beeldscherm wil, dan moet je dat ook zeggen...
ik zou zeggen:quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:06 schreef Pannekoek81 het volgende:
[..]
niet meer de mini?? de baan die ze mij destijds geboden hadden na een gesprek en een examen doen van MS (97% goed) was adsl meneer, 1650 bruto en een mini (met stickers)zo zonde van mn tijd om helemaal daarheen te rijden (uur heen, uur terug)
Haaaiquote:
en daar kan je ook intern trainingen volgen.. ik denk dat ik er iig wel een paar ga doenquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:15 schreef Pannekoek81 het volgende:
[..]
ok dan, zal het doorgeven aan mn collega
was geen optie wegens vele reizenquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:16 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ik zou zeggen:
hou die auto en mik 700 bij m`n salaris erbij
ik wel iig en ik ben natuurlijk een starter verdiende bij de vorige baas 2000 brutoquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:17 schreef Ladylike het volgende:
Mag ik wat vragen?
spreken jullie over HBO salarissen? want dan verdien ik met mn MBO toch schandalig goed
voor peak it heb je niet perse een mbo opleiding nodig dan leer je het daarquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:17 schreef Ladylike het volgende:
Mag ik wat vragen?
spreken jullie over HBO salarissen? want dan verdien ik met mn MBO toch schandalig goed
Ow dan verdien ik nog nieteens slechtquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:18 schreef tripack het volgende:
[..]
ik wel iig en ik ben natuurlijk een starter verdiende bij de vorige baas 2000 bruto
ik zeik nooit MBO'ers afquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ow dan verdien ik nog nieteens slecht
Nu lach ik nog meer om HBO-ers die MBO-ers afzeiken
heb zelf hbo prop en aantal certi's. Zit met mn papieren ook aardig goed, mag niet klagenquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:17 schreef Ladylike het volgende:
Mag ik wat vragen?
Jij nietquote:
werkervaring is belangrijk, bepaald veelquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jij niet
Mja miss komt mn loon wel door mn CV
Heb voor belangrijke mensen (nja dat denken ze zelf) gewerkt
dat is zeker waar... dat merk ik nu iig wel nu ik aant solliciteren benquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:24 schreef Pannekoek81 het volgende:
[..]
werkervaring is belangrijk, bepaald veel
ga je dan met je genotsknots spelen dan ?quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:29 schreef WhiteLightning het volgende:
* WhiteLightning zit even te w8en tot collega in vergadering gaat
quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:33 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ga je dan met je genotsknots spelen dan ?
bah dat hoef ik toch echt niet te wetenquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:33 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ga je dan met je genotsknots spelen dan ?
ik heb net een appel opquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:39 schreef Runx het volgende:
oja ik ben een ''banaan'' aan het etenen mijn reflectie verslag aan het typen
Dat verdiende ik op mijn eerste job en ik had geeneens een diploma...quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:18 schreef tripack het volgende:
[..]
ik wel iig en ik ben natuurlijk een starter verdiende bij de vorige baas 2000 bruto
-knip-quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:44 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Dat verdiende ik op mijn eerste job en ik had geeneens een diploma...
is gezond hoa!quote:
go runxquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:46 schreef WhiteLightning het volgende:
oké Runx
het is weer tijd voor:
"Schaap vd dag"
[ afbeelding ]
GMTA volgens mijquote:
vooral plaatjes van rammen posten danquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:46 schreef WhiteLightning het volgende:
oké Runx
het is weer tijd voor:
"Schaap vd dag"
[ afbeelding ]
Zou best kunnenquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
GMTA volgens mij
Honger
ben mn crackers vergeten
Manlief koopt speciaal crackers voor mij en dan vergeet ik ze nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |