ktuzooiquote:
tetrisquote:
quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:29 schreef -Madskillz28TH het volgende:
omfg, wat een zeikmuts aan de telefoon
die doet altijd alles verkeerd en dan zegt ze..ik snap het niet ik snap het niet
AARHGAJFH @U@U56 572389r57290 !~!
Hooi
Je bent niet de enige, Droxz staat er ook niet bijquote:Op donderdag 15 januari 2009 09:31 schreef Friday12 het volgende:
of mijn internet is gewoon dood en laad plaatjes niet
heb het over de plaatjes in het algemeenquote:Op donderdag 15 januari 2009 09:32 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Je bent niet de enige, Droxz staat er ook niet bij
dat zegt niet veel goedsquote:Op donderdag 15 januari 2009 09:33 schreef Sm0keZ het volgende:
Oja, vanaf vandaag heb ik een nieuwe collega! Zal hem binnenkort even een Fok! account aan laten maken
die is al volledig aangepast. al 20 jaarquote:Op donderdag 15 januari 2009 09:25 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Gast, ik zal je moeder eens aanpassen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
een nieuwe collega en dan gelijk aan het fokken zettenquote:
quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:40 schreef Runx het volgende:
mads je hebt mailik ga weer verder met reflectieverslag
ja want mads kijkt vaker hier dan zijn mail
dudequote:Op donderdag 15 januari 2009 09:40 schreef Runx het volgende:
mads je hebt mailik ga weer verder met reflectieverslag
ja want mads kijkt vaker hier dan zijn mail
is het gemaakt met SRC SKD?quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:37 schreef crazy987 het volgende:
[..]
www.svencoop.com
een mod voor half-life1
Niet echt... Maar dat hjeb ik nooitquote:Op donderdag 15 januari 2009 09:43 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mogguh kipmetbiefstukHebben we er nog een beetje zin in vandaag?
![]()
ik heb niet zo'n zin in biefstuk vandaag, wel in kipquote:Op donderdag 15 januari 2009 09:43 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mogguh kipmetbiefstukHebben we er nog een beetje zin in vandaag?
![]()
stuur het gewoonquote:Op donderdag 15 januari 2009 09:44 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dudeik heb exact hetzelfde gedaan als wat in die map stond
ten 1e : heb ik het allang opgestuurdquote:Op donderdag 15 januari 2009 09:47 schreef Runx het volgende:
[..]
stuur het gewoonik weet dat jij het zelfde heb gedaan, maar ik heb geen map bij me , en ik ga niet volgens het map doen want mag het anders doen van die beatboxer
maar wil weten hoe jij begonnen bent
ga gewoon een heel maf dansje doen, of huur een stripper in, dan vergeet iedereen het onderwerp cryptografiequote:Op donderdag 15 januari 2009 09:49 schreef Friday12 het volgende:
KUT ik moet morge presentatie doen over cryptografie en ik weet er geen bal val
quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:50 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ga gewoon een heel maf dansje doen, of huur een stripper in, dan vergeet iedereen het onderwerp cryptografie
geen flauw ideequote:
gewoon dit uitprinten:quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:49 schreef Friday12 het volgende:
KUT ik moet morge presentatie doen over cryptografie en ik weet er geen bal val
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:52 schreef Friday12 het volgende:
als het briefje een mooi kleeurtje met 500 erop is is het helemaal leukvoor een aantal papiertjes die je haald (waaronder deze) krijg je bij ons een verhoging kan zijn 50 euro per maand of 100. Deze valt onder 100SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Da's altijd leukquote:Op donderdag 15 januari 2009 09:53 schreef Pannekoek81 het volgende:
[..]
voor een aantal papiertjes die je haald (waaronder deze) krijg je bij ons een verhoging kan zijn 50 euro per maand of 100. Deze valt onder 100
dat klinkt zo als peak-itquote:Op donderdag 15 januari 2009 09:53 schreef Pannekoek81 het volgende:
[..]
voor een aantal papiertjes die je haald (waaronder deze) krijg je bij ons een verhoging kan zijn 50 euro per maand of 100. Deze valt onder 100
ja, hier wordt ook neit moeilijk gedaan over cursussen van 10.000 euro ook als is het een cursus freestyle kleien ofzo.. maar om een 19-jarige aan te namen voor 3 dagen in de week, moet eerst met de directie worden overlegtquote:Op donderdag 15 januari 2009 09:51 schreef Pannekoek81 het volgende:
Zo aangemeld voor een workshop, komt er weer een papiertje bij... hoezo krediet crisis
Dat is altijd zoquote:Op donderdag 15 januari 2009 09:56 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ja, hier wordt ook neit moeilijk gedaan over cursussen van 10.000 euro ook als is het een cursus freestyle kleien ofzo.. maar om een 19-jarige aan te namen voor 3 dagen in de week, moet eerst met de directie worden overlegt
lol nee geen peak... ben ik destijds keer op gesprek geweest voor een baan...quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:55 schreef Friday12 het volgende:
[..]
dat klinkt zo als peak-it![]()
komen die losers naar mijn school en moet ik me 2 weken dood vervelen met hun troep![]()
NEE! ik wil niet voor jullie werken donder op
quote:
als je alle certi's heb mag je lease bak zonder stickers nou yayquote:Op donderdag 15 januari 2009 09:58 schreef Pannekoek81 het volgende:
[..]
lol nee geen peak... ben ik destijds keer op gesprek geweest voor een baan...wat een figuren daar... drama
Volgens mij doet peak ook geen verhoging als je papier bij het bedrijf haalt waar je geplaats word...
wel sneu die figuren die soms met zo'n aygo rijden met sticker... uh sticker met aygo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |