kijk s goedquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
vooral plaatjes van rammen posten dan
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOODMOOOOOOOOOOOORINGGGGGGGG BarraCupraCudaquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:50 schreef BarraCupraCuda het volgende:
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOODMOOOOOOOOOOOORINGGGGGGGG FOK!!!!
ik zal hem onthouden , je moet ze op het einde wel allemaal op een rij zetten dan kies ik the dutch next top sheepquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:46 schreef WhiteLightning het volgende:
oké Runx
het is weer tijd voor:
"Schaap vd dag"
[ afbeelding ]
nu heb een twix als ontbijt gehadquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:48 schreef Sgele het volgende:
[..]
Zou best kunnen
Niet handig trouwensZal je man blij mee zijn ook...doet hij al die moeite
Moet je ze niet telkens vergeten hequote:Op donderdag 15 januari 2009 10:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nu heb een twix als ontbijt gehad
Ze waren in de aanbieding, heb um meteen een jaarvoorraad laten halen
Ik had ook alleen naar de rechter gekekenquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kijk s goed
das alleen de rechter
Hey Barraquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:50 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Kom je ze even brengen naar mn werk?quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:52 schreef Runx het volgende:
En LL koop ik voor jou crackers neem je die niet mee![]()
Alleen vandaagquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:53 schreef Sgele het volgende:
[..]
Moet je ze niet telkens vergeten he
morguh BCCquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:50 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hey tripack! alles zn gangetje?quote:
alles is viesssssssssssquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:56 schreef BarraCupraCuda het volgende:
HEY SGELE! PIMP!
hey freaky friday!!! hoest leven?
WL CONJO!!!alles goed?
hey lieve LL
Waar is Tripack eigenlijk?quote:
quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hoop dat de katten de kaas lekker vonden
jah gata wel lekker.quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:56 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hey tripack! alles zn gangetje?
hierquote:
Zoiets jaquote:
Heuh da's goed nieuws!~quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:57 schreef tripack het volgende:
[..]
jah gata wel lekker.
kheb morgen een gesprek met een detacheringsbureau in Delft (je weet wel van mijn cv)
misschien dat ik zolang bij hun kan werken
Kom hierheenquote:
nee, ik word gek van dat accentquote:
jah ik heb al eerder voor de zelfde groep gewerkt...maar dat was als bijbaanquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:58 schreef Sgele het volgende:
[..]
Heuh da's goed nieuws!~Inderdaad hopen dat je weer aan het werk kunt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |