LOLquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:59 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
nee, ik word gek van dat accent
ja serieusquote:
quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:00 schreef tripack het volgende:
[..]
jah ik heb al eerder voor de zelfde groep gewerkt...maar dat was als bijbaanmisschien nu wel vast
goed hoorquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:56 schreef BarraCupraCuda het volgende:
HEY SGELE! PIMP!
hey freaky friday!!! hoest leven?
WL CONJO!!!alles goed?
hey lieve LL
Mogguh Mooz!quote:
morguh !quote:
ik vindt het wel geil klinkenquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:01 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ja serieus
vorige stage moest ik wel eens naar Uden, zat ik daar de hele dag tussen de zachte G's.
Ik werd helemaal gek
ook nog eens allemaal PSV fans
dank jequote:
als het lukt, krijg je een 10 ritten kaart voor mn moederquote:
misschien boeit het me niet als het een onmeunig lekker wijf is..quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik vindt het wel geil klinken![]()
zowieso een ander accent dan dat ik hier gewend ben is
hoe was het poolen? Verlies je daar ook altijd mee ?quote:
hoezo, leuk joh! soort van rollenspelquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:05 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
misschien boeit het me niet als het een onmeunig lekker wijf is..
nee, laat maar...is altijf nog een afknapper
als ze de klep dicht houdt gaat het wel goed denk ikquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hoezo, leuk joh! soort van rollenspel
mijn dag word beter en beterquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
als het lukt, krijg je een 10 ritten kaart voor mn moeder
is toch leuk , zie je het al voor je, zon zeeuws meisje , en dan laten zeggen "geen cent te veul heur"quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:07 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
als ze de klep dicht houdt gaat het wel goed denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |