quote:Dit vind ik te gemakkelijk...
sportweekquote:EXCLUSIEF - Nadat de spelers van Feyenoord woensdag aangaven onder geen beding verder te willen met hun trainer Gertjan Verbeek, heeft de selectie ook geen vertrouwen meer in technisch directeur Peter Bosz (foto). Reden hiervoor is dat Bosz zijn trainer tot het einde toe is blijven steunen, terwijl de selectie al meerderde malen aangaf geen heil meer te zien in een verdere samenwerking met Verbeek.
In een gesprek tussen de spelersgroep, Bosz en Verbeek, legde de technisch directeur woensdag wederom de schuld voor de ontstane kloof tussen de trainer en zijn spelers bij de selectie. Dit was voor de selectie de bekende druppel. De spelers stapten naar algemeen directeur Eric Gudde, waarna het ontslag van Verbeek wereldkundig werd. (BV/ SvH)
quote:
Jij vindt dit een feest?quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:28 schreef Dirk-Kuijt het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gaan nu al Bosz zijn vriendjes ook vertrekken? Zou het feest nog mooier maken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mee eens. Kan ook alleen bij Feyenoord dat de spelers beslissen dat de trainer weg moet.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:29 schreef BertMaalderink het volgende:
Kan me niet voorstellen dat er nog trainers zijn die met dit soort walgelijke kleuters willen werken.
Spelers zijn passanten, die kunnen zoveel willen. Hoewel ik het met ze eens ben in dit geval van Bosz.quote:
Wie moet er komen en wat moet hij anders doen?quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Bosz eruit wel. Vanaf nu kan het alleen nog maar omhoog gaan met Feyenoord.
ahhhh wat liev..quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:26 schreef NatteBever het volgende:
Dit is niet zo best voor Feyenoord, ik heb nu wel even met jullie te doenHopen dat het niet nog slechter gaat de komende periode, succes!
Groet,
Een Ajax supporter
Dat is aan het bestuur wie er moet komen. Liefst Hiddink, maar die zie ik niet komen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:31 schreef Tomhoog het volgende:
[..]
Wie moet er komen en wat moet hij anders doen?
Met deze spelers kom je echt niet terug bij Heerenveen, Groningen en Twente, om maar te zwijgen over geld voor eventuele versterkingen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat geloof je zelf toch niet.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:35 schreef Tommeke het volgende:
Wie zal nu nog bij Feyenoord willen werken?
Echt serieus, dat wordt echt Aad de Mos of Fritz Korbach ofzo
you'd be surprisedquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Die wil geen verantwoordelijkheid dragen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:36 schreef Neleos het volgende:
't zal wel Wim Jansen worden.
Waarom zou het niet verder omlaag kunnen gaan volgens jou? Er wordt twee dagen voor de hervatting van de competitie een toptrainer ontslagen, omdat de spelers te huilerig zijn om een beetje te werken. Een degelijke opvolger halen lijkt me vrijwel onmogelijk. Alsof dan opeens alle problemen de wereld uit zijn als je Bosz halsoverkop ontslaat.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat denk je zelf? 't Zou wel grappig zijn, maar ik denk dat ze nu een interim iemand nemen en volgend seizoen Mario Been.quote:
ze weten het toch zelf zo goed , laat ze het dan zelf maar regelen...quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:39 schreef Sybesma het volgende:
Opties:
Frans Adelaar, Andries Jonker
De spelersgroep is toch niks waard. Kun je er het beste een slechte trainer voor zetten
- + - = + ?quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:39 schreef Sybesma het volgende:
De spelersgroep is toch niks waard. Kun je er het beste een slechte trainer voor zetten
Andries Jonker zou wel wat zijn, na een Amsterdamse burgemeester ook maar een Amsterdamse trainer met een gigantisch Amsterdam-Noord accent bij "de trots van Rotterdam"quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:39 schreef Sybesma het volgende:
Opties:
Frans Adelaar, Andries Jonker
Hans Kraay jr.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:43 schreef Charles.Darwin het volgende:
Iemand uit het amateurvoetbal misschien
Idd, maar zonder nieuws. Zouden ze alles in 1 keer willen brengen?quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:44 schreef Catullus het volgende:
feyenoord.nl is weer in de lucht.
En dan ook huilen over het bereiken van de 3e ronde bekerquote:
Nee, van een dubbeltje maak je toch geen kwartje. Dus zet er een slechte (=goedkope) trainer voor.quote:
Zeg dat nou niet, dan komt MM dadelijk met een heel verhaal over allerlei onbekende namen en een heel relaas daarbij.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:43 schreef Charles.Darwin het volgende:
Iemand uit het amateurvoetbal misschien
Ze moeten Bosz z'n contractverlenging ook nog publiek maken. Kan dat mooi tegelijk met z'n ontslagquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:46 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Idd, maar zonder nieuws. Zouden ze alles in 1 keer willen brengen?
In één keer alle shit, inclusief de contractverlenging van Bosz. Het zou een mogelijkheid kunnen zijn.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:46 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Idd, maar zonder nieuws. Zouden ze alles in 1 keer willen brengen?
Zou wat zijn als Bosz net getekend heeft zoals Derksen al een tijdje riep. Kunnen zie die ook nog een bedrag geven.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:48 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Ze moeten Bosz z'n contractverlenging ook nog publiek maken. Kan dat mooi tegelijk met z'n ontslag
quote:Feyenoord: Verbeek nog niet ontslagen
ROTTERDAM - Feyenoord heeft woensdagmiddag tegengesproken dat trainer Gertjan Verbeek is ontslagen. ,,Op dit moment ontken ik dat Gertjan Verbeek ontslagen is, maar dat kan elk moment anders zijn'', aldus hoofd communicatie Raymond Salomon. ,,We zijn nog in gesprek.''
Woensdag vonden in De Kuip gesprekken plaats tussen coach en spelers, spelers en directie en coach en directie. Een aantal spelers, onder wie Roy Makaay en aanvoerder Giovanni van Bronckhorst, wilde woensdag geen commentaar geven. Zij stapten in hun auto en reden weg zodra ze journalisten ontwaarden.
Salomon kon niet aangeven hoe lang het nog zou duren eer er duidelijkheid is. ,,De gesprekken kunnen nog uren duren, maar het kan ook met een paar minuten afgelopen zijn. Ik weet alleen dat de uitkomst nu nog niet zo is als in de media wordt gesteld.''
wat een soapquote:
quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:53 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Theo zal wel weer zitten te smsen met de buitenwereld
Is het alweer 1 aprilquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:02 schreef gitaarsnaar het volgende:
misschien is het wel een practical joke van Bosz
heeft ie ons toch weer te pakken
lijkt me 24 uur te laat !quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Jan Dirk Stouten meld op RR dat Bosz over 24 uur geen TD meer is!
Gaan ze Fortis dan verkopen om aan geld te komen?quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Verbeek is trouwens niet zelf opgestapt maar ontslagen.
En Been wordt binnen een aantal weken gespresenteerd.
Dat was zo'n beetje wat hij te melden had.
Had ie dat geld beter in de aankoop van spelers kunnen steken...quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:23 schreef Devz het volgende:
Op 538 zeggen ze net dat ze Verbeek al eerder wilden ontslaan, maar dat er geen geld voor was. Blijkbaar was iemand het nu zo zat dat ze diegene bereid gevonden hebben om zijn oprotpremie te betalen
Buijs en Derijck zijn vanmorgen verkochtquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:23 schreef Devz het volgende:
Op 538 zeggen ze net dat ze Verbeek al eerder wilden ontslaan, maar dat er geen geld voor was. Blijkbaar was iemand het nu zo zat dat ze diegene bereid gevonden hebben om zijn oprotpremie te betalen
Mja, zoals ik al eerder zei, toevallig benne timothy en buijs ook zojuist verkocht..quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:23 schreef Devz het volgende:
Totaal mee eens.quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:22 schreef Staanplaats het volgende:
Dit is het meest slechte wat kan gebeuren voor een club die in opbouw is..
Een gedeelte van spelersgroep moet echt heel diep de hand in eigen boezem steken. Verbeek is in z'n rug gestoken door z'n eigen ploeg, de gehele eerste seizoenshelft hebben bepaalde spelers gewoon verzaakt. Dat is gewoon onder geen beding te tolereren, ook niet als je het niet eens bent met de trainer. Als je contributie betaalt om te mogen voetballen is het een ander verhaal, maar van jongens die een paar ton onstrijken mag je een professionele benadering verwachten.
Ook het moment van ontslag /opstappen snap ik niet, had dit dan gedaan voor de winterstop. Dan had de nieuwe trainer nog 'iets' kunnen bouwen. Maarja welke trainer wil nog stappen in de slangenkuil die Feijenoord heet. Misschien huilies als Timmer, Hofland en Lucius zelf maar voor de groep staan, die weten het toch allemaal zo goed...
Mja, Been heeft een nieuw contract. Die kost dus geld, als hij al wil. Afgelopen zomer was hij niet zo happig. Tuurlijk wil hij ooit nog coach worden van Feyenoord, maar ik denk dat hij verstandig genoeg is om zijn carriére niet op het spel te zetten om die droom nu al waar te maken.quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:25 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Gaan ze Fortis dan verkopen om aan geld te komen?
Meestal is RR wel goed geinformeerd.quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:28 schreef Catullus het volgende:
Hoe goed is die Jan Dirk Stouten doorgaans geinformeerd?
OKquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Meestal is RR wel goed geinformeerd.
Over een paar minuten gaan ze het weer over Feyenoord, Feyenoord en nog eens Feyenoord hebben op RR. Dus als je een beetje de nieuwtjes wilt weten zou ik even inschakelen!
Daar weten ze net dat Kluivert niet meer bij Ajax speeltquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:23 schreef Devz het volgende:
ben ik het niet helemaal mee eens , als je als spelersgroep allemaal 100% inzet toont en niet gaat lopen bitchen dat je nu eens wat moet doen voor je centen , dat het dan een stuk interessanter eruit ziet.quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:28 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Mja, Been heeft een nieuw contract. Die kost dus geld, als hij al wil. Afgelopen zomer was hij niet zo happig. Tuurlijk wil hij ooit nog coach worden van Feyenoord, maar ik denk dat hij verstandig genoeg is om zijn carriére niet op het spel te zetten om die droom nu al waar te maken.
Als het alleen de spelersgroep was geweest, had Been daar de grote redder kunnen worden. Helaas is de hele club rot (en blut) en dan maakt het niet meer zoveel uit hoe goed je bent als coach, dan faal je uiteindelijk gewoon.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:26 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Buijs en Derijck zijn vanmorgen verkocht
Precies. Twente moet Wielaert verkopen aan Ajax, vangt daar 3mln voor, en koopt vervolgens een goede vervanger. Het is vervelend dat ze hun speler kwijtraken, maar ze hebben ruimte om te investeren.quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:31 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
ben ik het niet helemaal mee eens , als je als spelersgroep allemaal 100% inzet toont en niet gaat lopen bitchen dat je nu eens wat moet doen voor je centen , dat het dan een stuk interessanter eruit ziet.
al blijft het natuurlijk wel klote dat elke euro die binnenkomt verkeerd word uitgegeven..
Daar is de nieuwe investeerder van Feyenoord dus.quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Michel Perridon zou het ontslag van Verbeek mogelijk hebben gemaakt.
Dat is de enige hoop, dat ze zich nu Verbeek weg is ineens wel in gaan zetten.quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:36 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Precies. Twente moet Wielaert verkopen aan Ajax, vangt daar 3mln voor, en koopt vervolgens een goede vervanger. Het is vervelend dat ze hun speler kwijtraken, maar ze hebben ruimte om te investeren.
Wat doet Feyenoord ... ze verkopen twee middelmatige spelers en ontslaan vervolgens een trainer die nog geen half jaar de kans heeft gehad om zich te bewijzen en nog nooit met een volledige groep heeft kunnen trainen en spelen. Welke coach voelt zich nou prettig in zo'n klimaat?
En die spelers, breek me de bek niet open, waarom zouden ze onder Been wel netjes hun mond houden en werken voor hun geld. Ik wijs met de beschuldigende vinger naar die overbetaalde oude lullen die daar allemaal rondlopen!
Das toch die kerel van Trust en Jos Verstappen destijds?quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Michel Perridon zou het ontslag van Verbeek mogelijk hebben gemaakt.
Hij zit nog steeds in de Formule 1 hoor.quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:42 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Das toch die kerel van Trust en Jos Verstappen destijds?
quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:41 schreef BertMaalderink het volgende:
Uit: BREAKING NEWS: Verbeek per direct weg #2
[ afbeelding ]
Kan dit niet levensgroot worden opgehangen tijdens de komende wedstrijd?
quote:Been: Nog geen contact met Feyenoord
ROTTERDAM - Feyenoord wil Mario Been met onmiddellijke ingang als trainer-coach binnenhalen. Als de huidige trainer van NEC toehapt en de Rotterdamse club tot een akkoord komt met diens Nijmeegse club, is Been de opvolger van Gertjan Verbeek in de Kuip.
,,Maar ik heb absoluut nog geen enkel contact gehad met iemand van Feyenoord,’’ zei Been woensdagmiddag om half vijf tegen het AD.
Been, oud-speler en ex-assistent-trainer van Feyenoord, staat bovenaan de verlanglijst van de club. Hij verlengde onlangs zijn contract bij NEC, waardoor de Nijmeegse club een hogere afkoopsom krijgt bij zijn vertrek. Deze bedraagt nu een kleine 750.000 euro.
Feyenoord en Verbeek gaan met onmiddellijke ingang uit elkaar. Of hij zou zijn ontslagen of zelf is opgestapt, is nog onduidelijk. De vertrokken Verbeek (46) was bezig aan zijn eerste seizoen bij de Rotterdamse club. De spelers van de selectie zijn allemaal ingelicht. Daarna ging de trainer in conclaaf met de directie.
In een reactie zei president-commissaris Dick van Well om twee uur vanmiddag nog resoluut tegen deze krant dat ‘van ontslag van de trainer geen sprake is’. Maar toen was Verbeek geen trainer van Feyenoord meer. Afgelopen dinsdagavond was Verbeek nog prominent aanwezig bij de nieuwjaarsreceptie in de Kuip.
Een groot deel van zijn selectie had al enige tijd geen vertrouwen meer in de werkwijze van Verbeek. Dat hebben de spelers de Raad van Commissarissen aan het begin van deze week laten weten in persoonlijke gesprekken. De gezamenlijke boodschap was: ‘Zó kan het niet langer’. Van Well sprak zelf met Kevin Hofland die door de spelers naar voren is geschoven. Ook aanvoerder Giovanni van Bronckhorst heeft contact gehad met de raad van commissarissen.
De resultaten van Feyenoord waren de afgelopen maanden bedroevend. Feyenoord staat twaalfde in de eredivisie, 22 punten achter AZ en slechts vijf punten boven de degradatiestreep, en werd kansloos uitgeschakeld in de UEFA Cup. De club hervat de competitie morgen bij SC Heerenveen, de oude club van Verbeek. Voor zijn komst naar Feyenoord werkte Verbeek daar vier jaar als hoofdtrainer, na zijn debuut bij Heracles.
Dit is de weg van de minste weerstand je trainer eruit trappen. Dat is de macht die die volgevreten galbakken hebben!quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:29 schreef VoreG het volgende:
Het begint gewoon echt zielig te worden.
Wat heeft Verbeek nou eigenlijk verkeerd gedaan? Ze zouden die hele selectie moeten ontslaan, ik heb zelden zo'n lamlendig team gezien.
Als Verbeek zelf is opgestapt, en met de verkoop van Buijs en Derijck, moet dit haalbaar zijn lijkt me. Of Been het wil/zal doen is een tweede op dit moment natuurlijk...quote:Been, oud-speler en ex-assistent-trainer van Feyenoord, staat bovenaan de verlanglijst van de club. Hij verlengde onlangs zijn contract bij NEC, waardoor de Nijmeegse club een hogere afkoopsom krijgt bij zijn vertrek. Deze bedraagt nu een kleine 750.000 euro.
De minste weerstand is nog maar de vraag. De supporters stonden (en staan) allemaal achter Verbeek en zeker de manier waarop het nu gaat wordt door niemand gewaardeerd.quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:51 schreef Luni het volgende:
[..]
Dit is de weg van de minste weerstand je trainer eruit trappen. Dat is de macht die die volgevreten galbakken hebben!
Het vertrek van Verbeek is gewoon terecht. Het is beter voor Feyenoord en er is geen andere mogelijkheid. Je kan onmogelijk 15 selectiespelers er uit gooien ofzo. Hoe graag ik en het Legioen dat ook ziet gebeuren.quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:50 schreef Staanplaats het volgende:
Pfff de spelersgroep, is dat diezelfde spelersgroep die vorig de geweldige 7de plaats binnensleepte?
Toch vind ik de rol van RvC ook vreemd, die gasten hebben totaal geen voetbal achtergrond.
De hele selectie zowat. Met ervaren spelers als Gio, Makaay en Hofland voorop.quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:54 schreef SCH het volgende:
Welke spelers hebben eigenlijk de grootste stem in deze maffe actie?
Hofland, Timmer, De Cler, Lucius denk ik. Ik betwijfel of Van Bronckhorst en vooral Makaay zich zo expliciet hebben uitgesproken.quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:54 schreef SCH het volgende:
Welke spelers hebben eigenlijk de grootste stem in deze maffe actie?
Van Hanegemquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:49 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
HOT NEWS zodadelijk!
Ach tuurlijk ken ik genoeg kritiek geven op Verbeek, en de kritiek is deels ook terecht.quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:53 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Het vertrek van Verbeek is gewoon terecht. Het is beter voor Feyenoord en er is geen andere mogelijkheid. Je kan onmogelijk 15 selectiespelers er uit gooien ofzo. Hoe graag ik en het Legioen dat ook ziet gebeuren.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:59 schreef Rikkert het volgende:
Volgens Schelvis wil de spelersgroep van Hanegem...
Dat wordt al helemaal een dramaquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:59 schreef Rikkert het volgende:
Volgens Schelvis wil de spelersgroep van Hanegem...
ik denk dat ze gewoon niet beter kunnenquote:Op woensdag 14 januari 2009 17:02 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Ik zie van Hanegem graag komen. Denk dat al die dertigers dan wel gaan voetballen. Heel de eerste seizoenshelft was gewoon 1 grote sabotage actie.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:03 schreef Catullus het volgende:
Verbeek krijgt een jaar salaris mee.
Bjorn Rekelhof zullen ze ook gaan afkopen.
http://feyenoord.messagebase.nl/quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:03 schreef Fortitudo het volgende:
link naar feyenoord forum om de reacties op ontslag te kunnen lezen?
Jammer genoeg is hun knip van de onderkant opengescheurd en rolt het geld dat binnenkomt daar meteen weer uitquote:Op woensdag 14 januari 2009 17:04 schreef Rikkert het volgende:
Op Feyenoord.nl staat nog steeds niks, alleen een bericht dat ze voorlopig nog de hand op de knip moeten houden.
Slechter dan nu kan toch niet. Gewoon kijken hoe lang van Hanegem het voldhoudt en dan Been proberen te contracteren.quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:05 schreef Staanplaats het volgende:
Willem van Hanegem is puur korte termijn visie. Daar bouw je niks mee op voor de lange termijn.
Een berg dertigers plus Willem, wat heb je dan nog over over 3 jaar?
Hoewel ik het Willem absoluut gun om Feijenoord uit het slop te trekken, maar ik heb mn vraagtekens erbij.
De hele selectie ziet het helemaal niet zitten in de man. Het is gewoon hartstikke logisch om hem te ontslaan. Het is jammer dat het zo laat moet en de redenen zijn ook jammer.quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:05 schreef SCH het volgende:
Het dapperste zou zijn om een stuk of 6 spelers te schorsen, Verbeek te behouden en gewoon met een jonge selectie over de velden te draven. Dan maar de boot in gaan, dat doen ze nu toch ook a.l.
Verbeek op dit moment ontslaan is het soort wanbeleid dat je zelden nog aantreft.
Ik geloof er niks van dat de jonkies het niet met hem zien zitten.quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:07 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
De hele selectie ziet het helemaal niet zitten in de man. Het is gewoon hartstikke logisch om hem te ontslaan. Het is jammer dat het zo laat moet en de redenen zijn ook jammer.
Klopt, die komt enkel binnen vanwege sentimentele gevoelens, maar krijgt het met deze spelersgroep ook niet voor elkaar.quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:07 schreef PBateman1978 het volgende:
Van Hanegem halen is nog dommer dan Verbeek ontslaan.
quote:Feyenoord verbreekt samenwerking met Verbeek
Gertjan Verbeek is niet langer meer de trainer van Feyenoord. De 46-jarige oefenmeester is woensdag door de Rotterdamse clubleiding ontslagen.
Verbeek is slachtoffer geworden van de slechte resultaten van Feyenoord. De ploeg bezet halverwege het seizoen de twaalfde plaats in de Eredivisie en slaagde er niet in te overwinteren in het UEFA Cup-toernooi. Dat die beroerde prestaties gestalte kregen in het jaar (2008) dat de club zijn honderdjarig bestaan vierde, maakt de sportieve crisis nóg schrijnender.
Bovendien genoot Verbeek steeds minder steun vanuit de spelersgroep. Dat kwam vorige week pijnlijk aan het licht tijdens het mislukte trainingskamp van de Rotterdammers in het Turkse Belek. Binnen de selectie werden achter de rug van de Verbeek om geintjes gemaakt over diens positie en over zijn bijdrage aan tactische trainingen.
Wil jij de spelersgroep hun zin geven ofzo?quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:06 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Slechter dan nu kan toch niet. Gewoon kijken hoe lang van Hanegem het voldhoudt en dan Been proberen te contracteren.
Mwah, hij kan er wel een Fritz Korbach-effect uithalen. Voor om het seizoen af te maken, zou hij mijn zegen hebben en daarna moeten we ons richten op Mario Been.quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:07 schreef PBateman1978 het volgende:
Van Hanegem halen is nog dommer dan Verbeek ontslaan.
Bij die ene peiling/stemming waren vier mensen voor Verbeek. Dat zegt toch wel genoeg? Gewoon logisch om hem weg te sturen, jammer dat de spelersgroep hun zin krijgt. Zou ze liever allemaal de Maas indonderen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van dat de jonkies het niet met hem zien zitten.
Het is ook niet logisch trouwens.
Ach, als ie komt wordt er in ieder geval weer veel gelachen tijdens trainingen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:09 schreef Catullus het volgende:
[..]
Mwah, hij kan er wel een Fritz Korbach-effect uithalen. Voor om het seizoen af te maken, zou hij mijn zegen hebben en daarna moeten we ons richten op Mario Been.
een vlieg en een knikkerquote:Op woensdag 14 januari 2009 17:15 schreef roepdeman het volgende:
Wat een kutspelers. Als Verbeek het fucking 2e elftal op het veld had gezet kreeg hij vast nog meer gedaan, maar nu moest hij het doen met spelers die voor hem gekocht waren en niet spelers waar hij zelf voor had gekozen.
Hoeveel zit er nu nog in kas?
700.000 las ik ergensquote:Op woensdag 14 januari 2009 17:34 schreef Rikkert het volgende:
Weet iemand trouwens hoeveel dat ene jaarsalaris van Verbeek is?
4.5 ton geloof ikquote:Op woensdag 14 januari 2009 17:34 schreef Rikkert het volgende:
Schijnt 8 ton te zijnquote:Op woensdag 14 januari 2009 17:34 schreef Rikkert het volgende:
Er zijn denk ik niet veel clubs waar hij goed bij zal passen, echt reteflexibel is hij niet.quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Kan ie mooi zijn huis eindelijk afbouwen.
Verbeek komt er wel, met spelers die wel willen.
Morgen waarschijnlijk.quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:40 schreef Irrem het volgende:
Feyenoord![]()
Is al bekend wanneer de persconferentie is?
Nee, er staat ook nog helemaal niks op Feyenoord.nl. Op Teletekst staat het ook nog als gerucht, terwijl de andere media al veel verder zijn (over opvolging enz.).quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:40 schreef Irrem het volgende:
Feyenoord![]()
Is al bekend wanneer de persconferentie is?
nog verderquote:Op woensdag 14 januari 2009 17:42 schreef ursel het volgende:
Zelfs het aandeel Fortis is nu gekeldert..
7 ton zou ook best kunnen hoor, maar ik dacht laatst te lezen dat Marco van Basten 2.2mil krijgt, Been 1 mil en Verbeek 8tonquote:Op woensdag 14 januari 2009 17:39 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Het wordt met de post meerMaar goed dattie dan nu al ontslagen is....
En toen werd je wakker, Ik denk dat je jezelf erbij neer moet leggen dat jullie voorlopig nergens voor meedoen, en omdat jullie ook geen geld hebben blijft dat nog wel een tijdje zo.quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:42 schreef Staanplaats het volgende:
In het kader van de geschiedenis herhaalt zich..
Wim en Willem voor de groep, volgend jaar kampioen!
En toen jij er achter dat je hier niks te zoeken heb en gewoon moet opkankerenquote:Op woensdag 14 januari 2009 17:47 schreef Jasza het volgende:
[..]
En toen werd je wakker, Ik denk dat je jezelf erbij neer moet leggen dat jullie voorlopig nergens voor meedoen, en omdat jullie ook geen geld hebben blijft dat nog wel een tijdje zo.
Excuus voor de nederlaad ligt er alweer...quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:47 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Hopelijk vergeten ze niet dat er vrijdag nog ´gewoon´ gevoetbald moet worden.
Wim en willem voor de groep ??quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:42 schreef Staanplaats het volgende:
In het kader van de geschiedenis herhaalt zich..
Wim en Willem voor de groep, volgend jaar kampioen!
Bron: RTV Rijnmondquote:"Ook Jansen weg bij Feyenoord"
14 januari 2009
Assistent-trainer Wim Jansen lijkt net als trainer Gertjan Verbeek te vertrekken bij Feyenoord.
Jansen is één van de grondleggers van de huidige voetbalvisie van de Rotterdammers. Zijn positie lijkt door de recente ontwikkelingen onhoudbaar. Dit seizoen stapte de voormalig middenvelder van Feyenoord, na jarenlang vooral achter de schermen gewerkt te hebben, weer het veld op als rechterhand van Gertjan Verbeek.
Hulde voor de man die lulde!quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:48 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
En toen jij er achter dat je hier niks te zoeken heb en gewoon moet opkankeren
Joh ik lul ook maar wat...quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:50 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
Wim en willem voor de groep ??
als k1 fighters zeker
noway dat dat ooit gebeurt
wim is de een vd redenen waarom willem niet op het eeuwfeest was
samen met bosz natuurlijk ;-)
Na die coup 2 jaar geleden weer opnieuw beginnen.quote:
Valt wel mee denk ik, er is nu een beeld ontstaan alsof hij enorm nors en stug is. Denk dat deze spelersgroep daar vooral iets mee te maken heeft.quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:39 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Er zijn denk ik niet veel clubs waar hij goed bij zal passen, echt reteflexibel is hij niet.
Rijnmond.quote:
Misschien is Verbeek niet de man voor een club met gearriveerde spelers, dat zou natuurlijk heel goed kunnen...quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Valt wel mee denk ik, er is nu een beeld ontstaan alsof hij enorm nors en stug is. Denk dat deze spelersgroep daar vooral iets mee te maken heeft.
Heel dit seizoen is 1 groot excuus. Het aanstellen van Verbeek is een grote blunder. Ze wisten wie ze met Verbeek in huis haalden. Je weet hoe je spelersgroep in elkaar zit en die moeten toch ook hun mening hebben gegeven over hun eventuele nieuwe trainer. Het zal mij niks verbazen als enkele spelers tijdens wedstrijden hard hebben gewerkt aan het vertrek van Verbeekquote:Op woensdag 14 januari 2009 17:48 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Excuus voor de nederlaad ligt er alweer...
Hoor Henk Timmer na twee blunders alweer verklaren voor camera: "Ik ben er zo mee bezig geweest de afgelopen dagen, heb 2 nachten wakker gelegen, kon er echt m'n hoofd niet bijhouden."
denk dat die luie donders gewoon nergens meer macht hebben dan bij onze club..quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:56 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Misschien is Verbeek niet de man voor een club met gearriveerde spelers, dat zou natuurlijk heel goed kunnen...
quote:Been moet Verbeek opvolgen en positie Bosz onhoudbaar
14 januari 2009
Feyenoord gaat er alles aan doen om Mario Been vast te leggen als opvolger van Gertjan Verbeek. De positie van technisch directeur Peter Bosz is inmiddels onhoudbaar.
De trainer van NEC is dé kandidaat om de dinsdag vertrokken Verbeek per direct op te volgen. Of Been ook daadwerkelijk interesse heeft om de opvolger van Verbeek bij Feyenoord te worden is de vraag. Onlangs verlengde hij zijn contract bij NEC in Nijmegen.
Vanuit de spelersgroep zou de naam Willem van Hanegem zijn genoemd. Hij zou het seizoen in Rotterdam kunnen afmaken. Dat zou de clubleiding ook de tijd geven een nieuwe trainer voor Feyenoord te zoeken.
De verwachting is dat Bosz, die de selectie samenstelde en Verbeek aantrok, snel zijn taken zal neerleggen.
als dat zo is zou ik dat heel erg hypocriet vinden, elke keer voor de camera's mooi weer spelen en tegelijkertijd de supporters voorliegen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:58 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Heel dit seizoen is 1 groot excuus. Het aanstellen van Verbeek is een grote blunder. Ze wisten wie ze met Verbeek in huis haalden. Je weet hoe je spelersgroep in elkaar zit en die moeten toch ook hun mening hebben gegeven over hun eventuele nieuwe trainer. Het zal mij niks verbazen als enkele spelers tijdens wedstrijden hard hebben gewerkt aan het vertrek van Verbeek
Ik moet er niet aan denken.quote:
Een van de hoofdsponsoren Samsung die voor de winterstop nog prominent te zien was in de Kuip heeft zichzelf ook teruggetrokken.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:04 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Het bestuur maakt zich ook compleet belachelijk tegenover sponsors en investeerders.
Fitnessruimte die na vandaag nooit meer gebruikt zal worden.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:04 schreef _Mike_ het volgende:
Is de halve kuip niet verbouwd voor Verbeek?
Nee, dat lag sowieso in de planning, Verbeek heeft er wel invulling aangegeven.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:04 schreef _Mike_ het volgende:
Is de halve kuip niet verbouwd voor Verbeek?
Is dat je eigen conclusie of heb je een bron?Het is mij ook opgevallen dat Samsung niet meer te zien is in de Kuip en op de site.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Een van de hoofdsponsoren Samsung die voor de winterstop nog prominent te zien was in de Kuip heeft zichzelf ook teruggetrokken.
Precies, Bosz heeft 8 maanden lopen typen over z'n beleidsplan. Heeft allerlei profielschetsen gemaakt en in de schets van hoofdtrainer pasten zowel Verbeek, Van Marwijk, en Adriaanse..quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:58 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Heel dit seizoen is 1 groot excuus. Het aanstellen van Verbeek is een grote blunder. Ze wisten wie ze met Verbeek in huis haalden. Je weet hoe je spelersgroep in elkaar zit en die moeten toch ook hun mening hebben gegeven over hun eventuele nieuwe trainer. Het zal mij niks verbazen als enkele spelers tijdens wedstrijden hard hebben gewerkt aan het vertrek van Verbeek
Eigen conclusie. Samsung was voor de winterstop bijna net zo vaak te zien in de Kuip als Fortis.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:06 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Is dat je eigen conclusie of heb je een bron?Het is mij ook opgevallen dat Samsung niet meer te zien is in de Kuip en op de site.
In het sprookjesboek van Petertje Bosz ja.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:05 schreef steencontainer het volgende:
hahaha consistent beleid.
gertjan die blijft tot kerst volgend jaar?!
als dat waar is dan moeten we daar ook niet blij mee zijn.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het lijkt er voor mij op dat tijdens het trainingskamp Peridon met andere sponsors heeft besloten om alles eens goed overhoop te gooien en zelf beslissingen gaan nemen en geld investeren.
Moet daar en gisteren op de borrel wel over gepraat zijn, anders was Verbeek voor nieuwjaar er al uit geweest.
Volledig mee eens. Ik zie een soort Leeds scenario voor me.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:07 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Precies, Bosz heeft 8 maanden lopen typen over z'n beleidsplan. Heeft allerlei profielschetsen gemaakt en in de schets van hoofdtrainer pasten zowel Verbeek, Van Marwijk, en Adriaanse..
Welke criteria waren daar dan in opgenomen?
Bosz heeft twee tegenpolen bij elkaar gebracht. Maar ik blijf er bij dat voetbalprofessional ten alle tijde moet zorgen dat optimaal presteert. Iemand die een paar ton verdient heeft zelf de verantwoordelijkheid optimaal te presteren, ipv zich bezig te houden of Verbeek de goals van punt A naar B versleept. De ijverigheid van Verbeek wordt nu z'n strop. Hoewel je kan afvragen of hij niet té overijverig is geweest.
Maar ik blijf het een kwalijke zaak vinden als spelers gewoon een half seizoen verzaken omdat ze niet met trainer door één deur kunnen.
Dit kan Feijenoord in de huidige situaite gewoon niet lijden.
Iedereen binnen de club moet zich er godverredomme van bewust zijn dat het 2 voor 12 is. Dat was het 2 seizoenen geleden al. Als deze club nog wat wil betekenen dan moet iedereen z'n eigen verantwoordelijkheid pakken ipv wijzen naar anderen. En kan het mij geen ene moer intereserren dat Verbeek een tactische mongool is, maar als hij er 11 opstelt dan moeten die gewoon altijd de Graafschap verslaan. Dat heb geen reet te maken met taktiek.
hoop dat het boek niet zoveel bladzijdes telt danquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:08 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
In het sprookjesboek van Petertje Bosz ja.
Dit verwoord in grote lijnen mijn mening...quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:00 schreef Staanplaats het volgende:
Ach tuurlijk ken ik genoeg kritiek geven op Verbeek, en de kritiek is deels ook terecht.
Eigenlijk is de hoofdverantwoordelijk degene die de groep bij en deze trainer bij elkaar hebben gebracht is de schuldige. Bosz heb maar zitten schrijven: beleidsplannetjes, profielschets etc, maar kennelijk was dat niet voldoende om een goed draaiende machine op poten te zetten.
De trainer eruit flikkeren is dan de enige optie, maar de spelersgroep gaat zeker niet vrijuit. Die hadden zich vele maler professioneler dienenn op te stellen ipv te janken. Dat is mijn punt.
Hij zal over 24 uur wel uit zijn hoop ik!quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:12 schreef steencontainer het volgende:
[..]
hoop dat het boek niet zoveel bladzijdes telt dan
Het is geen 2 voor 12, het is 2 over 12. Heel de organisatie, van helemaal onder tot helemaal boven moet doorgelicht worden en opnieuw worden neergezet. Alleen dan kunnen we in de toekomst misschien over langetermijnvisie praten, anders blijven het tobben. Het voetbaltechnische gedeelte is namelijk geeneens het grootste probleem.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:07 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Precies, Bosz heeft 8 maanden lopen typen over z'n beleidsplan. Heeft allerlei profielschetsen gemaakt en in de schets van hoofdtrainer pasten zowel Verbeek, Van Marwijk, en Adriaanse..
Welke criteria waren daar dan in opgenomen?
Bosz heeft twee tegenpolen bij elkaar gebracht. Maar ik blijf er bij dat voetbalprofessional ten alle tijde moet zorgen dat optimaal presteert. Iemand die een paar ton verdient heeft zelf de verantwoordelijkheid optimaal te presteren, ipv zich bezig te houden of Verbeek de goals van punt A naar B versleept. De ijverigheid van Verbeek wordt nu z'n strop. Hoewel je kan afvragen of hij niet té overijverig is geweest.
Maar ik blijf het een kwalijke zaak vinden als spelers gewoon een half seizoen verzaken omdat ze niet met trainer door één deur kunnen.
Dit kan Feijenoord in de huidige situaite gewoon niet lijden.
Iedereen binnen de club moet zich er godverredomme van bewust zijn dat het 2 voor 12 is. Dat was het 2 seizoenen geleden al. Als deze club nog wat wil betekenen dan moet iedereen z'n eigen verantwoordelijkheid pakken ipv wijzen naar anderen. En kan het mij geen ene moer intereserren dat Verbeek een tactische mongool is, maar als hij er 11 opstelt dan moeten die gewoon altijd de Graafschap verslaan. Dat heb geen reet te maken met taktiek.
Dat was het geval ookal met de val van Jorien...quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:14 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Het is geen 2 voor 12, het is 2 over 12. Heel de organisatie, van helemaal onder tot helemaal boven moet doorgelicht worden en opnieuw worden neergezet. Alleen dan kunnen we in de toekomst misschien over langetermijnvisie praten, anders blijven het tobben. Het voetbaltechnische gedeelte is namelijk geeneens het grootste probleem.
quote:Vanavond persconferentie Feyenoord
Feyenoord heeft voor het begin van de avond een persconferentie belegd. De club zal dan naar verwachting openheid van zaken geven omtrent de situatie van Verbeek. Tot nu toe wilde de club zich daarover niet uitlaten.
Naast ontslag doen er nu ook berichten de ronde dat Gertjan Verbeek zelf is opgestapt.
Op dit moment ben ik ook geen blije Feyenoord supporter hoorquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:14 schreef Grulez het volgende:
Met zo'n selectie maakt het dus niet uit wie je binnen haalt. Ben echt blij dat ik geen supporter ben van Feyenoord zo'n selectie met misselijk makende persoonlijkheden.
Idem.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:15 schreef Staanplaats het volgende:
Sta gewoon zo te koken van woede, dat de helft van me zinnen voor geen meter kloppen..
quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:20 schreef steencontainer het volgende:
bosz moet uit het reuzenrad
Willem, nee dat is echt de oplossing ja... pffff!quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:19 schreef Elwood1802 het volgende:
Spelersgroep wil Willem, ja hoeven ze lekker niet te trainen met regen
Gezichtsverlies?! Wie maakt zich gvd nou druk dat Jacobs, Bosz en Gudde gezichtsverlies lijden?!quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:18 schreef Elwood1802 het volgende:
Radio Rijnmond meldt zojuist dat Mario Been 'nee' heeft gezegd tegen Feyenoord. De coach van NEC liet eerder op de dag weten in het AD nog niet te zijn benaderd. Vanuit de spelersgroep zou Willem van Hanegem de ideale kandidaat zijn.
Volgens Rijnmond heeft de spelersgroep aangegeven Van Hanegem als coach te willen. De oud-Feyenoorder liet gisteren nog weten nog niet te stoppen met zijn werkzaamheden als trainer. Na zijn ontslag bij FC Utrecht kwam hij daarmee voor het eerst weer in de media.
Feyenoord heeft het ontslagbericht nog altijd niet bevestigd. Volgens Rijnmond wil de leiding dat Verbeek zelf opstapt, zodat het bestuur geen gezichtsverlies lijdt. Verbeek krijgt wel één jaarsalaris mee.
Is ook niet zo moeilijk hequote:Op woensdag 14 januari 2009 18:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zijn er eigenlijk nog kaarten voor Heerenveen voor de beker? Lijkt me een goede sfeer.
Die reacties op Rijnmond zijn allemaal pro Verbeek.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:21 schreef Staanplaats het volgende:
Vanuit de spelersgroep zou Willem van Hanegem de ideale kandidaat zijn.
quote:Massaal steun voor Verbeek op internet
ROTTERDAM - Het vertrek van trainer Gertjan Verbeek bij Feyenoord is bij het fanatieke legioen slecht gevallen. Op de websites van onder meer RTV Rijnmond, AD, Sportwereld en De Telegraaf spreken de fans er woensdag schande van. Volgens hen kan Verbeek blijven, maar moeten technisch directeur Peter Bosz en de oudere spelers die moeite hebben met de aanpak van de trainer, heel snel ,,oppleuren''.
,,Volgevreten miljonairs schaam jezelf, prestatie nul. Ik walg dat deze spelers zich Feyenoorder noemen'', aldus een Rotterdammer op de site van RTV Rijnmond.
,,Nog nooit zo'n zooitje meegemaakt bij mijn club. Gooi die grote jongens er lekker uit, zoals Hofland, Makaay, Lucius etc, want die zijn hier verantwoordelijk voor. Ik vond Verbeek een prima trainer!. En hoe lang mag die Bosz eigenlijk blijven zitten'', stelde een supporter op de site van Sportwereld.
,,Jammer Gertjan, ik had het je zo gegund, maar in m'n achterhoofd wist ik dat dit niet eenvoudig zou zijn. Jij bent NIET mislukt, Feyenoord is mislukt'', meldt een criticus op de site van De Telegraaf.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:18 schreef Elwood1802 het volgende:
Radio Rijnmond meldt zojuist dat Mario Been 'nee' heeft gezegd tegen Feyenoord. De coach van NEC liet eerder op de dag weten in het AD nog niet te zijn benaderd. Vanuit de spelersgroep zou Willem van Hanegem de ideale kandidaat zijn.
Volgens Rijnmond heeft de spelersgroep aangegeven Van Hanegem als coach te willen. De oud-Feyenoorder liet gisteren nog weten nog niet te stoppen met zijn werkzaamheden als trainer. Na zijn ontslag bij FC Utrecht kwam hij daarmee voor het eerst weer in de media.
Feyenoord heeft het ontslagbericht nog altijd niet bevestigd. Volgens Rijnmond wil de leiding dat Verbeek zelf opstapt, zodat het bestuur geen gezichtsverlies lijdt. Verbeek krijgt wel één jaarsalaris mee.
Totdat bleek dat nagenoeg de hele selecite te lui was om van hun reet af te komen, stelletje bloedhonden.quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
In het begin van het seizoen had je er anders toch nog wel genoeg vertrouwen in.
Ga gewoon alvast naar het maas gebouw.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Persconferentie nog ergens live te volgen? En hoe laat?
Moet morgen herkansing van een project inleveren. Wilde er vanmiddag al mee beginnen maar door dit gebeuren heb ik er nog niks aan gedaan.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:36 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Ga gewoon alvast naar het maas gebouw.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:20 schreef steencontainer het volgende:
bosz moet uit het reuzenrad
hahaquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:40 schreef BansheeBoy het volgende:
Is deze deskundige al geraadpleegd?²
Ik ben ook erg benieuwd naar zijn genuanceerde opinie.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:40 schreef BansheeBoy het volgende:
Is deze deskundige al geraadpleegd?²
Radio of tv? Of allebei? Blijft de radio nog een beetje up to date nu, of gaat het weer over niet boeiende dingen?quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:43 schreef Hofpleinfontein het volgende:
22.00 speciale uitzending op Rijnmond.
19.30 persconferentie in de Kuip
reacties van supportersquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:45 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Radio of tv? Of allebei? Blijft de radio nog een beetje up to date nu, of gaat het weer over niet boeiende dingen?
Tv Rijnmond speciale uitzending om 22.00quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:45 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Radio of tv? Of allebei? Blijft de radio nog een beetje up to date nu, of gaat het weer over niet boeiende dingen?
Bosz heeft Leonard wel gehaaldquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:47 schreef Stevie_G het volgende:
dat mens van Radio Rijnmond heeft er ook geen verstand van. En die man die net belde, Bosz heeft Leonard toch helemaal niet aangesteld![]()
Van Hanegem kan met kritiek omgaan
geen van beidequote:Op woensdag 14 januari 2009 18:49 schreef uitje4life het volgende:
goede grap of werkelijkheid............?
http://www.vvudo.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=1197
slechte grap.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:49 schreef uitje4life het volgende:
Pff nieteens een heel klein beetje leuk.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:49 schreef uitje4life het volgende:
ehm waar slaat dit op? Mag ik niet iets posten wat ik op internet tegenkom?quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:57 schreef Staanplaats het volgende:
Kunnen mongolen zoals uitje4life gewoon uit dit topic blijven..
SLOPUH!!!111quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:51 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
slechte grap.
Ik ben richting de Kuip
quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:58 schreef uitje4life het volgende:
nouja wel voor hun als t waar is....
quote:Bosz en Jansen solidair met Verbeek
ROTTERDAM - Technisch directeur Peter Bosz en assistent-trainer Wim Jansen hebben zich solidair verklaard met de vertrokken Feyenoord-trainer Gertjan Verbeek.
Peter Bosz (rechts) in gesprek met trainer Gertjan Verbeek. FOTO PIM RAS
Dat is de reden waarom de Rotterdamse club nog steeds geen officiële verklaring heeft gebracht. In de Kuip zitten alle hoofdrolspelers nog steeds om de tafel. Voor 19.30 uur is een persconferentie uitgeschreven.
De verwachting is dat behalve het ontslag van Verbeek ook het vertrek van Jansen en Bosz bekend wordt gemaakt. Een sponsor zou bereid zijn garant te staan voor de afkoopsom van Verbeek.
Onder de supporters is de ex-trainer ontzettend populair, zo blijkt ook uit de reacties op de site ad.nl. Een aantal supporters wil vanavond bij de Kuip demonstreren als steunbetuiging aan Verbeek.
bron ad sport
Ben benieuwd naar de persconferentie. Kijken wat er allemaal waar van is.quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:01 schreef Sender_ het volgende:
Wat een gebeurtenissen toch weer allemaal zo op een dag.
Ik baal er van dat Verbeek niet het vertrouwen heeft gekregen en gewoon het seizoen mag afmaken.
Het bestuur geeft constant aan dat ze achter hem stonden, wat een huichelaars.
Stelletje luie pleures spelers die te gvd te lui zijn om is echt te werken, pleur die er ook maar uit, spelen we de rest van het seizoen wel met jeugd.
Dan is het wel weer goed dat Bosz (incapabele man) en Jansen (Zakkenvuller) ook gelijk verdwijnen.
Ik ben toch wel erg benieuwd naar wat er hier allemaal op de persconferentie over verteld gaat worden.
Zo blijft er niks over... De selectie heeft minder kwaliteit Verbeek of zelfs Bosz.quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:02 schreef ub40_bboy het volgende:
Dit is wel het beste voor feyenoord want die Bosz heeft geen verstand van voetbal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |