Das toch die kerel van Trust en Jos Verstappen destijds?quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Michel Perridon zou het ontslag van Verbeek mogelijk hebben gemaakt.
Hij zit nog steeds in de Formule 1 hoor.quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:42 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Das toch die kerel van Trust en Jos Verstappen destijds?
quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:41 schreef BertMaalderink het volgende:
Uit: BREAKING NEWS: Verbeek per direct weg #2
[ afbeelding ]
Kan dit niet levensgroot worden opgehangen tijdens de komende wedstrijd?
quote:Been: Nog geen contact met Feyenoord
ROTTERDAM - Feyenoord wil Mario Been met onmiddellijke ingang als trainer-coach binnenhalen. Als de huidige trainer van NEC toehapt en de Rotterdamse club tot een akkoord komt met diens Nijmeegse club, is Been de opvolger van Gertjan Verbeek in de Kuip.
,,Maar ik heb absoluut nog geen enkel contact gehad met iemand van Feyenoord,’’ zei Been woensdagmiddag om half vijf tegen het AD.
Been, oud-speler en ex-assistent-trainer van Feyenoord, staat bovenaan de verlanglijst van de club. Hij verlengde onlangs zijn contract bij NEC, waardoor de Nijmeegse club een hogere afkoopsom krijgt bij zijn vertrek. Deze bedraagt nu een kleine 750.000 euro.
Feyenoord en Verbeek gaan met onmiddellijke ingang uit elkaar. Of hij zou zijn ontslagen of zelf is opgestapt, is nog onduidelijk. De vertrokken Verbeek (46) was bezig aan zijn eerste seizoen bij de Rotterdamse club. De spelers van de selectie zijn allemaal ingelicht. Daarna ging de trainer in conclaaf met de directie.
In een reactie zei president-commissaris Dick van Well om twee uur vanmiddag nog resoluut tegen deze krant dat ‘van ontslag van de trainer geen sprake is’. Maar toen was Verbeek geen trainer van Feyenoord meer. Afgelopen dinsdagavond was Verbeek nog prominent aanwezig bij de nieuwjaarsreceptie in de Kuip.
Een groot deel van zijn selectie had al enige tijd geen vertrouwen meer in de werkwijze van Verbeek. Dat hebben de spelers de Raad van Commissarissen aan het begin van deze week laten weten in persoonlijke gesprekken. De gezamenlijke boodschap was: ‘Zó kan het niet langer’. Van Well sprak zelf met Kevin Hofland die door de spelers naar voren is geschoven. Ook aanvoerder Giovanni van Bronckhorst heeft contact gehad met de raad van commissarissen.
De resultaten van Feyenoord waren de afgelopen maanden bedroevend. Feyenoord staat twaalfde in de eredivisie, 22 punten achter AZ en slechts vijf punten boven de degradatiestreep, en werd kansloos uitgeschakeld in de UEFA Cup. De club hervat de competitie morgen bij SC Heerenveen, de oude club van Verbeek. Voor zijn komst naar Feyenoord werkte Verbeek daar vier jaar als hoofdtrainer, na zijn debuut bij Heracles.
Dit is de weg van de minste weerstand je trainer eruit trappen. Dat is de macht die die volgevreten galbakken hebben!quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:29 schreef VoreG het volgende:
Het begint gewoon echt zielig te worden.
Wat heeft Verbeek nou eigenlijk verkeerd gedaan? Ze zouden die hele selectie moeten ontslaan, ik heb zelden zo'n lamlendig team gezien.
Als Verbeek zelf is opgestapt, en met de verkoop van Buijs en Derijck, moet dit haalbaar zijn lijkt me. Of Been het wil/zal doen is een tweede op dit moment natuurlijk...quote:Been, oud-speler en ex-assistent-trainer van Feyenoord, staat bovenaan de verlanglijst van de club. Hij verlengde onlangs zijn contract bij NEC, waardoor de Nijmeegse club een hogere afkoopsom krijgt bij zijn vertrek. Deze bedraagt nu een kleine 750.000 euro.
De minste weerstand is nog maar de vraag. De supporters stonden (en staan) allemaal achter Verbeek en zeker de manier waarop het nu gaat wordt door niemand gewaardeerd.quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:51 schreef Luni het volgende:
[..]
Dit is de weg van de minste weerstand je trainer eruit trappen. Dat is de macht die die volgevreten galbakken hebben!
Het vertrek van Verbeek is gewoon terecht. Het is beter voor Feyenoord en er is geen andere mogelijkheid. Je kan onmogelijk 15 selectiespelers er uit gooien ofzo. Hoe graag ik en het Legioen dat ook ziet gebeuren.quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:50 schreef Staanplaats het volgende:
Pfff de spelersgroep, is dat diezelfde spelersgroep die vorig de geweldige 7de plaats binnensleepte?
Toch vind ik de rol van RvC ook vreemd, die gasten hebben totaal geen voetbal achtergrond.
De hele selectie zowat. Met ervaren spelers als Gio, Makaay en Hofland voorop.quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:54 schreef SCH het volgende:
Welke spelers hebben eigenlijk de grootste stem in deze maffe actie?
Hofland, Timmer, De Cler, Lucius denk ik. Ik betwijfel of Van Bronckhorst en vooral Makaay zich zo expliciet hebben uitgesproken.quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:54 schreef SCH het volgende:
Welke spelers hebben eigenlijk de grootste stem in deze maffe actie?
Van Hanegemquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:49 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
HOT NEWS zodadelijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |