abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 14 januari 2009 @ 16:40:08 #101
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_65035519
Wat denken die spelers wel niet in godsnaam

Verbeek en Bosz weg is beter zo, maar wat moeten we in godsnaam in de plaats halen.. en lekker weer geld down the drain voor de afkoopsommen, ongelofelijk.

Been wil ik niet. Die verdient het niet om in dit zinkend schip te stappen.
pi_65035558
Uit: BREAKING NEWS: Verbeek per direct weg #2

Kan dit niet levensgroot worden opgehangen tijdens de komende wedstrijd?
  woensdag 14 januari 2009 @ 16:42:18 #103
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_65035627
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 16:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Michel Perridon zou het ontslag van Verbeek mogelijk hebben gemaakt.
Das toch die kerel van Trust en Jos Verstappen destijds?
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_65035663
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 16:42 schreef Damzkieee het volgende:

[..]

Das toch die kerel van Trust en Jos Verstappen destijds?
Hij zit nog steeds in de Formule 1 hoor.
pi_65035668
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 16:41 schreef BertMaalderink het volgende:
Uit: BREAKING NEWS: Verbeek per direct weg #2

[ afbeelding ]

Kan dit niet levensgroot worden opgehangen tijdens de komende wedstrijd?
pi_65035747
quote:
Been: Nog geen contact met Feyenoord
ROTTERDAM - Feyenoord wil Mario Been met onmiddellijke ingang als trainer-coach binnenhalen. Als de huidige trainer van NEC toehapt en de Rotterdamse club tot een akkoord komt met diens Nijmeegse club, is Been de opvolger van Gertjan Verbeek in de Kuip.

,,Maar ik heb absoluut nog geen enkel contact gehad met iemand van Feyenoord,’’ zei Been woensdagmiddag om half vijf tegen het AD.

Been, oud-speler en ex-assistent-trainer van Feyenoord, staat bovenaan de verlanglijst van de club. Hij verlengde onlangs zijn contract bij NEC, waardoor de Nijmeegse club een hogere afkoopsom krijgt bij zijn vertrek. Deze bedraagt nu een kleine 750.000 euro.

Feyenoord en Verbeek gaan met onmiddellijke ingang uit elkaar. Of hij zou zijn ontslagen of zelf is opgestapt, is nog onduidelijk. De vertrokken Verbeek (46) was bezig aan zijn eerste seizoen bij de Rotterdamse club. De spelers van de selectie zijn allemaal ingelicht. Daarna ging de trainer in conclaaf met de directie.

In een reactie zei president-commissaris Dick van Well om twee uur vanmiddag nog resoluut tegen deze krant dat ‘van ontslag van de trainer geen sprake is’. Maar toen was Verbeek geen trainer van Feyenoord meer. Afgelopen dinsdagavond was Verbeek nog prominent aanwezig bij de nieuwjaarsreceptie in de Kuip.

Een groot deel van zijn selectie had al enige tijd geen vertrouwen meer in de werkwijze van Verbeek. Dat hebben de spelers de Raad van Commissarissen aan het begin van deze week laten weten in persoonlijke gesprekken. De gezamenlijke boodschap was: ‘Zó kan het niet langer’. Van Well sprak zelf met Kevin Hofland die door de spelers naar voren is geschoven. Ook aanvoerder Giovanni van Bronckhorst heeft contact gehad met de raad van commissarissen.

De resultaten van Feyenoord waren de afgelopen maanden bedroevend. Feyenoord staat twaalfde in de eredivisie, 22 punten achter AZ en slechts vijf punten boven de degradatiestreep, en werd kansloos uitgeschakeld in de UEFA Cup. De club hervat de competitie morgen bij SC Heerenveen, de oude club van Verbeek. Voor zijn komst naar Feyenoord werkte Verbeek daar vier jaar als hoofdtrainer, na zijn debuut bij Heracles.
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
pi_65035818
Mijn hemel, wat een kneuzenactie van de selectie. Wel mooi om te zien hoe de supporters achter Verbeek staan. En terecht .
-
pi_65035959
Nu op Rijnmond
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
pi_65035960
HOT NEWS zodadelijk!
pi_65035967
Laatste nieuws nu op RR.
pi_65035993
Pfff de spelersgroep, is dat diezelfde spelersgroep die vorig de geweldige 7de plaats binnensleepte?

Toch vind ik de rol van RvC ook vreemd, die gasten hebben totaal geen voetbal achtergrond.
"..and in my brain it's going wrong.."
pi_65036037
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 15:29 schreef VoreG het volgende:
Het begint gewoon echt zielig te worden.

Wat heeft Verbeek nou eigenlijk verkeerd gedaan? Ze zouden die hele selectie moeten ontslaan, ik heb zelden zo'n lamlendig team gezien.
Dit is de weg van de minste weerstand je trainer eruit trappen. Dat is de macht die die volgevreten galbakken hebben!
pi_65036076
quote:
Been, oud-speler en ex-assistent-trainer van Feyenoord, staat bovenaan de verlanglijst van de club. Hij verlengde onlangs zijn contract bij NEC, waardoor de Nijmeegse club een hogere afkoopsom krijgt bij zijn vertrek. Deze bedraagt nu een kleine 750.000 euro.
Als Verbeek zelf is opgestapt, en met de verkoop van Buijs en Derijck, moet dit haalbaar zijn lijkt me. Of Been het wil/zal doen is een tweede op dit moment natuurlijk...
pi_65036122
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 16:51 schreef Luni het volgende:

[..]

Dit is de weg van de minste weerstand je trainer eruit trappen. Dat is de macht die die volgevreten galbakken hebben!
De minste weerstand is nog maar de vraag. De supporters stonden (en staan) allemaal achter Verbeek en zeker de manier waarop het nu gaat wordt door niemand gewaardeerd.
pi_65036131
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_65036134
Dat worden 2 leuke wedstrijden tegen ons

Denk dat de pro-Gert Jan spreekkoren vrijdag massaal zullen klinken, zowel bij de Feyenoord als de Heerenveen fans
  woensdag 14 januari 2009 @ 16:53:39 #117
123545 DatMeenJeNiet
pi_65036148
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 16:50 schreef Staanplaats het volgende:
Pfff de spelersgroep, is dat diezelfde spelersgroep die vorig de geweldige 7de plaats binnensleepte?

Toch vind ik de rol van RvC ook vreemd, die gasten hebben totaal geen voetbal achtergrond.
Het vertrek van Verbeek is gewoon terecht. Het is beter voor Feyenoord en er is geen andere mogelijkheid. Je kan onmogelijk 15 selectiespelers er uit gooien ofzo. Hoe graag ik en het Legioen dat ook ziet gebeuren.
pi_65036196
Welke spelers hebben eigenlijk de grootste stem in deze maffe actie?
pi_65036250
Als Verbeek weg moet dan moet Bosz ook weg.
  woensdag 14 januari 2009 @ 16:56:02 #120
123545 DatMeenJeNiet
pi_65036260
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 16:54 schreef SCH het volgende:
De hele selectie zowat. Met ervaren spelers als Gio, Makaay en Hofland voorop.
pi_65036303
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 16:54 schreef SCH het volgende:
Hofland, Timmer, De Cler, Lucius denk ik. Ik betwijfel of Van Bronckhorst en vooral Makaay zich zo expliciet hebben uitgesproken.

De RvC heeft Verbeek dus ontslagen, niet Bosz?
pi_65036394
Volgens Schelvis wil de spelersgroep van Hanegem...
pi_65036399
De spelersgroep wil Willem !
pi_65036413
Schelvis zegt op Rijnmond dat Been al heeft geweigerd, en dat de spelers Van Hanegam willen.

Spuit 11
Xbox Live Gamertag: Harmen84
  woensdag 14 januari 2009 @ 16:59:30 #125
199823 TheZapster
Don't hassel The Hoff
pi_65036414
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 16:49 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
HOT NEWS zodadelijk!
Van Hanegem

Been zegt nee volgens Schelvis
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo