quote:Dit vind ik te gemakkelijk...
sportweekquote:EXCLUSIEF - Nadat de spelers van Feyenoord woensdag aangaven onder geen beding verder te willen met hun trainer Gertjan Verbeek, heeft de selectie ook geen vertrouwen meer in technisch directeur Peter Bosz (foto). Reden hiervoor is dat Bosz zijn trainer tot het einde toe is blijven steunen, terwijl de selectie al meerderde malen aangaf geen heil meer te zien in een verdere samenwerking met Verbeek.
In een gesprek tussen de spelersgroep, Bosz en Verbeek, legde de technisch directeur woensdag wederom de schuld voor de ontstane kloof tussen de trainer en zijn spelers bij de selectie. Dit was voor de selectie de bekende druppel. De spelers stapten naar algemeen directeur Eric Gudde, waarna het ontslag van Verbeek wereldkundig werd. (BV/ SvH)
quote:
Jij vindt dit een feest?quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:28 schreef Dirk-Kuijt het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gaan nu al Bosz zijn vriendjes ook vertrekken? Zou het feest nog mooier maken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mee eens. Kan ook alleen bij Feyenoord dat de spelers beslissen dat de trainer weg moet.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:29 schreef BertMaalderink het volgende:
Kan me niet voorstellen dat er nog trainers zijn die met dit soort walgelijke kleuters willen werken.
Spelers zijn passanten, die kunnen zoveel willen. Hoewel ik het met ze eens ben in dit geval van Bosz.quote:
Wie moet er komen en wat moet hij anders doen?quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Bosz eruit wel. Vanaf nu kan het alleen nog maar omhoog gaan met Feyenoord.
ahhhh wat liev..quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:26 schreef NatteBever het volgende:
Dit is niet zo best voor Feyenoord, ik heb nu wel even met jullie te doenHopen dat het niet nog slechter gaat de komende periode, succes!
Groet,
Een Ajax supporter
Dat is aan het bestuur wie er moet komen. Liefst Hiddink, maar die zie ik niet komen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:31 schreef Tomhoog het volgende:
[..]
Wie moet er komen en wat moet hij anders doen?
Met deze spelers kom je echt niet terug bij Heerenveen, Groningen en Twente, om maar te zwijgen over geld voor eventuele versterkingen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat geloof je zelf toch niet.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:35 schreef Tommeke het volgende:
Wie zal nu nog bij Feyenoord willen werken?
Echt serieus, dat wordt echt Aad de Mos of Fritz Korbach ofzo
you'd be surprisedquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Die wil geen verantwoordelijkheid dragen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:36 schreef Neleos het volgende:
't zal wel Wim Jansen worden.
Waarom zou het niet verder omlaag kunnen gaan volgens jou? Er wordt twee dagen voor de hervatting van de competitie een toptrainer ontslagen, omdat de spelers te huilerig zijn om een beetje te werken. Een degelijke opvolger halen lijkt me vrijwel onmogelijk. Alsof dan opeens alle problemen de wereld uit zijn als je Bosz halsoverkop ontslaat.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat denk je zelf? 't Zou wel grappig zijn, maar ik denk dat ze nu een interim iemand nemen en volgend seizoen Mario Been.quote:
ze weten het toch zelf zo goed , laat ze het dan zelf maar regelen...quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:39 schreef Sybesma het volgende:
Opties:
Frans Adelaar, Andries Jonker
De spelersgroep is toch niks waard. Kun je er het beste een slechte trainer voor zetten
- + - = + ?quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:39 schreef Sybesma het volgende:
De spelersgroep is toch niks waard. Kun je er het beste een slechte trainer voor zetten
Andries Jonker zou wel wat zijn, na een Amsterdamse burgemeester ook maar een Amsterdamse trainer met een gigantisch Amsterdam-Noord accent bij "de trots van Rotterdam"quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:39 schreef Sybesma het volgende:
Opties:
Frans Adelaar, Andries Jonker
Hans Kraay jr.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:43 schreef Charles.Darwin het volgende:
Iemand uit het amateurvoetbal misschien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |