700.000 las ik ergensquote:Op woensdag 14 januari 2009 17:34 schreef Rikkert het volgende:
Weet iemand trouwens hoeveel dat ene jaarsalaris van Verbeek is?
4.5 ton geloof ikquote:Op woensdag 14 januari 2009 17:34 schreef Rikkert het volgende:
Schijnt 8 ton te zijnquote:Op woensdag 14 januari 2009 17:34 schreef Rikkert het volgende:
Er zijn denk ik niet veel clubs waar hij goed bij zal passen, echt reteflexibel is hij niet.quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Kan ie mooi zijn huis eindelijk afbouwen.
Verbeek komt er wel, met spelers die wel willen.
Morgen waarschijnlijk.quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:40 schreef Irrem het volgende:
Feyenoord![]()
Is al bekend wanneer de persconferentie is?
Nee, er staat ook nog helemaal niks op Feyenoord.nl. Op Teletekst staat het ook nog als gerucht, terwijl de andere media al veel verder zijn (over opvolging enz.).quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:40 schreef Irrem het volgende:
Feyenoord![]()
Is al bekend wanneer de persconferentie is?
nog verderquote:Op woensdag 14 januari 2009 17:42 schreef ursel het volgende:
Zelfs het aandeel Fortis is nu gekeldert..
7 ton zou ook best kunnen hoor, maar ik dacht laatst te lezen dat Marco van Basten 2.2mil krijgt, Been 1 mil en Verbeek 8tonquote:Op woensdag 14 januari 2009 17:39 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Het wordt met de post meerMaar goed dattie dan nu al ontslagen is....
En toen werd je wakker, Ik denk dat je jezelf erbij neer moet leggen dat jullie voorlopig nergens voor meedoen, en omdat jullie ook geen geld hebben blijft dat nog wel een tijdje zo.quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:42 schreef Staanplaats het volgende:
In het kader van de geschiedenis herhaalt zich..
Wim en Willem voor de groep, volgend jaar kampioen!
En toen jij er achter dat je hier niks te zoeken heb en gewoon moet opkankerenquote:Op woensdag 14 januari 2009 17:47 schreef Jasza het volgende:
[..]
En toen werd je wakker, Ik denk dat je jezelf erbij neer moet leggen dat jullie voorlopig nergens voor meedoen, en omdat jullie ook geen geld hebben blijft dat nog wel een tijdje zo.
Excuus voor de nederlaad ligt er alweer...quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:47 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Hopelijk vergeten ze niet dat er vrijdag nog ´gewoon´ gevoetbald moet worden.
Wim en willem voor de groep ??quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:42 schreef Staanplaats het volgende:
In het kader van de geschiedenis herhaalt zich..
Wim en Willem voor de groep, volgend jaar kampioen!
Bron: RTV Rijnmondquote:"Ook Jansen weg bij Feyenoord"
14 januari 2009
Assistent-trainer Wim Jansen lijkt net als trainer Gertjan Verbeek te vertrekken bij Feyenoord.
Jansen is één van de grondleggers van de huidige voetbalvisie van de Rotterdammers. Zijn positie lijkt door de recente ontwikkelingen onhoudbaar. Dit seizoen stapte de voormalig middenvelder van Feyenoord, na jarenlang vooral achter de schermen gewerkt te hebben, weer het veld op als rechterhand van Gertjan Verbeek.
Hulde voor de man die lulde!quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:48 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
En toen jij er achter dat je hier niks te zoeken heb en gewoon moet opkankeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |