abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65012700
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 23:35 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Grapjas Waarom Derijck weg en Greene behouden
Greene is de gangmaker in de groep.
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
  woensdag 14 januari 2009 @ 00:05:20 #202
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_65013756
buijs weg
pi_65017383
Mooi zo!
quote:
Feyenoord en ADO Den Haag akkoord over Derijck en Buijs

ADO Den Haag heeft zijn zinnen gezet op Timothy Derijck en Danny Buijs (foto). Met Feyenoord is de club uit de Hofstad al tot een vergelijk gekomen.

Derijck (21) en Buijs (26) hebben beiden weinig zicht op veel speeltijd bij Feyenoord. De Rotterdamse club was dan ook bereid mee te werken aan een afscheid van het overbodige tweetal. ADO Den Haag is er met Feyenoord al uit, maar moet ook rond komen met de twee spelers.

Trainer André Wetzel bevestigde dat de onderhandelingen met de twee Feyenoorders in een vergevorderd stadium zitten. 'Ik hoop dat we een van de twee, maar het liefst allebei, voor de wedstrijd tegen Heracles kunnen aantrekken', zei de coach tegen het Algemeen Dagblad.
Maar we worden dus weer voor de gek gehouden door Bosz. Eerst zegt hij dat er pas spelers komen als er spelers verkocht zijn, en nu komt hij opeens met het verhaal dat er alleen spelers gehaald worden bij grote verkoop

Bosz vuile leugenaar
pi_65017387
quote:
Businessclub teleurgesteld in visie Feyenoord

De nieuwe voorzitter van de businessclub van Feyenoord, Aad de Vries, is teleurgesteld dat er vanuit het bestuur geen visie is neergelegd over de sanering van de club.

'Wij doen ons best om de schuld kleiner te maken', aldus De Vries. 'Maar we hebben niet gehoord hoe het financiële gat gedicht gaat worden en hoe we er voor zorgen dat Feyenoord de komende periode weer in
de top drie gaat meedoen. Dat is teleurstellend.'

Gudde noemt het vasthouden aan het vernieuwde topsportklimaat, de nieuwe accommodatie en de ontwikkeling van de jeugd als anaknopingspunten.
Gaat weer lekker....
pi_65017389
quote:
AD: relatie tussen spelers en Verbeek nog steeds heel broos

Net als Johan Derksen in het programma Voetbal International van gisteren, gaat ook het Algemeen Dagblad in op de volgens de krant nog steeds heel broze relatie tussen de spelers en coach Verbeek. 'Onbegrip, sarcasme en cynisme kwamen in de spelersgroep voortdurend aan de oppervlakte; nergens was chemie of oprechte steun zichtbaar. Van muiterij was geen sprake, wel van een soort stilzwijgend protest,' aldus de krant over de gevoelens tijdens het trainingskamp in Belek.

'De ergernis van de spelers zit hem niet zozeer in de trainingsintensiteit, maar vooral in Verbeeks communicatieve vaardigheden. Gechargeerd gezegd vinden ze hun coach maar een vreemde vogel, die op voetbaltactisch gebied tekortschiet en wiens kennis weinig raakvlak heeft met de dagelijkse realiteit. Verbeek heeft zijn rigoureuze koers weliswaar op details bijgesteld en probeert meer te luisteren naar zijn spelers, maar wezenlijk veranderde het nog weinig.'
2x verliezen tegen Heerenveen en hij is weg.
pi_65017391
Laat de bom maar barsten! Bosz + vriendjes en Gudde voor jullie 10 andere!
pi_65017548
Noem er eens 10 dan
  woensdag 14 januari 2009 @ 07:34:30 #208
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_65017652
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 07:12 schreef sjimz het volgende:
Noem er eens 10 dan
Lukt hem niet.

Feijenoord zal in een nog dieper dal terecht komen, zodra de bom barst. Krijgen we nog magere jaren, Fortuna stijl. Zonde, maar ook zoals het nu gaat kunnen we niet verder...
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_65017665
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 07:34 schreef Happel het volgende:

[..]

Lukt hem niet.

Feijenoord zal in een nog dieper dal terecht komen, zodra de bom barst. Krijgen we nog magere jaren, Fortuna stijl. Zonde, maar ook zoals het nu gaat kunnen we niet verder...
Ik denk niet dat Feyenoord Fortuna-stijl gaat meemaken.
Daar is de club te groot voor en Nederland te klein.
pi_65017678
Bosz eruit en gauw
  woensdag 14 januari 2009 @ 07:39:46 #211
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_65017682
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 07:36 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ik denk niet dat Feyenoord Fortuna-stijl gaat meemaken.
Daar is de club te groot voor en Nederland te klein.
Nou er zal dondersveel moeten gebeuren wil het de komende jaren weer gaan lopen. Heb nu niet direct het idee dat ze bij Feijenoord zo dramatisch bezig zijn als in het verleden. Valt echter weinig over te zeggen en de geluiden klinken niet echt positief.

Bosz heeft er wat van proberen te maken en echt geen slechte aankopen gedaan. Heeft alleen niet uitgepakt zoals het zou moeten. Ook dat werpt ons weer jaren terug. Nee, die gifbeker zal voorlopig niet lopen...
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 07:39 schreef TJDoornbos het volgende:
Bosz eruit en gauw
En wat lost het op?
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  woensdag 14 januari 2009 @ 09:37:20 #212
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_65019450
Kwam Buijs net tegen op de snelweg 5 km van het ado stadion
pi_65019653
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 06:00 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Mooi zo!
[..]

Maar we worden dus weer voor de gek gehouden door Bosz. Eerst zegt hij dat er pas spelers komen als er spelers verkocht zijn, en nu komt hij opeens met het verhaal dat er alleen spelers gehaald worden bij grote verkoop

Bosz vuile leugenaar
Wat ben je toch simpel, wat verwacht je nou als er 2 spelers voor een totaalbedrag van pak hem beet 6 ton verkocht worden, dat Feyenoord een speler van 3 miljoen gaat halen? Doe je ogen eens open, ER IS GEEN GELD!!
pi_65020046
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 09:44 schreef Luni het volgende:

[..]

Wat ben je toch simpel, wat verwacht je nou als er 2 spelers voor een totaalbedrag van pak hem beet 6 ton verkocht worden, dat Feyenoord een speler van 3 miljoen gaat halen? Doe je ogen eens open, ER IS GEEN GELD!!
Dat werd ons wel voorgehouden.
  woensdag 14 januari 2009 @ 09:58:26 #215
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_65020055
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 23:06 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Jammer dat er niet zelfs in het loonbudget geen ruimte is voor transfervrije spelers. Ragnar Klavan zou ik bijvoorbeeld graag zien komen. Goede mentaliteit, goede instelling, gewoon een goede verdediger voor de Eredivisie en kan nog groeien. Bovendien kan hij in de hele verdediging worden opgesteld. Gewoon transfervrij maarja...

Voorlopig moeten we het met dit zooitje doen.
Nu die 2 andere pipo's weg zijn zou dat nu dus eigenlijk wel moeten lukken toch?
pi_65020260
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 09:58 schreef ursel het volgende:

[..]

Nu die 2 andere pipo's weg zijn zou dat nu dus eigenlijk wel moeten lukken toch?
Nee zelfs Klavan is onhaalbaar voor ons.
pi_65020485
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 06:00 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Mooi zo!
[..]

Bosz vuile leugenaar
Bosz had het natuurlijk over spelers die geld opleveren. Voor het bedrag van Buijs en Derijck kan je drie lollies kopen.

Daarom snap ik eigenlijk ook niet dat ze van Derijck af willen. Met de verkoop schiet je financieel amper wat op en je bent wel weer een back-up voor je verdediging kwijt. Volgens mij hebben ze hem de belofte gemaakt dat hij weg mocht. Hadden ze beter niet kunnen doen.
  woensdag 14 januari 2009 @ 12:50:06 #218
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_65026012
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 09:58 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Dat werd ons wel voorgehouden.
.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_65026225
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 07:39 schreef Happel het volgende:

[..]

Nou er zal dondersveel moeten gebeuren wil het de komende jaren weer gaan lopen. Heb nu niet direct het idee dat ze bij Feijenoord zo dramatisch bezig zijn als in het verleden. Valt echter weinig over te zeggen en de geluiden klinken niet echt positief.

Bosz heeft er wat van proberen te maken en echt geen slechte aankopen gedaan. Heeft alleen niet uitgepakt zoals het zou moeten. Ook dat werpt ons weer jaren terug. Nee, die gifbeker zal voorlopig niet lopen...
In het begin van het seizoen had je er anders toch nog wel genoeg vertrouwen in.
  woensdag 14 januari 2009 @ 13:04:32 #220
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_65026528
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 12:55 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

In het begin van het seizoen had je er anders toch nog wel genoeg vertrouwen in.
De situatie was op het moment ook heel anders geweest als we niet al die blessures hadden..

Als je wint en fit bent doen randzaken er over het algemeen niet toe, nu heb je gewoon een selectie die er de brui aan geeft. Ik begin toch steeds meer te hopen op een eigen vertrek van Verbeek (die kans is minimaal ). Het werkt gewoon niet.. aan de ene kant wil ik die grafspelers hun zin weer niet geven maarja.. Het zou beter voor Feyenoord zijn heb ik het gevoel. Al zullen we dan wel weer geen goede trainer kunnen betalen..
pi_65026892
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 10:15 schreef BertMaalderink het volgende:

[..]

Bosz had het natuurlijk over spelers die geld opleveren. Voor het bedrag van Buijs en Derijck kan je drie lollies kopen.

Daarom snap ik eigenlijk ook niet dat ze van Derijck af willen. Met de verkoop schiet je financieel amper wat op en je bent wel weer een back-up voor je verdediging kwijt. Volgens mij hebben ze hem de belofte gemaakt dat hij weg mocht. Hadden ze beter niet kunnen doen.
DeRijck wil zelf weg, en geef hem eens ongelijk, eerst wordt het vertrouwen in je opgezegd en mag je op zoek naar een andere club, maar als de nood hoog is mag je opeens wel op komen draven. Jammer dat hij gaat, was voor dit jaar wel een goede backup geweest, hopelijk blijven de blessures wat weg komende maanden.
pi_65029178
Dat krijg je als je sterspeler Buijs verkoopt....
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  woensdag 14 januari 2009 @ 14:18:56 #224
123545 DatMeenJeNiet
pi_65029228
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 13:04 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

De situatie was op het moment ook heel anders geweest als we niet al die blessures hadden..

Als je wint en fit bent doen randzaken er over het algemeen niet toe, nu heb je gewoon een selectie die er de brui aan geeft. Ik begin toch steeds meer te hopen op een eigen vertrek van Verbeek (die kans is minimaal ). Het werkt gewoon niet.. aan de ene kant wil ik die grafspelers hun zin weer niet geven maarja.. Het zou beter voor Feyenoord zijn heb ik het gevoel. Al zullen we dan wel weer geen goede trainer kunnen betalen..
pi_65029294
Wespennest.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_65029509
Denk dat er in Turkije iets goed fout is gegaan. En dan niet eens in sportief opzicht.
  woensdag 14 januari 2009 @ 14:26:33 #227
63192 ursel
pi_65029571
Nu snap ik waarom er geen geld voor nieuwe spelers was terwijl dereijck en buijs weg zijn.
  woensdag 14 januari 2009 @ 14:27:26 #228
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_65029606
VI:
quote:
Feyenoord verbreekt samenwerking met Verbeek

14/01/2009 14:17

Gertjan Verbeek is niet langer meer de trainer van Feyenoord. De 46-jarige oefenmeester is woensdag door de Rotterdamse clubleiding ontslagen.

Verbeek is slachtoffer geworden van de slechte resultaten van Feyenoord en genoot bij een groot deel van de spelersgroep geen vertrouwen meer. Dat kwam vorige week pijnlijk aan het licht tijdens een mislukt trainingskamp in het Turkse Belek.

Feyenoord bezet halverwege het Eredivisieseizoen de twaalfde plaats op de ranglijst. De ploeg slaagde er verder niet in te overwinteren in het UEFA Cup-toernooi.
  woensdag 14 januari 2009 @ 14:27:29 #229
123545 DatMeenJeNiet
pi_65029608
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 14:25 schreef BertMaalderink het volgende:
Denk dat er in Turkije iets goed fout is gegaan. En dan niet eens in sportief opzicht.
Mwah, ik denk dat nadat er in Turkije is gebleken dat ze nog steeds niet naar elkaar toe zijn gegroeid en er juist nog meer afstand is gekomen tussen spelersgroep en trainer, dat ze er daarom maar een einde aan hebben gemaakt. Het is logisch, maar o zo jammer dat die luie Henk Timmertjes hun zin krijgen.

Verbeek.
pi_65029667
Ik vind het echt jammer. Ongelooflijk gewoon .
Van mij mag hij Ron Jans opvolgen als die komende zomer vertrekt.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_65029780
Hm, ik weet nou niet of dit positief gaat uitpakken voor jullie.
pi_65029890
quote:
Dat kwam vorige week pijnlijk aan het licht tijdens een mislukt trainingskamp in het Turkse Belek.
ik wist niet dat een trainingskamp ook kon mislukken
  woensdag 14 januari 2009 @ 14:33:29 #233
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_65029900
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 14:30 schreef Scorpie het volgende:
Hm, ik weet nou niet of dit positief gaat uitpakken voor jullie.
Nou, ik denk het niet.
Kan zo geen naam noemen die dit zooitje nog aan het draaien krijgt.
Vrijdag verliezen, bekerwedstrijd verliezen... Word een gitzwart jaar.
  woensdag 14 januari 2009 @ 14:34:05 #234
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_65029931
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 14:33 schreef DJ_Ryow het volgende:

[..]

ik wist niet dat een trainingskamp ook kon mislukken
Je doet iets met een doel (of meerdere doelen).
Behaal je die niet, is het mislukt.
pi_65029994
Jammer. Nu hopen dat een nieuwe trainer (of interim, misschien is Don Leo wel beschikbaar) voor weinig kan komen en dat de selectie voor hem wel wil werken...
  Moderator woensdag 14 januari 2009 @ 14:36:57 #236
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_65030056
Allemachtig...

Het is dat het nóg duurder is om 10 spelers per direct te ontslaan.

Wat een dramatisch klote-seizoen.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  woensdag 14 januari 2009 @ 14:37:01 #237
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_65030058
Verbeek! .
The Most Incredible, Baby
  woensdag 14 januari 2009 @ 14:37:17 #238
63192 ursel
pi_65030076
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 14:35 schreef DivineJester het volgende:
Jammer. Nu hopen dat een nieuwe trainer (of interim, misschien is Don Leo wel beschikbaar) voor weinig kan komen en dat de selectie voor hem wel wil werken...
Whehe.. Leo.
Mja, met een cirkel blijft die terug komen ja..
  woensdag 14 januari 2009 @ 14:37:53 #239
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_65030112
Het zegt ook wel alles over het Feyenoord van dit moment: uitgerekend de man die qua arbeidsethos en houding het beste bij de club past binnen een half jaar ontslaan, omdat de groep loopt te klagen over de zware trainingen.

Dáár zit het probleem: bij Feyenoord voetballen vandaag de dag geen Feyenoorders. Of amper.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_65030194
WTF is dit? Bosz is loyaal aan hem mag ik hopen.
pi_65030247
Ik kan me niet voorstellen dat er een trainer is die hier in wil stappen....
  Moderator woensdag 14 januari 2009 @ 14:41:00 #242
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_65030252
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 14:37 schreef ursel het volgende:

[..]

Whehe.. Leo.
Mja, met een cirkel blijft die terug komen ja..
Je zult toch een trainer moeten aanstellen nu die óók een goede psycholoog is.

Maar eerst moet Biseswar verkocht worden, anders is er niet eens géld voor een nieuwe trainer.

Héél jammer dit. Misschien onvermijdelijk, maar: toch triest dat een trainer met zo'n instelling het veld moet ruimen.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_65030254
Hahahaha . Avatar maar weer veranderen D-K
pi_65030278
Nou stuur Bosz dan ook maar weg. Verbeek weg sturen ....
pi_65030324
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 14:41 schreef Nashje het volgende:
Hahahaha . Avatar maar weer veranderen D-K
pi_65030346
het einde van een tijdperk nadert...
zoveel onkunde , echt unbelievable.
juist wanneer je dacht dat het niet slechter kon.
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_65030363
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 14:41 schreef Gert het volgende:

[..]

Je zult toch een trainer moeten aanstellen nu die óók een goede psycholoog is.

Maar eerst moet Biseswar verkocht worden, anders is er niet eens géld voor een nieuwe trainer.

Héél jammer dit. Misschien onvermijdelijk, maar: toch triest dat een trainer met zo'n instelling het veld moet ruimen.
Amateurclub HHC heeft het twee jaar redelijk gedaan in de beker, misschien is die trainer beschikbaar?
pi_65030372
Maar serieus, als Bosz nu aanblijft dan veranderd er nog steeds niks aan de denkwijze van Feyenoord. Wat gebeurt er met de assistenten die we voor tonnen hebben weggekocht bij NAC?
pi_65030395
Wat een dramatisch management hebben jullie toch, ongelooflijk.
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_65030422
Gooi willem maar voor deze groep
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')