Mwah, ik denk dat nadat er in Turkije is gebleken dat ze nog steeds niet naar elkaar toe zijn gegroeid en er juist nog meer afstand is gekomen tussen spelersgroep en trainer, dat ze er daarom maar een einde aan hebben gemaakt. Het is logisch, maar o zo jammer dat die luie Henk Timmertjes hun zin krijgen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:25 schreef BertMaalderink het volgende:
Denk dat er in Turkije iets goed fout is gegaan. En dan niet eens in sportief opzicht.
ik wist niet dat een trainingskamp ook kon mislukkenquote:Dat kwam vorige week pijnlijk aan het licht tijdens een mislukt trainingskamp in het Turkse Belek.
Nou, ik denk het niet.quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:30 schreef Scorpie het volgende:
Hm, ik weet nou niet of dit positief gaat uitpakken voor jullie.
Je doet iets met een doel (of meerdere doelen).quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:33 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
ik wist niet dat een trainingskamp ook kon mislukken
Whehe.. Leo.quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:35 schreef DivineJester het volgende:
Jammer. Nu hopen dat een nieuwe trainer (of interim, misschien is Don Leo wel beschikbaar) voor weinig kan komen en dat de selectie voor hem wel wil werken...
Je zult toch een trainer moeten aanstellen nu die óók een goede psycholoog is.quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:37 schreef ursel het volgende:
[..]
Whehe.. Leo.
Mja, met een cirkel blijft die terug komen ja..
quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:41 schreef Nashje het volgende:
Hahahaha. Avatar maar weer veranderen D-K
Amateurclub HHC heeft het twee jaar redelijk gedaan in de beker, misschien is die trainer beschikbaar?quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Je zult toch een trainer moeten aanstellen nu die óók een goede psycholoog is.
Maar eerst moet Biseswar verkocht worden, anders is er niet eens géld voor een nieuwe trainer.
Héél jammer dit. Misschien onvermijdelijk, maar: toch triest dat een trainer met zo'n instelling het veld moet ruimen.
De nieuwe trainer zal wel nieuwe assistenten willenquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Maar serieus, als Bosz nu aanblijft dan veranderd er nog steeds niks aan de denkwijze van Feyenoord. Wat gebeurt er met de assistenten die we voor tonnen hebben weggekocht bij NAC?
Niet per definitie. Heeft hij eens gezegd bij Studio Voetbal.quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:39 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
WTF is dit? Bosz is loyaal aan hem mag ik hopen.
Er is niemand die zich met liefde voor deze groep idioten gaat werpen. En al helemaal niet als je ziet dat die luie lijers het winnen van de trainer. Dan valt er gewoon niets aan te veranderen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:48 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Vraag me echt af wie er nu voor de groep komt.
Reken maar dat de media er als leeuwen op zullen vliegen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:49 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Niet per definitie. Heeft hij eens gezegd bij Studio Voetbal.
Zul je zien dat ze Adriaanse voor de groep gooienquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:51 schreef NJ het volgende:
[..]
Er is niemand die zich met liefde voor deze groep idioten gaat werpen. En al helemaal niet als je ziet dat die luie lijers het winnen van de trainer. Dan valt er gewoon niets aan te veranderen.
Studio Feyenoord gaat deze week weer beginnen op de TV ben ik bang.quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:51 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Reken maar dat de media er als leeuwen op zullen vliegen.
Waar heeft hij dat gezegd dan?quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:48 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Maar wederom allemaal leugens van Bosz. Hij zei dat hij na het trainingskamp in Turkije met alle spelers had gesproken en dat er geen vuiltje meer aan de lucht was.
Die luistert tenminste naar Bosz en Jansen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:52 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Zul je zien dat ze Adriaanse Ernie Brandts voor de groep gooien!
Dan moet hij eens wat vaker met Theo gaan praten.quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:56 schreef DivineJester het volgende:
Misschien gokt Bosz op een schokeffect waardoor ze de hele tweede seizoenshelft opeens briljant voetballen.
Topsportklimaat
Dat duurde lang zeg..quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Nog mensen die dadelijk bij het Maasgebouw verhaal gaan halen?
Schoot wel door m'n hoofdquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Nog mensen die dadelijk bij het Maasgebouw verhaal gaan halen?
Die gaat echt niet komen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:09 schreef venomsnake het volgende:
Been lijkt me de enige optie waar het legioen achter zal staan lijkt me?
Het zal een werkloze trainer worden. We hebben geen geld om een trainer bij een club weg te halen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:09 schreef venomsnake het volgende:
Been speelt nog Europees met NEC. Die komt dit seizoen sowieso niet.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:09 schreef venomsnake het volgende:
quote:Feyenoord wil Been als opvolger Verbeek
ROTTERDAM – Feyenoord wil Mario Been met onmiddellijke ingang als trainer-coach binnenhalen. Als de huidige trainer van NEC toehapt en de Rotterdamse club tot een akkoord komt met diens Nijmeegse club, is Been de opvolger van Gertjan Verbeek in de Kuip.
Feyenoord en Verbeek zijn woensdagmiddag met onmiddellijke ingang uit elkaar gegaan. Of hij zou zijn ontslagen of zelf is opgestapt, is nog onduidelijk.
Been, oud-speler en ex-assistent-trainer van Feyenoord, staat bovenaan de verlanglijst van de club. Hij verlengde onlangs zijn contract bij NEC, waardoor de Nijmeegse club een hogere afkoopsom krijgt bij zijn vertrek.
De vertrokken Verbeek (46) was bezig aan zijn eerste seizoen bij de Rotterdamse club. De spelers van de selectie zijn inmiddels allemaal ingelicht. In een reactie zei president-commissaris Dick van Well om twee uur vanmiddag nog resoluut tegen deze krant dat ‘van ontslag van de trainer geen sprake is’. Maar toen was Verbeek al geen trainer van Feyenoord meer. Afgelopen dinsdagavond was Verbeek nog prominent aanwezig bij de nieuwjaarsreceptie in de Kuip.
Een groot deel van zijn selectie had al enige tijd geen vertrouwen meer in de werkwijze van Verbeek. Dat hebben de spelers de Raad van Commissarissen aan het begin van deze week laten weten in persoonlijke gesprekken. De gezamenlijke boodschap was: ‘Zó kan het niet langer’. Van Well sprak zelf met Kevin Hofland, die door de spelers naar voren is geschoven. Ook aanvoerder Giovanni van Bronckhorst heeft contact gehad met de commissarissen.
De resultaten van Feyenoord waren de afgelopen maanden bedroevend. Feyenoord staat twaalfde in de eredivisie, 22 punten achter AZ en slechts vijf punten boven de degradatiestreep, en werd kansloos uitgeschakeld in de UEFA Cup.
De club hervat de competitie morgen bij SC Heerenveen, de oude club van Verbeek. Voor zijn komst naar Feyenoord werkte Verbeek daar vier jaar als hoofdtrainer, na zijn debuut bij Heracles.
Been heeft wel heel veel krediet.quote:
Neemt geen verantwoordelijkheden.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:16 schreef cptmarco het volgende:
Wim Jansen het seizoen af laten maken en dan rustig kijken naar een nieuwe trainer...????
quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:16 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik zie ook al namen als Rijkaart en Koster voorbij komen. Het moet niet gekker worden.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:16 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Maar hij is wel gek als hij het doet ja op Feyenoord.
Ze verliezen eerder 17 wedstrijdenquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:18 schreef Merkie het volgende:
Wat debiel zeg, ontsla Verbeek dan voordat Been zijn contract bij NEC verlengt. Maar goed, dit gaat natuurlijk nergens over. Ze hadden Verbeek sowieso het seizoen moeten laten afmaken, ze gaan echt niet ineens 17 wedstrijden op rij winnen straks
.
Te mooi om waar te zijn.... Helaasquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:22 schreef Hofpleinfontein het volgende:
EXCLUSIEF - Nadat de spelers van Feyenoord woensdag aangaven onder geen beding verder te willen met hun trainer Gertjan Verbeek, heeft de selectie ook geen vertrouwen meer in technisch directeur Peter Bosz (foto). Reden hiervoor is dat Bosz zijn trainer tot het einde toe is blijven steunen, terwijl de selectie al meerderde malen aangaf geen heil meer te zien in een verdere samenwerking met Verbeek.
In een gesprek tussen de spelersgroep, Bosz en Verbeek, legde de technisch directeur woensdag wederom de schuld voor de ontstane kloof tussen de trainer en zijn spelers bij de selectie. Dit was voor de selectie de bekende druppel. De spelers stapten naar algemeen directeur Eric Gudde, waarna het ontslag van Verbeek wereldkundig werd.
Iedereen vliegt eruit.Nu de spelers nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |