Precies, Bosz heeft 8 maanden lopen typen over z'n beleidsplan. Heeft allerlei profielschetsen gemaakt en in de schets van hoofdtrainer pasten zowel Verbeek, Van Marwijk, en Adriaanse..quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:58 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Heel dit seizoen is 1 groot excuus. Het aanstellen van Verbeek is een grote blunder. Ze wisten wie ze met Verbeek in huis haalden. Je weet hoe je spelersgroep in elkaar zit en die moeten toch ook hun mening hebben gegeven over hun eventuele nieuwe trainer. Het zal mij niks verbazen als enkele spelers tijdens wedstrijden hard hebben gewerkt aan het vertrek van Verbeek
Eigen conclusie. Samsung was voor de winterstop bijna net zo vaak te zien in de Kuip als Fortis.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:06 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Is dat je eigen conclusie of heb je een bron?Het is mij ook opgevallen dat Samsung niet meer te zien is in de Kuip en op de site.
In het sprookjesboek van Petertje Bosz ja.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:05 schreef steencontainer het volgende:
hahaha consistent beleid.
gertjan die blijft tot kerst volgend jaar?!
als dat waar is dan moeten we daar ook niet blij mee zijn.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het lijkt er voor mij op dat tijdens het trainingskamp Peridon met andere sponsors heeft besloten om alles eens goed overhoop te gooien en zelf beslissingen gaan nemen en geld investeren.
Moet daar en gisteren op de borrel wel over gepraat zijn, anders was Verbeek voor nieuwjaar er al uit geweest.
Volledig mee eens. Ik zie een soort Leeds scenario voor me.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:07 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Precies, Bosz heeft 8 maanden lopen typen over z'n beleidsplan. Heeft allerlei profielschetsen gemaakt en in de schets van hoofdtrainer pasten zowel Verbeek, Van Marwijk, en Adriaanse..
Welke criteria waren daar dan in opgenomen?
Bosz heeft twee tegenpolen bij elkaar gebracht. Maar ik blijf er bij dat voetbalprofessional ten alle tijde moet zorgen dat optimaal presteert. Iemand die een paar ton verdient heeft zelf de verantwoordelijkheid optimaal te presteren, ipv zich bezig te houden of Verbeek de goals van punt A naar B versleept. De ijverigheid van Verbeek wordt nu z'n strop. Hoewel je kan afvragen of hij niet té overijverig is geweest.
Maar ik blijf het een kwalijke zaak vinden als spelers gewoon een half seizoen verzaken omdat ze niet met trainer door één deur kunnen.
Dit kan Feijenoord in de huidige situaite gewoon niet lijden.
Iedereen binnen de club moet zich er godverredomme van bewust zijn dat het 2 voor 12 is. Dat was het 2 seizoenen geleden al. Als deze club nog wat wil betekenen dan moet iedereen z'n eigen verantwoordelijkheid pakken ipv wijzen naar anderen. En kan het mij geen ene moer intereserren dat Verbeek een tactische mongool is, maar als hij er 11 opstelt dan moeten die gewoon altijd de Graafschap verslaan. Dat heb geen reet te maken met taktiek.
hoop dat het boek niet zoveel bladzijdes telt danquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:08 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
In het sprookjesboek van Petertje Bosz ja.
Dit verwoord in grote lijnen mijn mening...quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:00 schreef Staanplaats het volgende:
Ach tuurlijk ken ik genoeg kritiek geven op Verbeek, en de kritiek is deels ook terecht.
Eigenlijk is de hoofdverantwoordelijk degene die de groep bij en deze trainer bij elkaar hebben gebracht is de schuldige. Bosz heb maar zitten schrijven: beleidsplannetjes, profielschets etc, maar kennelijk was dat niet voldoende om een goed draaiende machine op poten te zetten.
De trainer eruit flikkeren is dan de enige optie, maar de spelersgroep gaat zeker niet vrijuit. Die hadden zich vele maler professioneler dienenn op te stellen ipv te janken. Dat is mijn punt.
Hij zal over 24 uur wel uit zijn hoop ik!quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:12 schreef steencontainer het volgende:
[..]
hoop dat het boek niet zoveel bladzijdes telt dan
Het is geen 2 voor 12, het is 2 over 12. Heel de organisatie, van helemaal onder tot helemaal boven moet doorgelicht worden en opnieuw worden neergezet. Alleen dan kunnen we in de toekomst misschien over langetermijnvisie praten, anders blijven het tobben. Het voetbaltechnische gedeelte is namelijk geeneens het grootste probleem.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:07 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Precies, Bosz heeft 8 maanden lopen typen over z'n beleidsplan. Heeft allerlei profielschetsen gemaakt en in de schets van hoofdtrainer pasten zowel Verbeek, Van Marwijk, en Adriaanse..
Welke criteria waren daar dan in opgenomen?
Bosz heeft twee tegenpolen bij elkaar gebracht. Maar ik blijf er bij dat voetbalprofessional ten alle tijde moet zorgen dat optimaal presteert. Iemand die een paar ton verdient heeft zelf de verantwoordelijkheid optimaal te presteren, ipv zich bezig te houden of Verbeek de goals van punt A naar B versleept. De ijverigheid van Verbeek wordt nu z'n strop. Hoewel je kan afvragen of hij niet té overijverig is geweest.
Maar ik blijf het een kwalijke zaak vinden als spelers gewoon een half seizoen verzaken omdat ze niet met trainer door één deur kunnen.
Dit kan Feijenoord in de huidige situaite gewoon niet lijden.
Iedereen binnen de club moet zich er godverredomme van bewust zijn dat het 2 voor 12 is. Dat was het 2 seizoenen geleden al. Als deze club nog wat wil betekenen dan moet iedereen z'n eigen verantwoordelijkheid pakken ipv wijzen naar anderen. En kan het mij geen ene moer intereserren dat Verbeek een tactische mongool is, maar als hij er 11 opstelt dan moeten die gewoon altijd de Graafschap verslaan. Dat heb geen reet te maken met taktiek.
Dat was het geval ookal met de val van Jorien...quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:14 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Het is geen 2 voor 12, het is 2 over 12. Heel de organisatie, van helemaal onder tot helemaal boven moet doorgelicht worden en opnieuw worden neergezet. Alleen dan kunnen we in de toekomst misschien over langetermijnvisie praten, anders blijven het tobben. Het voetbaltechnische gedeelte is namelijk geeneens het grootste probleem.
quote:Vanavond persconferentie Feyenoord
Feyenoord heeft voor het begin van de avond een persconferentie belegd. De club zal dan naar verwachting openheid van zaken geven omtrent de situatie van Verbeek. Tot nu toe wilde de club zich daarover niet uitlaten.
Naast ontslag doen er nu ook berichten de ronde dat Gertjan Verbeek zelf is opgestapt.
Op dit moment ben ik ook geen blije Feyenoord supporter hoorquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:14 schreef Grulez het volgende:
Met zo'n selectie maakt het dus niet uit wie je binnen haalt. Ben echt blij dat ik geen supporter ben van Feyenoord zo'n selectie met misselijk makende persoonlijkheden.
Idem.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:15 schreef Staanplaats het volgende:
Sta gewoon zo te koken van woede, dat de helft van me zinnen voor geen meter kloppen..
quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:20 schreef steencontainer het volgende:
bosz moet uit het reuzenrad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |