Ach tuurlijk ken ik genoeg kritiek geven op Verbeek, en de kritiek is deels ook terecht.quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:53 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Het vertrek van Verbeek is gewoon terecht. Het is beter voor Feyenoord en er is geen andere mogelijkheid. Je kan onmogelijk 15 selectiespelers er uit gooien ofzo. Hoe graag ik en het Legioen dat ook ziet gebeuren.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:59 schreef Rikkert het volgende:
Volgens Schelvis wil de spelersgroep van Hanegem...
Dat wordt al helemaal een dramaquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:59 schreef Rikkert het volgende:
Volgens Schelvis wil de spelersgroep van Hanegem...
ik denk dat ze gewoon niet beter kunnenquote:Op woensdag 14 januari 2009 17:02 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Ik zie van Hanegem graag komen. Denk dat al die dertigers dan wel gaan voetballen. Heel de eerste seizoenshelft was gewoon 1 grote sabotage actie.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:03 schreef Catullus het volgende:
Verbeek krijgt een jaar salaris mee.
Bjorn Rekelhof zullen ze ook gaan afkopen.
http://feyenoord.messagebase.nl/quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:03 schreef Fortitudo het volgende:
link naar feyenoord forum om de reacties op ontslag te kunnen lezen?
Jammer genoeg is hun knip van de onderkant opengescheurd en rolt het geld dat binnenkomt daar meteen weer uitquote:Op woensdag 14 januari 2009 17:04 schreef Rikkert het volgende:
Op Feyenoord.nl staat nog steeds niks, alleen een bericht dat ze voorlopig nog de hand op de knip moeten houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |