quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:08 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ja, ik vind van wel
Na mijn verticale clithoodpiercing te zijn verloren in de rode zee, wil ik hem nu toch echt wel opnieuw laten zetten!
Maar! Ik maak me zorgen over het littekenweefsel, of die piercing wel op dezelfde plaats kan en of dat niet ontzettend pijnlijk gaat zijn. Is natuurlijk wel een dun stukje vel!
Christina is zelfde als clitpiercing toch?quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:32 schreef Samzz het volgende:
Ik twijfel tussen een verticale clithood of Christina.
Ik vind ze beide mooi, maar ik wil het niet te opvallend hebben.
Niet helemaal... de Christina zit bij de venusheuvel daar. Dus boven de clit, de clithood zit er deels op.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:38 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Christina is zelfde als clitpiercing toch?
Dan lijkt een verticale clithood me toch minder opvallend
EN! Die doet geen pijn, lijkt me met die andere wel
Ohquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet helemaal... de Christina zit bij de venusheuvel daar. Dus boven de clit, de clithood zit er deels op.
Christina's zijn ook mooi jaquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:32 schreef Samzz het volgende:
Ik twijfel tussen een verticale clithood of Christina.
Ik vind ze beide mooi, maar ik wil het niet te opvallend hebben.
Je zei toch net dat je iets onopvallends wilde? Maar ik zou een vch nemen als ik jou was, hij bevalt mij in ieder geval prima en ik vind 'm opvallend genoeg.. Ook bij een VCH zou je een groter gekleurd balletje aan de bovenkant kunnen doen bijv, heb je bijna hetzelfde effect als bij een christina.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:55 schreef Samzz het volgende:
Dat is dus precies de reden waarom ik twijfel. Vind ze beide mooi, de Christina misschien net iets meer omdat hij toch wat meer opvalt, maar die stimulatie doe ik het eigenlijk ook wel voor...
Ik bedoel eigenlijk meer dat hij niet enorm in het oog moet springen. Dat doet de Christina ook niet echt. Maar ik denk dat ik inderdaad voor de VCH ga.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je zei toch net dat je iets onopvallends wilde? Maar ik zou een vch nemen als ik jou was, hij bevalt mij in ieder geval prima en ik vind 'm opvallend genoeg.. Ook bij een VCH zou je een groter gekleurd balletje aan de bovenkant kunnen doen bijv, heb je bijna hetzelfde effect als bij een christina.
De christina valt meer op dan een vch lijkt mijquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk meer dat hij niet enorm in het oog moet springen. Dat doet de Christina ook niet echt. Maar ik denk dat ik inderdaad voor de VCH ga.
Ik krijg m voor m'n verjaardag
Okay! Nou succes alvast.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:10 schreef Samzz het volgende:
Ja dat is zo.
8 Februari, da's een zondag, dus meteen de maandag daarna naar de shopBen nu al exited!
Haha mijn piercing is nu 3 maandenquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:13 schreef WHATSHESAID het volgende:
Dit jaar wordt mijn VCH 3 jaarBlijft een leuke piercing.
Neh, je kunt echt heel goed zelf inschatten wat wel en niet kan! Als het niet kan voel je namelijk gewoon een pijnlijke prik daar beneden en dan laat je het welquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:24 schreef Samzz het volgende:
@ Breathtaking: Ik dank u
@Whatshesaid: Heb je dan nog bepaalde dingen die je echt moet laten nadat je m hebt laten zetten?
Oh dat valt mee! Ik was een beetje aan het rondsnuffelen en je hoort toch verschillende verhalen. Nu ja, je zal het toch voor jezelf mee moeten maken.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:40 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Neh, je kunt echt heel goed zelf inschatten wat wel en niet kan! Als het niet kan voel je namelijk gewoon een pijnlijke prik daar beneden en dan laat je het wel.
Toen ik 'm net had laten zetten, deed het bijv. pijn wanneer in te snel opstond, maar dat was na een dag over. Geloof dat ik na een klein weekje weer gewoon aan de seks kon
Het probleem is geld enzo. En zou eerst m;n tepels nog doen.quote:Op maandag 19 januari 2009 21:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ren naar de piercingshop en trakteer jezelf zou ik zeggen!
Nou, ga sparen danquote:Op maandag 19 januari 2009 23:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het probleem is geld enzo. En zou eerst m;n tepels nog doen.
Het zijn dure maanden.quote:Op maandag 19 januari 2009 23:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou, ga sparen danen prioriteiten stellen natuurlijk.
Doe je het toch zelf.. spijker (liefst roestig) eneen hamer... werkt primaquote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het zijn dure maanden.
En ik ga liever naar een gig van iets wat niet zo vaak in Nederland komt, dan een piercing zetten.
Niemand komt met een spijker en/of hamer in de buurt van mijn clit.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:27 schreef F35 het volgende:
[..]
Doe je het toch zelf.. spijker (liefst roestig) eneen hamer... werkt prima
en terechtquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Niemand komt met een spijker en/of hamer in de buurt van mijn clit.
Ik zou graag willen maar ik krijg met geen mogelijkheid de huidige balletjes losquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:32 schreef Mirjam het volgende:
[..]
en terecht
dames hier die experimenteren met de grootte van de balletjes van de VCH?
Ik heb wel iets beters dan... misschien mar gat in de buurt komenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Niemand komt met een spijker en/of hamer in de buurt van mijn clit.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:32 schreef Mirjam het volgende:
[..]
en terecht
dames hier die experimenteren met de grootte van de balletjes van de VCH?
heeft een groter balletje (onderste balletje) meer effect?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:15 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
![]()
Maar niet alleen met de balletjes, ook de lengte en vorm van het staafje.
ik laat het doen door de piercer als het nodig isquote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zou graag willen maar ik krijg met geen mogelijkheid de huidige balletjes los![]()
Iemand tips?
Dat ligt er denk ik aan hoe gevoelig je daar bent. Ik heb meer baat bij een lichtelijk gebogen staafje met iets grotere balletjes erop dan de standaard maat. Maar probeer het en je weet het.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:31 schreef Mirjam het volgende:
[..]
heeft een groter balletje (onderste balletje) meer effect?
Verstandig. Ik ben ooit zelf eens aan het klooien geweest met een tangetje omdat ik hetzelfde probleem had, was geen succes.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:31 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik laat het doen door de piercer als het nodig is
Dat heb ik met twee piercings met een balletje, dus na de tweede keer gewoon gevraagd of de piercer het balletje niet achterlijk strak vast wilde draaienquote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zou graag willen maar ik krijg met geen mogelijkheid de huidige balletjes los![]()
Iemand tips?
Ja en toen is 'ie zomaar kwijtgeraakt in zeequote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:46 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Dat heb ik met twee piercings met een balletje, dus na de tweede keer gewoon gevraagd of de piercer het balletje niet achterlijk strak vast wilde draaiengeen problemen meer gehad dus na die tweede keer
Gelukkig tong, kan je nog tussen je tanden klemmen om te draaien
dus lukte ook wel, maar lastig. Tragus was wel lastig
Whehe dat vind ik ook zo genant, heee ik ben weer terugquote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:31 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik laat het doen door de piercer als het nodig is
Nou als je er anders voor zit zal het al wel anders zijn en ander met een tangetje en iets om het bolletje te beschermen neem ik aan.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Whehe dat vind ik ook zo genant, heee ik ben weer terugik krijg dat ding niet los
!
Maar hoe doet die het dan?
Dat had zo zijn redenenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja en toen is 'ie zomaar kwijtgeraakt in zeedus dat vertrouw ik ook weer niet helemaal
te los is niet goed.
En die handschoenen zorgen ook wel voor wat meer grip denk ik zoquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:09 schreef F35 het volgende:
[..]
Nou als je er anders voor zit zal het al wel anders zijn en ander met een tangetje en iets om het bolletje te beschermen neem ik aan.
Niet direct... tenminste als ik het vergelijk met het sleutelen aan auto's (quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:11 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
En die handschoenen zorgen ook wel voor wat meer grip denk ik zo
Ahaaaquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:11 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Dat had zo zijn redenenik was met outsidr op vakantie he
![]()
Toen had ik hem overigens al 2 maanden ofzo en ik had de balletjes al verwisseld (roze boven groen onder!)
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:09 schreef F35 het volgende:
[..]
Nou als je er anders voor zit zal het al wel anders zijn en ander met een tangetje en iets om het bolletje te beschermen neem ik aan.
Hmhm, dat is ook zo natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:11 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
En die handschoenen zorgen ook wel voor wat meer grip denk ik zo
Ik weet niet watvoor staafje er bij jou inzit, je had er eentje die licht gebogen was als ik het me goed herinner?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ahaaaen leeeuk! Ik heb dus ook echt zin om er leuke andere balletjes op te doen
hoe weet je trouwens wat voor balletjes je moet hebben? Of passen ze allemaal op die piercing?
Ken je ieder dag ook gewoon effe omwisselenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:23 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ik weet niet watvoor staafje er bij jou inzit, je had er eentje die licht gebogen was als ik het me goed herinner?
Naja ik had gewoon een tongpiercingstaafje en bij de six kan je allemaal losse tongpiercingballetjes kopendus lekker makkelijk
!
Je kan ook gewoon teruggaan naar je piercer en vragen watvoor maat balletjes je moet hebben voor je piercing.
Ja ik heb zo'n 'banana barbell' noem je het geloof ik.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:23 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ik weet niet watvoor staafje er bij jou inzit, je had er eentje die licht gebogen was als ik het me goed herinner?
Naja ik had gewoon een tongpiercingstaafje en bij de six kan je allemaal losse tongpiercingballetjes kopendus lekker makkelijk
!
Je kan ook gewoon teruggaan naar je piercer en vragen watvoor maat balletjes je moet hebben voor je piercing.
Je kan misschien ook bij een andere terecht... tis even wennen maar als die minder vreemd is en je je beter op je gemak voelt is dat ook wat waard natuurlijkquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ik heb zo'n 'banana barbell' noem je het geloof ik.
En het lijkt me inderdaad wel slim om een bezoekje te brengen aan mn piercer, als is het wel een vreemde vrouwerg aardig maar spreekt van dat halve Nederlands enzo
..
Nee joh ik voel me daar prima op mn gemakquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:35 schreef F35 het volgende:
[..]
Je kan misschien ook bij een andere terecht... tis even wennen maar als die minder vreemd is en je je beter op je gemak voelt is dat ook wat waard natuurlijk
Eh, wat? Ben jij ook bij foxy piercing geweest?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ik heb zo'n 'banana barbell' noem je het geloof ik.
En het lijkt me inderdaad wel slim om een bezoekje te brengen aan mn piercer, als is het wel een vreemde vrouwerg aardig maar spreekt van dat halve Nederlands enzo
..
Nee johhhquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:10 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Eh, wat? Ben jij ook bij foxy piercing geweest?!
Ohquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee johhhbij Outline, gewoon lekker simpel in mn eigen stad
!
Hahaha ik ging samen met een vriendin heen om een afspraak te maken, voor mij die piercing en voor haar een tatoeage.. Was op een woensdagavond, we waren net een heel eind door de regen gefietst naar die shopquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:16 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Oh
Want de vrouw die mij gepierced heeft van foxy piercing is Roemeens ofzo van oorsprongaccent enzo, maar ze is heeeel aardig
en voelde daar ook zo op mijn gemak!
Het is daar ook eerst: kopje koffie, wat babbelen, nog meer koffie, koffie, babbelen en koffie en dan: "Ben je er klaar voor?" > piercingruimte. Weer: "Ben je er klaar voor?" "Nee" "Oke, dan wacht ik"
En uiteindelijk viel het allemaal reuze mee en schoot ze die naald niet per ongeluk door mijn clit(was daar echt ff zooo bang voor op de heenweg
)
F35: Almere, Foxy Piercings, aanrader
Moet er wel 100 kilometer (zoiets wel) voor reizen, maar het is het waardzelfs een vriendin daar klant gemaakt nog
Haha 100 km... ok goeie tip, maar is er echt niets dichterbij?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:16 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Oh
Want de vrouw die mij gepierced heeft van foxy piercing is Roemeens ofzo van oorsprongaccent enzo, maar ze is heeeel aardig
en voelde daar ook zo op mijn gemak!
Het is daar ook eerst: kopje koffie, wat babbelen, nog meer koffie, koffie, babbelen en koffie en dan: "Ben je er klaar voor?" > piercingruimte. Weer: "Ben je er klaar voor?" "Nee" "Oke, dan wacht ik"
En uiteindelijk viel het allemaal reuze mee en schoot ze die naald niet per ongeluk door mijn clit(was daar echt ff zooo bang voor op de heenweg
)
F35: Almere, Foxy Piercings, aanrader
Moet er wel 100 kilometer (zoiets wel) voor reizen, maar het is het waardzelfs een vriendin daar klant gemaakt nog
Nou, beter dan dat je voor niets door de regen fietst toch?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha ik ging samen met een vriendin heen om een afspraak te maken, voor mij die piercing en voor haar een tatoeage.. Was op een woensdagavond, we waren net een heel eind door de regen gefietst naar die shopdus die vriendin van me vragen wanneer ze tijd hadden..
Zegt die dame tegen haar van, vrijdagochtend om elf uur goed? Dus ik van 'en ik dan?' zegt ze doodleuk, ooh over vijf minuutjes heb ik wel tijd voor je
!
Ik:![]()
Toen dacht ik, kom op het valt alles meeen dat deed het ook.
Wat heb jij nog meer voor piercings danquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:26 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Nou, beter dan dat je voor niets door de regen fietst toch?
En ik zat echt kapot te gaan in die stoel hoornog nooit gehad met piercings, maar ik voelde alleen een klein prikje
. Misschien ook wel omdat ik me had voorbereid dat ik een week niet zou kunnen fietsen/trappen lopen enzo
. Dacht echt dat het onwijs pijnlijk zou zijn! Natuurlijk gewoon aanstellerij
.
Maarja! Wilde ik laatst dus in Leiden een piercing laten zetten (Industrial), durfde ik het niet in die winkelzag er echt niet uit van buiten, ben niet eens binnen geweest
ik ga lekker weer naar Almere!
!
Die winkel waar ik heen ga werkt overigens alleen op afspraak, vind ik wel lekker. En ze trekken voor 1 piercing ook ruim een uur uit, dus gewoon lekker rustig aan, als je je ff wil 'voorbereiden' kan dat ook gewoon.
ook niet doen hoor!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:26 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Wilde ik laatst dus in Leiden een piercing laten zetten (Industrial), durfde ik het niet in die winkelzag er echt niet uit van buiten, ben niet eens binnen geweest
![]()
dan heb je het mooi voor elkaar.........NOTquote:En oh oh oh, jezelf helemaal bang maken al moet ik toegeven dat ik ook doodsbenauwd was dat die piercing per ongeluk door mn clit zou gaan omdat ik er een keer een plaatje van had gezien, een mislukte vch..
die zaak in leidenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:47 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Industrial niet doen, of niet doen in een zaak die er niet uit ziet?
Mwah niet zo veel.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat heb jij nog meer voor piercings dan?
Ja bij mij was het zo dat outsidr me bang liep te maken. Denk ik hoor. Kan net zo goed Sickbitch geweest zijn of iemand andersquote:En oh oh oh, jezelf helemaal bang makenal moet ik toegeven dat ik ook doodsbenauwd was dat die piercing perongeluk door mn clit zou gaan
omdat ik er een keer een plaatje van had gezien, een mislukte vch..
Jaa zij zijn ook echt superquote:Die shop waar jij het over hebt klinkt trouwens zeker fijn jadoe je goed!
Nou nou, dat zijn er nog aardig watquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:53 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Mwah niet zo veel.
Heb een microdermal tussen de bultenenne! Ik heb 2 keer een tongpiercing gehad, heb traguspiercing, 2 bovenin mijn rechteroor, heb 3 oorbelgaatjes gehad, neuspiercing gehad, voor de microdermal tussen me tieten had ik daar een staafje (uitgegroeid
) en dus VCH gehad en die zit er binnenkort weer
[..]
Ja bij mij was het zo dat outsidr me bang liep te maken. Denk ik hoor. Kan net zo goed Sickbitch geweest zijn of iemand anders.
Ik merk trouwens dat mensen wat geshockeerd reageren als je zegt dat je een clithoodpiercing hebt(ja wil je dat ik lieg dan als je vraagt of ik nog andere piercings heb
?) Stumpers
.
[..]
Jaa zij zijn ook echt superik ga gewoon lekker weer daarheen hoor dadelijk
"ECHT WEL, KIJK MAARquote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou nou, dat zijn er nog aardig watdit is mijn enige!
En ik vertel het zelden aan menseniedereen die het wel weet geloofde me niet toen ik het vertelde
![]()
Haha ik heb m wel aan een paar vriendinnen laten zienquote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:25 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
"ECHT WEL, KIJK MAAR [ afbeelding ]"
Niemand wil die van mij zienquote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha ik heb m wel aan een paar vriendinnen laten zienze raakten niet uitgekeken joh.
Ach schatje tochquote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:34 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Niemand wil die van mij zien*kras*
Behalve outsidr natuurlijk
Omdat het een stel preutse tutten zijn die denken dat ze lesbisch zouden worden als ze zouden kijkenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ach schatje toch![]()
waarom niet?
Haha dan moet je toch andere vrienden zoekenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:37 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Omdat het een stel preutse tutten zijn die denken dat ze lesbisch zouden worden als ze zouden kijken!
Dat zal ik onthoudenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:54 schreef Dipkip het volgende:
Ja wat je dus niet moet doen is naar de sauna gaan met je moeder en je dan pas bedenken dat je dat nog eens moest vertellen
Ja ik verzin er wel een paarquote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha dan moet je toch andere vrienden zoekenik kreeg juist seksverzoeken
!
Bwhehe, lullo!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:54 schreef Dipkip het volgende:
Ja wat je dus niet moet doen is naar de sauna gaan met je moeder en je dan pas bedenken dat je dat nog eens moest vertellen
'je hebt daar wat zitten'quote:
Ik moest hardop lachenquote:Op woensdag 21 januari 2009 00:02 schreef Dipkip het volgende:
[..]
'je hebt daar wat zitten'
Toen ik zei dat dat daar hoorde begreep ze totaal niet wat nou precies waardoor heen zat en waarom dan.
* meld zichquote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:34 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Niemand wil die van mij zien*kras*
Behalve outsidr natuurlijk
Dat is wel fijn ja.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:26 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
[knip]
Die winkel waar ik heen ga werkt overigens alleen op afspraak, vind ik wel lekker. En ze trekken voor 1 piercing ook ruim een uur uit, dus gewoon lekker rustig aan, als je je ff wil 'voorbereiden' kan dat ook gewoon.
Geen idee, misschien hebben mannen minder de behoefte om erover te praten.quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:15 schreef theKiD het volgende:
even nogmaals de vraag, waarom zitten hier overwegend vrouwen met intiem piercing, en zo weinig mannen? in het vorige topic deze vraag ook al gesteld maar geen antwoord op gekregen![]()
Zolang niet alleen PA maar ook tepelpiercings intiem zijn, wil ik overal over praten.. Wil dr voorlopig niet aan geloven dat ik een PA neem, gezien mijn tepels al zo gruwelijk pijn dedenquote:Op woensdag 21 januari 2009 23:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Geen idee, misschien hebben mannen minder de behoefte om erover te praten.
Heb niet echt de behoefte om er dagelijks over te pratenquote:Op woensdag 21 januari 2009 23:15 schreef theKiD het volgende:
even nogmaals de vraag, waarom zitten hier overwegend vrouwen met intiem piercing, en zo weinig mannen? in het vorige topic deze vraag ook al gesteld maar geen antwoord op gekregen![]()
Kan het je absoluut aanraden, ze heeft de mijne ook gezet.quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat is wel fijn ja.
Die vrouw van Flash in Sneek die doet intiempiercings ook alleen op afspraak, en dan doet ze de deur op slot en ze heeft van van die gordijnschermen die ze er dan helemaal voor zit (het is maar een kleine zaak), zodat er tenminste niet gestoord wordt.En ze stelt je heel erg op je gemak, en ze is echt vet aardig. ^^ Ik laat ;m ook echt door haar zetten dan.
Nou omdat de piercing die ik zou willen laten zetten niet zo goed mogelijk is. en om nou een staaf dwars door mijn eikel heen te laten zetten zie ik ook weer niet zitten.quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Geen idee, misschien hebben mannen minder de behoefte om erover te praten.
Cool. Ik was mee bij een vriendin van me, dus ik weet hoe het bij haar in z;n werking gaat^^quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:58 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Kan het je absoluut aanraden, ze heeft de mijne ook gezet.
Wat wil je laten zetten dan?quote:Op donderdag 22 januari 2009 08:55 schreef F35 het volgende:
[..]
Nou omdat de piercing die ik zou willen laten zetten niet zo goed mogelijk is. en om nou een staaf dwars door mijn eikel heen te laten zetten zie ik ook weer niet zitten.
Zolang moeten genezen joh? Bij mij was het echt binnen 2 dagen helemaal niet meer pijnlijk, gezwollen is het helemaal nietquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:08 schreef girl-88 het volgende:
wat een verschil bij iedereen met pijn en geen pijn... ik heb die van mij ( verticale clithood piercing) nu zo'n 4 maanden, en het deed bij mij behoorlijk veel pijn! kon wel door de grond zakken... pas na 3 maanden was die 'echt' genezen! betadine heeft mij eindelijk geholpen van de pijn! dus kan er nu eindelijk plzr van hebben!
Rozequote:morgen wil ik er een ander balletje op! heeft iemand nog suggesties??
Congratsquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:08 schreef Samzz het volgende:
Ik heb de mijne vandaag laten zetten! Een VHC, en ik ben echt blij als een kindje!
Hij is echt zo mooi! Voelde me alleen wel een beetje opgelaten in die beugels zeg... maar de pijn viel echt 100% mee, vond het ook niet echt pijnlijk, meer een realisatie dat ie erdoor zit zeg maar.
Mijn vriendinnen willen m allemaal zien
Nou ik had hem er al drie keer uitgehaaldquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:38 schreef girl-88 het volgende:
ja.. het duurde mij ook iets te lang, heb op t punt gestaan om hem er uit te halen, maar waarschijnlijk zat er een ontsteking onder,en dan mag je hem er niet uit halen. en zo ineens van de 1 op de andere dag was het over.. betadine rules!!
Roze! bovenste over onderste balletje!?
Oooooooooooooh wat grappiggggquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:46 schreef Mejuffrouw het volgende:
Als je niet wil dat iedereen het weet, denk er dan over na als je een klein kind hebt.
Mijn 4 jarige dochter tekende alleen maar poppetjes met tepel piercings en piercings tussen de benen. "Dit is mama!"
Woon je ook in Katwijk dan?quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:56 schreef Mejuffrouw het volgende:
Een beetje genant is het wel als de juf je een tekening zeeer nadrukkelijk meegeeft, zonder er wat bij te zeggen.... Zeker als je in een klein christelijk dorpje woont
:-)
haha ik kijk wel even.. morgen avond naar zwolle, daar heb ik hem laten zetten. even kijken wat hij in de voorraad heeft!quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:44 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Nou ik had hem er al drie keer uitgehaaldal is mijn tragus een jaar lang steeds ontstoken geweest en zit die er ook nog
! Maarja, met een ontstoken clithood ook geen seks, die had ik wel eruit gehaald
![]()
Roze boven en groen onder trouwens, had ik ook
of roze/blauw, of blauw/groen. Kleurenballetjes zijn lief
!
Oh enne! Zaterdag naar Amsterdam, weet iemand daar een goede piercingzaak?
Krijg hem als cadeautje van vriendlief trouwens!
Ik heb ze een tijdje terug bij de six gekochtquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:37 schreef girl-88 het volgende:
[..]
haha ik kijk wel even.. morgen avond naar zwolle, daar heb ik hem laten zetten. even kijken wat hij in de voorraad heeft!roze is wel cute!!
Amsterdam heb ik geen idee van, woon daar te ver vandaan!
je moet ook niet het staafje gebruiken.. alleen de ( plastic) bolletjes die er op zitten. dat doe ik zelf ook met mijn tongpiercing. nergens last van.. vch weet ik niet hoe dat zit met bolletjes enzo, daar kom ik morgen achter.quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:09 schreef Samzz het volgende:
Ben je niet bang dat het spul van de Six gaat verweren zeg maar? Die oorbellen en armbanden enzo krijgen na een tijdje ook zo'n naar kleurtje... Of doen de piercings dat niet?
quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:46 schreef Mejuffrouw het volgende:
Als je niet wil dat iedereen het weet, denk er dan over na als je een klein kind hebt.
Mijn 4 jarige dochter tekende alleen maar poppetjes met tepel piercings en piercings tussen de benen. "Dit is mama!"
Zijn gewoon balletjes van chirurgisch staal met plasticglimdingen erinquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:09 schreef Samzz het volgende:
Ben je niet bang dat het spul van de Six gaat verweren zeg maar? Die oorbellen en armbanden enzo krijgen na een tijdje ook zo'n naar kleurtje... Of doen de piercings dat niet?
zijn ze wel makkelijk te vervangen?quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:47 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Zijn gewoon balletjes van chirurgisch staal met plasticglimdingen eringebeurt niets mee
Ik vond van welquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:48 schreef Mirjam het volgende:
[..]
zijn ze wel makkelijk te vervangen?
heb ik nog nooit zelf gedaan
en toen verloor je 'm toch?quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:53 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ik vond van wel, maar ik had wel gezegd dat de balletjes niet achterlijk strak hoefden worden aangedraaid
Ja maar toen had ik ten eerste allang die balletjes verwisseld en ten tweede was het de schuld van outsidrquote:
Hoezoquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:57 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ja maar toen had ik ten eerste allang die balletjes verwisseld en ten tweede was het de schuld van outsidr
Oh zo. Wist ik niet, koop daar nooit piercingen. Ook nooit een reden voor gehad. Tot nu natuulijkquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:47 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Zijn gewoon balletjes van chirurgisch staal met plasticglimdingen eringebeurt niets mee
Ben gelijk al gaan badderen, maakte bij mij niets uit iig! Je moet gewoon zorgen dat je het erna wel goed schoonmaakt (met zoutoplossingquote:Op zondag 1 februari 2009 15:11 schreef Samzz het volgende:
Ik vraag me af, hoe lang ik moet wachten voor ik weer een bad kan nemen? Zwembaden, sauna's enz. waren uit de boze de eerste weken. Maar ik zou toch wel graag weer een keer heerlijk badderen.
Ik gebruik altijd hypoalergene, PH-neutrale zeep en ik heb m'n piercing nu bijna een week. Kan ik het erop wagen, of toch maar beter een paar weken wachten?
zwembad is uit den boze?? voor altijd? ik denk dat ik op vakantie toch echt wel een duik in een zwembad zal nemen.. of kan dat echt niet? ik heb trouwens ook nieuwe bolletjes, maar ik krijg mijn oude bolletje er maar niet afgedraaid!quote:Op zondag 1 februari 2009 16:23 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Zwembad is wel echt uit den boze. Heel erg smerig water, chloor, etc
Tijdens het genezen joh! Ik zou iig 3 maandjes wachtenquote:Op maandag 2 februari 2009 19:36 schreef girl-88 het volgende:
[..]
zwembad is uit den boze?? voor altijd? ik denk dat ik op vakantie toch echt wel een duik in een zwembad zal nemen.. of kan dat echt niet? ik heb trouwens ook nieuwe bolletjes, maar ik krijg mijn oude bolletje er maar niet afgedraaid!
okey thnx!quote:Op maandag 2 februari 2009 19:41 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Tijdens het genezen joh! Ik zou iig 3 maandjes wachten
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:34 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Dat ligt er denk ik aan hoe gevoelig je daar bent. Ik heb meer baat bij een lichtelijk gebogen staafje met iets grotere balletjes erop dan de standaard maat. Maar probeer het en je weet het.
Ik zou je piercer bellen voor je de dokter beltquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:44 schreef girl-88 het volgende:
help! ik word helemaal gestoord van mijn vch-piercing!
hij wil maar niet goed genezen! nu begint mijn huid onder het bovenste bolletje zeer te doen.. soort van wondje! spoelen met zout help niet, en betadine zal wel lekker prikken nu denk ik. moet ik naar de dokter? of wat zeggen jullie..
quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:46 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ik zou je piercer bellen voor je de dokter belt, piercers maken zulke gevallen wat meer mee dan dokters gok ik zo
Wat jammer zeg! Heeft hij ook nog iets gezegd over hoe dat heeft kunnen gebeuren?quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:36 schreef girl-88 het volgende:
[..]
heb gebeld met de piercer.. en hij zegt dat ik hem eruit moet halenben ik dus voor niks die pijnlijke weg gegaan!!
ja wel eens wat over gelezen ja.. ik heb verder alleen een tongpiercing, daar heb ik geen last van gehad. opzich logisch misschien, want dat is in een spier en niet door de huid.quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:56 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Wat jammer zeg! Heeft hij ook nog iets gezegd over hoe dat heeft kunnen gebeuren?
Heb je meerdere piercings of niet?En zo ja: toen ook last gehad met het genezen? Weleens wat gelezen over dat sommige mensen gewoon geen piercings kunnen nemen omdat hun lichaam hem afstoot
Zou zeker erg jammer zijn ja! Je kan misschien ook beter er ff langs gaan, dat de piercer even kan kijken. Je ziet immers niets door een telefoon heenquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:50 schreef girl-88 het volgende:
[..]
ja wel eens wat over gelezen ja.. ik heb verder alleen een tongpiercing, daar heb ik geen last van gehad. opzich logisch misschien, want dat is in een spier en niet door de huid.
hij heeft verder niks gezegd over hoe dat kon gebeuren, ik denk zelf dat mijn staafje te lang is, omdat je een groot deel van het staafje kan zien, en onder het bovenste bolletje daar zit de beschadiging. morgen bel ik nog iemand anders op, een soort van second opinion.. en als die zegt dat hij er uit moet doe ik dat! jammer maar helaas...
ja ik heb een andere piercer opgebeld, hans van olffen in oldenzaal. iemand daar bekend mee?? die zegt dat, omdat ik nu toch al zo'n lange weg ben gegaan met het genezen, dat het dan nu zonde is om hem er zomaar uit te halen. er zijn nog genoeg middelen om het te helpen, calandulan creme, bepanthen, en bij hem ga ik maandag langs! misschien een ander staafje, of een ringetje??quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:52 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Zou zeker erg jammer zijn ja! Je kan misschien ook beter er ff langs gaan, dat de piercer even kan kijken. Je ziet immers niets door een telefoon heen
Hij heeft mijne ook gezet! Ontzettend aardige en grappige man. Ik mag m welquote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:57 schreef girl-88 het volgende:
[..]
ja ik heb een andere piercer opgebeld, hans van olffen in oldenzaal. iemand daar bekend mee?? die zegt dat, omdat ik nu toch al zo'n lange weg ben gegaan met het genezen, dat het dan nu zonde is om hem er zomaar uit te halen. er zijn nog genoeg middelen om het te helpen, calandulan creme, bepanthen, en bij hem ga ik maandag langs! misschien een ander staafje, of een ringetje??
Na twee weken pasquote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij heeft mijne ook gezet! Ontzettend aardige en grappige man. Ik mag m welEn hij heeft me meteen op het hart gedrukt dat als ik ook maar enig probleem heb, ik m meteen moet bellen, dag of nacht
Niet dat ik een probleem heb. Ik heb m nu twee weken en ik merk dat ie aan het genezen is. De lichte zwelling is weg.
Ahh, dat is echt balen johquote:Op maandag 9 februari 2009 22:36 schreef girl-88 het volgende:
mijn piercing die eindelijk na 3 maanden was genezen, bleek nu aan het uitgroeien te zijn! vandaar de irritatie... het enige wat ik nu kan doen is anti-biotica creme gebruiken, of eruithalen / uit laten groeien. ik probeer de creme, en anders gaat die weg
Auw!quote:
er zijn er een heleboel verschillende wikipedia staat er vol meequote:Op maandag 16 februari 2009 22:43 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Auw!
Ik heb geen eens een piemel en ik voel hem!
Hoe zit dat eigenlijk bij genitale piercings bij mannen en genezen? Lijkt mij dat het heel anders is dan bij vrouwen iig
Duurde weekje of 2 dat ik hem niet meer voelde en week of 6 voordat ie echt helemaal genezen was.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:43 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Auw!
Ik heb geen eens een piemel en ik voel hem!
Hoe zit dat eigenlijk bij genitale piercings bij mannen en genezen? Lijkt mij dat het heel anders is dan bij vrouwen iig
ik voel nu al geen pijn meerquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:47 schreef BlixaBargeld het volgende:
[..]
Duurde weekje of 2 dat ik hem niet meer voelde en week of 6 voordat ie echt helemaal genezen was.
jah okeey maar dan deed het ook zeer zonderquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:06 schreef BlixaBargeld het volgende:
[..]
Wacht maar tot ie een keer net achter een broekrand blijft haken
Mjah, dat soort dingen duurde bij mij dus een week of 2 voordat ik daar vanaf was.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:15 schreef T42 het volgende:
[..]
jah okeey maar dan deed het ook zeer zonder
nu doet hij trouwens alleen pijn als ik er in me slaap op ga liggen
Ik heb 'm nu meer dan 4 maanden, en ik heb er eigenlijk nooit pijn vanquote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:31 schreef girl-88 het volgende:
hoe is jullie ervaring eigenlijk met de intiem piercing? ( clit hood)
voelen jaar nog wel eens enige pijn bij, of kunnen jullie gewoon ongeremd los gaan, net zoals je zonder piercing kon...
Hm okéquote:Op maandag 30 maart 2009 22:32 schreef Ell3sdee het volgende:
mijn staafje is 1,6 bij 8mmen heb een licht gebogen staafje
Hiervoor had ik een recht staafje van 1,6 bij 6mm
ff navragen bij je piercerquote:Op maandag 30 maart 2009 23:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hm okéik heb ook een licht gebogen staafje..
Het ding ziet er zo klein uit, maar 1.2 en 1.6 is allebei klein dus wie zal het zeggen
quote:Op maandag 30 maart 2009 23:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hmhmik ging nu al 2 keer langs maar elke keer hadden ze lunchpauze oid
quote:Op zondag 31 mei 2009 21:37 schreef Miss-Madness het volgende:
Hey leuk, wist niet dat er een topic over was!
Ik zit zelf te denken over een VCH, maar ben bang voor de pijnlijke prik van het zetten van die piercing..![]()
Kan iemand mij de voor- en nadelen eens overzichtelijk opsommen van een VHC?
hoelang heb je em nu?quote:Op maandag 8 juni 2009 23:55 schreef ErikZwennes het volgende:
Eikelpiercing hiero. Deed me toch even pijn, teriiiing.
Voordelen: geeft extra stimu tijdens seks en is gewoon.. spannend (weet ff geen ander woordquote:Op zondag 31 mei 2009 21:37 schreef Miss-Madness het volgende:
Hey leuk, wist niet dat er een topic over was!
Ik zit zelf te denken over een VCH, maar ben bang voor de pijnlijke prik van het zetten van die piercing..![]()
Kan iemand mij de voor- en nadelen eens overzichtelijk opsommen van een VHC?
Ze verdoven t nietquote:Op maandag 1 juni 2009 22:59 schreef T42 het volgende:
[..]
topic effe doorlopen
ze verdoven het wel een beetje hoor
en de prik is een halve seconde
Bij mij sprayden ze er van die ijsspray (?) opquote:
Ik ben er trouwens achter gekomen dat mijn staafje ook geschikt is voor tongpiercingballetjes. Erg makkelijk dusquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:23 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
!
Ik heb niet het idee dat het gevoel minder wordt, absoluut nietquote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:26 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik had mijn vraag ook al gesteld in het normale piercingtopic waar ik ook al antwoord had gekregen. Maar ik zoek nog wat meer ervaringen.
De VCH, wordt het gevoel in je clit na verloop van tijd niet minder doordat er continu iets op/naast zit?
En zit het onderste balletje niet irritant in de weg bij het masturberen?
4quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:41 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik denk dat ik het toch maar ga doen dan. Zit er nu al een poos over te denken. Dan heb ik zometeen 4 porno piercings
Of tongpiercingquote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
4? 2 tepelpiercings en een navelpiercing? Tenminste, navelpiercing is natuurlijk niet echt porno maar ze komen we verdacht vaak voor in pornofilms
!
Ah daar had ik nog niet eens aan gedachtquote:
Ja? Werkt dat echt zo extra stimulerend? Ik heb er ook eentje overwogen maar vanwege mogelijke schade aan tanden etc ben ik er nog niet helemaal over uit.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:45 schreef Maria2.0 het volgende:
2 Tepelpiercing en een tongpiercing. Reken ik vanwege de extra stimulatie tijdens het pijpen (een van de belangrijkste redenen dat ik hem heb) ook als porno piercing
Denk dat het per man verschilt maar de mijne vindt het een ernstig grote plus, ik mag hem nooit meer uit doenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ah daar had ik nog niet eens aan gedacht![]()
[..]
Ja? Werkt dat echt zo extra stimulerend? Ik heb er ook eentje overwogen maar vanwege mogelijke schade aan tanden etc ben ik er nog niet helemaal over uit.
Scheelt per man natuurlijk. De een vindt het super, de ander vindt het niets of voelt nietsquote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:46 schreef Breathtaking het volgende:
Ja? Werkt dat echt zo extra stimulerend? Ik heb er ook eentje overwogen maar vanwege mogelijke schade aan tanden etc ben ik er nog niet helemaal over uit.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:49 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Scheelt per man natuurlijk. De een vindt het super, de ander vindt het niets of voelt niets
Hahaha jezus dat zijn er een boelquote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:48 schreef Maria2.0 het volgende:
[..]
Denk dat het per man verschilt maar de mijne vindt het een ernstig grote plus, ik mag hem nooit meer uit doen![]()
Schade aan je tanden kan je beperken door acryl balletjes te nemen. Ik heb eigenlijk alleen acryl. Heb nu 44 tongpiercings ofzo (mijn man bestelde laatst 30 tongpiercings in 1 keer voor me)
Tepel is volgens mijn piercer ook de pijnlijkste piercingquote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:56 schreef Maria2.0 het volgende:
Grappig Hoi Piepeloi. Ik heb dus mijn tong en tepelpiercings al eerder gehad. 5 jaar eruit gehad en onlangs opnieuw laten zetten. Zowel tong als tepels zijn daarbij gestretched (tepels tot 1,2 en tong tot 1,6) omdat de gaatjes nog open waren.
Nouja, tepels waren de hel maar tong voelde ik dus echt he-le-maal niks van.
Ik zeg; doen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ah daar had ik nog niet eens aan gedacht![]()
[..]
Whehe maar ik ben zo iemand die daar de hele dag mee zou spelenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:24 schreef Maria2.0 het volgende:
Het schijnt het glazuur van je tanden te tikken. Met acryl voorkom je dat omdat dat zachter materiaal is.
En verder de belangrijkste tip voor het heelhouden van je tanden: Niet teveel met de piercing spelen. Als je dat niet doet namelijk dat zal hij vrijwel nooit tegen je tanden aantikken. En dan zijn die kopzorgen ook opgelost. Kortom: Gewoon doen!
Mijn piercer zegt: Het is de minst pijnlijke piercing waar je het meest plezier van hebt
Het ligt er ook sterk aan hoe jij hem als vrouw "hanteert" zeg maar. De vrouw kan er onwijs leuke dingetjes mee doen, maar als ze onbewust op dezelfde manier pijpt, likt of zoent als voorheen en haar piercing zelf niet op een leuke manier erbij betrekt, dan is het natuurlijk al minder heftig.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:48 schreef Maria2.0 het volgende:
[..]
Denk dat het per man verschilt maar de mijne vindt het een ernstig grote plus, ik mag hem nooit meer uit doen![]()
Schade aan je tanden kan je beperken door acryl balletjes te nemen. Ik heb eigenlijk alleen acryl. Heb nu 44 tongpiercings ofzo (mijn man bestelde laatst 30 tongpiercings in 1 keer voor me)
Dacht ik ook van mezelf, omdat ik namelijk altijd met mn lippiercing speel etc.quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Whehe maar ik ben zo iemand die daar de hele dag mee zou spelen..
Misschien zegt een andere piercer wel iets heel anders (dat je hem wel op de 'normale' plek kan laten zetten) & blijkt dat die nog gelijk heeft ook.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:09 schreef invasionofheads het volgende:
ik had een VCH, maar omdat mijn lichaam er niet perfect voor was, is ie toen iets hoger gezet. vervolgens heb ik er tijdens de genezing een ander staafje in gedaan (dom), die achteraf gezien van materiaal was waar ik allergisch voor ben. duurde lang voordat ik dat doorhad, dacht dat het gewoon langzaam geneeste. nieuw staafje erin gedaan, maar ook dat duurde vrij lang, en ik was het geklooi en geirriteer helemaal zat dus heb hem eruit gehaald.
maarrr zoals te verwachten viel, nu wil ik eigenlijk wel weer eenwat raden jullie aan? ik vind een vch veel mooier dan een hch, die zou ik dus veel liever hebben. maar misschien dat het ook wel wat irriteerde omdat hij hoger geplaatst was, hij zat immers minder diep in de huid? volgens mijn piercer was dat overigens niet de reden, volgens hem kan ik wel weer opnieuw een vch laten zetten.
Ik woon in Groningen en mijn vaste piercer is Bert bij Passion for Piercing.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:03 schreef invasionofheads het volgende:
ja, ik dacht er ook al aan om naar een andere piercer te gaan, maar weet zelf geen andere goede. ik heb hem natuurlijk het liefst helemaal goed zitten, dus dat zou wel mooi zijn als die dat zou zeggeniemand tips voor een goede piercer in het noorden?
Foxy Piercingquote:Op maandag 15 juni 2009 21:13 schreef Miss-Madness het volgende:
Kent iemand een goeie piercer in Flevoland?
Haha en gelijk hettie!!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:24 schreef Maria2.0 het volgende:
Mijn piercer zegt: Het is de minst pijnlijke piercing waar je het meest plezier van hebt
daar had ik mijne ook laten zettenquote:Op maandag 15 juni 2009 21:04 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik woon in Groningen en mijn vaste piercer is Bert bij Passion for Piercing.
Ik vertrouw volledig op Bert.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:39 schreef invasionofheads het volgende:
[..]
daar had ik mijne ook laten zettentoch maar terug naar bert dan denk ik!
O, dat lijkt me wel vervelendquote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:17 schreef Duizendpootje het volgende:
Ik vond het piercen van mijn VHC zooooo pijnlijk..
Dacht dat ik dood ging hahaha!
Maar het ging helaas ook niet in 1x goed
ja was het idd..quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O, dat lijkt me wel vervelend
maar ik vond het dus reuze meevallen
volgende keer naar een zaak gaan waar ze wel licht hebbenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:35 schreef Duizendpootje het volgende:
[..]
ja was het idd..
En daarna zat de piercer ook nog 5 minuten met het balletje de kloten, ze kreeg hem er niet op
volgens haar lag het aan het bolletje..quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:33 schreef T42 het volgende:
[..]
volgende keer naar een zaak gaan waar ze wel licht hebben
die wil ik als man zijnde ook nogquote:Op maandag 3 augustus 2009 15:52 schreef Duizendpootje het volgende:
ik vind tepelpiercings wel bij intiem horen..
Misschien dat die er ooit nog komen voor mij
Anders had ik hier in t begin ook een misplaatste tvp staanquote:Op maandag 3 augustus 2009 15:52 schreef Duizendpootje het volgende:
ik vind tepelpiercings wel bij intiem horen..
Misschien dat die er ooit nog komen voor mij
Ik zag laatst de pubic, die vond ik best schattig. Je hebt er seksueel gezien alleen geen zak aanquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:38 schreef T42 het volgende:
ik wil er nog 1 in zuidelijk gedeelte welke zou ik eens kiezen
Dan heb je waarschijnlijk een erg kort staafje gekregenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:06 schreef Maria2.0 het volgende:
Heb sinds gister mijn VCH piercing. Als ik op internet foto's bekijk dan zie ik dat zowel het bovenste als het onderste bolletje zichtbaar zijn. Bij mij is echter het onderste bolletje niet zichtbaar. Die zit helemaal verstopt onder/in het hoedje. Als ik schoonmaak en ik oefen lichte druk uit komt hij ook niet tevoorschijn. Ik laat het voorlopig maar even zo, maar is dit wel goed? Ligt het gewoon aan je anatomie down under of je hem wel of niet ziet?
Wacht maar, zodra je mijne hebt gezien wil je niet anders meerquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:53 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik wik en weeg ook nog steeds over een VCH.
Ik twijfel een beetje omdat ik het soms mooi vind, maar soms ook niet.
Hmpf.
Dat 'bespreken' we wel tijdens het shoppen over 2 week.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wacht maar, zodra je mijne hebt gezien wil je niet anders meer!
Ahaha,quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
Het is ook niet altijd mooi.
Mij staat het uiteraard geweldig
Mij ookquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
Het is ook niet altijd mooi.
Mij staat het uiteraard geweldig
Euhmm tsja, ik vond mijn kut het meest lijken op de kutten van de foto's waarbij ik het wel heel mooi vond staanquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:01 schreef ChipsZak. het volgende:
Maar hoe heb je dat toch besloten dan? Als je het de ene keer mooi vond en de andere keer niet? Want dat geeft mij namelijk twijfels.
Nouuuuquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:07 schreef Mirjam het volgende:
jullie kijken toch niet de hele dag naar jullie kut, of wel?
dan heb je wel een piercing, maar zie je 'm toch nietquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nouuuunee, niet bepaald. Dus
?
Ik vind dat het ook ligt aan de vaginaquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:56 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ahaha,.
Had jij dat 'dilemma' ook dan? Dat je het soms mooi vond en soms niet?
Ik zie 'm toch elke dag wel een keer of twee hoor. Meer dan genoegquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:04 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dan heb je wel een piercing, maar zie je 'm toch niet
want leuk is hij toch wel
Hmm ok.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind dat het ook ligt aan de vagina
Ik praat je er wel gewoon eentje aanquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:31 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hmm ok.
Mijn vagina is nice.
Dus nog maar even goed over denken dan.
Ik neig al wat meer naar 'ja, doen!' maar nog een béétje twijfel.
Ik heb m nu twee weken en ik moet zeggen dat ie me erg goed bevalt. En het ziet er wel leuk uit dusquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:31 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hmm ok.
Mijn vagina is nice.
Dus nog maar even goed over denken dan.
Ik neig al wat meer naar 'ja, doen!' maar nog een béétje twijfel.
Doe dat! Ik meen het. Overtuig me.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik praat je er wel gewoon eentje aan!
I will.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:35 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Doe dat! Ik meen het. Overtuig me.
Merken jullie ook wat van jullie vch? Als in dat je soms ineensquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 10:51 schreef Empathologica het volgende:
ChipsZak: Gewoon doen hoor!
De vch is de enige piercing waar ik echt van kan zeggen dat ik er geen spijt van hebGeneest snel, merk er niks van, geen last van. Ding zit gewoon lief te wezen.
M'n tepelpiercings en triangle daarintegen...
Triangle doet nogal wel is zeer als ringetje verkeerd zit en m'n tepels zijn na een jaar nog niet genezen. Elke dag nog wondvocht en shizzle.
Ahaha oke,quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:04 schreef Empathologica het volgende:
In het begin merkte ik het best goed, maar ben er nu ondertussen aan gewend dat het 'anders' voelt. Maar ik heb niet iets van dat ik op straat loop en dat ik dan ineensheb, er moet echt iets mee gedaan worden wil ik er wat aan hebben
Laten jullie elkaar de kutten dan zien of mis ik een stuk?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wacht maar, zodra je mijne hebt gezien wil je niet anders meer!
ik merk er weinig van maar moet eigenlijk ook eens een korter staafje gaan regelenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 10:59 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Merken jullie ook wat van jullie vch? Als in dat je soms ineenshebt? Of valt dat wel mee? Ik weet dat het verschilt per persoon, maargoed
![]()
Dat doen ze ook omdat het opzet, daarna moet je naar kleinerquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:49 schreef Maria2.0 het volgende:
Hmm, zojuist antwoord van de piercer. 12mm staafje![]()
Ik heb een enorm afdak blijkbaar![]()
Het is overigens wel een banana barbell dus dat zal wel iets schelen. Maar ik kan me zowat niet voorstellen dat het 12 mm is
Ik wil binnenkort ook een nieuwequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:18 schreef Memento-Mori het volgende:
mijnes werd ook gezet met 12mm en nu dus 8mm en die zit perfect
vaak spoelen met water in het begin, niet met iets anders.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:22 schreef Memento-Mori het volgende:
JB wat is er bij jou gezegd over verzorging e.d. eigenlijk?
Ja maar....12mm is te kort, ik voel er niks van want hij zit te ver boven mijn clitquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat doen ze ook omdat het opzet, daarna moet je naar kleiner
Hoe lang heb je hem, is het niet gewoon nog opgezet dan?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:29 schreef Maria2.0 het volgende:
[..]
Ja maar....12mm is te kort, ik voel er niks van want hij zit te ver boven mijn clit
Mja soms adviseren ze zoutoplossing das voor downunder zo slechtquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
vaak spoelen met water in het begin, niet met iets anders.
daarna gewoon schoon houden onder de douche zoals normaal.
Heb hem sinds donderdag. Zwelling is sinds gister geslonken, maar heb niet het idee dat het nog gezwollen is. Staafje zit gewoon normaal, ik zie alleen het balletje. Kan zijn dat hij nog ietsjes afzakt maar ik denk niet dat ik uiteindelijk veel kleiner moet dan 12mm.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hoe lang heb je hem, is het niet gewoon nog opgezet dan?
Ik voel echt helemaal niks meer, hij is gewoon beterquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:37 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Mja soms adviseren ze zoutoplossing das voor downunder zo slechtVCH is wel echt de makkelijkste piercing qua genezen,
Ik denk bij mij best welquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:37 schreef Maria2.0 het volgende:
[..]
Heb hem sinds donderdag. Zwelling is sinds gister geslonken, maar heb niet het idee dat het nog gezwollen is. Staafje zit gewoon normaal, ik zie alleen het balletje. Kan zijn dat hij nog ietsjes afzakt maar ik denk niet dat ik uiteindelijk veel kleiner moet dan 12mm.
Gewoon proberen dusquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:54 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik had bij All Over Piercings 1.6 bij 8mm en 1.6 bij 10mm besteld, die 8mm geprobeerd en die zit prima, ze hadden ook 6mm maar die leek me wat te kort. Die 12mm zat op zich wel ok maar was echt heel erg beweeglijk, bij 8mm zie ik de 2 bolletjes maar hij schuift nu niet meer zo.
Waarom?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:59 schreef Memento-Mori het volgende:
Oh en kies voor titanium staafjes ipv chirurguisch staal
O, okee, nou ja, in mn oren en om mn nek enzo kan ik alles wel hebben, behalve goudquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:32 schreef Memento-Mori het volgende:
kan ook maar titanium is beter qua afstoting etc, piercings worden ook altijd met titanium geplaatst
Hm mijne niet hoorquote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:59 schreef Empathologica het volgende:
Is bij jullie de vch ook een beetje afgezakt? Heb al van meer dames gehoord dat ie wat migreerde, omdat ik dacht dat de mijne aan het uitgroeien was
Biotex groen nemen, een 1/2 theelepeltje oplossen in een borrelglaasje lauwwarm water en dan de tepel met piercing erin badderen, voorover gaan staan, glas er op zetten en dan rechtop gaan staan.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 10:51 schreef Empathologica het volgende:
M'n tepelpiercings en triangle daarintegen...
Triangle doet nogal wel is zeer als ringetje verkeerd zit en m'n tepels zijn na een jaar nog niet genezen. Elke dag nog wondvocht en shizzle.
Misschien lezen hier wel andere nOObs meequote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:39 schreef Empathologica het volgende:
Pagan, ik ben geen n00b met piercings heToch bedankt voor je uitleg, zal het wel in m'n achterhoofd houden.
idd, een biologisch wasmiddel, dat is nu juist de clouquote:Maar Biotex, is dat niet een wasmiddel? Ik vind dat een beetje een eng idee, voor mij zo min mogelijk gepruts aan m'n lichaam..
Zeg dat het voor biologieles is, als je een afgevallen blad (van een boom of zo) in zout water laat weken gaat de cellulose kapot, waardoor je alleen een kantwerkje van nerven overhoudt.quote:Mijn piercer blijft er op hameren dat als ik zou gaan zeezouten het ook sneller zou gaan, maar aangezien ik thuis woon en de ouders er niks van weten.. Is het een beetje lastig uit te leggen waarom ik zout aan het koken ben
Classic ink & mods, absoluutquote:Op zondag 30 mei 2010 17:31 schreef Pien85 het volgende:
*Schop*
Ik wil een HCH... Al een hele tijd, maar ik heb echt geen idee waar ik heen moet om 'm te laten zettenIemand tips regio Amsterdam?
Die ga ik even mailenquote:Op zondag 30 mei 2010 17:35 schreef Syr het volgende:
Piercing Works op de Reguliersbreestraat (waar ook de Tuschinski zit, op de hoek van het Rembrandtplein). Erg aardige mensen, goede hygiène en prima voorlichting en nazorg. Piercing (HCH) was in vijf minuutjes gezet en deed nauwelijks pijn.
jammer want classic is echt een supergoede shop, serieus een van de beste shops in NL imho en ook die van de leden van piercingforum), dare2wear is van dezelfde eigenaresse maar daar werkt ook een mannelijke piercer geloof ikquote:
ik heb aardig wat piercings (gehad) maar als ik die zaak al voorbij loop krijg ik al kriebels (maar dat kan ook aan mij liggen)quote:Op zondag 30 mei 2010 17:35 schreef Syr het volgende:
Piercing Works op de Reguliersbreestraat (waar ook de Tuschinski zit, op de hoek van het Rembrandtplein). Erg aardige mensen, goede hygiène en prima voorlichting en nazorg. Piercing (HCH) was in vijf minuutjes gezet en deed nauwelijks pijn.
Ik ga daar ook even op de site kijkenquote:Op zondag 30 mei 2010 17:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
jammer want classic is echt een supergoede shop, serieus een van de beste shops in NL imho en ook die van de leden van piercingforum), dare2wear is van dezelfde eigenaresse maar daar werkt ook een mannelijke piercer geloof ik
Ik ben een zeikerd, en ik heb moeite met vrouwen vertrouwen met naalden in de buurt van mijn 'intieme delen'quote:Op zondag 30 mei 2010 17:41 schreef Breathtaking het volgende:
Waarom een man?Daar ben ik dan wel weer nieuwsgierig naar!
pien, serieus sharon van classic is een heldinquote:Op zondag 30 mei 2010 17:45 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik ga daar ook even op de site kijken
[..]
Ik ben een zeikerd, en ik heb moeite met vrouwen vertrouwen met naalden in de buurt van mijn 'intieme delen'Heb op de een of andere manier het gevoel dat mannen voorzichtiger zijn. Bovendien heb ik nooit goed overweg gekunt met vrouwen, ik vind ze een beetje eng
Ik weet nu al dat ik me niet 100% op mn gemak ga voelen bij een vrouw, dus kan ik dat beter niet doenquote:Op zondag 30 mei 2010 17:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
pien, serieus sharon van classic is een heldindie is echt zooooo lief en bemoedigend e.d. dat krijg je echt bij geen enkele andere shop
ze zegt continu wat ze doet, vraagt hoe het gaat etc. de "service" die je daar krijgt is zeldzaam, echt.
en ik heb zelf daar met mn benen wijd gelegen en vond het ook eng maar het valt allemaal erg mee en zoals ik al zei ze zorgen echt dat je je 200% op je gemak voelt en nemen alle tijd voor je. betwijfel of dat bij piercingworks ook zo is, dat oogt een stuk commercieler e.d.
lees dat piercingforumlinkje nog eens door? ik zou piercingworks niet doen iig.quote:Op zondag 30 mei 2010 17:51 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik weet nu al dat ik me niet 100% op mn gemak ga voelen bij een vrouw, dus kan ik dat beter niet doen
Heb ik al gelezenquote:Op zondag 30 mei 2010 17:54 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
lees dat piercingforumlinkje nog eens door? ik zou piercingworks niet doen iig.
Hihi, wat schattigquote:Op zondag 30 mei 2010 17:45 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik ga daar ook even op de site kijken
[..]
Ik ben een zeikerd, en ik heb moeite met vrouwen vertrouwen met naalden in de buurt van mijn 'intieme delen'Heb op de een of andere manier het gevoel dat mannen voorzichtiger zijn. Bovendien heb ik nooit goed overweg gekunt met vrouwen, ik vind ze een beetje eng
Mja ook op t forum wordt niet veel anders aangeraden dan classic & dare, in A'dam heb je helaas (vanwege het toeristische gewoon heel veel bagger shops) Rings of pleasure in Haarlem is dan wel ook weer top (en een mannelijke piercer.quote:Op zondag 30 mei 2010 17:55 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Heb ik al gelezenDenk ook niet dat ik daar heen ga... Maar wil gewoon graag een mannelijke piercer
Ik weet ook wel dat 't gigantische onzin is, maar toch voelt t voor mij fijner als ik 't door een man zou laten doenquote:Op zondag 30 mei 2010 17:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hihi, wat schattig! Ik vond het ook wel eng hoor, bij mij was het een buitenlandse dame die ook nog eens geen geweldig Nederlands sprak
ik op het moment supreme toch nog even 'ja hij gaat echt alleen door dat stukje vel he? Niet door de clitoris?' Zij: 'Nee nee!' ik: '
'
Overigens denk ik echt niet dat mannen voorzichtiger zijn, maar als jij denkt van wel moet je vooral een man kiezen voor je eigen gemoedsrust!
Ik heb dare inmiddels ook gemailt om te vragen of ze een man voor me hebbenquote:Op zondag 30 mei 2010 17:58 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Mja ook op t forum wordt niet veel anders aangeraden dan classic & dare, in A'dam heb je helaas (vanwege het toeristische gewoon heel veel bagger shops) Rings of pleasure in Haarlem is dan wel ook weer top (en een mannelijke piercer.
Ik wil inderdaad sowieso een shop die er de tijd voor neemt, ik ben een beetje een schijterd ookquote:Op zondag 30 mei 2010 18:04 schreef Memento-Mori het volgende:
Verstandig! Helaas zijn er nog teveel shops die het allemaal niet nauw genoeg nemen mbt de regels of die gewoon een prikfabriek zijn en dat moet je bij piercings en al helemaal bij intieme piercings niet hebben.
Erg negatief idd. Mijn ervaring was echter erg goed, dus je hoort mij niet klagen. Maarja ik deed dan ook geen stretchers.quote:Op zondag 30 mei 2010 17:46 schreef Memento-Mori het volgende:
Ah en ik ben niet de enige
http://www.piercingforum.nl/viewtopic.php?f=27&t=2834
In dat geval ga ik die ook even mailenquote:Op zondag 30 mei 2010 19:15 schreef Empathologica het volgende:
Er is sinds kort ook een mannelijke piercer bij Classic en dat is zo'n schatje!
Echt super lief, past perfect in het team dus alsjeblieft, ga naar Classic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |