abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65698086
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 13:34 schreef MissBitchy het volgende:

[..]

Dat ligt er denk ik aan hoe gevoelig je daar bent. Ik heb meer baat bij een lichtelijk gebogen staafje met iets grotere balletjes erop dan de standaard maat. Maar probeer het en je weet het.
pi_65744887
help! ik word helemaal gestoord van mijn vch-piercing!
hij wil maar niet goed genezen! nu begint mijn huid onder het bovenste bolletje zeer te doen.. soort van wondje! spoelen met zout help niet, en betadine zal wel lekker prikken nu denk ik. moet ik naar de dokter? of wat zeggen jullie..
pi_65744950
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 20:44 schreef girl-88 het volgende:
help! ik word helemaal gestoord van mijn vch-piercing!
hij wil maar niet goed genezen! nu begint mijn huid onder het bovenste bolletje zeer te doen.. soort van wondje! spoelen met zout help niet, en betadine zal wel lekker prikken nu denk ik. moet ik naar de dokter? of wat zeggen jullie..
Ik zou je piercer bellen voor je de dokter belt , piercers maken zulke gevallen wat meer mee dan dokters gok ik zo
pi_65781755
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 20:46 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:

[..]

Ik zou je piercer bellen voor je de dokter belt , piercers maken zulke gevallen wat meer mee dan dokters gok ik zo

heb gebeld met de piercer.. en hij zegt dat ik hem eruit moet halen ben ik dus voor niks die pijnlijke weg gegaan!!
pi_65782582
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 21:36 schreef girl-88 het volgende:

[..]

heb gebeld met de piercer.. en hij zegt dat ik hem eruit moet halen ben ik dus voor niks die pijnlijke weg gegaan!!
Wat jammer zeg! Heeft hij ook nog iets gezegd over hoe dat heeft kunnen gebeuren?
Heb je meerdere piercings of niet? En zo ja: toen ook last gehad met het genezen? Weleens wat gelezen over dat sommige mensen gewoon geen piercings kunnen nemen omdat hun lichaam hem afstoot
pi_65784565
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 21:56 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:

[..]

Wat jammer zeg! Heeft hij ook nog iets gezegd over hoe dat heeft kunnen gebeuren?
Heb je meerdere piercings of niet? En zo ja: toen ook last gehad met het genezen? Weleens wat gelezen over dat sommige mensen gewoon geen piercings kunnen nemen omdat hun lichaam hem afstoot
ja wel eens wat over gelezen ja.. ik heb verder alleen een tongpiercing, daar heb ik geen last van gehad. opzich logisch misschien, want dat is in een spier en niet door de huid.
hij heeft verder niks gezegd over hoe dat kon gebeuren, ik denk zelf dat mijn staafje te lang is, omdat je een groot deel van het staafje kan zien, en onder het bovenste bolletje daar zit de beschadiging. morgen bel ik nog iemand anders op, een soort van second opinion.. en als die zegt dat hij er uit moet doe ik dat! jammer maar helaas...
pi_65784623
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 22:50 schreef girl-88 het volgende:

[..]

ja wel eens wat over gelezen ja.. ik heb verder alleen een tongpiercing, daar heb ik geen last van gehad. opzich logisch misschien, want dat is in een spier en niet door de huid.
hij heeft verder niks gezegd over hoe dat kon gebeuren, ik denk zelf dat mijn staafje te lang is, omdat je een groot deel van het staafje kan zien, en onder het bovenste bolletje daar zit de beschadiging. morgen bel ik nog iemand anders op, een soort van second opinion.. en als die zegt dat hij er uit moet doe ik dat! jammer maar helaas...
Zou zeker erg jammer zijn ja! Je kan misschien ook beter er ff langs gaan, dat de piercer even kan kijken. Je ziet immers niets door een telefoon heen
pi_65796879
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 22:52 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:

[..]

Zou zeker erg jammer zijn ja! Je kan misschien ook beter er ff langs gaan, dat de piercer even kan kijken. Je ziet immers niets door een telefoon heen
ja ik heb een andere piercer opgebeld, hans van olffen in oldenzaal. iemand daar bekend mee?? die zegt dat, omdat ik nu toch al zo'n lange weg ben gegaan met het genezen, dat het dan nu zonde is om hem er zomaar uit te halen. er zijn nog genoeg middelen om het te helpen, calandulan creme, bepanthen, en bij hem ga ik maandag langs! misschien een ander staafje, of een ringetje??
pi_65860668
Heb mijn VCH inmiddels alweer ruin 1,5 jaar. Ik vond het laten zetten absoluut niet pijn doen, even een prikje en dat was alles. Genezing is ook goed verlopen.
Af en toe doe ik er eens een ander balletje op. Heb ook nog van die puntjes, maar die vallen er makkelijk af. Heb ook het staafje wel eens vervangen voor een ringetje, maar dat ging na een tijdje toch irriteren.
Ben er nog steeds heel erg blij mee en het is mijn enige piercing die ik heb.
pi_65897490
mijn piercing die eindelijk na 3 maanden was genezen, bleek nu aan het uitgroeien te zijn! vandaar de irritatie... het enige wat ik nu kan doen is anti-biotica creme gebruiken, of eruithalen / uit laten groeien. ik probeer de creme, en anders gaat die weg
  dinsdag 10 februari 2009 @ 19:48:32 #136
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_65924339
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 12:57 schreef girl-88 het volgende:

[..]

ja ik heb een andere piercer opgebeld, hans van olffen in oldenzaal. iemand daar bekend mee?? die zegt dat, omdat ik nu toch al zo'n lange weg ben gegaan met het genezen, dat het dan nu zonde is om hem er zomaar uit te halen. er zijn nog genoeg middelen om het te helpen, calandulan creme, bepanthen, en bij hem ga ik maandag langs! misschien een ander staafje, of een ringetje??
Hij heeft mijne ook gezet! Ontzettend aardige en grappige man. Ik mag m wel En hij heeft me meteen op het hart gedrukt dat als ik ook maar enig probleem heb, ik m meteen moet bellen, dag of nacht

Niet dat ik een probleem heb. Ik heb m nu twee weken en ik merk dat ie aan het genezen is. De lichte zwelling is weg.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_65924442
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 19:48 schreef Samzz het volgende:

[..]

Hij heeft mijne ook gezet! Ontzettend aardige en grappige man. Ik mag m wel En hij heeft me meteen op het hart gedrukt dat als ik ook maar enig probleem heb, ik m meteen moet bellen, dag of nacht

Niet dat ik een probleem heb. Ik heb m nu twee weken en ik merk dat ie aan het genezen is. De lichte zwelling is weg.
Na twee weken pas ?

Ik besef nu wel dat ik geluk heb gehad met mijn genezing er was helemaal nooit sprake van een zwelling, en na 3 dagen was 'ie genezen.
quote:
Op maandag 9 februari 2009 22:36 schreef girl-88 het volgende:
mijn piercing die eindelijk na 3 maanden was genezen, bleek nu aan het uitgroeien te zijn! vandaar de irritatie... het enige wat ik nu kan doen is anti-biotica creme gebruiken, of eruithalen / uit laten groeien. ik probeer de creme, en anders gaat die weg
Ahh, dat is echt balen joh ik hoop voor je dat het nog goed komt met die anti biotica creme erop.
  dinsdag 10 februari 2009 @ 20:02:51 #138
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_65924975
Nee, die was wel eerder weg, maar hij bleef nog iets gevoelig. Nu is dat over Had het iets duidelijker moeten verwoorden.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  maandag 16 februari 2009 @ 22:40:10 #139
53151 T42
Pinball Wizard
pi_66141174
sins zaterdag in bezit van een P.A.

heel effe een naare pijn met zette daarna valt het enorm mee behalve als je er op gaat liggen snachts
pi_66141350
quote:
Op maandag 16 februari 2009 22:40 schreef T42 het volgende:
sins zaterdag in bezit van een P.A.
Auw!
Ik heb geen eens een piemel en ik voel hem!

Hoe zit dat eigenlijk bij genitale piercings bij mannen en genezen? Lijkt mij dat het heel anders is dan bij vrouwen iig
  dinsdag 17 februari 2009 @ 09:15:23 #141
53151 T42
Pinball Wizard
pi_66148747
quote:
Op maandag 16 februari 2009 22:43 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:

[..]

Auw!

Hoe zit dat eigenlijk bij genitale piercings bij mannen en genezen? Lijkt mij dat het heel anders is dan bij vrouwen iig
er zijn er een heleboel verschillende wikipedia staat er vol mee

genezen is een week of 2
pi_66153653
quote:
Op maandag 16 februari 2009 22:43 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:

[..]

Auw!

Duurde weekje of 2 dat ik hem niet meer voelde en week of 6 voordat ie echt helemaal genezen was.
  dinsdag 17 februari 2009 @ 12:00:56 #143
53151 T42
Pinball Wizard
pi_66154128
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 11:47 schreef BlixaBargeld het volgende:

[..]

Duurde weekje of 2 dat ik hem niet meer voelde en week of 6 voordat ie echt helemaal genezen was.
ik voel nu al geen pijn meer
pi_66154316
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 12:00 schreef T42 het volgende:

[..]

ik voel nu al geen pijn meer
Wacht maar tot ie een keer net achter een broekrand blijft haken
  dinsdag 17 februari 2009 @ 12:15:48 #145
53151 T42
Pinball Wizard
pi_66154613
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 12:06 schreef BlixaBargeld het volgende:

[..]

Wacht maar tot ie een keer net achter een broekrand blijft haken
jah okeey maar dan deed het ook zeer zonder

nu doet hij trouwens alleen pijn als ik er in me slaap op ga liggen
pi_66154850
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 12:15 schreef T42 het volgende:

[..]

jah okeey maar dan deed het ook zeer zonder

nu doet hij trouwens alleen pijn als ik er in me slaap op ga liggen
Mjah, dat soort dingen duurde bij mij dus een week of 2 voordat ik daar vanaf was.
pi_66175393
zo... ik ben nu een week bezig met die anti-biotica creme (Fucidin) en dat hielp gelijk al na 2 dagen! afgelopen weekend heb ik er een ringetje door gedaan, en daar voelde ik geen pijn bij. een maand geleden toen ik een bolletje wou verwisselen schreeuwde ik t al uit van de pijn bij de lichtste aanraking, en nu heb ik nergens last van! en het ringetje staat nog mooi ook.... mijn vriend vind het erg opwindend (staafje ook hoor, maar t ringetje helemaal!)

Dus.. conclusie.... ik ben erg blij dat ik niet naar mijn eigen piercer heb geluisterd ( dat ik hem er uit moest halen) en dat ik naar Hans van Olffen ben gegaan, Super kerel, echt een aanrader om daar heen te gaan!

whoehoe.. eindelijk kan ik van mijn vch genieten
pi_66420692
hoe is jullie ervaring eigenlijk met de intiem piercing? ( clit hood)
voelen jaar nog wel eens enige pijn bij, of kunnen jullie gewoon ongeremd los gaan, net zoals je zonder piercing kon...
pi_66425170
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 20:31 schreef girl-88 het volgende:
hoe is jullie ervaring eigenlijk met de intiem piercing? ( clit hood)
voelen jaar nog wel eens enige pijn bij, of kunnen jullie gewoon ongeremd los gaan, net zoals je zonder piercing kon...
Ik heb 'm nu meer dan 4 maanden, en ik heb er eigenlijk nooit pijn van kan net zo los gaan als daarvoor!
pi_66530271
Ik heb een verticale clithood piercing en t zetten deed heeel eventjes(flink) pijn en daarna nooit geen last gehad ik stond op en moest bukken om me veters te strikken en dacht ow dat zal ik wel voelen nou niks...denk dat dat ook verschilt bij iedereen maar ik heb nooit ergens last van gehad.
moet zeggen bij penetratie heb je dr niet veel aan maar met beffen en en vingeren vindt ik t geweldig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')