Ken je ieder dag ook gewoon effe omwisselenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:23 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ik weet niet watvoor staafje er bij jou inzit, je had er eentje die licht gebogen was als ik het me goed herinner?
Naja ik had gewoon een tongpiercingstaafje en bij de six kan je allemaal losse tongpiercingballetjes kopendus lekker makkelijk
!
Je kan ook gewoon teruggaan naar je piercer en vragen watvoor maat balletjes je moet hebben voor je piercing.
Ja ik heb zo'n 'banana barbell' noem je het geloof ik.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:23 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ik weet niet watvoor staafje er bij jou inzit, je had er eentje die licht gebogen was als ik het me goed herinner?
Naja ik had gewoon een tongpiercingstaafje en bij de six kan je allemaal losse tongpiercingballetjes kopendus lekker makkelijk
!
Je kan ook gewoon teruggaan naar je piercer en vragen watvoor maat balletjes je moet hebben voor je piercing.
Je kan misschien ook bij een andere terecht... tis even wennen maar als die minder vreemd is en je je beter op je gemak voelt is dat ook wat waard natuurlijkquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ik heb zo'n 'banana barbell' noem je het geloof ik.
En het lijkt me inderdaad wel slim om een bezoekje te brengen aan mn piercer, als is het wel een vreemde vrouwerg aardig maar spreekt van dat halve Nederlands enzo
..
Nee joh ik voel me daar prima op mn gemakquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:35 schreef F35 het volgende:
[..]
Je kan misschien ook bij een andere terecht... tis even wennen maar als die minder vreemd is en je je beter op je gemak voelt is dat ook wat waard natuurlijk
Eh, wat? Ben jij ook bij foxy piercing geweest?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ik heb zo'n 'banana barbell' noem je het geloof ik.
En het lijkt me inderdaad wel slim om een bezoekje te brengen aan mn piercer, als is het wel een vreemde vrouwerg aardig maar spreekt van dat halve Nederlands enzo
..
Nee johhhquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:10 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Eh, wat? Ben jij ook bij foxy piercing geweest?!
Ohquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee johhhbij Outline, gewoon lekker simpel in mn eigen stad
!
Hahaha ik ging samen met een vriendin heen om een afspraak te maken, voor mij die piercing en voor haar een tatoeage.. Was op een woensdagavond, we waren net een heel eind door de regen gefietst naar die shopquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:16 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Oh
Want de vrouw die mij gepierced heeft van foxy piercing is Roemeens ofzo van oorsprongaccent enzo, maar ze is heeeel aardig
en voelde daar ook zo op mijn gemak!
Het is daar ook eerst: kopje koffie, wat babbelen, nog meer koffie, koffie, babbelen en koffie en dan: "Ben je er klaar voor?" > piercingruimte. Weer: "Ben je er klaar voor?" "Nee" "Oke, dan wacht ik"
En uiteindelijk viel het allemaal reuze mee en schoot ze die naald niet per ongeluk door mijn clit(was daar echt ff zooo bang voor op de heenweg
)
F35: Almere, Foxy Piercings, aanrader
Moet er wel 100 kilometer (zoiets wel) voor reizen, maar het is het waardzelfs een vriendin daar klant gemaakt nog
Haha 100 km... ok goeie tip, maar is er echt niets dichterbij?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:16 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Oh
Want de vrouw die mij gepierced heeft van foxy piercing is Roemeens ofzo van oorsprongaccent enzo, maar ze is heeeel aardig
en voelde daar ook zo op mijn gemak!
Het is daar ook eerst: kopje koffie, wat babbelen, nog meer koffie, koffie, babbelen en koffie en dan: "Ben je er klaar voor?" > piercingruimte. Weer: "Ben je er klaar voor?" "Nee" "Oke, dan wacht ik"
En uiteindelijk viel het allemaal reuze mee en schoot ze die naald niet per ongeluk door mijn clit(was daar echt ff zooo bang voor op de heenweg
)
F35: Almere, Foxy Piercings, aanrader
Moet er wel 100 kilometer (zoiets wel) voor reizen, maar het is het waardzelfs een vriendin daar klant gemaakt nog
Nou, beter dan dat je voor niets door de regen fietst toch?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha ik ging samen met een vriendin heen om een afspraak te maken, voor mij die piercing en voor haar een tatoeage.. Was op een woensdagavond, we waren net een heel eind door de regen gefietst naar die shopdus die vriendin van me vragen wanneer ze tijd hadden..
Zegt die dame tegen haar van, vrijdagochtend om elf uur goed? Dus ik van 'en ik dan?' zegt ze doodleuk, ooh over vijf minuutjes heb ik wel tijd voor je
!
Ik:![]()
Toen dacht ik, kom op het valt alles meeen dat deed het ook.
Wat heb jij nog meer voor piercings danquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:26 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Nou, beter dan dat je voor niets door de regen fietst toch?
En ik zat echt kapot te gaan in die stoel hoornog nooit gehad met piercings, maar ik voelde alleen een klein prikje
. Misschien ook wel omdat ik me had voorbereid dat ik een week niet zou kunnen fietsen/trappen lopen enzo
. Dacht echt dat het onwijs pijnlijk zou zijn! Natuurlijk gewoon aanstellerij
.
Maarja! Wilde ik laatst dus in Leiden een piercing laten zetten (Industrial), durfde ik het niet in die winkelzag er echt niet uit van buiten, ben niet eens binnen geweest
ik ga lekker weer naar Almere!
!
Die winkel waar ik heen ga werkt overigens alleen op afspraak, vind ik wel lekker. En ze trekken voor 1 piercing ook ruim een uur uit, dus gewoon lekker rustig aan, als je je ff wil 'voorbereiden' kan dat ook gewoon.
ook niet doen hoor!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:26 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Wilde ik laatst dus in Leiden een piercing laten zetten (Industrial), durfde ik het niet in die winkelzag er echt niet uit van buiten, ben niet eens binnen geweest
![]()
dan heb je het mooi voor elkaar.........NOTquote:En oh oh oh, jezelf helemaal bang maken al moet ik toegeven dat ik ook doodsbenauwd was dat die piercing per ongeluk door mn clit zou gaan omdat ik er een keer een plaatje van had gezien, een mislukte vch..
die zaak in leidenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:47 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Industrial niet doen, of niet doen in een zaak die er niet uit ziet?
Mwah niet zo veel.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat heb jij nog meer voor piercings dan?
Ja bij mij was het zo dat outsidr me bang liep te maken. Denk ik hoor. Kan net zo goed Sickbitch geweest zijn of iemand andersquote:En oh oh oh, jezelf helemaal bang makenal moet ik toegeven dat ik ook doodsbenauwd was dat die piercing perongeluk door mn clit zou gaan
omdat ik er een keer een plaatje van had gezien, een mislukte vch..
Jaa zij zijn ook echt superquote:Die shop waar jij het over hebt klinkt trouwens zeker fijn jadoe je goed!
Nou nou, dat zijn er nog aardig watquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:53 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Mwah niet zo veel.
Heb een microdermal tussen de bultenenne! Ik heb 2 keer een tongpiercing gehad, heb traguspiercing, 2 bovenin mijn rechteroor, heb 3 oorbelgaatjes gehad, neuspiercing gehad, voor de microdermal tussen me tieten had ik daar een staafje (uitgegroeid
) en dus VCH gehad en die zit er binnenkort weer
[..]
Ja bij mij was het zo dat outsidr me bang liep te maken. Denk ik hoor. Kan net zo goed Sickbitch geweest zijn of iemand anders.
Ik merk trouwens dat mensen wat geshockeerd reageren als je zegt dat je een clithoodpiercing hebt(ja wil je dat ik lieg dan als je vraagt of ik nog andere piercings heb
?) Stumpers
.
[..]
Jaa zij zijn ook echt superik ga gewoon lekker weer daarheen hoor dadelijk
"ECHT WEL, KIJK MAARquote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou nou, dat zijn er nog aardig watdit is mijn enige!
En ik vertel het zelden aan menseniedereen die het wel weet geloofde me niet toen ik het vertelde
![]()
"
Haha ik heb m wel aan een paar vriendinnen laten zienquote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:25 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
"ECHT WEL, KIJK MAAR [ afbeelding ]"
Niemand wil die van mij zienquote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha ik heb m wel aan een paar vriendinnen laten zienze raakten niet uitgekeken joh.
Ach schatje tochquote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:34 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Niemand wil die van mij zien*kras*
Behalve outsidr natuurlijk
Omdat het een stel preutse tutten zijn die denken dat ze lesbisch zouden worden als ze zouden kijkenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ach schatje toch![]()
waarom niet?
Haha dan moet je toch andere vrienden zoekenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:37 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Omdat het een stel preutse tutten zijn die denken dat ze lesbisch zouden worden als ze zouden kijken!
Dat zal ik onthoudenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:54 schreef Dipkip het volgende:
Ja wat je dus niet moet doen is naar de sauna gaan met je moeder en je dan pas bedenken dat je dat nog eens moest vertellen
Ja ik verzin er wel een paarquote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha dan moet je toch andere vrienden zoekenik kreeg juist seksverzoeken
!
Bwhehe, lullo!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:54 schreef Dipkip het volgende:
Ja wat je dus niet moet doen is naar de sauna gaan met je moeder en je dan pas bedenken dat je dat nog eens moest vertellen
'je hebt daar wat zitten'quote:
Ik moest hardop lachenquote:Op woensdag 21 januari 2009 00:02 schreef Dipkip het volgende:
[..]
'je hebt daar wat zitten'
Toen ik zei dat dat daar hoorde begreep ze totaal niet wat nou precies waardoor heen zat en waarom dan.
* meld zichquote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:34 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Niemand wil die van mij zien*kras*
Behalve outsidr natuurlijk
Dat is wel fijn ja.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:26 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
[knip]
Die winkel waar ik heen ga werkt overigens alleen op afspraak, vind ik wel lekker. En ze trekken voor 1 piercing ook ruim een uur uit, dus gewoon lekker rustig aan, als je je ff wil 'voorbereiden' kan dat ook gewoon.
Geen idee, misschien hebben mannen minder de behoefte om erover te praten.quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:15 schreef theKiD het volgende:
even nogmaals de vraag, waarom zitten hier overwegend vrouwen met intiem piercing, en zo weinig mannen? in het vorige topic deze vraag ook al gesteld maar geen antwoord op gekregen![]()
Zolang niet alleen PA maar ook tepelpiercings intiem zijn, wil ik overal over praten.. Wil dr voorlopig niet aan geloven dat ik een PA neem, gezien mijn tepels al zo gruwelijk pijn dedenquote:Op woensdag 21 januari 2009 23:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Geen idee, misschien hebben mannen minder de behoefte om erover te praten.
Heb niet echt de behoefte om er dagelijks over te pratenquote:Op woensdag 21 januari 2009 23:15 schreef theKiD het volgende:
even nogmaals de vraag, waarom zitten hier overwegend vrouwen met intiem piercing, en zo weinig mannen? in het vorige topic deze vraag ook al gesteld maar geen antwoord op gekregen![]()
Kan het je absoluut aanraden, ze heeft de mijne ook gezet.quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat is wel fijn ja.
Die vrouw van Flash in Sneek die doet intiempiercings ook alleen op afspraak, en dan doet ze de deur op slot en ze heeft van van die gordijnschermen die ze er dan helemaal voor zit (het is maar een kleine zaak), zodat er tenminste niet gestoord wordt.En ze stelt je heel erg op je gemak, en ze is echt vet aardig. ^^ Ik laat ;m ook echt door haar zetten dan.
Nou omdat de piercing die ik zou willen laten zetten niet zo goed mogelijk is. en om nou een staaf dwars door mijn eikel heen te laten zetten zie ik ook weer niet zitten.quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Geen idee, misschien hebben mannen minder de behoefte om erover te praten.
Cool. Ik was mee bij een vriendin van me, dus ik weet hoe het bij haar in z;n werking gaat^^quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:58 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Kan het je absoluut aanraden, ze heeft de mijne ook gezet.
Wat wil je laten zetten dan?quote:Op donderdag 22 januari 2009 08:55 schreef F35 het volgende:
[..]
Nou omdat de piercing die ik zou willen laten zetten niet zo goed mogelijk is. en om nou een staaf dwars door mijn eikel heen te laten zetten zie ik ook weer niet zitten.
Zolang moeten genezen joh? Bij mij was het echt binnen 2 dagen helemaal niet meer pijnlijk, gezwollen is het helemaal nietquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:08 schreef girl-88 het volgende:
wat een verschil bij iedereen met pijn en geen pijn... ik heb die van mij ( verticale clithood piercing) nu zo'n 4 maanden, en het deed bij mij behoorlijk veel pijn! kon wel door de grond zakken... pas na 3 maanden was die 'echt' genezen! betadine heeft mij eindelijk geholpen van de pijn! dus kan er nu eindelijk plzr van hebben!
Rozequote:morgen wil ik er een ander balletje op! heeft iemand nog suggesties??
Congratsquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:08 schreef Samzz het volgende:
Ik heb de mijne vandaag laten zetten! Een VHC, en ik ben echt blij als een kindje!
Hij is echt zo mooi! Voelde me alleen wel een beetje opgelaten in die beugels zeg... maar de pijn viel echt 100% mee, vond het ook niet echt pijnlijk, meer een realisatie dat ie erdoor zit zeg maar.
Mijn vriendinnen willen m allemaal zien
Nou ik had hem er al drie keer uitgehaaldquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:38 schreef girl-88 het volgende:
ja.. het duurde mij ook iets te lang, heb op t punt gestaan om hem er uit te halen, maar waarschijnlijk zat er een ontsteking onder,en dan mag je hem er niet uit halen. en zo ineens van de 1 op de andere dag was het over.. betadine rules!!
Roze! bovenste over onderste balletje!?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |