abonnement Unibet Coolblue
pi_65249426
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 16:23 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:

[..]

Ik weet niet watvoor staafje er bij jou inzit, je had er eentje die licht gebogen was als ik het me goed herinner?
Naja ik had gewoon een tongpiercingstaafje en bij de six kan je allemaal losse tongpiercingballetjes kopen dus lekker makkelijk !
Je kan ook gewoon teruggaan naar je piercer en vragen watvoor maat balletjes je moet hebben voor je piercing.
Ken je ieder dag ook gewoon effe omwisselen
pi_65249823
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 16:23 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:

[..]

Ik weet niet watvoor staafje er bij jou inzit, je had er eentje die licht gebogen was als ik het me goed herinner?
Naja ik had gewoon een tongpiercingstaafje en bij de six kan je allemaal losse tongpiercingballetjes kopen dus lekker makkelijk !
Je kan ook gewoon teruggaan naar je piercer en vragen watvoor maat balletjes je moet hebben voor je piercing.
Ja ik heb zo'n 'banana barbell' noem je het geloof ik.
En het lijkt me inderdaad wel slim om een bezoekje te brengen aan mn piercer, als is het wel een vreemde vrouw erg aardig maar spreekt van dat halve Nederlands enzo ..
pi_65249882
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 16:34 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Ja ik heb zo'n 'banana barbell' noem je het geloof ik.
En het lijkt me inderdaad wel slim om een bezoekje te brengen aan mn piercer, als is het wel een vreemde vrouw erg aardig maar spreekt van dat halve Nederlands enzo ..
Je kan misschien ook bij een andere terecht... tis even wennen maar als die minder vreemd is en je je beter op je gemak voelt is dat ook wat waard natuurlijk
pi_65249953
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 16:35 schreef F35 het volgende:

[..]

Je kan misschien ook bij een andere terecht... tis even wennen maar als die minder vreemd is en je je beter op je gemak voelt is dat ook wat waard natuurlijk
Nee joh ik voel me daar prima op mn gemak maar je merkt gewoon dat ze moeite heeft met het beantwoorden van 'moeilijke' vragen.
pi_65250148
ok...
pi_65251480
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 16:34 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Ja ik heb zo'n 'banana barbell' noem je het geloof ik.
En het lijkt me inderdaad wel slim om een bezoekje te brengen aan mn piercer, als is het wel een vreemde vrouw erg aardig maar spreekt van dat halve Nederlands enzo ..
Eh, wat? Ben jij ook bij foxy piercing geweest? !
pi_65251526
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 17:10 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:

[..]

Eh, wat? Ben jij ook bij foxy piercing geweest? !
Nee johhh bij Outline, gewoon lekker simpel in mn eigen stad !
pi_65251649
Iemand goede tips voor regio breda
pi_65251695
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 17:11 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Nee johhh bij Outline, gewoon lekker simpel in mn eigen stad !
Oh

Want de vrouw die mij gepierced heeft van foxy piercing is Roemeens ofzo van oorsprong accent enzo, maar ze is heeeel aardig en voelde daar ook zo op mijn gemak!
Het is daar ook eerst: kopje koffie, wat babbelen, nog meer koffie, koffie, babbelen en koffie en dan: "Ben je er klaar voor?" > piercingruimte. Weer: "Ben je er klaar voor?" "Nee " "Oke, dan wacht ik"
En uiteindelijk viel het allemaal reuze mee en schoot ze die naald niet per ongeluk door mijn clit (was daar echt ff zooo bang voor op de heenweg )

F35: Almere, Foxy Piercings, aanrader
Moet er wel 100 kilometer (zoiets wel) voor reizen, maar het is het waard zelfs een vriendin daar klant gemaakt nog
pi_65251875
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 17:16 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:

[..]

Oh

Want de vrouw die mij gepierced heeft van foxy piercing is Roemeens ofzo van oorsprong accent enzo, maar ze is heeeel aardig en voelde daar ook zo op mijn gemak!
Het is daar ook eerst: kopje koffie, wat babbelen, nog meer koffie, koffie, babbelen en koffie en dan: "Ben je er klaar voor?" > piercingruimte. Weer: "Ben je er klaar voor?" "Nee " "Oke, dan wacht ik"
En uiteindelijk viel het allemaal reuze mee en schoot ze die naald niet per ongeluk door mijn clit (was daar echt ff zooo bang voor op de heenweg )

F35: Almere, Foxy Piercings, aanrader
Moet er wel 100 kilometer (zoiets wel) voor reizen, maar het is het waard zelfs een vriendin daar klant gemaakt nog
Hahaha ik ging samen met een vriendin heen om een afspraak te maken, voor mij die piercing en voor haar een tatoeage.. Was op een woensdagavond, we waren net een heel eind door de regen gefietst naar die shop dus die vriendin van me vragen wanneer ze tijd hadden..

Zegt die dame tegen haar van, vrijdagochtend om elf uur goed? Dus ik van 'en ik dan ?' zegt ze doodleuk, ooh over vijf minuutjes heb ik wel tijd voor je !

Ik:

Toen dacht ik, kom op het valt alles mee en dat deed het ook.
pi_65251961
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 17:16 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:

[..]

Oh

Want de vrouw die mij gepierced heeft van foxy piercing is Roemeens ofzo van oorsprong accent enzo, maar ze is heeeel aardig en voelde daar ook zo op mijn gemak!
Het is daar ook eerst: kopje koffie, wat babbelen, nog meer koffie, koffie, babbelen en koffie en dan: "Ben je er klaar voor?" > piercingruimte. Weer: "Ben je er klaar voor?" "Nee " "Oke, dan wacht ik"
En uiteindelijk viel het allemaal reuze mee en schoot ze die naald niet per ongeluk door mijn clit (was daar echt ff zooo bang voor op de heenweg )

F35: Almere, Foxy Piercings, aanrader
Moet er wel 100 kilometer (zoiets wel) voor reizen, maar het is het waard zelfs een vriendin daar klant gemaakt nog
Haha 100 km... ok goeie tip, maar is er echt niets dichterbij?
pi_65252036
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 17:21 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Hahaha ik ging samen met een vriendin heen om een afspraak te maken, voor mij die piercing en voor haar een tatoeage.. Was op een woensdagavond, we waren net een heel eind door de regen gefietst naar die shop dus die vriendin van me vragen wanneer ze tijd hadden..

Zegt die dame tegen haar van, vrijdagochtend om elf uur goed? Dus ik van 'en ik dan ?' zegt ze doodleuk, ooh over vijf minuutjes heb ik wel tijd voor je !

Ik:

Toen dacht ik, kom op het valt alles mee en dat deed het ook.
Nou, beter dan dat je voor niets door de regen fietst toch?
En ik zat echt kapot te gaan in die stoel hoor nog nooit gehad met piercings, maar ik voelde alleen een klein prikje . Misschien ook wel omdat ik me had voorbereid dat ik een week niet zou kunnen fietsen/trappen lopen enzo . Dacht echt dat het onwijs pijnlijk zou zijn! Natuurlijk gewoon aanstellerij .
Maarja! Wilde ik laatst dus in Leiden een piercing laten zetten (Industrial), durfde ik het niet in die winkel zag er echt niet uit van buiten, ben niet eens binnen geweest ik ga lekker weer naar Almere! !

Die winkel waar ik heen ga werkt overigens alleen op afspraak, vind ik wel lekker. En ze trekken voor 1 piercing ook ruim een uur uit, dus gewoon lekker rustig aan, als je je ff wil 'voorbereiden' kan dat ook gewoon .
pi_65252168
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 17:26 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:

[..]

Nou, beter dan dat je voor niets door de regen fietst toch?
En ik zat echt kapot te gaan in die stoel hoor nog nooit gehad met piercings, maar ik voelde alleen een klein prikje . Misschien ook wel omdat ik me had voorbereid dat ik een week niet zou kunnen fietsen/trappen lopen enzo . Dacht echt dat het onwijs pijnlijk zou zijn! Natuurlijk gewoon aanstellerij .
Maarja! Wilde ik laatst dus in Leiden een piercing laten zetten (Industrial), durfde ik het niet in die winkel zag er echt niet uit van buiten, ben niet eens binnen geweest ik ga lekker weer naar Almere! !

Die winkel waar ik heen ga werkt overigens alleen op afspraak, vind ik wel lekker. En ze trekken voor 1 piercing ook ruim een uur uit, dus gewoon lekker rustig aan, als je je ff wil 'voorbereiden' kan dat ook gewoon .
Wat heb jij nog meer voor piercings dan ?

En oh oh oh, jezelf helemaal bang maken al moet ik toegeven dat ik ook doodsbenauwd was dat die piercing per ongeluk door mn clit zou gaan omdat ik er een keer een plaatje van had gezien, een mislukte vch..

Die shop waar jij het over hebt klinkt trouwens zeker fijn ja doe je goed!
pi_65258900
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 17:26 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:

Wilde ik laatst dus in Leiden een piercing laten zetten (Industrial), durfde ik het niet in die winkel zag er echt niet uit van buiten, ben niet eens binnen geweest
ook niet doen hoor!
nooit!
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  dinsdag 20 januari 2009 @ 20:41:22 #65
242681 mosterdman
mosterd na de maaltijd
pi_65259398
quote:
En oh oh oh, jezelf helemaal bang maken al moet ik toegeven dat ik ook doodsbenauwd was dat die piercing per ongeluk door mn clit zou gaan omdat ik er een keer een plaatje van had gezien, een mislukte vch..
dan heb je het mooi voor elkaar.........NOT
wie heeft er zin?
pi_65259666
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 20:28 schreef Mirjam het volgende:

[..]

ook niet doen hoor!
nooit!
Industrial niet doen, of niet doen in een zaak die er niet uit ziet?
pi_65259677
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 20:47 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:

[..]

Industrial niet doen, of niet doen in een zaak die er niet uit ziet?
die zaak in leiden
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_65259944
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 17:30 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Wat heb jij nog meer voor piercings dan ?
Mwah niet zo veel.
Heb een microdermal tussen de bulten enne! Ik heb 2 keer een tongpiercing gehad, heb traguspiercing, 2 bovenin mijn rechteroor, heb 3 oorbelgaatjes gehad, neuspiercing gehad, voor de microdermal tussen me tieten had ik daar een staafje (uitgegroeid ) en dus VCH gehad en die zit er binnenkort weer
quote:
En oh oh oh, jezelf helemaal bang maken al moet ik toegeven dat ik ook doodsbenauwd was dat die piercing perongeluk door mn clit zou gaan omdat ik er een keer een plaatje van had gezien, een mislukte vch..
Ja bij mij was het zo dat outsidr me bang liep te maken. Denk ik hoor. Kan net zo goed Sickbitch geweest zijn of iemand anders .
Ik merk trouwens dat mensen wat geshockeerd reageren als je zegt dat je een clithoodpiercing hebt (ja wil je dat ik lieg dan als je vraagt of ik nog andere piercings heb ?) Stumpers .
quote:
Die shop waar jij het over hebt klinkt trouwens zeker fijn ja doe je goed!
Jaa zij zijn ook echt super ik ga gewoon lekker weer daarheen hoor dadelijk
pi_65259991
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 20:47 schreef Mirjam het volgende:

[..]

die zaak in leiden
Nee, lekker naar Almere !
pi_65267218
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 20:53 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:

[..]

Mwah niet zo veel.
Heb een microdermal tussen de bulten enne! Ik heb 2 keer een tongpiercing gehad, heb traguspiercing, 2 bovenin mijn rechteroor, heb 3 oorbelgaatjes gehad, neuspiercing gehad, voor de microdermal tussen me tieten had ik daar een staafje (uitgegroeid ) en dus VCH gehad en die zit er binnenkort weer
[..]

Ja bij mij was het zo dat outsidr me bang liep te maken. Denk ik hoor. Kan net zo goed Sickbitch geweest zijn of iemand anders .
Ik merk trouwens dat mensen wat geshockeerd reageren als je zegt dat je een clithoodpiercing hebt (ja wil je dat ik lieg dan als je vraagt of ik nog andere piercings heb ?) Stumpers .
[..]

Jaa zij zijn ook echt super ik ga gewoon lekker weer daarheen hoor dadelijk
Nou nou, dat zijn er nog aardig wat dit is mijn enige!
En ik vertel het zelden aan mensen iedereen die het wel weet geloofde me niet toen ik het vertelde
pi_65267290
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 23:23 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Nou nou, dat zijn er nog aardig wat dit is mijn enige!
En ik vertel het zelden aan mensen iedereen die het wel weet geloofde me niet toen ik het vertelde
"ECHT WEL, KIJK MAAR "
pi_65267578
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 23:25 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:

[..]

"ECHT WEL, KIJK MAAR [ afbeelding ]"
Haha ik heb m wel aan een paar vriendinnen laten zien ze raakten niet uitgekeken joh.
pi_65267650
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 23:32 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Haha ik heb m wel aan een paar vriendinnen laten zien ze raakten niet uitgekeken joh.
Niemand wil die van mij zien *kras*
Behalve outsidr natuurlijk
pi_65267692
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 23:34 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:

[..]

Niemand wil die van mij zien *kras*
Behalve outsidr natuurlijk
Ach schatje toch waarom niet?
pi_65267752
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 23:35 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Ach schatje toch waarom niet?
Omdat het een stel preutse tutten zijn die denken dat ze lesbisch zouden worden als ze zouden kijken !
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')