Dat doen ze ook omdat het opzet, daarna moet je naar kleinerquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:49 schreef Maria2.0 het volgende:
Hmm, zojuist antwoord van de piercer. 12mm staafje![]()
Ik heb een enorm afdak blijkbaar![]()
Het is overigens wel een banana barbell dus dat zal wel iets schelen. Maar ik kan me zowat niet voorstellen dat het 12 mm is
Ik wil binnenkort ook een nieuwequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:18 schreef Memento-Mori het volgende:
mijnes werd ook gezet met 12mm en nu dus 8mm en die zit perfect
vaak spoelen met water in het begin, niet met iets anders.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:22 schreef Memento-Mori het volgende:
JB wat is er bij jou gezegd over verzorging e.d. eigenlijk?
Ja maar....12mm is te kort, ik voel er niks van want hij zit te ver boven mijn clitquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat doen ze ook omdat het opzet, daarna moet je naar kleiner
Hoe lang heb je hem, is het niet gewoon nog opgezet dan?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:29 schreef Maria2.0 het volgende:
[..]
Ja maar....12mm is te kort, ik voel er niks van want hij zit te ver boven mijn clit
Mja soms adviseren ze zoutoplossing das voor downunder zo slechtquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
vaak spoelen met water in het begin, niet met iets anders.
daarna gewoon schoon houden onder de douche zoals normaal.
Heb hem sinds donderdag. Zwelling is sinds gister geslonken, maar heb niet het idee dat het nog gezwollen is. Staafje zit gewoon normaal, ik zie alleen het balletje. Kan zijn dat hij nog ietsjes afzakt maar ik denk niet dat ik uiteindelijk veel kleiner moet dan 12mm.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hoe lang heb je hem, is het niet gewoon nog opgezet dan?
Ik voel echt helemaal niks meer, hij is gewoon beterquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:37 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Mja soms adviseren ze zoutoplossing das voor downunder zo slechtVCH is wel echt de makkelijkste piercing qua genezen,
Ik denk bij mij best welquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:37 schreef Maria2.0 het volgende:
[..]
Heb hem sinds donderdag. Zwelling is sinds gister geslonken, maar heb niet het idee dat het nog gezwollen is. Staafje zit gewoon normaal, ik zie alleen het balletje. Kan zijn dat hij nog ietsjes afzakt maar ik denk niet dat ik uiteindelijk veel kleiner moet dan 12mm.
Gewoon proberen dusquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:54 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik had bij All Over Piercings 1.6 bij 8mm en 1.6 bij 10mm besteld, die 8mm geprobeerd en die zit prima, ze hadden ook 6mm maar die leek me wat te kort. Die 12mm zat op zich wel ok maar was echt heel erg beweeglijk, bij 8mm zie ik de 2 bolletjes maar hij schuift nu niet meer zo.
Waarom?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:59 schreef Memento-Mori het volgende:
Oh en kies voor titanium staafjes ipv chirurguisch staal
O, okee, nou ja, in mn oren en om mn nek enzo kan ik alles wel hebben, behalve goudquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:32 schreef Memento-Mori het volgende:
kan ook maar titanium is beter qua afstoting etc, piercings worden ook altijd met titanium geplaatst
Hm mijne niet hoorquote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:59 schreef Empathologica het volgende:
Is bij jullie de vch ook een beetje afgezakt? Heb al van meer dames gehoord dat ie wat migreerde, omdat ik dacht dat de mijne aan het uitgroeien was
Biotex groen nemen, een 1/2 theelepeltje oplossen in een borrelglaasje lauwwarm water en dan de tepel met piercing erin badderen, voorover gaan staan, glas er op zetten en dan rechtop gaan staan.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 10:51 schreef Empathologica het volgende:
M'n tepelpiercings en triangle daarintegen...
Triangle doet nogal wel is zeer als ringetje verkeerd zit en m'n tepels zijn na een jaar nog niet genezen. Elke dag nog wondvocht en shizzle.
Misschien lezen hier wel andere nOObs meequote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:39 schreef Empathologica het volgende:
Pagan, ik ben geen n00b met piercings heToch bedankt voor je uitleg, zal het wel in m'n achterhoofd houden.
idd, een biologisch wasmiddel, dat is nu juist de clouquote:Maar Biotex, is dat niet een wasmiddel? Ik vind dat een beetje een eng idee, voor mij zo min mogelijk gepruts aan m'n lichaam..
Zeg dat het voor biologieles is, als je een afgevallen blad (van een boom of zo) in zout water laat weken gaat de cellulose kapot, waardoor je alleen een kantwerkje van nerven overhoudt.quote:Mijn piercer blijft er op hameren dat als ik zou gaan zeezouten het ook sneller zou gaan, maar aangezien ik thuis woon en de ouders er niks van weten.. Is het een beetje lastig uit te leggen waarom ik zout aan het koken ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |