abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 7 augustus 2009 @ 19:01:51 #226
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_71689971
Maar hoe heb je dat toch besloten dan? Als je het de ene keer mooi vond en de andere keer niet? Want dat geeft mij namelijk twijfels.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_71690132
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 19:01 schreef ChipsZak. het volgende:
Maar hoe heb je dat toch besloten dan? Als je het de ene keer mooi vond en de andere keer niet? Want dat geeft mij namelijk twijfels.
Euhmm tsja, ik vond mijn kut het meest lijken op de kutten van de foto's waarbij ik het wel heel mooi vond staan dus vandaar.
pi_71690156
jullie kijken toch niet de hele dag naar jullie kut, of wel?

'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_71690397
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 19:07 schreef Mirjam het volgende:
jullie kijken toch niet de hele dag naar jullie kut, of wel?

Nouuuu nee, niet bepaald. Dus ?
pi_71691793
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 19:16 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Nouuuu nee, niet bepaald. Dus ?
dan heb je wel een piercing, maar zie je 'm toch niet
want leuk is hij toch wel

'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_71693773
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 18:56 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Ahaha, .
Had jij dat 'dilemma' ook dan? Dat je het soms mooi vond en soms niet?
Ik vind dat het ook ligt aan de vagina
compact en kleverig.
pi_71695869
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 20:04 schreef Mirjam het volgende:

[..]

dan heb je wel een piercing, maar zie je 'm toch niet
want leuk is hij toch wel

Ik zie 'm toch elke dag wel een keer of twee hoor. Meer dan genoeg !
  •   FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 7 augustus 2009 @ 22:31:19 #233
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_71696234
    quote:
    Op vrijdag 7 augustus 2009 21:13 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Ik vind dat het ook ligt aan de vagina
    Hmm ok.
    Mijn vagina is nice.
    Dus nog maar even goed over denken dan.
    Ik neig al wat meer naar 'ja, doen!' maar nog een béétje twijfel.
    [*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
    pi_71696290
    quote:
    Op vrijdag 7 augustus 2009 22:31 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Hmm ok.
    Mijn vagina is nice.
    Ik praat je er wel gewoon eentje aan !
    pi_71696316
    quote:
    Op vrijdag 7 augustus 2009 22:31 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Hmm ok.
    Mijn vagina is nice.
    Ik heb m nu twee weken en ik moet zeggen dat ie me erg goed bevalt. En het ziet er wel leuk uit dus
    compact en kleverig.
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 7 augustus 2009 @ 22:35:02 #236
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_71696347
    quote:
    Op vrijdag 7 augustus 2009 22:33 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Ik praat je er wel gewoon eentje aan !
    Doe dat! Ik meen het. Overtuig me.
    pi_71696480
    Voor een vent is het ook lekker..

Het staat mooi vind ik en je kan er leuk mee spelen. Daarnaast vind ik het iets intiems, iets wat weinigen weten en in het geval van JB, als ze dat voor mij heeft laten doen, de wetenschap dat als ze dat dingetje op een willekeurig moment voelt ik dan even "bij d'r ben" en ze dat zelf ook zo voelt.

Keer wat anders als een ring ofzo
    Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
    Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
    Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
    pi_71696832
    quote:
    Op vrijdag 7 augustus 2009 22:35 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Doe dat! Ik meen het. Overtuig me.
    I will.
    pi_71703961
    ChipsZak: Gewoon doen hoor!
    De vch is de enige piercing waar ik echt van kan zeggen dat ik er geen spijt van heb Geneest snel, merk er niks van, geen last van. Ding zit gewoon lief te wezen.

M'n tepelpiercings en triangle daarintegen...
    Triangle doet nogal wel is zeer als ringetje verkeerd zit en m'n tepels zijn na een jaar nog niet genezen. Elke dag nog wondvocht en shizzle.
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 8 augustus 2009 @ 10:59:34 #240
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_71704076
    quote:
    Op zaterdag 8 augustus 2009 10:51 schreef Empathologica het volgende:
    ChipsZak: Gewoon doen hoor!
    De vch is de enige piercing waar ik echt van kan zeggen dat ik er geen spijt van heb Geneest snel, merk er niks van, geen last van. Ding zit gewoon lief te wezen.

M'n tepelpiercings en triangle daarintegen...
    Triangle doet nogal wel is zeer als ringetje verkeerd zit en m'n tepels zijn na een jaar nog niet genezen. Elke dag nog wondvocht en shizzle.
    Merken jullie ook wat van jullie vch? Als in dat je soms ineens hebt? Of valt dat wel mee? Ik weet dat het verschilt per persoon, maargoed
    pi_71705172
    In het begin merkte ik het best goed, maar ben er nu ondertussen aan gewend dat het 'anders' voelt. Maar ik heb niet iets van dat ik op straat loop en dat ik dan ineens heb, er moet echt iets mee gedaan worden wil ik er wat aan hebben
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 8 augustus 2009 @ 12:20:44 #242
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_71705431
    quote:
    Op zaterdag 8 augustus 2009 12:04 schreef Empathologica het volgende:
    In het begin merkte ik het best goed, maar ben er nu ondertussen aan gewend dat het 'anders' voelt. Maar ik heb niet iets van dat ik op straat loop en dat ik dan ineens heb, er moet echt iets mee gedaan worden wil ik er wat aan hebben
    Ahaha oke, .
    Khoor ook wel es van vrouwen dat ze het soms wel zo voelen zitten [op een positieve manier natuurlijk ]
      zaterdag 8 augustus 2009 @ 12:29:42 #243
    265283 maickeltje
    Nothing to lose
    pi_71705569
    quote:
    Op vrijdag 7 augustus 2009 17:28 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Wacht maar, zodra je mijne hebt gezien wil je niet anders meer !
    Laten jullie elkaar de kutten dan zien of mis ik een stuk?
    pi_71711830
    Over voelen gesproken.... ik heb een HCH op een redelijk hoge plek zitten (vond ik mooier), waardoor het verder niet echt stimulatie geeft. Vind ik niet heel erg, maar het lijkt me af en toe wel leuk om met iets rond te lopen wat dat wel doet. Nou heb ik al een hangertje maar dat werkt toch niet helemaal. Iemand tips?
    pi_71734705
    quote:
    Op zaterdag 8 augustus 2009 10:59 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Merken jullie ook wat van jullie vch? Als in dat je soms ineens hebt? Of valt dat wel mee? Ik weet dat het verschilt per persoon, maargoed
    ik merk er weinig van maar moet eigenlijk ook eens een korter staafje gaan regelen en als je over een vch twijfelt: doen, prikje en daarna niks geen last meer, geen gedoe met schoonhouden, perfecte piercing
    pi_71797953
    Eindelijk een kleiner staafje erin, had een 12mm, was ie mee gezet en nu een 8mm, zit een stuk fijner,
      dinsdag 11 augustus 2009 @ 20:51:21 #247
    220157 Maria2.0
    Bless this mess
    pi_71800134
    Volgens mij heb ik echt een 6 mm ofzo. Staafje is niet angstaanjagend kort maar het onderste balletje zit niet op mijn clit maar erboven. Voel er dus ook niks van verder. Ik wacht even de genezingstijd af en dan ga ik wel experimenteren. Hoort het balletje ook echt op/naast je clit te vallen of hoort ie erboven zoals bij mij?
    L'Enfer, c'est les autres.
    pi_71801900
    Uh ik moest ff voelen Maar de mijne zit er ook net boven, vind er op niet fijn omdat ie bij mij steeds naar de zijkanten schoof. Met een 7mm staafje zit ie er precies boven en dan stimuleert ie wanneer ik het wil.

Bedoel nu niet te zeggen dat dit normaal is, verschild vast per persoon. De een vindt het fijn erop, er langs of juist erboven.
      dinsdag 11 augustus 2009 @ 21:45:52 #249
    220157 Maria2.0
    Bless this mess
    pi_71802079
    Ik voel hem niet bij het lopen, soms bij het traplopen en niet bij de seks.
    Maar ik heb hem nog geen week dus moet ook maar even geduld hebben. En strakjes maar een beetje experimenteren. Hij zit nu wel een milimeter of 2 boven mijn clit zeg maar, dus vrij veel nog.
    Okee. Dat was het weer met de useless info
      dinsdag 11 augustus 2009 @ 21:49:09 #250
    220157 Maria2.0
    Bless this mess
    pi_71802183
    Hmm, zojuist antwoord van de piercer. 12mm staafje
    Ik heb een enorm afdak blijkbaar
    Het is overigens wel een banana barbell dus dat zal wel iets schelen. Maar ik kan me zowat niet voorstellen dat het 12 mm is
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')