Euhmm tsja, ik vond mijn kut het meest lijken op de kutten van de foto's waarbij ik het wel heel mooi vond staanquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:01 schreef ChipsZak. het volgende:
Maar hoe heb je dat toch besloten dan? Als je het de ene keer mooi vond en de andere keer niet? Want dat geeft mij namelijk twijfels.
Nouuuuquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:07 schreef Mirjam het volgende:
jullie kijken toch niet de hele dag naar jullie kut, of wel?
dan heb je wel een piercing, maar zie je 'm toch nietquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nouuuunee, niet bepaald. Dus
?
Ik vind dat het ook ligt aan de vaginaquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:56 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ahaha,.
Had jij dat 'dilemma' ook dan? Dat je het soms mooi vond en soms niet?
Ik zie 'm toch elke dag wel een keer of twee hoor. Meer dan genoegquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:04 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dan heb je wel een piercing, maar zie je 'm toch niet
want leuk is hij toch wel
Hmm ok.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind dat het ook ligt aan de vagina
Ik praat je er wel gewoon eentje aanquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:31 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hmm ok.
Mijn vagina is nice.
Dus nog maar even goed over denken dan.
Ik neig al wat meer naar 'ja, doen!' maar nog een béétje twijfel.
Ik heb m nu twee weken en ik moet zeggen dat ie me erg goed bevalt. En het ziet er wel leuk uit dusquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:31 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hmm ok.
Mijn vagina is nice.
Dus nog maar even goed over denken dan.
Ik neig al wat meer naar 'ja, doen!' maar nog een béétje twijfel.
Doe dat! Ik meen het. Overtuig me.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik praat je er wel gewoon eentje aan!
I will.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:35 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Doe dat! Ik meen het. Overtuig me.
Merken jullie ook wat van jullie vch? Als in dat je soms ineensquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 10:51 schreef Empathologica het volgende:
ChipsZak: Gewoon doen hoor!
De vch is de enige piercing waar ik echt van kan zeggen dat ik er geen spijt van hebGeneest snel, merk er niks van, geen last van. Ding zit gewoon lief te wezen.
M'n tepelpiercings en triangle daarintegen...
Triangle doet nogal wel is zeer als ringetje verkeerd zit en m'n tepels zijn na een jaar nog niet genezen. Elke dag nog wondvocht en shizzle.
Ahaha oke,quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:04 schreef Empathologica het volgende:
In het begin merkte ik het best goed, maar ben er nu ondertussen aan gewend dat het 'anders' voelt. Maar ik heb niet iets van dat ik op straat loop en dat ik dan ineensheb, er moet echt iets mee gedaan worden wil ik er wat aan hebben
Laten jullie elkaar de kutten dan zien of mis ik een stuk?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wacht maar, zodra je mijne hebt gezien wil je niet anders meer!
ik merk er weinig van maar moet eigenlijk ook eens een korter staafje gaan regelenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 10:59 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Merken jullie ook wat van jullie vch? Als in dat je soms ineenshebt? Of valt dat wel mee? Ik weet dat het verschilt per persoon, maargoed
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |