abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65490463
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 13:46 schreef Mejuffrouw het volgende:
Als je niet wil dat iedereen het weet, denk er dan over na als je een klein kind hebt.
Mijn 4 jarige dochter tekende alleen maar poppetjes met tepel piercings en piercings tussen de benen. "Dit is mama!"
Oooooooooooooh wat grappigggg (en wat erg ook eigenlijk )
pi_65490751
Een beetje genant is het wel als de juf je een tekening zeeer nadrukkelijk meegeeft, zonder er wat bij te zeggen.... Zeker als je in een klein christelijk dorpje woont
:-)
pi_65490897
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 13:56 schreef Mejuffrouw het volgende:
Een beetje genant is het wel als de juf je een tekening zeeer nadrukkelijk meegeeft, zonder er wat bij te zeggen.... Zeker als je in een klein christelijk dorpje woont
:-)
Woon je ook in Katwijk dan?
pi_65492697
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 13:44 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:

[..]

Nou ik had hem er al drie keer uitgehaald al is mijn tragus een jaar lang steeds ontstoken geweest en zit die er ook nog ! Maarja, met een ontstoken clithood ook geen seks, die had ik wel eruit gehaald

Roze boven en groen onder trouwens , had ik ook of roze/blauw, of blauw/groen. Kleurenballetjes zijn lief !

Oh enne! Zaterdag naar Amsterdam, weet iemand daar een goede piercingzaak?
Krijg hem als cadeautje van vriendlief trouwens!
haha ik kijk wel even.. morgen avond naar zwolle, daar heb ik hem laten zetten. even kijken wat hij in de voorraad heeft! roze is wel cute!!
Amsterdam heb ik geen idee van, woon daar te ver vandaan!
pi_65496440
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 14:37 schreef girl-88 het volgende:

[..]

haha ik kijk wel even.. morgen avond naar zwolle, daar heb ik hem laten zetten. even kijken wat hij in de voorraad heeft! roze is wel cute!!
Amsterdam heb ik geen idee van, woon daar te ver vandaan!
Ik heb ze een tijdje terug bij de six gekocht tongpiercingsballetjes, 4 kleurtjes voor 2 euro ofzo echt strontgoedkoop
En heb al een piercer in Amsterdam gevonden ondertussen
  woensdag 28 januari 2009 @ 19:09:33 #106
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_65502237
Ben je niet bang dat het spul van de Six gaat verweren zeg maar? Die oorbellen en armbanden enzo krijgen na een tijdje ook zo'n naar kleurtje... Of doen de piercings dat niet?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_65506755
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 19:09 schreef Samzz het volgende:
Ben je niet bang dat het spul van de Six gaat verweren zeg maar? Die oorbellen en armbanden enzo krijgen na een tijdje ook zo'n naar kleurtje... Of doen de piercings dat niet?
je moet ook niet het staafje gebruiken.. alleen de ( plastic) bolletjes die er op zitten. dat doe ik zelf ook met mijn tongpiercing. nergens last van.. vch weet ik niet hoe dat zit met bolletjes enzo, daar kom ik morgen achter.
pi_65524800
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 13:46 schreef Mejuffrouw het volgende:
Als je niet wil dat iedereen het weet, denk er dan over na als je een klein kind hebt.
Mijn 4 jarige dochter tekende alleen maar poppetjes met tepel piercings en piercings tussen de benen. "Dit is mama!"
pi_65525063
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 19:09 schreef Samzz het volgende:
Zijn gewoon balletjes van chirurgisch staal met plasticglimdingen erin gebeurt niets mee
pi_65525092
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 12:47 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:

[..]

Zijn gewoon balletjes van chirurgisch staal met plasticglimdingen erin gebeurt niets mee
zijn ze wel makkelijk te vervangen?
heb ik nog nooit zelf gedaan
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_65525303
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 12:48 schreef Mirjam het volgende:

[..]

zijn ze wel makkelijk te vervangen?
heb ik nog nooit zelf gedaan
Ik vond van wel , maar ik had wel gezegd dat de balletjes niet achterlijk strak hoefden worden aangedraaid
pi_65525344
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 12:53 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:

[..]

Ik vond van wel , maar ik had wel gezegd dat de balletjes niet achterlijk strak hoefden worden aangedraaid
en toen verloor je 'm toch?

pi_65525434
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 12:55 schreef Mirjam het volgende:

[..]

en toen verloor je 'm toch?

Ja maar toen had ik ten eerste allang die balletjes verwisseld en ten tweede was het de schuld van outsidr
pi_65528247
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 12:57 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:

[..]

Ja maar toen had ik ten eerste allang die balletjes verwisseld en ten tweede was het de schuld van outsidr
Hoezo
"If you're badass, people might get out of your way, but if you got shit, ain't nobody messing with you."
pi_65528344
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 14:11 schreef outsidr het volgende:

[..]

Hoezo
Weet je zelf ook wel jouw schuld
pi_65528397
go get a room
pi_65528697
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 14:15 schreef Mirjam het volgende:
go get a room
Heb ik helemaal het geld niet voor
  donderdag 29 januari 2009 @ 17:44:48 #118
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_65537116
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 12:47 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:

[..]

Oh zo. Wist ik niet, koop daar nooit piercingen. Ook nooit een reden voor gehad. Tot nu natuulijk
pi_65538306
De SC beperken graag..
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  zondag 1 februari 2009 @ 15:11:04 #120
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_65625322
Ik vraag me af, hoe lang ik moet wachten voor ik weer een bad kan nemen? Zwembaden, sauna's enz. waren uit de boze de eerste weken. Maar ik zou toch wel graag weer een keer heerlijk badderen.

Ik gebruik altijd hypoalergene, PH-neutrale zeep en ik heb m'n piercing nu bijna een week. Kan ik het erop wagen, of toch maar beter een paar weken wachten?
pi_65627625
quote:
Op zondag 1 februari 2009 15:11 schreef Samzz het volgende:
Ik vraag me af, hoe lang ik moet wachten voor ik weer een bad kan nemen? Zwembaden, sauna's enz. waren uit de boze de eerste weken. Maar ik zou toch wel graag weer een keer heerlijk badderen.

Ik gebruik altijd hypoalergene, PH-neutrale zeep en ik heb m'n piercing nu bijna een week. Kan ik het erop wagen, of toch maar beter een paar weken wachten?
Ben gelijk al gaan badderen, maakte bij mij niets uit iig! Je moet gewoon zorgen dat je het erna wel goed schoonmaakt (met zoutoplossing , werkt super !).
Zwembad is wel echt uit den boze. Heel erg smerig water, chloor, etc
  zondag 1 februari 2009 @ 16:30:10 #122
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_65627882
Ja ik dacht inderdaad al dat het met de hygiene in de zwembaden te maken had. Gelukkig ben ik niet zo'n waterrat. Dan ga ik straks gewoon badderen en zorg ik dat ik na de tijd alles goed schoon heb.

Mijn piercer vertelde me dat gewoon warm water het beste is, dus daar houd ik me dan maar aan
pi_65667428
quote:
Op zondag 1 februari 2009 16:23 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:

Zwembad is wel echt uit den boze. Heel erg smerig water, chloor, etc
zwembad is uit den boze?? voor altijd? ik denk dat ik op vakantie toch echt wel een duik in een zwembad zal nemen.. of kan dat echt niet? ik heb trouwens ook nieuwe bolletjes, maar ik krijg mijn oude bolletje er maar niet afgedraaid!
pi_65667653
quote:
Op maandag 2 februari 2009 19:36 schreef girl-88 het volgende:

[..]

zwembad is uit den boze?? voor altijd? ik denk dat ik op vakantie toch echt wel een duik in een zwembad zal nemen.. of kan dat echt niet? ik heb trouwens ook nieuwe bolletjes, maar ik krijg mijn oude bolletje er maar niet afgedraaid!
Tijdens het genezen joh! Ik zou iig 3 maandjes wachten
pi_65688434
quote:
Op maandag 2 februari 2009 19:41 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:

[..]

Tijdens het genezen joh! Ik zou iig 3 maandjes wachten
okey thnx!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')