abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78963552
- dáág -

[ Bericht 18% gewijzigd door Adolecens op 10-03-2010 11:49:04 ]
  zondag 30 mei 2010 @ 17:31:05 #277
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_82107313
*Schop*
Ik wil een HCH... Al een hele tijd, maar ik heb echt geen idee waar ik heen moet om 'm te laten zetten Iemand tips regio Amsterdam?

-edit- ik laat 'm 't liefst zetten door een man.
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
pi_82107418
quote:
Op zondag 30 mei 2010 17:31 schreef Pien85 het volgende:
*Schop*
Ik wil een HCH... Al een hele tijd, maar ik heb echt geen idee waar ik heen moet om 'm te laten zetten Iemand tips regio Amsterdam?
Classic ink & mods, absoluut
  zondag 30 mei 2010 @ 17:35:19 #279
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_82107475
quote:
Op zondag 30 mei 2010 17:33 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

Classic ink & mods, absoluut
Zie edit
pi_82107494
Piercing Works op de Reguliersbreestraat (waar ook de Tuschinski zit, op de hoek van het Rembrandtplein). Erg aardige mensen, goede hygiène en prima voorlichting en nazorg. Piercing (HCH) was in vijf minuutjes gezet en deed nauwelijks pijn.
  zondag 30 mei 2010 @ 17:40:37 #281
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_82107665
quote:
Op zondag 30 mei 2010 17:35 schreef Syr het volgende:
Piercing Works op de Reguliersbreestraat (waar ook de Tuschinski zit, op de hoek van het Rembrandtplein). Erg aardige mensen, goede hygiène en prima voorlichting en nazorg. Piercing (HCH) was in vijf minuutjes gezet en deed nauwelijks pijn.
Die ga ik even mailen Thnx
pi_82107672
quote:
Op zondag 30 mei 2010 17:35 schreef Pien85 het volgende:

[..]

Zie edit
jammer want classic is echt een supergoede shop, serieus een van de beste shops in NL imho en ook die van de leden van piercingforum), dare2wear is van dezelfde eigenaresse maar daar werkt ook een mannelijke piercer geloof ik
pi_82107697
Waarom een man? Daar ben ik dan wel weer nieuwsgierig naar!
pi_82107770
quote:
Op zondag 30 mei 2010 17:35 schreef Syr het volgende:
ik heb aardig wat piercings (gehad) maar als ik die zaak al voorbij loop krijg ik al kriebels (maar dat kan ook aan mij liggen)
  zondag 30 mei 2010 @ 17:45:03 #285
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_82107848
quote:
Op zondag 30 mei 2010 17:40 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

jammer want classic is echt een supergoede shop, serieus een van de beste shops in NL imho en ook die van de leden van piercingforum), dare2wear is van dezelfde eigenaresse maar daar werkt ook een mannelijke piercer geloof ik
Ik ga daar ook even op de site kijken
quote:
Op zondag 30 mei 2010 17:41 schreef Breathtaking het volgende:
Waarom een man? Daar ben ik dan wel weer nieuwsgierig naar!
Ik ben een zeikerd, en ik heb moeite met vrouwen vertrouwen met naalden in de buurt van mijn 'intieme delen' Heb op de een of andere manier het gevoel dat mannen voorzichtiger zijn. Bovendien heb ik nooit goed overweg gekunt met vrouwen, ik vind ze een beetje eng
pi_82108003
quote:
Op zondag 30 mei 2010 17:45 schreef Pien85 het volgende:

[..]

[..]

Ik ben een zeikerd, en ik heb moeite met vrouwen vertrouwen met naalden in de buurt van mijn 'intieme delen' Heb op de een of andere manier het gevoel dat mannen voorzichtiger zijn. Bovendien heb ik nooit goed overweg gekunt met vrouwen, ik vind ze een beetje eng
pien, serieus sharon van classic is een heldin die is echt zooooo lief en bemoedigend e.d. dat krijg je echt bij geen enkele andere shop ze zegt continu wat ze doet, vraagt hoe het gaat etc. de "service" die je daar krijgt is zeldzaam, echt.

en ik heb zelf daar met mn benen wijd gelegen en vond het ook eng maar het valt allemaal erg mee en zoals ik al zei ze zorgen echt dat je je 200% op je gemak voelt en nemen alle tijd voor je. betwijfel of dat bij piercingworks ook zo is, dat oogt een stuk commercieler e.d.
  zondag 30 mei 2010 @ 17:51:09 #288
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_82108099
quote:
Op zondag 30 mei 2010 17:48 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

pien, serieus sharon van classic is een heldin die is echt zooooo lief en bemoedigend e.d. dat krijg je echt bij geen enkele andere shop ze zegt continu wat ze doet, vraagt hoe het gaat etc. de "service" die je daar krijgt is zeldzaam, echt.

en ik heb zelf daar met mn benen wijd gelegen en vond het ook eng maar het valt allemaal erg mee en zoals ik al zei ze zorgen echt dat je je 200% op je gemak voelt en nemen alle tijd voor je. betwijfel of dat bij piercingworks ook zo is, dat oogt een stuk commercieler e.d.
Ik weet nu al dat ik me niet 100% op mn gemak ga voelen bij een vrouw, dus kan ik dat beter niet doen
pi_82108232
quote:
Op zondag 30 mei 2010 17:51 schreef Pien85 het volgende:

[..]

Ik weet nu al dat ik me niet 100% op mn gemak ga voelen bij een vrouw, dus kan ik dat beter niet doen
lees dat piercingforumlinkje nog eens door? ik zou piercingworks niet doen iig.
  zondag 30 mei 2010 @ 17:55:35 #290
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_82108266
quote:
Op zondag 30 mei 2010 17:54 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

lees dat piercingforumlinkje nog eens door? ik zou piercingworks niet doen iig.
Heb ik al gelezen Denk ook niet dat ik daar heen ga... Maar wil gewoon graag een mannelijke piercer
pi_82108343
quote:
Op zondag 30 mei 2010 17:45 schreef Pien85 het volgende:

[..]

[..]

Hihi, wat schattig ! Ik vond het ook wel eng hoor, bij mij was het een buitenlandse dame die ook nog eens geen geweldig Nederlands sprak ik op het moment supreme toch nog even 'ja hij gaat echt alleen door dat stukje vel he? Niet door de clitoris?' Zij: 'Nee nee!' ik: ' '

Overigens denk ik echt niet dat mannen voorzichtiger zijn, maar als jij denkt van wel moet je vooral een man kiezen voor je eigen gemoedsrust !
pi_82108373
quote:
Op zondag 30 mei 2010 17:55 schreef Pien85 het volgende:

[..]

Heb ik al gelezen Denk ook niet dat ik daar heen ga... Maar wil gewoon graag een mannelijke piercer
Mja ook op t forum wordt niet veel anders aangeraden dan classic & dare, in A'dam heb je helaas (vanwege het toeristische gewoon heel veel bagger shops) Rings of pleasure in Haarlem is dan wel ook weer top (en een mannelijke piercer.
  zondag 30 mei 2010 @ 18:03:20 #293
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_82108526
quote:
Op zondag 30 mei 2010 17:57 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Hihi, wat schattig ! Ik vond het ook wel eng hoor, bij mij was het een buitenlandse dame die ook nog eens geen geweldig Nederlands sprak ik op het moment supreme toch nog even 'ja hij gaat echt alleen door dat stukje vel he? Niet door de clitoris?' Zij: 'Nee nee!' ik: ' '

Overigens denk ik echt niet dat mannen voorzichtiger zijn, maar als jij denkt van wel moet je vooral een man kiezen voor je eigen gemoedsrust !
Ik weet ook wel dat 't gigantische onzin is, maar toch voelt t voor mij fijner als ik 't door een man zou laten doen
quote:
Op zondag 30 mei 2010 17:58 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

Mja ook op t forum wordt niet veel anders aangeraden dan classic & dare, in A'dam heb je helaas (vanwege het toeristische gewoon heel veel bagger shops) Rings of pleasure in Haarlem is dan wel ook weer top (en een mannelijke piercer.
Ik heb dare inmiddels ook gemailt om te vragen of ze een man voor me hebben Mocht dat niet het geval zijn ga ik óf veder reizen, of 'm toch maar laten zetten door een vrouw Rings of PLeasure ga ik even site van opzoeken
pi_82108575
Verstandig! Helaas zijn er nog teveel shops die het allemaal niet nauw genoeg nemen mbt de regels of die gewoon een prikfabriek zijn en dat moet je bij piercings en al helemaal bij intieme piercings niet hebben.
  zondag 30 mei 2010 @ 18:14:01 #295
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_82108875
quote:
Op zondag 30 mei 2010 18:04 schreef Memento-Mori het volgende:
Verstandig! Helaas zijn er nog teveel shops die het allemaal niet nauw genoeg nemen mbt de regels of die gewoon een prikfabriek zijn en dat moet je bij piercings en al helemaal bij intieme piercings niet hebben.
Ik wil inderdaad sowieso een shop die er de tijd voor neemt, ik ben een beetje een schijterd ook
pi_82108996
quote:
Op zondag 30 mei 2010 17:46 schreef Memento-Mori het volgende:
Ah en ik ben niet de enige

http://www.piercingforum.nl/viewtopic.php?f=27&t=2834
Erg negatief idd. Mijn ervaring was echter erg goed, dus je hoort mij niet klagen. Maarja ik deed dan ook geen stretchers.
Dare2Wear is overigens ook erg goed!
pi_82109342
jij geeft bijv aan dat je HCH in 5 minuutjes was gezet, ik vind dat niet per se een pluspunt voor eeen shop (dan heb je het idee: prikfabriek)

Ik heb mijn vch door Sharon van classic & dare laten zetten bij classic. Eerst rustig naar binnen en naar boven vervolgens werd er gevraagd of ik eerst nog even naar het toilet wilde. Ik wilde ook een pols Md dus toen vroeg ze welke we eerst gingen doen, ik dacht VCH was het "ergste" geweest.

Je mag gaan liggen en vervolgens neemt ze de tijd om goed te kijken, stipjes te zetten, laat ze het zien. Vervolgens gaat het echte werk beginnen, ze vertelt alles dat ze doet, erg gerust stellend en bemoedigend, Het zetten is zo voorbij, vervolgens laat ze je liggen tot jij denkt dat het goed is (nu sprong ik meteen op en voelde ik me prima en toch blijven nog vragen of het goed ging en ik me goed voelde, want als dat nietzo is hebben ze allerlei zoetigheid etc bij de hand.

Dan krijg je een inlegkruisje mee (voor evt bloed hoewel het nauwelijks bloed en je het na het zetten ook nauwelijks nog voelt) en hijs je je broek op. Al met al ben je dan 20min verder en toen moest mn pols md nog. En ook hier gold rustig aan tot ik er aantoe was, rustig tijd nemen om de stip te zetten etc.

Daarna naar beneden en betalen en word je bijna gedwongen om 3 weken later langs te wippen voor een controle en er wortd op je hart gedrukt dat je altijd langs mag komen/bellen/mailen. Het is vooral geen hup piercen en volgende piercen, geld innen en doei
pi_82109727
Ik zei dat de piercing in 5 minuutjes was gezet, niet dat ik in 5 minuten weer buiten de deur stond verder ging alles ongeveer hetzelfde als jij beschrijft.
pi_82111231
Er is sinds kort ook een mannelijke piercer bij Classic en dat is zo'n schatje!
Echt super lief, past perfect in het team dus alsjeblieft, ga naar Classic
  zondag 30 mei 2010 @ 19:17:13 #300
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_82111321
quote:
Op zondag 30 mei 2010 19:15 schreef Empathologica het volgende:
Er is sinds kort ook een mannelijke piercer bij Classic en dat is zo'n schatje!
Echt super lief, past perfect in het team dus alsjeblieft, ga naar Classic
In dat geval ga ik die ook even mailen Thnx
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')