Mr. Nilssonquote:
Ingekorte versie, er is wel wat meer gezegd.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:16 schreef mike_hunt het volgende:
goeie TT, nuno![]()
En waarom zeiden ze weer dat je arrogant was?![]()
Ik wil niet zeggen wat ik ben, wat een belachelijk dierquote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:41 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ingekorte versie, er is wel wat meer gezegd.
Weet ik veel, we waren gewoon wat aan het drinken en ik bestelde wat bij de bar en zeg hallo tegen een jongen die ook aan het bestellen is. Hij kijkt me heel verbaasd aan en ik vraag hem waarom hij zo verbaasd is. En toen zei ie "ik ben verbaasd omdat je hallo zegt, mijn vrienden en ik vinden je nogal arrogant" ik zo van
Een bicha is toch geen dier?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:41 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik wil niet zeggen wat ik ben, wat een belachelijk dier
Je zei dat je uit '77 bent. Dus het is draak of slang.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:41 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
in de bijbel liep jij al in het paradijs rond, en bracht vrouwen op het slechte pad ?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:41 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
quote:
Ziggo. Mijn moeder heeft dat ook. (Amstelveen) Te pas en te onpas heeft ze problemen. Dus ik dacht die muts doet gewoon iets fout. Maar toen ging ik googlen. Het schijnt echt een kutbedrijf te zijn hahahahaquote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:44 schreef Bartjebart het volgende:
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa kut Ziggo..
Moet je bij Cairon klagen,d ie werkt daar op de helpdesk.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:44 schreef Bartjebart het volgende:
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa kut Ziggo..
De draak vind ik nog steeds vreemd, want dat is een fabeldier. En het feit dat het fabeldier wordt genoemd geeft ook meteen aan dat de Bijbel een fabel is trouwensquote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:43 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Je zei dat je uit '77 bent. Dus het is draak of slang.
oh hij doet support, ik was in de veronderstelling dat ze een ervaringsdeskundige ingehuurd hadden om XMO te verkopenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Moet je bij Cairon klagen,d ie werkt daar op de helpdesk.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ervaringsdeskundige? Hij studeert (of studeeerde?) voor leraar engels! Da's dusniete cht zijn werkgebied!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
oh hij doet support, ik was in de veronderstelling dat ze een ervaringsdeskundige ingehuurd hadden om XMO te verkopen
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De draak vind ik nog steeds vreemd, want dat is een fabeldier. En het feit dat het fabeldier wordt genoemd geeft ook meteen aan dat de Bijbel een fabel is trouwens
ik ben ook leraar Engelsquote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ervaringsdeskundige? Hij studeert (of studeeerde?) voor leraar engels! Da's dusniete cht zijn werkgebied!
Jullie hebben wat gemeen Mike!quote:
wie wil er nu niet van zijn hobby zijn werk makenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ervaringsdeskundige? Hij studeert (of studeeerde?) voor leraar engels! Da's dusniete cht zijn werkgebied!
Cairon en Mike are sitting in a threequote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:57 schreef MisterO het volgende:
[..]
Jullie hebben wat gemeen Mike!
zal ik een blind date voor jullie regelen zodra je weer in NL bent?
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:57 schreef MisterO het volgende:
[..]
Jullie hebben wat gemeen Mike!
zal ik een blind date voor jullie regelen zodra je weer in NL bent?
Okee das een deal van jou kant, ik zal Cairon ff vragenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:59 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
Ja leuk! Kunnen we Wizards & Warlocks spelen.
Ef Joe Sie Keej Aj En Djie!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Cairon en Mike are sitting in a three
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens Mike's table : Geit 18.02.1977 - 06.02.1978quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
in de bijbel liep jij al in het paradijs rond, en bracht vrouwen op het slechte pad ?
Jaquote:
Nee, geit hoort bij 24.01.1955 - 11.02.1956 : Geitquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:10 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Volgens Mike's table : Geit 18.02.1977 - 06.02.1978
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:12 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, geit hoort bij 24.01.1955 - 11.02.1956 : Geit
Je moet verder kijken. Kweet het. Tis een beetje kut gekopieerd.
eerst data en dan dier. dus in jouw geval. drank of slang
Ooooooh dan is het 18.02.1977 - 06.02.1978 : Slang dat vind ik dan we weer leukquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:12 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, geit hoort bij 24.01.1955 - 11.02.1956 : Geit
Je moet verder kijken. Kweet het. Tis een beetje kut gekopieerd.
eerst data en dan dier. dus in jouw geval. drank of slang
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:17 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ooooooh dan is het 18.02.1977 - 06.02.1978 : Slang dat vind ik dan we weer leuk
Oh en Ang3l een bicha is een heel zijzonder dier, een die je niet kan vangen![]()
- edit - Ik zie het nu pas, Mike mag het ook drank en slang zijn![]()
Je leest de tabel verkeerd, maar het is ook niet de meest overzichtelijke.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:10 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Volgens Mike's table : Geit 18.02.1977 - 06.02.1978
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
waar het hart van vol is, en drank zou ook wel van toepassing kunnen zijn op Nuno
Ik vond hem ook heel grappig maar het was Mike die de typefout maakte niet ikquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
waar het hart van vol is, en drank zou ook wel van toepassing kunnen zijn op Nuno
ja een serpent ben je welquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:37 schreef Nuno_G het volgende:
En Ang3l ik heb het al goed neergezet Slang dus
Dank je het is heerlijk om complimenten te krijgen op een druke dag als vandaagquote:
je had beter Alexis als Fok! naam moeten doenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:16 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Dank je het is heerlijk om complimenten te krijgen op een druke dag als vandaag
zij is zooooooo lekkerquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:41 schreef MisterO het volgende:
Dit wordt een grote hit, mark my words![]()
Ze is terug van weggeweest, nu bij een betere platenmaatschappijquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:49 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
zij is zooooooo lekker
Ik dacht dat ze geen platenmaatschappij meer had.
Rond de tijd van Say I werd ze gedumpt.
ik was destijds bij TMF awards toen zij er ook optrad. When u look at me!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:52 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ze is terug van weggeweest, nu bij een betere platenmaatschappij![]()
Ik was vroeger helemaal gek op Dip it low en AM to PM
hahaha, daar was mijn zus ook bij, ook een leuk nummer indd, net zoals Whatever you wantquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:53 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik was destijds bij TMF awards toen zij er ook optrad. When u look at me!![]()
geweldig nummer !
Tis wel zwoegen. Had dat gisteren gedaan. Ben nog gebroken. Maar voor een goed lichaam. No pain, no gain.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:54 schreef wonderer het volgende:
Als ik niet hartstikke dood zou gaan van zo'n bootcamp, zou ik het wel willen proberen.
OMG! jaaa die outfit!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:00 schreef MisterO het volgende:
Mike, zie je jezelf ergens in het publiek?![]()
Als die hard gaylord moet je natuurlijk vooraan staanquote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:05 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
OMG! jaaa die outfit!![]()
![]()
Herinner me als de dag van gisteren nog![]()
Nee, xie me niet staan. ik stond een beetje aan de rechterkant. Wel bijna vooraan.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:10 schreef MisterO het volgende:
[..]
Als die hard gaylord moet je natuurlijk vooraan staan![]()
ga je dat ook doen bij PCD?
Ik ben vrij lang, dus kan altijd over iedereen heen kijkenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:15 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
nee, volgens mij ben ik zo'n nep homo.
PCD! jaaaa, wil wel vooraan staan. tenminste bijna vooraan. Kwil die cunts wel goed zien.
En jij? met concerten? sta je ook vooraan of achteraan bij de bar?
met mij? haha zoek me maar.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:17 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik ben vrij lang, dus kan altijd over iedereen heen kijkenmaar dat wordt dus echt wel een mini meet he met PCD
hoest met je kies? heb je al kruidnagel geprobeerd? Moet nog iemand vinden die dat daadwerkelijk hebt gebruikt. hahahaquote:
Vooraan bij concerten doe ik niet meer tegenwoordigquote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:15 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
nee, volgens mij ben ik zo'n nep homo.
PCD! jaaaa, wil wel vooraan staan. tenminste bijna vooraan. Kwil die cunts wel goed zien.
En jij? met concerten? sta je ook vooraan of achteraan bij de bar?
Ik weet niet eens waar ik een kruidnagel vandaan haalquote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:21 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hoest met je kies? heb je al kruidnagel geprobeerd? Moet nog iemand vinden die dat daadwerkelijk hebt gebruikt. hahaha
Ik geloof dat bij ons soort concerten die wel eens voorkomen, maar bij de PCD en Christina Milian niet hoorquote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:22 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Vooraan bij concerten doe ik niet meer tegenwoordigdie mosh- en slampits overleef ik niet meer
Jij bent de vrolijke flamengoquote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:20 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
met mij? haha zoek me maar.![]()
Ik ben met mijn broertje en die weet van niets, dus je kan het me heeeeel moeilijk maken. Ik weet niet wat jouw motieven zijn.Ben nog in dubio.
Je mag wel zwaaien achter het glas en niet voeren tijdens het concert haha (grapje, net Artis)
Och, zanger van Deathstars is ook een mega nichtquote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik geloof dat bij ons soort concerten die wel eens voorkomen, maar bij de PCD en Christina Milian niet hoor
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:24 schreef MisterO het volgende:
[..]
Jij bent de vrolijke flamengo![]()
Mijn motieven? gewoon gezelligheid, en zoals ik eerder heb gezegd, kijken of je echt bestaat
Cradle of Filth heb ik nog een cd van. hahaquote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:28 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Och, zanger van Deathstars is ook een mega nichtmet een roze boa om , en maar vragen wie er allemaal homo waren in de zaal. En dat was dan het voorprogramma van Cradle of Filth
![]()
![]()
Maar is het erg als ik niet weet wie PCD is?
Een pitt heeft ook niet te maken met het feit of je homo bentquote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:28 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Och, zanger van Deathstars is ook een mega nichtmet een roze boa om , en maar vragen wie er allemaal homo waren in de zaal. En dat was dan het voorprogramma van Cradle of Filth
![]()
![]()
PussyCatDollsquote:Maar is het erg als ik niet weet wie PCD is?
Nou, xou het niet te hard zeggen. We gaan los op BEEPquote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een pitt heeft ook niet te maken met het feit of je homo bent(Ik heb het ook wel eens op een pann feest meegemaakt) alleen de muziek van de PCD leent zich er niet zo voor
[..]
PussyCatDolls
Een smalle, tengere ontzettende nicht op het podium zien staan, die vervolgens dit eruit schreeuwt: blijft toch geweldigquote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een pitt heeft ook niet te maken met het feit of je homo bent(Ik heb het ook wel eens op een pann feest meegemaakt) alleen de muziek van de PCD leent zich er niet zo voor
[..]
PussyCatDolls
euhm... dankje?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:29 schreef wonderer het volgende:
Raar figuur ben je ook, Burner
Maar sterkte.
Ach de meeste figuren hier zijn raarquote:
Dan wordt het weer normaal?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:37 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ach de meeste figuren hier zijn raar
Dat is een vrouwquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:27 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
je had beter Alexis als Fok! naam moeten doen
vroeger bij klazien uit zalk, nu gewoon het reformhoekje in de supermarktquote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:23 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar ik een kruidnagel vandaan haal
Of gewoon het kruidenrek?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
vroeger bij klazien uit zalk, nu gewoon het reformhoekje in de supermarkt
Ik ontloop zelfs de suikervrije light achtige dingenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
vroeger bij klazien uit zalk, nu gewoon het reformhoekje in de supermarkt
Kweet ook wel dat het een vrouw is, maar gaat om de houding.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:45 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Dat is een vrouwIk ben nog altijd een man die op mannen valt JA
en GEEN vrouw
quote:
ik ben ziek... en ik VOEL me ziek...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:52 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
Wat? niet eens i drove all nite?
God, jij hebt het te pakken. Griep?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:52 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik ben ziek... en ik VOEL me ziek...
Nog steeds?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:52 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik ben ziek... en ik VOEL me ziek...
al sinds vrijdag hoor.. waarom denk je dat ik t hele weekend online wasquote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:54 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
God, jij hebt het te pakken. Griep?
ja maar toen je niet ziek was...was je er toch ook frequent?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:56 schreef Xiance het volgende:
[..]
al sinds vrijdag hoor.. waarom denk je dat ik t hele weekend online was
quote:
dat zeg ik ook altijd jaquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:00 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
Nee, tis de broer van David. Hij wil NY zien. Niet neuken
*aai over bol geef*quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:37 schreef Pjederdy het volgende:
En ik heb vandaag van 8.00-19.30 uur gewerkt en heb nog een hele berg met werk.
ik zit ook nog te werken maar heb wel even tijd tussendoorquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:37 schreef Pjederdy het volgende:
En ik heb vandaag van 8.00-19.30 uur gewerkt en heb nog een hele berg met werk.
Ai!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:12 schreef hierissieweer het volgende:
huisvestigings vergunning daarom... :S
Jap, heb sinds mijn geboorte een maatschappelijke binding aan Edequote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:19 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Ai!
En voldoe je aan de voorwaarden?
Je bedoelt vliegveld terlet? (maar vandaar dat er af en toe hier straaljagers overkwamen en door de geluidsbarrière heen gingen)quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:24 schreef Xiance het volgende:
vliegveld deelen was vroeger verbonden aan een militaire basis
Okay, dus dan hoeft dat geen probleem te zijn toch?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:20 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Jap, heb sinds mijn geboorte een maatschappelijke binding aan Ede
nee.. vliegveld deelen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:27 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Je bedoelt vliegveld terlet? (maar vandaar dat er af en toe hier straaljagers overkwamen en door de geluidsbarrière heen gingen)
Ow das vreemd! Normaal moet je bij inschrijving kunnen bewijzen dat je een economische of sociale binding met de regio hebt. Tenminste dat was de reden dat ik mij niet kon inschrijven in Haarlem...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:12 schreef hierissieweer het volgende:
Caironquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:29 schreef Gellarboy het volgende:
HELP!
Wonen er users van hier in Tilburg?
Ik heb zondag een fotolocatie nodig in Tilburg en zoek iemand die de omgeving kent. Of bars. Of wat dan ook.
Maar die zit alleen maar binnen en kent dus niks van zijn omgeving.quote:
Ook wazig. Je mag in je eentje niet eens een huis met drie slaapkamers kopen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:12 schreef hierissieweer het volgende:
True.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:37 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Maar die zit alleen maar binnen en kent dus niks van zijn omgeving.
Ik kan me alleen de villa fiësta en de lolliepop* nog herinneren.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
True.
Ik ken alleen het station en een gymzaal in Berkel-Enschot.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.God created gays so fat chicks could have friends.
Heb er gestudeerd en een vriend van me kent er ook wle de weg.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:29 schreef Gellarboy het volgende:
HELP!
Wonen er users van hier in Tilburg?
Ik heb zondag een fotolocatie nodig in Tilburg en zoek iemand die de omgeving kent. Of bars. Of wat dan ook.
Oh, je mag dat wel kopen, boven een bepaalde prijs. Hetzelfde geldt voor huren. In de vrije sector mag alles! Als je een bank vindt die je het geld leent, dan mag je alles kopenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ook wazig. Je mag in je eentje niet eens een huis met drie slaapkamers kopen.
Op zich wel lullig voor grote gezinnen die het huis beter kunnen gebruiken, maar waarom moet dat nou weer van bovenaf opgelegd worden?
Alleen als item van het journaal meegekregen.quote:
Dan ben ik in de war met beetlejuice.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:00 schreef Gellarboy het volgende:
Candyman moest je 5 keer zeggen, dus dit kan (inmiddels) nog neeeet.
Jap, want ik mot mij buiten dit ook nog eens appart in laten schrijven :Squote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:32 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow das vreemd! Normaal moet je bij inschrijving kunnen bewijzen dat je een economische of sociale binding met de regio hebt. Tenminste dat was de reden dat ik mij niet kon inschrijven in Haarlem...
Hoe hete die film eigenlijk ook alweer?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:00 schreef Gellarboy het volgende:
Candyman moest je 5 keer zeggen, dus dit kan (inmiddels) nog neeeet.
Candyman?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:08 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Hoe hete die film eigenlijk ook alweer?
En dus gefeliciteerd!!quote:Op maandag 12 januari 2009 09:48 schreef MrBrightside het volgende:
EN O.
Ik heb mijn rijbewijs net gehaald.![]()
Je moet je sowieso inschrijven bij de gemeente! Dat is altijd zo. Je zult namelijk ook uitgeschreven moeten worden bij de gemeente waar je nu woont. (dat doet je nieuwe gemeente standaard bij inschrijving).quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:07 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Jap, want ik mot mij buiten dit ook nog eens appart in laten schrijven :S
Van users op een internetforum!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:14 schreef wonderer het volgende:
Telt schriftelijk wel? Het zijn maar pixels tenslotte
Gefeli idd...quote:
Ja, nouja, zo goed is het nou ook weer niet.quote:
Daar zat ik op te wachtenquote:
Ik niet.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:25 schreef MrBrightside het volgende:
Iedereen haalt het uiteindelijk wel
Ik heb mijn maatschappelijke binding al bij de woningstichting laten aantonen, Nu moet ik bij de gemeende die vergunning en de inschrijving regelen...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:21 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Je moet je sowieso inschrijven bij de gemeente! Dat is altijd zo. Je zult namelijk ook uitgeschreven moeten worden bij de gemeente waar je nu woont. (dat doet je nieuwe gemeente standaard bij inschrijving).
Maar ik bedoelde de inschrijving bij de woningbouw
Elke randdebiel kan auto rijden.quote:
Ben ik niet met je eens. Dat ze elke randdebiel auto laten rijden is iets anders.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:42 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Elke randdebiel kan auto rijden.
Ik heb iets aan m'n evenwichtsorgaan, ben ik mee geboren.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:33 schreef MrBrightside het volgende:
Ben je er wel eens mee begonnen dan?
Fijn dromenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:47 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens. Dat ze elke randdebiel auto laten rijden is iets anders.
Ik rijd best wat km's per jaar en kom heel wat idioten tegen op de weg (en dat zeggen zij van mij natuurlijk ook!)
Zeg, ik duik mn nest in, morgen weer om 7.00 uur feest!
En toch ben je al voor vele malen km's bereden!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:49 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik heb iets aan m'n evenwichtsorgaan, ben ik mee geboren.
Fietsen, zwemmen... Ik kan het niet. Dus autorijden ga ik niet aan beginnen, nee..
Oh, wat naar!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:49 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik heb iets aan m'n evenwichtsorgaan, ben ik mee geboren.
Fietsen, zwemmen... Ik kan het niet. Dus autorijden ga ik niet aan beginnen, nee..
weet jij een kleur voor mijn bibliotheek?quote:
bibliotheek? is dat op de wc?quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:59 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
weet jij een kleur voor mijn bibliotheek?
quote:
ik had zoiets gelezen. Je had een grote wc. waarom wil je daar een bibliotheek maken? zodat je wat te lezen hebt onder het kleien?quote:
goed! Heb nog zware spierpijn van bootcamp. maar dat zal je wel gelezen hebben.. .he schaduw lezerquote:
wat heb je gedaan?quote:
Nee heb eigenlijk ene hekel aan terug lezen, is toch niet interessantquote:Op woensdag 14 januari 2009 02:00 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
goed! Heb nog zware spierpijn van bootcamp. maar dat zal je wel gelezen hebben.. .he schaduw lezer![]()
en jij? al zoekende naar werk? of vind je het best zo?
maar dan mis je mijn verhalen!quote:Op woensdag 14 januari 2009 02:04 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Nee heb eigenlijk ene hekel aan terug lezen, is toch niet interessant
quote:Op woensdag 14 januari 2009 02:06 schreef mike_hunt het volgende:
ben je alleen 'snachts te vinden hier? draai je de dag en nacht om? luie bitch
neem geen vloerbedekking! heb dat in Amsterdam en je ziet alle vlekken..quote:Op woensdag 14 januari 2009 02:16 schreef hierissieweer het volgende:
Pff, ik weet niet wat ik met de vloer wil
zeggen je ouders er niets van? Of woon je op je zelf?quote:
Tis maar tijdelijk en mn moeder zit zelf ook nog beneden op de bank dusquote:Op woensdag 14 januari 2009 02:20 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
zeggen je ouders er niets van? Of woon je op je zelf?
Toen ik een jaartje vrij nam van school, was het feesten etc.... mijn ouders zeiken dat ik toch echt iets moest gaan doen..... bitches..
tijdelijk? ach, tenminste krijg je geen gezeik...quote:Op woensdag 14 januari 2009 02:21 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Tis maar tijdelijk en mn moeder zit zelf ook nog beneden op de bank dus
20quote:Op woensdag 14 januari 2009 02:24 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
tijdelijk? ach, tenminste krijg je geen gezeik...
hoe oud ben je eigenlijk? 18?
ach, je bent nog een broekiequote:
nee gewoon thuisquote:Op woensdag 14 januari 2009 02:33 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ach, je bent nog een broekie![]()
![]()
woon je normaliter op kamers?
heb je al enig idee wat je gaat doen m.b.t. studie of werk?quote:
Vloerbedekking in de slaapkamer, en de woonkamer/keuken/gang moet een gladde afwerking krijgen...quote:Op woensdag 14 januari 2009 02:18 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
neem geen vloerbedekking! heb dat in Amsterdam en je ziet alle vlekken..![]()
je hebt toch een beneden huis?
Iets met toerisme waarschijnlijkquote:Op woensdag 14 januari 2009 02:41 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
heb je al enig idee wat je gaat doen m.b.t. studie of werk?
je heb je beveiligers diploma (hoe dat ook heet) zonde dat je daar niks mee doet.
of ga je verder studeren?
Waarom nu niet thuis?quote:
parket, laminaat, iets wat makkelijk af te nemen is...quote:Op woensdag 14 januari 2009 02:46 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Vloerbedekking in de slaapkamer, en de woonkamer/keuken/gang moet een gladde afwerking krijgen...
En ja een benedenwoning
lazy bitch, je weet het niet. hahahaquote:Op woensdag 14 januari 2009 02:47 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Iets met toerisme waarschijnlijk
Noorden - Assen - Assen-noordquote:Op woensdag 14 januari 2009 02:52 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
lazy bitch, je weet het niet. hahaha
met je beveilgings diploma kan je veel doen op Schiphol-Rijk o.i.d..
Maar woon je wel in het westen? Of kom jij ook uit Twente, like everbody here, ze klinken echt zoals Urbanus. hahaha
Ach, jezus dat ligt toch in het oosten? ik had ooit een fuckbuddie in Veenhuizen... dat moet toch daar ergens liggen?quote:Op woensdag 14 januari 2009 02:54 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Noorden - Assen - Assen-noord
Lieve schat, ik wil mijn accent, voorzover ik die al heb, niet vergelijken met die van Urbanus. Hij is een belg, net zoals die halve belgen beneden riviers. Boven riviers klinkt totaal anders (en twents is zelfs geilquote:Op woensdag 14 januari 2009 02:52 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Maar woon je wel in het westen? Of kom jij ook uit Twente, like everbody here, ze klinken echt zoals Urbanus. hahaha
quote:Op woensdag 14 januari 2009 03:01 schreef hierissieweer het volgende:
maar ik ga nu slapen, en bedenken wat ik nou eigenlijk wil op de vloer, morgen maar eens naar de bouwmarkt.
uit welke stad/dorp kom jij dan?quote:Op woensdag 14 januari 2009 03:00 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Lieve schat, ik wil mijn accent, voorzover ik die al heb, niet vergelijken met die van Urbanus. Hij is een belg, net zoals die halve belgen beneden riviers. Boven riviers klinkt totaal anders (en twents is zelfs geil
Ligt ten noord/westen van assenquote:Op woensdag 14 januari 2009 02:58 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ach, jezus dat ligt toch in het oosten? ik had ooit een fuckbuddie in Veenhuizen... dat moet toch daar ergens liggen?
Dan zou ik maar eens terug naar school gaanquote:(Ja, buiten Amsterdam ben ik wereld vreemd
je bent onderweg naar je werk toe ?quote:Op woensdag 14 januari 2009 08:52 schreef Gellarboy het volgende:
Dat is goed nieuws!.
Goeiemorgen vanaf de Zeedijk!
hem je hem al uitgenodigd om eens aan deze kan van de atlantic te komen kijken ?quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:19 schreef Ang3l het volgende:
*LOL* Ik had een dronken mexicaan op MSN
hola guapo
now i am drunk and horny and far away from you...
torture not wathcing you, but lovely talking to you
im horny
and a bit drunk
and you are sexy and funny and i like you
will you remember me in 3 months?
i just think
i fear---
im drunk!
lol
nevermind
i shouldnt dream with impossible things...
angel, as satine, from moulin rouge said
"you are going to be bad for business"
baby, i got to go... sleepy time... i¡ll dream of you, my guilty pleasure!
but i am next to my pillow and you'll be hugged tonight!
Dan ligt echt wel op de route, maar dan wel pas nadat hij bij mij geweest isquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:36 schreef Ang3l het volgende:
Zeg, mijn casa dan ook he!
MIJN poets ligt in het ziekenhuis
okay hier een digitaal lesje topografiequote:Op woensdag 14 januari 2009 11:51 schreef Ang3l het volgende:
Niks. Ik ben hier de Koningin!
Je denkt toch niet dat ik mij eigen kiet ga poetsen?!
AS! IF!
is toch standaard 3e zaterdag van de maand ?quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:54 schreef Ang3l het volgende:
Zeg Mister(hom)O!
Was dat nou deze zaterdag? Pann?
quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:54 schreef Ang3l het volgende:
Zeg Mister(hom)O!
Was dat nou deze zaterdag? Pann?
moet je dat allemaal? en sinds wanneer heb jij een persoonlijk hitlertje die verteld wat je moet doen?quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:17 schreef MrBrightside het volgende:
Ik ben moe.En ik heb mijn herkansing verkloot. En ik vind rechten als variant kut.
En ik moet zo werken.
En ik ben moe en moet daarna naar de bios.
En wss ook nog ARC.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:17 schreef MrBrightside het volgende:
Ik ben moe.En ik heb mijn herkansing verkloot. En ik vind rechten als variant kut.
En ik moet zo werken.
En ik ben moe en moet daarna naar de bios.
En wss ook nog ARC.
Hoe'st met de pinguin? En de man? En de feesten? En de drank? En de broer?quote:
Hoezo, 'sinds wanneer'. Die was er altijd al hoor.quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:20 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
moet je dat allemaal? en sinds wanneer heb jij een persoonlijk hitlertje die verteld wat je moet doen?
Op de fiets al geluisterd.quote:
GA NAAR DE BIOS JIJ!!!!!!!!quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:24 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Hoezo, 'sinds wanneer'. Die was er altijd al hoor.
En dat hielp niet?!quote:
die broer was toch pas op tillevisie ?quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoe'st met de pinguin? En de man? En de feesten? En de drank? En de broer?
en ook weer op hetzelfde adres slapen als in oktober 2007 ?quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:31 schreef Ang3l het volgende:
Nou ik ga misschien eens naar die van Utrecht deze maand
in andere onderdelen van fok is hij best actiefquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:48 schreef hierissieweer het volgende:
over pann gesproken, waar is ralf?
Ik doe het wel naakt.... maar vandaag niet meerquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:36 schreef Ang3l het volgende:
Zeg, mijn casa dan ook he!
MIJN poets ligt in het ziekenhuis
Moet je wel even aangeven wanneer, want dan plan ik een snipperdagjequote:Op woensdag 14 januari 2009 12:55 schreef linebear het volgende:
[..]
Ik doe het wel naakt.... maar vandaag niet meer
Heb ook alweer gesport, mijn fietsbanden opgepompt en mijn nieuwe bril opgehaald
Volgens mijn ben ik de enige Twentenaarquote:Op woensdag 14 januari 2009 02:52 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
quote:
Het bedrijfsresultaat is wat er overblijft wanneer de kosten van de omzet afgetrokken worden.quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:51 schreef MisterO het volgende:
Volgens mij zijn hier genoeg financiele mensen, wie kan me helpen..
staat het bedrijfsresultaat gelijk aan de winst voor belasting?
Mja of wat overblijft wanneer je de kosten van de brutowinst aftrekt. ik haat bedrijfseconomie.quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:54 schreef Tally het volgende:
[..]
Het bedrijfsresultaat is wat er overblijft wanneer de kosten van de omzet afgetrokken worden.
Ligt er ook maar aan of je US GAAP gebruikt of IFRSquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:57 schreef MisterO het volgende:
[..]
Mja of wat overblijft wanneer je de kosten van de brutowinst aftrekt. ik haat bedrijfseconomie.
maar ik snap niet hoe ik de winst voor belasting kan berekenen..
Je bedoelt de fiscale winst? De winst voor aftrek van de belastingquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:57 schreef MisterO het volgende:
[..]
Mja of wat overblijft wanneer je de kosten van de brutowinst aftrekt. ik haat bedrijfseconomie.
Wat bedoel je met brutowinst? Is dat de marge, de contributiemarge?quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:57 schreef MisterO het volgende:
[..]
Da's iets anders dan winst voor belasting.quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:08 schreef Tally het volgende:
[..]
Je bedoelt de fiscale winst? De winst voor aftrek van de belasting
Ik heb de accountantpapieren van mn afstudeerbedrijf, en het staat allemaal zo moeilijk opgesteld.. (ik haat bedrijfseconomie sowieso dusquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ligt er ook maar aan of je US GAAP gebruikt of IFRS
Creatief boekhouden met verschillende stelsels.
Maar hoezo is het moeilijk de wins voor belasting te bepalen?
Omzet en dan alles eraf halen, behalve de belasting!
Het staat er inderdaad een beetje vaagquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's iets anders dan winst voor belasting.
Dus geen idee wat ie bedoelt
Dat kan zo veel zijn maar volgens mij niet de belasting.. Bijvoorbeeld de rente kan één van de baten zijnquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:10 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik heb de accountantpapieren van mn afstudeerbedrijf, en het staat allemaal zo moeilijk opgesteld.. (ik haat bedrijfseconomie sowieso dus) maarhm, zij hebben de brutowinst bepaald en vervolgens alle berijfskosten eraf gehaald. Is dat dan de winst voor belasting? want daarna halen ze ook nog 'de financiele baten en laten' eraf, waarbij 'het resultaat' overblijft.. Dus ik neem aan dat ze met financiele baten en lasten, de belasting bedoelen?
ik denk dat het 29 februari zal worden dit jaarquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Moet je wel even aangeven wanneer, want dan plan ik een snipperdagje
Wat ik even snel kan vinden is RTV = [(winst+betaalde rente)/(omzet)]*100%quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:12 schreef MisterO het volgende:
Ik moet de bruto rentabiliteit totaal vermogen berekenen jongens. en de som daarvan is:
winst voor belasting+rente op vreemd vermogen/totaal vermogen.
Yep.quote:
Dank voor uw hulp. Ik ga het allemaal even proberenquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Wat ik even snel kan vinden is RTV = [(winst+betaalde rente)/(omzet)]*100%
dat vraagt om champagnequote:Op woensdag 14 januari 2009 14:32 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Yep..
En nu ben ik voor het eerst online vanaf mijn werkplek..
beetje te vroeg, het is nog geen 3 uurquote:
Ik heb m'n drs gehaald in bedrijfseconomie en werk in die sector en dan nog weet ik 't niet meer exact hoorquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:28 schreef linebear het volgende:
heb ik ooit ook moeten weten, maar gelukkig deze nutteloze info gedelete
Ga je nou zaterdag naar pann?quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:32 schreef MisterO het volgende:
[..]
Dank voor uw hulp. Ik ga het allemaal even proberen
Jahaaaaa, waarom ben je uberhaupt online op msn, als je niet eens reageert!quote:
O dat wil wel zeggen dat internet weer werkt! Deed het vanochtend niet. Wat ook verklaard waarom ie niet op bezet staat... dan is de verbinding teruggekomen en staat ie op onlinequote:Op woensdag 14 januari 2009 15:24 schreef MisterO het volgende:
[..]
Jahaaaaa, waarom ben je uberhaupt online op msn, als je niet eens reageert!
Dan doe je toch je msn uit, zo nutteloos vind ik datquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:25 schreef Ang3l het volgende:
Omdat mijn pc thuis gewoon aanstaat, die's vanalles aan het scannen en zo. Hij staat tocch op bezet!!! (als het goed is)
quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoe'st met de pinguin? En de man? En de feesten? En de drank? En de broer?
werk ze nog ffquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:42 schreef Gellarboy het volgende:
Lunchpauzevoorbijlaterrrrrrrrrrrrrrrrrrr.
daar is mijn agenda nog maagdelijk schoonquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:14 schreef linebear het volgende:
[..]
ik denk dat het 29 februari zal worden dit jaar
heerlijk een relax dag![]()
En ben blij met mijn nieuwe bril. Al is het wel even wennen, aangezien hij vrij hip is
Ja I knowquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:26 schreef MisterO het volgende:
[..]
Dan doe je toch je msn uit, zo nutteloos vind ik dat![]()
Maar ja ik ga met Inge, en we willen je graag mee hebben!!![]()
O nee dan laat maar. Ik ga niet dat proces in van naar de kassa, zo'n ding ophalen en dan mezelf ergens vermaken en na 12 terugkomen en weer de rij instaan....quote:alleen moet je nog wel een kaartje vinden, het is uitverkocht..
Same here. En als ie op bezet of afwezig staat dan is dat toch ook geen ramp? Daar zijn die statussen toch voorquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:21 schreef Xiance het volgende:
mijn msn staat overdags ook gewoon aan hoor
maargoed ik gebruik mijn msn nog wel eens om bestanden door te sturen als ik niet thuis ben enzo
nee jij de laatste keer meer dan hijquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:24 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
Goed,goed, ook goed, iets minder, geen idee al even niet gezien?!
hij post hier ook niet zo vaak zie ik wel?!
Is het niet zo dat als je een kaartje aan de kassa koopt je pas om 01:00 ofzo naar binnen mag?quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:31 schreef Ang3l het volgende:
O nee dan laat maar. Ik ga niet dat proces in van naar de kassa, zo'n ding ophalen en dan mezelf ergens vermaken en na 12 terugkomen en weer de rij instaan....
Same herequote:Op woensdag 14 januari 2009 14:14 schreef linebear het volgende:
En ben blij met mijn nieuwe bril. Al is het wel even wennen, aangezien hij vrij hip is
Ja precies, dat bedoel ik met die 2x in de rij staan. Daar heb ik dus geen zin in.quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:33 schreef Cairon het volgende:
[..]
Is het niet zo dat als je een kaartje aan de kassa koopt je pas om 01:00 ofzo naar binnen mag?
dacht dat je dat al 2 jaar geleden verloren was?quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:35 schreef Cairon het volgende:
Volgens mij ben ik mijn laatste beetje menselijkheid aan het verliezen...
Wat je nooit hebt gehad kun je ook niet verliezen!quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:41 schreef Cairon het volgende:
ik had het teruggevonden, maar ik ben het weer kwijt aan het raken.
Like I care about some stupid voice when I can do lethal damage darlingquote:
quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:52 schreef Cairon het volgende:
[ afbeelding ]
Als iemand het topic niet snel volmaakt gebruik ik dat plaatje als in de volgende openingspost
Wacht maar... wacht jij maar af!quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Like I care about some stupid voice when I can do lethal damage darling
Ik mag dan naief gespeeld hebben dat het echt niet mijn bedoeling was de Gangrel naar je te lokken en dat het echt mijn beste bedoelingen waren...... maar dat was natuurlijk niet zo. Mogen die domme Gargoyle en ouwe tang best geloven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |