Ga je nou zaterdag naar pann?quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:32 schreef MisterO het volgende:
[..]
Dank voor uw hulp. Ik ga het allemaal even proberen
Jahaaaaa, waarom ben je uberhaupt online op msn, als je niet eens reageert!quote:
O dat wil wel zeggen dat internet weer werkt! Deed het vanochtend niet. Wat ook verklaard waarom ie niet op bezet staat... dan is de verbinding teruggekomen en staat ie op onlinequote:Op woensdag 14 januari 2009 15:24 schreef MisterO het volgende:
[..]
Jahaaaaa, waarom ben je uberhaupt online op msn, als je niet eens reageert!
Dan doe je toch je msn uit, zo nutteloos vind ik datquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:25 schreef Ang3l het volgende:
Omdat mijn pc thuis gewoon aanstaat, die's vanalles aan het scannen en zo. Hij staat tocch op bezet!!! (als het goed is)
quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoe'st met de pinguin? En de man? En de feesten? En de drank? En de broer?
werk ze nog ffquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:42 schreef Gellarboy het volgende:
Lunchpauzevoorbijlaterrrrrrrrrrrrrrrrrrr.
daar is mijn agenda nog maagdelijk schoonquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:14 schreef linebear het volgende:
[..]
ik denk dat het 29 februari zal worden dit jaar
heerlijk een relax dag![]()
En ben blij met mijn nieuwe bril. Al is het wel even wennen, aangezien hij vrij hip is
Ja I knowquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:26 schreef MisterO het volgende:
[..]
Dan doe je toch je msn uit, zo nutteloos vind ik dat![]()
Maar ja ik ga met Inge, en we willen je graag mee hebben!!![]()
O nee dan laat maar. Ik ga niet dat proces in van naar de kassa, zo'n ding ophalen en dan mezelf ergens vermaken en na 12 terugkomen en weer de rij instaan....quote:alleen moet je nog wel een kaartje vinden, het is uitverkocht..
Same here. En als ie op bezet of afwezig staat dan is dat toch ook geen ramp? Daar zijn die statussen toch voorquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:21 schreef Xiance het volgende:
mijn msn staat overdags ook gewoon aan hoor
maargoed ik gebruik mijn msn nog wel eens om bestanden door te sturen als ik niet thuis ben enzo
nee jij de laatste keer meer dan hijquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:24 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
Goed,goed, ook goed, iets minder, geen idee al even niet gezien?!
hij post hier ook niet zo vaak zie ik wel?!
Is het niet zo dat als je een kaartje aan de kassa koopt je pas om 01:00 ofzo naar binnen mag?quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:31 schreef Ang3l het volgende:
O nee dan laat maar. Ik ga niet dat proces in van naar de kassa, zo'n ding ophalen en dan mezelf ergens vermaken en na 12 terugkomen en weer de rij instaan....
Same herequote:Op woensdag 14 januari 2009 14:14 schreef linebear het volgende:
En ben blij met mijn nieuwe bril. Al is het wel even wennen, aangezien hij vrij hip is
Ja precies, dat bedoel ik met die 2x in de rij staan. Daar heb ik dus geen zin in.quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:33 schreef Cairon het volgende:
[..]
Is het niet zo dat als je een kaartje aan de kassa koopt je pas om 01:00 ofzo naar binnen mag?
dacht dat je dat al 2 jaar geleden verloren was?quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:35 schreef Cairon het volgende:
Volgens mij ben ik mijn laatste beetje menselijkheid aan het verliezen...
Wat je nooit hebt gehad kun je ook niet verliezen!quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:41 schreef Cairon het volgende:
ik had het teruggevonden, maar ik ben het weer kwijt aan het raken.
Like I care about some stupid voice when I can do lethal damage darlingquote:
quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:52 schreef Cairon het volgende:
[ afbeelding ]
Als iemand het topic niet snel volmaakt gebruik ik dat plaatje als in de volgende openingspost
Wacht maar... wacht jij maar af!quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Like I care about some stupid voice when I can do lethal damage darling
Ik mag dan naief gespeeld hebben dat het echt niet mijn bedoeling was de Gangrel naar je te lokken en dat het echt mijn beste bedoelingen waren...... maar dat was natuurlijk niet zo. Mogen die domme Gargoyle en ouwe tang best geloven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |