zij is zooooooo lekkerquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:41 schreef MisterO het volgende:
Dit wordt een grote hit, mark my words![]()
Ze is terug van weggeweest, nu bij een betere platenmaatschappijquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:49 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
zij is zooooooo lekker
Ik dacht dat ze geen platenmaatschappij meer had.
Rond de tijd van Say I werd ze gedumpt.
ik was destijds bij TMF awards toen zij er ook optrad. When u look at me!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:52 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ze is terug van weggeweest, nu bij een betere platenmaatschappij![]()
Ik was vroeger helemaal gek op Dip it low en AM to PM
hahaha, daar was mijn zus ook bij, ook een leuk nummer indd, net zoals Whatever you wantquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:53 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik was destijds bij TMF awards toen zij er ook optrad. When u look at me!![]()
geweldig nummer !
Tis wel zwoegen. Had dat gisteren gedaan. Ben nog gebroken. Maar voor een goed lichaam. No pain, no gain.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:54 schreef wonderer het volgende:
Als ik niet hartstikke dood zou gaan van zo'n bootcamp, zou ik het wel willen proberen.
OMG! jaaa die outfit!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:00 schreef MisterO het volgende:
Mike, zie je jezelf ergens in het publiek?![]()
Als die hard gaylord moet je natuurlijk vooraan staanquote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:05 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
OMG! jaaa die outfit!![]()
![]()
Herinner me als de dag van gisteren nog![]()
Nee, xie me niet staan. ik stond een beetje aan de rechterkant. Wel bijna vooraan.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:10 schreef MisterO het volgende:
[..]
Als die hard gaylord moet je natuurlijk vooraan staan![]()
ga je dat ook doen bij PCD?
Ik ben vrij lang, dus kan altijd over iedereen heen kijkenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:15 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
nee, volgens mij ben ik zo'n nep homo.
PCD! jaaaa, wil wel vooraan staan. tenminste bijna vooraan. Kwil die cunts wel goed zien.
En jij? met concerten? sta je ook vooraan of achteraan bij de bar?
met mij? haha zoek me maar.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:17 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik ben vrij lang, dus kan altijd over iedereen heen kijkenmaar dat wordt dus echt wel een mini meet he met PCD
hoest met je kies? heb je al kruidnagel geprobeerd? Moet nog iemand vinden die dat daadwerkelijk hebt gebruikt. hahahaquote:
Vooraan bij concerten doe ik niet meer tegenwoordigquote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:15 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
nee, volgens mij ben ik zo'n nep homo.
PCD! jaaaa, wil wel vooraan staan. tenminste bijna vooraan. Kwil die cunts wel goed zien.
En jij? met concerten? sta je ook vooraan of achteraan bij de bar?
Ik weet niet eens waar ik een kruidnagel vandaan haalquote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:21 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hoest met je kies? heb je al kruidnagel geprobeerd? Moet nog iemand vinden die dat daadwerkelijk hebt gebruikt. hahaha
Ik geloof dat bij ons soort concerten die wel eens voorkomen, maar bij de PCD en Christina Milian niet hoorquote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:22 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Vooraan bij concerten doe ik niet meer tegenwoordigdie mosh- en slampits overleef ik niet meer
Jij bent de vrolijke flamengoquote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:20 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
met mij? haha zoek me maar.![]()
Ik ben met mijn broertje en die weet van niets, dus je kan het me heeeeel moeilijk maken. Ik weet niet wat jouw motieven zijn.Ben nog in dubio.
Je mag wel zwaaien achter het glas en niet voeren tijdens het concert haha (grapje, net Artis)
Och, zanger van Deathstars is ook een mega nichtquote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik geloof dat bij ons soort concerten die wel eens voorkomen, maar bij de PCD en Christina Milian niet hoor
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:24 schreef MisterO het volgende:
[..]
Jij bent de vrolijke flamengo![]()
Mijn motieven? gewoon gezelligheid, en zoals ik eerder heb gezegd, kijken of je echt bestaat
Cradle of Filth heb ik nog een cd van. hahaquote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:28 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Och, zanger van Deathstars is ook een mega nichtmet een roze boa om , en maar vragen wie er allemaal homo waren in de zaal. En dat was dan het voorprogramma van Cradle of Filth
![]()
![]()
Maar is het erg als ik niet weet wie PCD is?
Een pitt heeft ook niet te maken met het feit of je homo bentquote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:28 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Och, zanger van Deathstars is ook een mega nichtmet een roze boa om , en maar vragen wie er allemaal homo waren in de zaal. En dat was dan het voorprogramma van Cradle of Filth
![]()
![]()
PussyCatDollsquote:Maar is het erg als ik niet weet wie PCD is?
Nou, xou het niet te hard zeggen. We gaan los op BEEPquote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een pitt heeft ook niet te maken met het feit of je homo bent(Ik heb het ook wel eens op een pann feest meegemaakt) alleen de muziek van de PCD leent zich er niet zo voor
[..]
PussyCatDolls
Een smalle, tengere ontzettende nicht op het podium zien staan, die vervolgens dit eruit schreeuwt: blijft toch geweldigquote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een pitt heeft ook niet te maken met het feit of je homo bent(Ik heb het ook wel eens op een pann feest meegemaakt) alleen de muziek van de PCD leent zich er niet zo voor
[..]
PussyCatDolls
euhm... dankje?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:29 schreef wonderer het volgende:
Raar figuur ben je ook, Burner
Maar sterkte.
Ach de meeste figuren hier zijn raarquote:
Dan wordt het weer normaal?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:37 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ach de meeste figuren hier zijn raar
Dat is een vrouwquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:27 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
je had beter Alexis als Fok! naam moeten doen
vroeger bij klazien uit zalk, nu gewoon het reformhoekje in de supermarktquote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:23 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar ik een kruidnagel vandaan haal
Of gewoon het kruidenrek?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
vroeger bij klazien uit zalk, nu gewoon het reformhoekje in de supermarkt
Ik ontloop zelfs de suikervrije light achtige dingenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
vroeger bij klazien uit zalk, nu gewoon het reformhoekje in de supermarkt
Kweet ook wel dat het een vrouw is, maar gaat om de houding.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:45 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Dat is een vrouwIk ben nog altijd een man die op mannen valt JA
en GEEN vrouw
quote:
ik ben ziek... en ik VOEL me ziek...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:52 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
Wat? niet eens i drove all nite?
God, jij hebt het te pakken. Griep?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:52 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik ben ziek... en ik VOEL me ziek...
Nog steeds?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:52 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik ben ziek... en ik VOEL me ziek...
al sinds vrijdag hoor.. waarom denk je dat ik t hele weekend online wasquote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:54 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
God, jij hebt het te pakken. Griep?
ja maar toen je niet ziek was...was je er toch ook frequent?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:56 schreef Xiance het volgende:
[..]
al sinds vrijdag hoor.. waarom denk je dat ik t hele weekend online was
quote:
dat zeg ik ook altijd jaquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:00 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
Nee, tis de broer van David. Hij wil NY zien. Niet neuken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |