Nou, xou het niet te hard zeggen. We gaan los op BEEPquote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een pitt heeft ook niet te maken met het feit of je homo bent(Ik heb het ook wel eens op een pann feest meegemaakt) alleen de muziek van de PCD leent zich er niet zo voor
[..]
PussyCatDolls
Een smalle, tengere ontzettende nicht op het podium zien staan, die vervolgens dit eruit schreeuwt: blijft toch geweldigquote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een pitt heeft ook niet te maken met het feit of je homo bent(Ik heb het ook wel eens op een pann feest meegemaakt) alleen de muziek van de PCD leent zich er niet zo voor
[..]
PussyCatDolls
euhm... dankje?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:29 schreef wonderer het volgende:
Raar figuur ben je ook, Burner
Maar sterkte.
Ach de meeste figuren hier zijn raarquote:
Dan wordt het weer normaal?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:37 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ach de meeste figuren hier zijn raar
Dat is een vrouwquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:27 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
je had beter Alexis als Fok! naam moeten doen
vroeger bij klazien uit zalk, nu gewoon het reformhoekje in de supermarktquote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:23 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar ik een kruidnagel vandaan haal
Of gewoon het kruidenrek?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
vroeger bij klazien uit zalk, nu gewoon het reformhoekje in de supermarkt
Ik ontloop zelfs de suikervrije light achtige dingenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
vroeger bij klazien uit zalk, nu gewoon het reformhoekje in de supermarkt
Kweet ook wel dat het een vrouw is, maar gaat om de houding.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:45 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Dat is een vrouwIk ben nog altijd een man die op mannen valt JA
en GEEN vrouw
quote:
ik ben ziek... en ik VOEL me ziek...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:52 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
Wat? niet eens i drove all nite?
God, jij hebt het te pakken. Griep?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:52 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik ben ziek... en ik VOEL me ziek...
Nog steeds?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:52 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik ben ziek... en ik VOEL me ziek...
al sinds vrijdag hoor.. waarom denk je dat ik t hele weekend online wasquote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:54 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
God, jij hebt het te pakken. Griep?
ja maar toen je niet ziek was...was je er toch ook frequent?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:56 schreef Xiance het volgende:
[..]
al sinds vrijdag hoor.. waarom denk je dat ik t hele weekend online was
quote:
dat zeg ik ook altijd jaquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:00 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
Nee, tis de broer van David. Hij wil NY zien. Niet neuken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |